Calva

Dorpsstraat 28 2631 CT Nootdorp Nederland Kaart
31-158891995

Over het restaurant Calva

Bij Restaurant Calva zijn ze lekker flexibel. Per gang zijn er verschillende alternatieven waar je uit kunt kiezen. Kun je niet kiezen? Dan breid je het 3-gangen menu gewoon uit met een of meer extra gangen. De grijze brigade adviseert je graag welke wijn bij welk gerecht het beste tot zijn recht komt. Hou je van verrassingen? Laat dan de chef zijn gang gaan en je krijgt een echte ‘Belevenis’ geserveerd.

Meer informatie over restaurant Calva

• : Parkeerterrein dominee spoorlaan

Maandag 17.30 - 23:00uur
Dinsdag Gesloten
Woensdag t/m zondag 17.30 - 23.00 uur

Uitmuntend
9,7
9,5

Jouw recensie over het restaurant Calva

Jan Jaap W.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2018
Eten en verzorging perfect! Interieur is een beetje kil. Kan iets sfeervoller. Maar een heerlijke avond gehad!!
Jan M.
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2018
Fantastisch restaurant, leuke ontvangst, veel aandacht van de chef, goede en vlotte bediening, mooi interieur en vooral fantastisch eten.

Dit behoort tot de beste restaurants waar ik ooit gegeten heb.

maar 1 klein puntje van aandacht. Ik vind het tamelijk rumoerig, waardoor zacht met elkaar praten niet goed mogelijk is. Kan misschien iets gedaan worden aan de geluiddemping
Sieb T.
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2018
Vrijdag 7 december nu weer eens met z’n vieren bij Calva gegeten.
We komen hier zowat maandelijks en verwonderen ons steeds weer dat Chef Tom zich elke keer weer weet te overtreffen.
Waar gaat dat naar toe?
Het ene gerecht is nog lekkerder dan het andere.
En de opbouw van de diverse gangen.
Zo geraffineerd lekker.
Samen met Angelique, Ashlyn en Stephanie maken Tom en zijn keukenbrigade er elke keer opnieuw een culinaire topavond van.
Jacqueline K.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2018
Absoluut top! wat een warme ontvangst ook, er ontbreekt werkelijk niets voorgerecht hoofdgerecht nagerecht en heerlijke wijnen wat een klasse zaak, de eigenaar en zijn brigade chapeau!!
Astrid D.
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2018
Mijn man en ik hebben genoten van het nieuwe menu. Heerlijk gegeten, goede kwaliteit, mooi opgemaakte borden en heerlijke bijpassende wijnen. Vanaf de Chef’s Table hadden wij goed zicht op de keuken en . Top personeel en top sfeer!! We komen graag nog een keer terug!
Christa T.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2018
We hebben een geweldig leuke avond gehad en heerlijk gegeten en gedronken.
Henny V.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2018
Het is een heel mooi, gezellig restaurant met een uitstekende keuken. Vriendelijk personeel, heerlijke gerechten, prachtige opmaak. Smaakvolle bijpassende wijnen. We komen zeker een keer terug.
Sandra G.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2018
We hebben weer heerlijk gegeten!! Het vier gangen menu, met het wijnarrangement zijn beiden verrukkelijk en zowel de keukenbrigade als het team in het restaurant hebben iets wat ik maar "ontspannen professioneel" zou willen noemen. Leuk detail daarbij vind ik dat de keukenbrigade ook regelmatig uit de keuken komt om te serveren en toe te lichten. Voor iedereen een aanrader. Wij zijn er al vaak geweest en zullen zeker blijven komen!
Hans N.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2018
Goed eten., waarbij de kwartel er boven uit stak.
Zeker nog niet michelin waardig (wat zo’n hoge score op iens doet vermoeden)
Service is fijn en bijzonder dat de chef zo actief participeert.

De inrichting past niet de ambities van het restaurant.. een beetje eetcafé ziet er beter uit.
Ook de wijnkaart verdiend aandacht.
Stefan V.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2018
Wil je heerlijk uit eten en je 'gast' voelen, laat je dan zeker in de watten leggen door het team van Calva. Onze eerste ervaring met het restaurant, omdat we een culinaire verrassingstour cadeau hadden gekregen, was meer dan goed. Heerlijke gerechten, smaakvolle wijn, vriendelijke bediening, rust in een open keuken waar een team met toewijding aan het werk is en een eigenaar die je het gevoel geeft dat hij het fijn vindt dat je zijn restaurant hebt uitgekozen om een gezellige culinaire avond te hebben. Kortom.... een aanrader! Wij komen zeker terug.
Tiny G.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2018
Over het nieuwe, herfstmenu is mijn mening:
Voorgerecht ***
Signatuur *****
Tussengerecht ***
Hoofdgerecht ***
Dessert *****
Corry T.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2018
Heerlijk gegeten! De bediening was super en waardering voor Tom die bij je aan tafel komt om het menu te bespreken.
Een aanrader!!!
Victoria O.
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2018
Keer op keer weet de chef als een ware kunstenaar mooie gerechten op tafel te toveren. De heerlijke bijpassende wijnen worden vakkundig toegelicht/beschreven door enthousiast personeel. Keer op keer een feestje om weer naartoe te gaan. Calva staat garant voor een echt ontspannen avondje uit.
Sander O.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2018
Wat een verrassing!
Al veel goeds gehoord over Calva, dat wilden we graag ook zelf eens ervaren. Met toch wel hoge verwachtingen gestart, die zijn meer dan overtroffen.

Het team weet exact wat ze aan het doen zijn: attent zonder opdringerig te zijn, snel, geruisloos en met humor. De chef neemt tijd voor persoonlijke aandacht aan tafel en heeft een echt heerlijk palet aan smaken en bereidingen samengesteld: iedere gang klopt!

Wat Calva voor ons 'af' maakt is dat dit alles in een hele relaxte setting samenkomt. Een ongedwongen sfeer, waar je vanaf het eerste moment je thuis kunt voelen: top!

Dit is een blijvertje, waar wij nog veel vaker zullen terugkomen.
Patricia T.
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2018
Heerlijk gegeten !!! Alles was lekker ook de bijpassende Wijn(en) vriendelijke gastvrouw en personeel. Wij gaan zeker terug!
Joke M.
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2018
Alles klopte vanaf het moment dat we binnen komen en het afscheid. Onze gastheer heeft ons samen met het personeel een heerlijke avond gegeven. We hebben genoten van het heerlijke eten.
Shannon S.
  • Datum van je bezoek: 19 sep. 2018
Heerlijk gegeten bij Calva! Mooie gerechten, heerlijke kaasplank en hele goede wijnen. Bediening ook heel vriendelijk en de chef kwam een aantal keer zelf aan tafel om gerechten/wijnen toe te lichten. Echt een top avondje uit!
Rob L.
  • Datum van je bezoek: 19 sep. 2018
Met een groep van 22 internationale gasten gegeten bij Calva. Er is fantastisch rekening gehouden met de dieetwensen van de gasten. Alle gerecht werden netjes in het Engels uitgelegd. Wij hebben heerlijk gegeten en werden vriendelijk geholpen door het personeel. Wij komen zeker nog een keer terug. Bedankt!
Lilian H.
  • Datum van je bezoek: 19 sep. 2018
Op onze trouwdag heerlijk bij Calva gegeten.
Wij hebben GENOTEN van alle culinaire gerechten. Chef-kok Tom kwam regelmatig bij ons aan tafel.
De opmaak van de borden was PRACHTIG !
En niet te vergeten, de perfecte verzorging van het “Calva-Team”
Een absolute aanrader, top restaurant !!
Daphne V.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2018
Wat een beleving!! Super gastvrij en enorm vrolijk personeel. Het eten is een verrassing, en wat voor één! Chefs special is heerlijk, alle gerechten hebben ons blij verrast.