Calva

Dorpsstraat 28 2631 CT Nootdorp Nederland Kaart
31-158891995

Over het restaurant Calva

Bij Restaurant Calva zijn ze lekker flexibel. Per gang zijn er verschillende alternatieven waar je uit kunt kiezen. Kun je niet kiezen? Dan breid je het 3-gangen menu gewoon uit met een of meer extra gangen. De grijze brigade adviseert je graag welke wijn bij welk gerecht het beste tot zijn recht komt. Hou je van verrassingen? Laat dan de chef zijn gang gaan en je krijgt een echte ‘Belevenis’ geserveerd.

Meer informatie over restaurant Calva

• : Parkeerterrein dominee spoorlaan

Maandag 17.30 - 23.00 uur
Dinsdag Gesloten
Woensdag t/m zondag 17.30 - 23.00 uur

Uitmuntend
9,7
9,6

Jouw recensie over het restaurant Calva

Alexander S.
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2018
Vanavond met onze (schoon) moeder ons voor de zoveelste keer bij Calva laten verwennen. wederom een fantastische smaakbeleving ervaren met het vier gangen jubileum menu van het begin tot het eind in een woord super. mensen met smaak zullen de gerechten van het jubileum menu zeker kunnen waarderenn. Wij komen binnenkort zeker weer een avond lekker genieten. Complimenten aan Tom en zijn team. met vriendelijke groet, Alex en Ivon (Benthuizen)
H D O.
  • Datum van je bezoek: 8 feb. 2018
Heel goede prijs kwaliteit.
De kreeftsoep is subliem.
Alle gerechten, behoudens de vlees enigszins taai, zijn uitstekend.
Sterk aan te bevelen.
Wij komen zeker terug.
Reinier V.
  • Datum van je bezoek: 2 feb. 2018
Het toeval wilde dat we geboekt hadden op de dag dat Calva zijn eerste verjaardag vierde. Het werd een verjaardagsfeestje dat we niet snel zullen vergeten. In een tot de laatste stoel gevulde zaak leverden zowel keuken als bediening een topprestatie. Alle gerechten uit ons viergangenmenu waren niet alleen met zorg bereid en bijzonder smaakvol, zij werden ook nog eens in een voldoende tempo, en met prettige toelichting, geserveerd. Goed gekozen bijbehorende wijnen completeerden het geheel.
Het is bijzonder knap wat dit team in zo korte tijd heeft neergezet!
Bianca B.
  • Datum van je bezoek: 1 feb. 2018
Heerlijk gegeten, goede bediening. Leuk servies, mooi opgemaakt.
Ger H.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2018
Weer een heerlijke avond goede ambiance vriendelijke bediening en heel goede uitleg bij de bijpassende wijnen bij de diverse gerechten.
Gerechten waren weer van een uitstekende kwaliteit en in goede verhouding met de prijs
Wederom een geslaagde avond.
Een absolute terugkomer.
Inez S.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2018
Ik was uitgenodigd door vrienden.Ik heb heerlijk gegeten!! De eerste keer maar zeker niet de laatste keer.
Mooi restaurant en goede service!!
Marcel S.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2018
Calva biedt mooie smaken aan. Ook de bijpassende wijnen vullen de smaakbeleving aan. Verder is er een levendige ambiance met een open keuken. Ze weten een simpel ingredient als kip zeer smaakvol op te dienen.
De bisque was erg aan de zoute kant waardoor de smaak van de gamba's wegvalt.
jansco J.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2018
Aanrader. Komen zeker terug. Heerlijk gegeten
Mim H.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2018
Fantastische bediening, een warm welkom door de kok, die na overleg een heerlijke maaltijd heeft bereid voor ons. Prima eten met mooie bijpassende wijnen. Zeker een plek om terug te komen. De sfeer is erg gemoedelijk.
Gert T.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2018
Fantastisch gegeten gisterenavond bij Calva in Nootdorp! Goede sfeer, open keuken met een chef die elke gast persoonlijk welkom heet. Het eten is echt van hele grote klasse. Super bediening met verstand van de wijnen die geschonken worden. Een Michelin ster waardig!
Martin J.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2018
Kennsimaking met Calva is ons uitstekend bevallen; prijs/prestatie dik in orde. We gaan terug.
Jamie V.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2018
Heerlijke gerechten en bijpassenden wijnen. Uiters vriendelijk personeel zonder opdringerig te zijn. Hier wordt je echt in de watten gelegd!
Arjan V.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2018
Heerlijk verassende en voor de tong strelende smaken. Perfect uitgebalanceerd. Een must voor een liefhebber van echt goed eten.
gerard B.
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2018
sinds kort op de hoogte van het bestaan van dit restaurant. ik voeg hem zeker toe aan mijn lijst favorieten
Patrick D.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2017
Gisteravond voor de derde keer bij Calva wezen eten. Het was wederom een topavond. Alle gerechten( 5 gangen) waren weer heerlijk en goed afwisselend. Er gaat zeker nog een vierde keer aankomen(en hopelijk nog veel meer).
Eén dingetje mis ik zelf nog bij dit toprestaurant en dat is een dessertwijn.
Er is een port aanwezig maar dat redt het niet bij een goede dessertwijn.
Dit is absoluut geen kritiek, maar is iets wat van mijn bezoek/beleving aan Calva nog mooier maakt.
Tot de volgende keer!
Denise V.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2017
Ontzettend fijn restaurant! Heerlijke hertenbiefstuk, soep met king crab ook top! Bediening was prima, in voor een geintje en gaven een duidelijke uitleg over de wijnen en de gerechten. Knusse inrichting waar je in de keuken kan kijken vanaf je tafel. Zeker voor herhaling vatbaar.
Erik V.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2017
Vriendelijke doch onervaren ontvangst. Gerechten zagen er mooier uit dan dat ze aan smaken en originaliteit in zich hadden. Uitgezonderd de specialiteit van de chef: Bisque met King Crab! Bediening is net wat te vrij in de omgang en beantwoordt daarmee niet aan de ambities van het restaurant; jus 'gooi' je niet over de gerechten, maar schenk je en sprekend over een tafelgenoot gebruik je niet 'zij' al wijzend maar hanteer je 'mevrouw'.
De sommelier, als deze dame van rond de 19 jaar dat werkelijk is, kan best groeten wanneer zij voor het eerst aan tafel komt, in plaats van direct te gooien met termen als 'zuurtjes'.
Niet slecht, maar een voelbaar gat tussen ambitie, sfeer, personeel en èchte kwaliteit. Wij gaan niet terug.
Nico K.
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2017
Verrassend lekkere gerechten en attente bediening. Goede ontvangst en betrekking bij de buitendeur. De verlichting van de tafels kan nog wat beter.
Coen W.
  • Datum van je bezoek: 13 dec. 2017
We wilden het restaurant leren kennen nadat het getipt was als het beste door Iens beoordeelde restaurant in de regio! En wat een aangename verrassing: ondanks de druiligere dorpsstraat met een verzopen kerstmarkt werden we vriendelijk ontvangen en genoten van een mooie avond met een diner van de chef die ook aan tafel kwam om eea toe te lichten. De fraai geserveerde soep van krab was voortreffelijk maar ook de verschillende andere gerechten en het kaasplateau met enkele lokale kazen waren heerlijk. Tot onze verrassing stonden er wijnen uit Waterskloof in Zuid Afrika op de kaart waar we zelf goede herinneringen aan bewaren dus ook qua wijn was de avond prima. Dit alles in een gezellige, vlotte ambiance, dus alles bij elkaar een verdiende prijs!
Theo K.
  • Datum van je bezoek: 13 dec. 2017
Heerlijk gerechten met gezellige bediening.