Calva

Dorpsstraat 28 2631 CT Nootdorp Nederland Kaart
31-158891995

Over het restaurant Calva

Bij Restaurant Calva zijn ze lekker flexibel. Per gang zijn er verschillende alternatieven waar je uit kunt kiezen. Kun je niet kiezen? Dan breid je het 3-gangen menu gewoon uit met een of meer extra gangen. De grijze brigade adviseert je graag welke wijn bij welk gerecht het beste tot zijn recht komt. Hou je van verrassingen? Laat dan de chef zijn gang gaan en je krijgt een echte ‘Belevenis’ geserveerd.

Meer informatie over restaurant Calva

• : Parkeerterrein dominee spoorlaan

Maandag 17.30 - 23.00 uur
Dinsdag Gesloten
Woensdag t/m zondag 17.30 - 23.00 uur

Uitmuntend
9,7
9,4

Jouw recensie over het restaurant Calva

Wim G.
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2018
Zalig gegeten en goede wijn-spijscombinaties. Tot de volgende keer!
Ron T.
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2018
We komen niet bepaald elke week in het oude centrum van Nootdorp, maar Calva stond al langere tijd op ons vizier. Terecht, zo blijkt. Dit is een sfeervolle zaak - met naar wij vermoeden veel lokale, terugkerende gasten. De nuchtere chef begroet je persoonlijk en komt in de loop van de avond regelmatig terug aan tafel om te polsen hoe de zaken ervoor staan. Zijn vijfgangenmenu is fantastisch: lekker Bourgondisch, maar tegelijkertijd verfijnd en origineel. De bediening is intelligent, losjes en vriendelijk. De prijzen zijn heel gunstig voor dit niveau. Daar steekt de wijnkaart interessant genoeg een tikje bij af, met veel wijnen die behoorlijk aan de prijs zijn (en een glas bijpassend rood bij het hoofdgerecht voor 12,50: dat zijn zelfs dikke sterrenprijzen). Hoe dan ook, een heel fijn adres waar we vaker voor gaan omrijden.
Petra M.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2018
weer 'geweldigenoten' bij Calva; ieder gerecht is een feest, de burrata is een fenomenale ervaring voor al je zintuigen: om te zien, om te ruiken, om te voelen, om te proeven, om te horen ...
Vivienne N.
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2018
Na een zeer gastvrije ontvangst en persoonlijk welkom door de kok weer heerlijk gegeten bij Calva. Elke hap is een smaaksensatie en een cadeautje. Hier wil je elke maand wel eten!
Tineke B.
  • Datum van je bezoek: 26 apr. 2018
Weer super lekker gegeten voor de derde keer ..was top...
Diane O.
  • Datum van je bezoek: 25 apr. 2018
We hebben heerlijk gegetenen en het was erg gezellig.
Marcel V.
  • Datum van je bezoek: 25 apr. 2018
Perfect vier-gangen diner genoten met bijpassende wijnen. Alles smaakvol en prachtig gepresenteerd. Ik zou dit restaurant zeker aanbevelen. Persoonlijke aandacht van zowel de keuken als de bediening.
Peter V.
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2018
Wat was het eten goed! Mooie gerechten met seizoensinvloeden (asperges, lam) en overheerlijke bisque. Dit eten verdient betere bediening! Borden weghalen als er nog van gegeten wordt (tot 2 maal toe) en soms werd er behoorlijk bruut uitgeserveerd. Puntje van aandacht is ook de akoestiek. Het is erg gehorig en daarom moet bediening aan je tafel staan schreeuwen om zich verstaanbaar te maken. Is niet echt charmant. Maar nogmaals... het eten...... Pachtig!
Frank T.
  • Datum van je bezoek: 13 apr. 2018
Zeer goed eten met persoonlijke bediening in een no nonsens relaxte sfeer
Edwin I.
  • Datum van je bezoek: 13 apr. 2018
heerlijk avondje uit met heerlijke gerechten en bijpassende wijnen!!
Joke V.
  • Datum van je bezoek: 6 apr. 2018
Uitstekende prijs/kwaliteitsverhouding.
Persoonlijke benadering , zeer vriendelijke bediening. Uitstekend gegeten.
Johan P.
  • Datum van je bezoek: 5 apr. 2018
We hebben weer enorm genoten bij Calva. We vierden de verjaardag van mijn vrouw met onze twee kinderen van 20 en 18. Het eten was fantastisch en dat gold ook voor het bijpassende wijnarrangement. We kwamen voor de derde keer en werden door het personeel enorm hartelijk ontvangen. De service was de hele avond top, precies het goede tempo en altijd een vriendelijk woord en een lach. We vinden het geweldig zo’n goed restaurant in Nootdorp te hebben en komen snel weer terug!
Loes en Nico .
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2018
Gisteravond voor de eerste keer gegeten bij Calva. Wat een ongelooflijk leuk restaurant met zeer attente bediening en heerlijk top eten. We komen zeker een keer terug.
Vivienne N.
  • Datum van je bezoek: 30 mrt. 2018
Weer fantastisch gegeten. Elke hap een smaaksensaties. Echt genoten!!!
Marfrans E.
  • Datum van je bezoek: 26 mrt. 2018
Wat een heerlijke avond: prachtig ingericht restaurant, vriendelijke professionele bediening en een heerlijke 5-gangen proeverij. Alle gerechten zagen er prachtig uit en smaakten verrukkelijk. Niet echt goedkoop, maar het was t wel waard. Hier kom je graag terug.
nvt N.
  • Datum van je bezoek: 23 mrt. 2018
Fijne sfeer en zeer vriendelijk personeel. Enig puntje was de kaas. Persoonlijk vind ik het hygienischer als de kaas onder een stolp ligt. Nu wordt er 'over de kaas' heen uitleg gegeven over de smaken.
Verder erg leuke avond gehad!
Juliane E.
  • Datum van je bezoek: 23 mrt. 2018
Verrukkelijk!
Ben V.
  • Datum van je bezoek: 22 mrt. 2018
Prettige ontvangst door bediening en chef, je voelt je meteen thuis als gast.
Verrassingsmenu een aanrader (inclusief de specialiteit vissoep)!
Vegetarisch voor een van de gasten was geen probleem.
Wijnen van het wijnarrangement pasten uitstekend bij de gerechten.
Aan de ingewikkelde entree van de herentoilet wordt nog gewerkt.
Om met de auto bij het restaurant te komen en parkeerruimte te vinden was (voor ons) lastig. Reserveer daar 10 min. extra voor.....
Tom D.
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2018
Super ambiance en professioneel personeel. We hebben fantastisch gegeten. Een echte aanrader.
wouter V.
  • Datum van je bezoek: 15 mrt. 2018
heerlijke avond gehad en erg lekker gegeten met als hoogte punt de vissoep.Top tent.
Als positieve feedback :er zou wel iets meer met groente gedaan mogen worden.