Calva

Dorpsstraat 28 2631 CT Nootdorp Nederland Kaart
31-158891995

Over het restaurant Calva

Bij Restaurant Calva zijn ze lekker flexibel. Per gang zijn er verschillende alternatieven waar je uit kunt kiezen. Kun je niet kiezen? Dan breid je het 3-gangen menu gewoon uit met een of meer extra gangen. De grijze brigade adviseert je graag welke wijn bij welk gerecht het beste tot zijn recht komt. Hou je van verrassingen? Laat dan de chef zijn gang gaan en je krijgt een echte ‘Belevenis’ geserveerd.

Meer informatie over restaurant Calva

• : Parkeerterrein dominee spoorlaan

Maandag 17.30 - 23.00 uur
Dinsdag Gesloten
Woensdag t/m zondag 17.30 - 23.00 uur

Uitmuntend
9,7
9,5

Jouw recensie over het restaurant Calva

henk S.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2017
Wederom fantastisch!
Bas S.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2017
Erg goed eten. Het was een relatief rustige avond, en de chefkok kwam meerdere malen langs om de gerechten uit te leggen. Goede service! Het eten was uitstekend: voorgerecht met diverse bereidingen van kwartel, daarna overheerlijke bisque met zeevruchten, dan griet. Hoofd was goede runderbavette met ossenstaart, en de kazen na waren ook top. We komen snel weer terug!
Alfred M.
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2017
Eindelijk weer eens echt op hoog niveau gegeten in een gezellige sfeer met prachtig opgemaakte borden, zonder fratsen maar met uitstekende gerechten. Deze chef weet wat lekker is en wil je alleen maar verwennen. Het wijn advies was uitstekend en de prijzen vallen erg mee. Dit is een adres waar je graag terug komt. Fred Meershoek
Andre S.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2017
Heerlijk gegeten! Vooral de combinaties tussen wijn en eten waren fantastisch.
ineke V.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2017
Eten was origineel, doordacht en heerlijk. Chef kwam op enthousiaste wijze menu toelichten. Heel vriendelijk en kundige bediening. . Prijs kwaliteit verhouding ook prima. Kortom een aanrader!!
Suzan V.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
Heerijke gerechten met bijpassende wijnen en zeer attente bediening. absoluut een aanrader.
Claudia M.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
Wat hebben we hier heerljik gegeten! Aan alles merk je dat de chefkok zijn passie in het eten en de sfeer ligt. Dit restaurant is zeker een aanrader!
Claudia O.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
We hebben een top avond gehad. De sfeer is heel erg gezellig en je zit lekker op je gemak, geen gehaast, de eigenaar/chef komt zelfs nog even langs de tafel voor een praatje. We hebben er van 19.30 - 0.00 gezeten en voor ons gevoel vloog de tijd voorbij. Het eten is echt verrukkelijk! Kortom we komen snel weer terug.
Anne-mer V.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2017
Bij de deur werd de jas snel aangenomen. Eenmaal aan tafel duurde het wel een tijd tot we geholpen werden. Zaak zat goed vol. Voor optimale service wellicht iemand erbij. Leuk personeel in voor een grapje. Eten was goed. Gamba's en tartaar vonden wij allemaal wat minder. Rest was erg lekker vooral de specialiteit. Een plek om terug te komen!
Barbara H.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2017
Vooral de bique was tongstrelend (specialiteit van de chef), goede sommelier en fijne persoonlijke aandacht.
Marieke S.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2017
Mooie en lekkere gerechten zonder poespas. Gewoon lekker eten voor een mooie prijs.
Lekkere bijpassende wijnen.
Gastgerichte en gezellige bediening met productkennis.
Helaas na de 4 gangen geen ruimte meer voor de kaaswagen, maar we komen zeker terug!
Soeg M.
  • Datum van je bezoek: 24 sep. 2017
Het eten was top. Bijpassende wijn prima. Leuk alcoholvrij aperitief. Als enige aandachtspuntje was de bediening. Leken veel bekenden in de zaak te zitten, waar veel aandacht naar uitging. Duurde lang voordat men doorhad dat we wilden betalen, bij hoofdgerecht ontbrak bestek. Chef komt persoonlijk gedag zeggen en zwaait je ook weer uit. Leuk idee, maar het lijkt alsof hij zich er niet echt relaxt bij voelt. Glimlachen mag!
H.A. V.
  • Datum van je bezoek: 24 sep. 2017
Het verrassingsmenu was geweldig!
Mooi opgediend allemaal door prettige bediening.
Zeker voor hethaling vatbaar. Aanrader dus!
Leo V.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2017
Super goed, aanpassing voor suiker- en koemelk allergie was geweldig, eten en bediening een dikke tien!!!
We komen zeker nog een keer terug.
Sieb T.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2017
Al eerder hier heerlijk gegeten en ook nu weer zijn we door Tom en zijn brigade super verwend.
We zouden voor vier gangen gaan, maar het werden er toch weer vijf.
Elke gang was een beleving op zich.
Net zoals de bijpassende wijnen.
Wat door ons steeds weer erg gewaardeerd wordt is dat hij persoonlijk het menu aan tafel komt bespreken.
Ook bij het naar huis gaan komt hij altijd even informeren of alles naar wens is geweest.
Wij komen zeker terug.

Powered by tablebooker
Hoe werkt tablebooker? | Privacy
Marco D.
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2017
Dit is gewoon een topzaak, de chef kan heel goed koken, de gastheer uit Frankrijk is kundig en vriendelijk.
Eindelijk een echt goed restaurant in Nootdorp, wij komen zeker terug!
Tischa P.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2017
Ongelofelijk genoten van de "verrassingen" van de chef! Ieder gerecht was heerlijk en bovendien schitterend gearrangeerd op het bord. Tien met een griffel!
Paul A.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2017
Alle verwachtingen, gebaseerd op professionele beoordelingen en op aanbevelingen van anderen, werden meer dan waargemaakt, eerder overtroffen. De gastvrije sfeer in een uitgebalanceerde setting, zonder de obligate achtergrondmuziek, maakte een gesprek op normale toonhoogte mogelijk. De bediening was uiterst vriendelijk, zelfs leuk. Niet opdringerig, maar was er indien nodig. Calva geeft je het gevoel "uit te zijn bij je thuis", vertroeteld te worden door mensen, die hart hebben voor hun vak. Een verademing en een aanrader!!!
Alexander S.
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2017
Wat een verrassing op ons 10 jarig huwelijk. Op advies van de chef / eigenaar het verrasssingsmenu met bijpassend wijnarrangement genomen. Wat een feest van perfect op elkaar afgestemde smaken. De dames van de bediening waren uitermate correct zonder stijf te zijn. Kortom een aanrader voor de persoon die van echt lekker dineren houdt. Wij komen zeker terug tijdens het wild seizoen om ons dan weer te laten verassen.
Kim V.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2017
Calva is echt een avondje genieten. Iedere gang is een ware belevenis en maakt je nieuwsgierig naar het volgende gerecht. Service is perfect! Vriendelijk en enthousiast personeel. En je glas is bijgevuld voor je het besef hebt dat deze leeg was.
Wil je even een avond in de watten worden gelegd, bezoek dan calva