Calva

Dorpsstraat 28 2631 CT Nootdorp Nederland Kaart
31-158891995

Over het restaurant Calva

Bij Restaurant Calva zijn ze lekker flexibel. Per gang zijn er verschillende alternatieven waar je uit kunt kiezen. Kun je niet kiezen? Dan breid je het 3-gangen menu gewoon uit met een of meer extra gangen. De grijze brigade adviseert je graag welke wijn bij welk gerecht het beste tot zijn recht komt. Hou je van verrassingen? Laat dan de chef zijn gang gaan en je krijgt een echte ‘Belevenis’ geserveerd.

Meer informatie over restaurant Calva

• : Parkeerterrein dominee spoorlaan

Maandag 17.30 - 23.00 uur
Dinsdag Gesloten
Woensdag t/m zondag 17.30 - 23.00 uur

Uitmuntend
9,7
9,5

Jouw recensie over het restaurant Calva

Tiny G.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2018
Over het nieuwe, herfstmenu is mijn mening:
Voorgerecht ***
Signatuur *****
Tussengerecht ***
Hoofdgerecht ***
Dessert *****
Corry T.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2018
Heerlijk gegeten! De bediening was super en waardering voor Tom die bij je aan tafel komt om het menu te bespreken.
Een aanrader!!!
Victoria O.
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2018
Keer op keer weet de chef als een ware kunstenaar mooie gerechten op tafel te toveren. De heerlijke bijpassende wijnen worden vakkundig toegelicht/beschreven door enthousiast personeel. Keer op keer een feestje om weer naartoe te gaan. Calva staat garant voor een echt ontspannen avondje uit.
Sander O.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2018
Wat een verrassing!
Al veel goeds gehoord over Calva, dat wilden we graag ook zelf eens ervaren. Met toch wel hoge verwachtingen gestart, die zijn meer dan overtroffen.

Het team weet exact wat ze aan het doen zijn: attent zonder opdringerig te zijn, snel, geruisloos en met humor. De chef neemt tijd voor persoonlijke aandacht aan tafel en heeft een echt heerlijk palet aan smaken en bereidingen samengesteld: iedere gang klopt!

Wat Calva voor ons 'af' maakt is dat dit alles in een hele relaxte setting samenkomt. Een ongedwongen sfeer, waar je vanaf het eerste moment je thuis kunt voelen: top!

Dit is een blijvertje, waar wij nog veel vaker zullen terugkomen.
Patricia T.
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2018
Heerlijk gegeten !!! Alles was lekker ook de bijpassende Wijn(en) vriendelijke gastvrouw en personeel. Wij gaan zeker terug!
Joke M.
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2018
Alles klopte vanaf het moment dat we binnen komen en het afscheid. Onze gastheer heeft ons samen met het personeel een heerlijke avond gegeven. We hebben genoten van het heerlijke eten.
Shannon S.
  • Datum van je bezoek: 19 sep. 2018
Heerlijk gegeten bij Calva! Mooie gerechten, heerlijke kaasplank en hele goede wijnen. Bediening ook heel vriendelijk en de chef kwam een aantal keer zelf aan tafel om gerechten/wijnen toe te lichten. Echt een top avondje uit!
Rob L.
  • Datum van je bezoek: 19 sep. 2018
Met een groep van 22 internationale gasten gegeten bij Calva. Er is fantastisch rekening gehouden met de dieetwensen van de gasten. Alle gerecht werden netjes in het Engels uitgelegd. Wij hebben heerlijk gegeten en werden vriendelijk geholpen door het personeel. Wij komen zeker nog een keer terug. Bedankt!
Lilian H.
  • Datum van je bezoek: 19 sep. 2018
Op onze trouwdag heerlijk bij Calva gegeten.
Wij hebben GENOTEN van alle culinaire gerechten. Chef-kok Tom kwam regelmatig bij ons aan tafel.
De opmaak van de borden was PRACHTIG !
En niet te vergeten, de perfecte verzorging van het “Calva-Team”
Een absolute aanrader, top restaurant !!
Daphne V.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2018
Wat een beleving!! Super gastvrij en enorm vrolijk personeel. Het eten is een verrassing, en wat voor één! Chefs special is heerlijk, alle gerechten hebben ons blij verrast.
Astrid D.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2018
Mijn man en ik hebben GENOTEN van een HEERLIJK 4-gangendiner en zeer goede service. De chefkok kwam zelf aan tafel uitleg geven over het menu en was met zijn team goed zichtbaar in de open keuken. De kwaliteit en bereidingen van het eten waren zeer goed. De opmaak van de borden prachtig! Met recht een Bib Gourmand. TOP????
Monique W.
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2018
Heerlijk gegeten. Onze favorieten waren het voor- en nagerecht, heerlijk fris. Maar ook de andere gerechten waren heerlijk. We werden ook nog verrast met een kleine attentie voor onze trouwdag.
Taco V.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2018
Gezien de uitstekende recensies op Iens en van kennissen met het gezin (incl 2 kinderen van 10 jaar) gaan eten. Onze kinderen eten het menu gewoon mee en genoten, net als de ouders. Personeel heeft veel aandacht en heeft ruimte voor nieuwsgierige kinderen. Het eten (3 gangen met dessert of kaas) was zeer smaakvol.
Wij komen zeker nog eens terug!
Gerda S.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2018
Vriendelijk personeel. Het eten was zeer goed. Heel smakelijk allemaal. Eigenaar komt persoonlijk aan de tafel kennismaken. Er wordt van alles gedaan om het je naar de zin te maken. Wijn proeven, allerlei kazen op het kaasplankje. Wij hebben er een fantastische avond gehad.
Séverine B.
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2018
Heel leuke avond gehad en heerlijk gegeten
Wouter S.
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2018
al meerdere malen heerlijk gegeten bij Calva. Elke keer weer krijgen we mooie gerechten voorgeschoteld van de chef, begeleid met heerlijke wijnen en gewoon goede service (niet te stijf, maar wel zoals het hoort). Hier moet je gewoon lekker naar toe gaan om je te laten verwennen, geef je over aan het kundige team van Calva!
Janine D.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2018
Het eten was prima, maar ik vond het jammer dat we voor een 3-gangenmenu kwamen en eigenlijk niet onder een 5-gangenmenu uitkwamen. We moesten nu 80 euro pp afrekenen en dat was niet onze bedoeling.
Janice R.
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2018
Zooooooooooo gezellig! Iedereen even praten, lachen, genieten van alles. Geweldig sfeer, ontzettend verrukelijk eten en drinken, persoonlijk aandacht van de chef. Ik kijk er naar uit, volgende keer naar Calva om te gaan!
Hugo R.
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2018
Een mooie ontdekking vlakbij Den Haag.
In een dorpse omgeving , die je niet verwacht. Het eten was uitstekend. Wel een menu dat de chef bepaalt , waar beperkt van kan worden afgeweken.
Mooie wijnen, wel sterk geprijsd .
Al met al een aanrader!
Peter V.
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2018
Algehele entourage uitstekend. Ontvangst prima. Eten bijzonder en lekker. Aan speciale wensen werd voldaan. Vriendelijke bediening. Huiselijke en gezellige sfeer. We komen zeker terug.