Calle Ocho

31-203638077

Meer informatie over restaurant Calle Ocho

Floris D.
  • Datum van je bezoek: 1 jun. 2016
Ga niet naar deze tent! Slecht in alle opzichten. Voor een verjaardag wilden we hierheen. We konden niet reserveren met zn 4en. Aldaar moesten we aan de bar wachten en werden er vervolgens meerdere groepen die na ons kwamen eerst aan tafels gezet! Wellicht was dat omdat het blonde meisjes waren? In ieder geval compleet ongepast. We werden niet netjes geinformeerd en moesten zelf vragen hoe het zat met de plaatsing van mensen. We bleven aan de bar een cocktail drinken en een snackje eten. Omdat het er erg druk was viel er 1 glaasje tequila om maar we kregen geen nieuwe! Ook het eten viel tegen en het was allemaal erg duur. Als ik een 0 had kunnen geven, dan had ik dat gedaan.
Iris J.
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2016
Dit is een heel mooi klein etablissement aan de Albert Cuijp. Erg leuk aangekleed met veel sfeer. Je kan hier niet reserveren, dus het is een kwestie van langs gaan en hopen op een plekje.

De cocktails zijn ontzettend lekker. De Pornstar Margarita is een absolute aanrader (gevaarlijk lekker zou ik willen zeggen). De ceviche van zeebaars was goed. en ook de quesadillas (met three little pigs) waren heerlijk. De 3 taco's vonden we een beetje aan de prijs, maar dat is een kleinigheidje ze smaakten namelijk wel goed.
De service was een beetje wisselvallig, maar het was ook erg druk op de vrijdagavond.
We komen hier zeker terug!
Romijntje .
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2016
Erg lekker Latijns eten, combinatie van Mexicaans en nog wat andere gebieden. Alles smaakt even smaakvol en de nachos zijn heerlijk. De sauzen zijn heerlijk! Echt een aanrader.
Steve V.
  • Datum van je bezoek: 30 mrt. 2016
Gisteren gegeten voor de tweede keer bij Calle Ocho. Wauw wat een top tent! Heerlijke gerechten om te delen met je tafelgeno(o)t(en)! Heerlijke dranken, echte cocktails en stiekem te veel tequila! Leuk, vriendelijk en attent personeel. Dit is/wordt wel een pareltje van het Amsterdamse horeca! Wij komen hier zeker vaker! Ohja, ze hebben kennelijk ook een nachtvergunning dus borrelen/snacken tot diep in de nacht kan hier ook.
Vincent H.
  • Datum van je bezoek: 28 mrt. 2016
Afgelopen maandag, 2e paasdag, hebben mijn levenspartner en ik er heerlijk gegeten. 2 heerlijke cocktails in een gezellige, in het begin wat rustige ambiance. Oesters Ceviche 3x, heerlijk, mag iets minder rode ui van mij persoonlijk. Attente bediening met tijd voor uitleg. Heerlijke trio van taco's, quesadillas (2x) en wat de bovenbuurman (4e etage) altijd minstens 2x per week neemt. Zwarte rijst was knapperig, heerlijk gerechtje, met lekker mals stukje vlees. Gezellig eten, heerlijke muziek die je in de typische Caribische sferen brengt. Indrukwekkende hoeveelheid bijzondere dranken, van PX sherry tot Ron Zapaca Rum XO uit Guatamala. Kortom, wil je gezellig eten in Latijns Amerikaanse, Caribische sferen, is dit toch wel de place-to-be. Ik ben bang dat het heel erg druk gaat worden....... Kom zeker terug en zal positieve mond-op-mond reclame geven..
Kleine tip voor de eigenaar, als je iets niet zeker weet, mag je dat gerust zeggen.... geeft helemaal niets... Veel succes gewenst...
Nijsnijsnijs .
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2016
Supergezellige tent, fijne muziek, aardig personeel, heel erg lekker eten. De drank is ook steengoed en je kan hier in het weekend nog een prima feestje bouwen ook. Aanrader!
Alon N.
  • Datum van je bezoek: 12 feb. 2016
Vrijdag avond hier gegeten met 3 vriendinnen (dat is natuurlijk altijd leuk)!! Begonnen met een cocktail met gember en die was erg lekker!!! De jonge eigenaar kwam even aan tafel en gaf ons wat tips wat we zouden moesten bestellen. Hij was daarin eerlijke en probeerde ons niets aan te smeren. Eten kwam vlot op tafel en was goed van smaak!! Vooral de oesters en de witvis ceviche waren verrukelijk (ik ben gek op rauwe vis). Met 4 man kun je veel van de kaart proberen en dat is leuk!! Prijs kwaliteit verhouding was top en de bediening ontzettend attent, ze zochten constant voor oog contact.

Verbeter punt: Gratis water wordt geserveerd in een oude tequilla fles dan ben ik al helemaal blij, maar het bijsmaakje naar tequilla was minder (ik weet het, kleinigheidje).

Al met al top gegeten en genoten in een zaak die er super gezellig bij ligt!!

Ga zo door.
Monique P.
  • Datum van je bezoek: 23 jan. 2016
Een poging gedaan om hier te eten, en welliefst 4 uur gezeten maar helaas niet verder gekomen dan de nacho's. De nacho's waren wel oke, niet heel bijzonder voor zover dat kan met nacho's. Rest van het eten is nooit gekomen. Toen de keuken sloot en we het personeel er op attendeerden dat wij nog geen eten hadden gekregen was de reactie: vreemd want jullie bestelling is wel doorgegeven, ik zal "kijken" of ik het van de rekening kan afhalen...ondertussen een rekening van bijna €60,- aan cocktails opgebouwd, niet goedkoop en ook niet heel bijzonder...Nauwelijks gegeten en toen toch wel pissig tegen het management, kregen we ter compensatie een shot tequila aangeboden, het laatste waar je op zit te wachten!
Terence A.
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2016
Latijns-Amerika is het eerste waar je aan herinnerd wordt als je hier binnen loopt. Maakt niet, Cuba, Mexico, heel Zuid en Centraal-Amerika het is hier allemaal opgepropt in ongeveer 20m2 van gezelligheid. Kijkt u naar het menu dan komt u ook helemaal niets te kort. Het menu veranderd elke week, maar de basics blijven hetzelfde: kleine gerechten zoals chicken wings, nacho's, ceviches en indien nodig ook echt rijstgerechten en allemaal op de Cubaanse, Mexicaanse, Zuid-Amerikaanse manier bereid door de twee koks met allebei hun roots in Latijns en centraal-Amerika.
Door de open keuken kunt u goed bijhouden hoe en wat er allemaal gemaakt wordt en dat alleen al is soms frustrerend want het ziet er allemaal super lekker uit.
De bar is uitgebreid, want niet alleen bier en wijnen maar ook vooral cocktails worden hier met liefde gemaakt. Wij hebben hier de hele avond gezeten en op den duur was het echt tot de nok toe gevuld. Zo druk was het! Ik heb ook maar direct een rondje Zuid-Amerikaanse rum gedaan voor het personeel en de koks, want daar was de sfeer ook naar.
Ik zal er zeker weer komen maar na 24:00u, want dan kunt u de Media Noche - oftewel The Cubano- oftewel The Cuban Sandwich hier nuttigen!! Kan niet wachten.