Callas

Meer informatie over restaurant Callas

Maandag en Dinsdag Gesloten
Woensdag t/m Zondag 17:00 - 20:30

Kan beter

Jouw recensie over het restaurant Callas

John S.
  • Datum van je bezoek: 14 jun. 2018
Restaurant Callas is zonder aankondiging juni 2018 gesloten.. Wel jammer want was hier prima eten voor een nette prijs. Restaurant Callas komt niet meer terug volgens ondernemers in de buurt. Even afwachten dus wat er voor terugkomt.
Genesis G.
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2018
Wegens verbouwing gesloten, geen informatie op hun website niets noppes nadda.
In het verleden best lekker gegeten daar, laatste tijd rommelig en nu opeens zonder enige kennisgeving dus gesloten.
Alleen pin was ook al teken aan de wand, normaal kun je bij ieder restaurant contant betalen.
Jo K.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2018
jaren klant geweest en nu zonder pardon de deuren dicht zonder dit even te melden aan een klant die hier al jaren komt,erg klant onvriendelijk,gaan in leidse rijn een nieuwe pasta zaak op zetten op het brusselplein,hoop dat ze het niet gaan redden zonder de vaste callas klanten.joke klaassen
Uit Utrecht M.
  • Datum van je bezoek: 23 apr. 2016
Met een grote groep van 22 personen, jong & oud, man & vrouw, hier op een zaterdagavond gegeten. Het restaurant is groot en ruim opgezet. Maar ook luidruchtig en daardoor minder geschikt om met twee personen gezellig te tafelen.

De voornamelijk vrouwelijk bediening is vlot met het opnemen van de dranken. De voorgerechten worden vrij vlot hierna uitgeserveerd. Je wordt wel geacht om je bestek netjes schoon te likken voor de volgende gang. Voor die twintig piek kan de afwashulp dat er niet bij hebben.

Met groepen heeft iedereen hetzelfde hoofdgerecht, namelijk de mixed grill. In verhouding veel giros en minder ander vlees. Alles vergezeld van griekse salade, frites, rijst en tzaziki. Voldoende en in goede prijs-kwaliteit verhouding.

De nagerechten zijn lekker van smaak en een mooie compositie op de borden. Jammer voor de thee drinkers onder de gasten, het theewater heeft niet gekookt.

Wat opvalt is de grote en diverse verzameling bierglazen en de verschillende borden. Zelfs al heb je het zelfde gerecht als je buurvrouw.
Over het algemeen een prima restaurant waar je voor een fixed prijs lekker kan eten.
Richard C.
  • Datum van je bezoek: 30 jan. 2016
Ik heb hier met een gezelschap van 14 mensen op zaterdagavond gegeten. Je hoeft geen urenlange studie te maken van het aangebodene, want er is een heel overzichtelijke menukaart. Er waren leuke door de Griekse keuken geïnspireerde voorgerechtjes.
Omdat we met een groter gezelschap waren kon (binnen het kader van "Grieke voor 20 pieke") niet iedereen een eigen hoofdgerecht kiezen. We waren aangewezen op de mixed grill. Voor de niet-vleeseters was er een alternatief. Bij het hoofdgerecht zat salade, djuvec-rijst, frites en tzatziki. En beetje jammer was dat 12 hongerige mannen zich meteen op het vlees wierpen en dat een beetje overeten er niet bij was.
De toetjes waren in beschaafde porties en aangenaam van smaak.
Prettig was dat de bediening in de gaten hield of iedereen steeds van drank voorzien was.
Het was fijn dat je een beetje ruimte om je heen had, en dat niet elke centimeter benut was om een tafel neer te zetten. Hier geen traditioneel Grieks restaurantinterieur met pilaren, beelden, schilderijen met wit-blauwe huisjes en andere overbodige kitsch.
Hans B.
  • Datum van je bezoek: 22 mrt. 2015
Op het laatste moment besloten om uit eten te. Gelukkig waren we vroeg want het was alweer behoorlijk druk bij Callas. De Grant Athina schotel deed zijn naam eer aan en samen met de varkensribbetjes als voorgerecht was ik weer volledig voldaan. Zelfs zo voldaan dat ik het nagerecht maar heb overgeslagen (de sorbet is een aanrader) en voor een koffie ben gegaan.

Binnenkort nog maar eens terug gaan.
Humphry J.
  • Datum van je bezoek: 20 feb. 2015
vriendelijke bediening, veel ruimte tussen de tafels dus dat is rustig eten. Hoofdgerecht viel erg tegen, zalm was erg klein en 85% v/h bord bestond uit opvulling. Had liever 22,50 betaald en meer zalm gehad. Leuk concept en laagdrempelig
Sanne H.
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2015
Leuk restaurant voor een leuke, goedkope avond! Voor 20euro ben je helemaal klaar! Het eten was lekker en de bediening was goed.
Klaske D.
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2014
Hoe 1 opmerking, van ik denk zelfs de baas, al het positieve te niet kan doen.
Voor- en hoofdgerecht werden vlot geserveerd, daarna haperde het even. De kinderen liepen even wat rond te dollen, of wij weer wilden gaan zitten, vroeg meneer. Mijn tip; of geen kinderen toelaten of vlotter serveren. Hoewel de wijn en het eten een prima prijs-kwaliteitverhouding hebben, voor mij geen Callas meer.
Alix A.
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2014
Vooral de prijs - kwaliteit verhouding is perfect! voor €20 3 gangen + onbeperkt eten en drinken vind je natuurlijk bijna nergens. Ik kom daarom ook graag bij Callas zodat je lekker kan na tafelen. Ik woon al mijn hele leven in Maarssen en ik ken de uitstraling nu ondertussen wel. Het had leuker geweest als ze er in de loop van de jaren wat meer hun eigen uitstraling aan gegeven hadden. Wel is het 'balkon' net boven het drink gedeelte super! Eten is de ene keer beter als de ander. Ik vind de gyros niet altijd even lekker (veel vet) maar mensen om mij heen zweren bij de gyros van callas dus dat is een persoonlijke smaak denk ik. Daarnaast vind ik het leuk dat ze bijna altijd gerechten buiten de kaart om hebben. Zo heb je iedere keer als je komt (ik kom er vaak..) toch andere keuzes om te eten.
De mensen die er werken zijn altijd vrolijk en vriendelijke en doen altijd hun best.
EeKa .
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2014
De bediening was vriendelijk en behulpzaam, het restaurant ziet er leuk uit, maar het eten is beneden niveau. De kalamari was rubberig en het beslag dat er omheen zat had een ietwat muffe smaak (gebakken in oude olie?). Het vegetarisch hoofdgerecht bestond uit een bladerdeegslof gevuld met kaas en was erg vet. De rijst en de sperziebonen die erbij werden geserveerd, waren overgoten met een roodbruine saus. Veel te zout en smaakte kunstmatig. Lekker koffie, dat wel. Niet voor herhaling vatbaar.
FamDamen .
  • Datum van je bezoek: 2 okt. 2013
Allereerst werden we hartelijk ontvangen, je voelt je als je binnenkomt gelijk thuis. Het is een mooi ingericht restaurant, er heerst een gezellige sfeer en de bediening was echt spontaan, zeer vriendelijk en netjes.
We werden snel bediend en kregen een lekkere ouzo en mandje brood met zatziki.
Grieke voor 20 pieke, er is voor de actieprijs toch veel keuze zowel in de het voorgerecht als in het hoofdgerecht, maar ook in het nagerecht. Ontzettend lekker gegeten, geen overvolle borden maar heerlijke porties, ook de nagerechten zijn om te smullen.
Wat ze ook hebben is een benedenzaal met eigen bar en toiletten. Een heerlijke zaal om bijvoorbeeld je bruiloft te vieren of om een vergadering te beleggen. Er wordt ook door de eigenaars meegedacht hoe je zo’n dag nu het beste kunt indelen. Ze staan echt voor je klaar. Heb zelf mijn bruiloft gevierd en met kantoor daar een vergadering gehad, dus kan ik hier over meepraten.

Kortom…EEN AANRADER!
Anita V.
  • Datum van je bezoek: 11 mei 2013
Mooie actie; 3 gangen voor € 20,-. Voor dit bedrag is het inderdaad heel veel en lekker voor een zeer schappelijk bedrag. Als hoofdgerecht namen we een Atina schotel voor 4 personen en dat is veel, heel veel. Beetje tegenvaller was de Bifteki die kleiner was dan wat we ooit zijn tegengekomen. Ook de verschillende voor-, en nagerechten waren absoluut vers, lekker en mooi klaargemaakt. Zeker een geslaagd etentje.
marianne D.
  • Datum van je bezoek: 1 feb. 2013
Vrijdag werd ik door mijn man verrast met een etentje bij Callas. Zelf wonen wij vlakbij maar dat er zo'n leuk restaurant op loopafstand van mijn huis zat, wist ik helemaal niet. We werden meteen heel hartelijk ontvangen. We voelde ons direct welkom. De ruimte boven, waar ons tafeltje gesitueerd was, zag er sfeervol en uitnodigend uit met leuke muziek op de achtergrond. We waren de eerste gasten maar al snel druppelde er meer mensen binnen. Zelfs toen het bomvol zat was de sfeer erg aangenaam. We kregen stokbrood met zaziki en een borreltje Ouzo van het huis. Onze fles wijn werd in een wijnkoeler aan tafel gehangen en we kregen er een fles water met aparte waterglaasjes bij. We hadden het meteen naar onze zin. Enthousiast bekeken we de menukaart en bestelde een voorgerecht en alvast een hoofdgerecht met bijgerechten. Toen kwam de serveerster terug en had vanuit de keuken het verzoek gekregen te vragen of we grote eters zijn. We hadden nogal veel besteld. Op de menukaart was niet goed op te maken wat er bij ons hoofdgerecht zou zitten maar later bleek inderdaad dat het een bord vol was. (Patatjes, gekruide boontjes, heerlijke koolsalade en rijst zaten er al bij). Toch hadden we zin om te 'proeven' en lieten onze bestelling voor was het was. Want de prijzen waren absurd schappelijk!! Ze zei toen dat als we eten over zouden hebben, we dat mee naar huis mochten nemen in een "doggy bag". Dat gebeurt best vaak, voegde ze er aan toe. Ik heb dit allemaal als hartelijk en enorme service ervaren. De witte wijn was prima!! Het voorgerecht bijzonder op smaak! (Ik had noorse garnaaltjes in een pittige tomaten saus vol heeeerlijke kruiden). Er waren ook gerechtjes om de kaart om. Dat doen ze voor de vaste klanten zodat zij ook wat kunnen variëren, en voor hen die dat wensen uiteraard. Alles proefde vers, er was tijd en energie in gestoken. Ondanks dat er heel groot buiten hangt; Grieke voor 20 pieke,wat doet vermoeden dat je in een veredelde patatzaak terecht komt, was het een volwaardig sfeervol restaurant met erg lekker eten voor heerlijke prijzen. Ik zou zeker van te voren reserveren! En wij gaan zeker terug! Onze complimenten en dank aan de bediening! Zij hebben het geheel geperfectioneerd!
Callas, dank jullie wel en zeker tot ziens! Groetjes Marianne
Steve V.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2012
Samen met mijn vriendin hier gegeten. Hoewel het soms kan duren voor je een drankje kan bestellen staat alles met een mum van tijd op tafel. Ook ben ik een -Enorm- satesaus en tachiki saus verslaafde. Ik durf oprecht te zeggen dat beide sauzen die ik hier gegeten heb de lekkerste zijn die ik persoonlijk ooit gegeten heb. Sfeer is overigens leuk als je op het balkon binnen zit en mijn bordje heb ik vingeraflikkend weer terug gegeven.

Wees niet bang voor een te kleine portie, ik ben ook een grote eter en heb hier echt genoeg gehad!