Caldo e Freddo

Roggestraat 4 6981 BK Doesburg Nederland Kaart

Over het restaurant Caldo e Freddo

Een restaurant waar je het warm van krijgt

Het restaurant mag dan 'warm en koud' heten, van de zorgvuldig geselecteerde wijnkaart krijg je het zonder twijfel bloedheet! Niet alleen schenkt de professionele sommelier overheerlijke wijnen, ook de kok van Caldo e Freddo verstaat zijn vak. In een knusse en ongedwongen sfeer kun je bovenin het restaurant genieten van een prachtig uitzicht. Volgens velen is Caldo e Freddo namelijk gelegen aan het mooiste pleintje van Doesburg. Maar niet alleen voor het uitzicht ben je hier aan het juiste adres, ook voor het eten kom je zeker niet van een koude kermis thuis. Nog niet warm of koud geworden? Ervaar het zelf!

Glas champagne

Meer informatie over restaurant Caldo e Freddo

Maandag t/m Woensdag 17:00 - 22:00
Donderdag t/m Zondag 11:00 - 23:30

Patty G.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2017
Tafel, menukaarten en borden niet schoon. Bediening ongeïnteresseerd, lang met lege glazen gezeten en het hoofdgerecht werd opgediend terwijl de borden van het voorgerecht nog op tafel stonden. Één van de hoofdgerechten niet lekker (pasta met garnalen), veel te gekruid en geen fijne smaakcombinatie. Geen aanrader voor ons.
Dirk K.
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2017
We hebben heerlijk asperges gegeten bij Caldo met mooie wijnen in een gezellige sfeer. Eerst op het terras en later binnen. Lekkere tapas hapjes als voorgerecht.
Johan H.
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2017
We werden vriendelijk ontvangen en konden op de eerste verdieping een tafel uitzoeken. De inrichting is gezellig en knus. De keuze op de kaart is prima en de gerechten waren goed. Erg prettig is dat je veel verschillende wijnen per glas kan bestellen. De prijs van de wijnen is schappelijk.
Marga J.
  • Datum van je bezoek: 10 mrt. 2017
Heerlijk gegeten, bediening was ook.vriendelijk.
Tip: boven mis je sfeer is kaal, een paar planten zouden meer sfeer geven.
Beneden sfeer prima, gezellig !!
Samentha S.
  • Datum van je bezoek: 9 mrt. 2017
Vriendelijk personeel, eten erg zout en niet bijzonder.
Wij zaten boven daar was het erg rumoerig, krap op elkaar staande tafels.
Tevens zou het interieur wel een opknap beurt kunnen gebruiken
Smulpapen66 B.
  • Datum van je bezoek: 19 feb. 2017
Verassend knus restaurantje. Alleen jammer dat de tafeltjes erg dicht op elkaar staan. Heerlijk gegeten, al had de kaart wel wat uitgebreider gemogen. Eerlijke prijs/kwaliteit verhouding. Voor herhaling vatbaar.
Erwin L.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2017
Een zeer gezellig knus eetcafé. Ook de kok had nog tijd om even een gezellig praatje te maken en te informeren naar zijn kookkunsten.
Met de AH-actie mochten we uit de gehele menukaart kiezen.
Vooraf hadden we een lekkere rundercarpaccio, hoewel de hoeveelheid pesto een beetje overdreven was. Al met al wel erg smakelijk.
Voor het hoofdgerecht hadden we de Black Angel gekozen, een perfecte, zeer malse biefstuk met ratatouille en friet.
We hebben het diner afgesloten met een lekkere crème brûlée.
Echte aanrader; we komen zeker een keer terug.
Cavasa .
  • Datum van je bezoek: 23 jan. 2017
Het restaurantje is héél erg klein en de tafeltjes ook. Je zit bijna met de rug tegen andere gasten. Het was er bovendien erg koud en dus onbehaaglijk. De kwaliteit van het eten was goed. Alleen 't voorgerecht gerookte zalm stelde niets voor. Zalm uit een pak, zo op 't bord geserveerd met 3 druppels dressing, zonder toast of brood.
De ('normale') prijs/kwaliteit verhouding is niet goed.
joost V.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
gezellig en lekker gedineerd.
Els D.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Tafeltjes en ruimte wat aan de kleine Kant,verder prima
Gemma C.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Kleine kaart maar superlekker en heel gezellig!
Marlex .
  • Datum van je bezoek: 17 jan. 2017
Alles was fantastisch: de gastvrijheid, de wijnadviezen, de vriendelijke dames in de bediening, de wijnadviezen, de ongedwongenheid van de eigenaar, de gasten, de chateaubriand, de wijnen, de ligging in het mooie centrum, het pand, de koffie en de muziek van Van Morrisson! Het enige jammere was de vitello tonnato; er zat zo'n goedkope tonijn-uit-blik smaak aan, beetje sneu!
Maar we gaan zeker vaker naar deze ambiance, al is het voor een lekker glas wijn!
Corien V.
  • Datum van je bezoek: 16 jan. 2017
Aanrader. Deskundige uitbater met liefde voor zijn vak. Gedegen wijnkennis waar hij van laat proeven, suggesties doet maar niet opdringt. Heerlijk gegeten.
ivonne.i.doorschodt .
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2016
Wij hebben hier op 9 December j.l. samen gegeten met de AH actie. Het piepkleine restaurantje was vol en wij konden boven een tafel krijgen. Dat was toch wel wat geisoleerd, dus gevraagd om een andere tafel als deze vrij kwam. Geen problem en na een kwartiertje konden wij alweer naar beneden. Er was geen 3-gangenkeuzemenu maar wij konden ala carte kiezen. Wat wij gekozen hadden was lekker en mooi opgemaakt. Al met al een hele goede keuze! Heerlijk gegeten en wij komen zeker een keer terug.
John H.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2016
Genoten van met name de Gastheren Ruud en Gijs. Persoonlijkheden met een verhaal. Sinds tijden niet zo genoten van Sfeer en Gerechten. Echt een Beleving waar mijn tafelpartner en ik met plezier op terugkijken. Hier komen we vaker!
John Holtackers
Robbert W.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2016
Erg lekker en heel gezellig gegeten! Wat er vanaf buiten als een klein en leeg tentje uit zag, heeft alle verwachtingen ruimschoots overtroffen! Als we nog eens in de buurt zijn, komen we zeker terug!
Joëlle B.
  • Datum van je bezoek: 7 nov. 2016
Heel leuk avondje gehad! Klein en fijn restaurantje, de antipasti vooraf was erg goed. Het hert en de black angus biefstuk was top! Meneer de gastheer Ruud was leuk, doe wat met de pepernoot tip voor de tiramisu :) we komen zeker nog eens terug!! Groetjes uit Vaassen okdoei.
leo26 .
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
Caldo e Freddo: een klein eetcafé aan een gezellig pleintje in het knusse stadje Doesburg. Klein: gasten die te vroeg arriveren, moeten in deze wintermaanden binnen wachten tot er een tafel vrij komt, en daardoor kan het knap vol worden op de vloer, zodat het bedienend personeel amper ruimte heeft om haar werk te doen. Ze doen dat overigens met veel enthousiasme en bevlogenheid, hartelijk maar niet opdringerig.
We hebben heerlijk gegeten! De voorgerechten waren in orde, niet spectaculair, maar gewoon oké: duo van zalm en aan de overkant de mosterdsoep. Het stond vlot op tafel. Het hoofdgerecht liet wat langer op zich wachten, maar dat was het wachten waard: de chateaubriand was heerlijk. Superlekkere oerfrieten erbij, uitstekende bearnaisesaus en een goed stuk vlees. Koffie en cappuccino smaakten ook voortreffelijk: de dessertkaart hebben we laten voorbijgaan, we waren na het hoofdgerecht verzadigd.
Dankzij de AH-restaurantactie waren we voor een vriendelijk prijsje klaar. Een aangenaam verblijf in Doesburg!
Kwali K.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2016
Vanavond hier gegeten. Na ruim 40 minuten gewacht te hebben kregen we stokbrood met aioli. Stokbrood was van binnen nog bevroren. Hier melding van gemaakt en kregen nar 10 minuten zelfde schaaltje stokbrood weer maar dan compleet ontdooid. Na dit incident compleet genegeerd door personeel. We kregen ons eten wel, maar steeds zelf moeten vragen om drinken. Mosterdsoep die we kregen was maar half kommetje vol. Er staat alcoholvrij bier op de kaart, maar bij navraag bleek dit alcoholarm te wezen. Niet handig met zwangere vrouw. Geen fijne avond gehad hier.
marja.ploeg .
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2016
Heerlijk gegeten. Vriendelijk en attent personeel. Leuke locatie en gezellig ingericht. Geen standaard restaurant. Zeker een plek om nog een keer terug te komen.