Caldo e Freddo

Roggestraat 4 6981 BK Doesburg Nederland Kaart

Over het restaurant Caldo e Freddo

Een restaurant waar je het warm van krijgt

Het restaurant mag dan 'warm en koud' heten, van de zorgvuldig geselecteerde wijnkaart krijg je het zonder twijfel bloedheet! Niet alleen schenkt de professionele sommelier overheerlijke wijnen, ook de kok van Caldo e Freddo verstaat zijn vak. In een knusse en ongedwongen sfeer kun je bovenin het restaurant genieten van een prachtig uitzicht. Volgens velen is Caldo e Freddo namelijk gelegen aan het mooiste pleintje van Doesburg. Maar niet alleen voor het uitzicht ben je hier aan het juiste adres, ook voor het eten kom je zeker niet van een koude kermis thuis. Nog niet warm of koud geworden? Ervaar het zelf!

Glas champagne

Meer informatie over restaurant Caldo e Freddo

Maandag t/m Woensdag 17:00 - 22:00
Donderdag t/m Zondag 11:00 - 23:30

• Af te huren , Catering , Huisdieren welkom , Terras , Wi-Fi
Marga J.
  • Datum van je bezoek: 10 mrt. 2017
Heerlijk gegeten, bediening was ook.vriendelijk.
Tip: boven mis je sfeer is kaal, een paar planten zouden meer sfeer geven.
Beneden sfeer prima, gezellig !!
Samentha S.
  • Datum van je bezoek: 9 mrt. 2017
Vriendelijk personeel, eten erg zout en niet bijzonder.
Wij zaten boven daar was het erg rumoerig, krap op elkaar staande tafels.
Tevens zou het interieur wel een opknap beurt kunnen gebruiken
Smulpapen66 B.
  • Datum van je bezoek: 19 feb. 2017
Verassend knus restaurantje. Alleen jammer dat de tafeltjes erg dicht op elkaar staan. Heerlijk gegeten, al had de kaart wel wat uitgebreider gemogen. Eerlijke prijs/kwaliteit verhouding. Voor herhaling vatbaar.
Erwin L.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2017
Een zeer gezellig knus eetcafé. Ook de kok had nog tijd om even een gezellig praatje te maken en te informeren naar zijn kookkunsten.
Met de AH-actie mochten we uit de gehele menukaart kiezen.
Vooraf hadden we een lekkere rundercarpaccio, hoewel de hoeveelheid pesto een beetje overdreven was. Al met al wel erg smakelijk.
Voor het hoofdgerecht hadden we de Black Angel gekozen, een perfecte, zeer malse biefstuk met ratatouille en friet.
We hebben het diner afgesloten met een lekkere crème brûlée.
Echte aanrader; we komen zeker een keer terug.
joost V.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
gezellig en lekker gedineerd.
Els D.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Tafeltjes en ruimte wat aan de kleine Kant,verder prima
Gemma C.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Kleine kaart maar superlekker en heel gezellig!
Marlex .
  • Datum van je bezoek: 17 jan. 2017
Alles was fantastisch: de gastvrijheid, de wijnadviezen, de vriendelijke dames in de bediening, de wijnadviezen, de ongedwongenheid van de eigenaar, de gasten, de chateaubriand, de wijnen, de ligging in het mooie centrum, het pand, de koffie en de muziek van Van Morrisson! Het enige jammere was de vitello tonnato; er zat zo'n goedkope tonijn-uit-blik smaak aan, beetje sneu!
Maar we gaan zeker vaker naar deze ambiance, al is het voor een lekker glas wijn!
Corien V.
  • Datum van je bezoek: 16 jan. 2017
Aanrader. Deskundige uitbater met liefde voor zijn vak. Gedegen wijnkennis waar hij van laat proeven, suggesties doet maar niet opdringt. Heerlijk gegeten.
ivonne.i.doorschodt .
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2016
Wij hebben hier op 9 December j.l. samen gegeten met de AH actie. Het piepkleine restaurantje was vol en wij konden boven een tafel krijgen. Dat was toch wel wat geisoleerd, dus gevraagd om een andere tafel als deze vrij kwam. Geen problem en na een kwartiertje konden wij alweer naar beneden. Er was geen 3-gangenkeuzemenu maar wij konden ala carte kiezen. Wat wij gekozen hadden was lekker en mooi opgemaakt. Al met al een hele goede keuze! Heerlijk gegeten en wij komen zeker een keer terug.
John H.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2016
Genoten van met name de Gastheren Ruud en Gijs. Persoonlijkheden met een verhaal. Sinds tijden niet zo genoten van Sfeer en Gerechten. Echt een Beleving waar mijn tafelpartner en ik met plezier op terugkijken. Hier komen we vaker!
John Holtackers
Robbert W.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2016
Erg lekker en heel gezellig gegeten! Wat er vanaf buiten als een klein en leeg tentje uit zag, heeft alle verwachtingen ruimschoots overtroffen! Als we nog eens in de buurt zijn, komen we zeker terug!
Joëlle B.
  • Datum van je bezoek: 7 nov. 2016
Heel leuk avondje gehad! Klein en fijn restaurantje, de antipasti vooraf was erg goed. Het hert en de black angus biefstuk was top! Meneer de gastheer Ruud was leuk, doe wat met de pepernoot tip voor de tiramisu :) we komen zeker nog eens terug!! Groetjes uit Vaassen okdoei.
leo26 .
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
Caldo e Freddo: een klein eetcafé aan een gezellig pleintje in het knusse stadje Doesburg. Klein: gasten die te vroeg arriveren, moeten in deze wintermaanden binnen wachten tot er een tafel vrij komt, en daardoor kan het knap vol worden op de vloer, zodat het bedienend personeel amper ruimte heeft om haar werk te doen. Ze doen dat overigens met veel enthousiasme en bevlogenheid, hartelijk maar niet opdringerig.
We hebben heerlijk gegeten! De voorgerechten waren in orde, niet spectaculair, maar gewoon oké: duo van zalm en aan de overkant de mosterdsoep. Het stond vlot op tafel. Het hoofdgerecht liet wat langer op zich wachten, maar dat was het wachten waard: de chateaubriand was heerlijk. Superlekkere oerfrieten erbij, uitstekende bearnaisesaus en een goed stuk vlees. Koffie en cappuccino smaakten ook voortreffelijk: de dessertkaart hebben we laten voorbijgaan, we waren na het hoofdgerecht verzadigd.
Dankzij de AH-restaurantactie waren we voor een vriendelijk prijsje klaar. Een aangenaam verblijf in Doesburg!
Kwali K.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2016
Vanavond hier gegeten. Na ruim 40 minuten gewacht te hebben kregen we stokbrood met aioli. Stokbrood was van binnen nog bevroren. Hier melding van gemaakt en kregen nar 10 minuten zelfde schaaltje stokbrood weer maar dan compleet ontdooid. Na dit incident compleet genegeerd door personeel. We kregen ons eten wel, maar steeds zelf moeten vragen om drinken. Mosterdsoep die we kregen was maar half kommetje vol. Er staat alcoholvrij bier op de kaart, maar bij navraag bleek dit alcoholarm te wezen. Niet handig met zwangere vrouw. Geen fijne avond gehad hier.
marja.ploeg .
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2016
Heerlijk gegeten. Vriendelijk en attent personeel. Leuke locatie en gezellig ingericht. Geen standaard restaurant. Zeker een plek om nog een keer terug te komen.
rdijkhuizen .
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2016
We moesten wachten omdat onze tafel nog niet beschikbaar was. Er stond wel een lege tafel voor 4, al snel bleek dat die voor andere/speciale gasten bedoeld was. Geen vlekkeloos begin voor ons...

Na zo'n 15 minuten kwam onze tafel ook vrij. We krijgen onze drankjes snel en konden bestellen. We wilden beginnen met brood met dip. Met 4 personen zijn 7 kleine stukjes stokbrood echter wel wat weinig.

Het voorgerecht vonden wij erg lekker, rundercarpaccio en antipasti.

We moesten lang wachten op het hoofdgerecht. Ondertussen kwam de eetruimte vol blauwe bakwalm te staan. Het hoofdgerecht was op zich prima,.. alleen de frietjes waren te hard gebakken en de rauwkost bij de Tonijn was erg gekruid en daardoor niet meer eetbaar.

Het dessert was erg lekker, tiramisu. Prima keus.
Suzan V.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2016
Wat een leuk restaurant op een prachtige plek! Mijn dochter en ik hebben boven heerlijk genoten van de gezellige sfeer, de vriendelijke ontvangst en het lekkere eten. Zeker een aanrader!
jade09 .
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2016
Heerlijk gegeten.
Omdat ik de vorige keer dat ik hier was erg lekker gegeten had, nam ik exact hetzelfde: zalm vooraf, gevolgd door de pasta met garnalen en een crème brûlee na. Ik werd opnieuw niet teleurgesteld.
Die garnalenpasta is zo ontzettend lekker dat ik het waard vond er een positieve recensie over achter te laten.
Zit ook echt vol garnalen en niet, zoals je vaker tegenkomt, dat je de garnalen moet gaan zoeken om jezelf ervan te overtuigen dat je dat toch echt besteld hebt.
Mijn tafelgenote had de carpaccio, gevolgd door de pasta funghi en tiramisu. Ook zij was erg enthousiast.
Enige minpuntje qua eten: de koffie was niet echt warm..
Het is een beetje een huiskamersfeer. Je zit wel erg dicht op elkaar en kunt de gesprekken om je heen letterlijk volgen. Dat vind ik wat minder.
Al met al zeker een aanrader, ook qua prijs.
De tafel van Jolanda R.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2016
Een echte aanrader. Hartelijk ontvangen, leuke sfeer, heerlijk gegeten. Kortom prima!!
Janneke V.
Heerlijk gegeten, leuke bediening, beneden wel erg krap qua zitplaatsen.