CAISSON

Smokkelhoekweg 12 4421 JH Kapelle Nederland Kaart

Evenementen

AH Restaurantactie keuzemenu 38.5€

Niet van toepassing op drankjes
Beschikbaar op het gekozen tijdstip.

• Voorgerechten
  • Nagerecht
    • Verrassingsmenu dessert

Over het restaurant CAISSON

De bloesem van Zeeland

In Kapelle vind je in april en mei een zee van bloesem, dankzij de uitgestrekte boomgaarden met fruitbomen. Restaurant De Caisson combineert de rijke natuur en de gastvrijheid van de bewoners in een gevarieerde kaart en een warme ontvangst. Verse streekproducten zijn de ingrediënten voor een heerlijke lunch of diner. Of je nu in je vrije tijd of voor een zakelijke ontmoeting komt, dankzij de verschillende ruimtes eet je hier altijd in de juiste setting.

Meer informatie over restaurant CAISSON

• : Gratis parkeren

Dagelijks geopend voor ontbijt, lunch en diner (9.00 - 21.30 uur - keuken van 11.00 - 21.00 uur)

Jouw recensie over het restaurant CAISSON

Paul E.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2019
Er moeten twee gerechten uit de prijs gehaald worden, alleen het dessert was goed en lekker. Was zeer teleurstellend. Hier lok je geen klanten naar je bedrijf toe en dat is toch de bedoeling van het concept.
Ik weet andere restaurants die het na de AH actie geweldig doen vaak volle bak, hier ga ik echt niet meer naar terug. Ik voelde me, ondanks het 2e menu gratis, behoorlijk afgezet.
Anneke P.
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2019
Goede prijs kwaliteitverhouding; ook het verrassingsmenu samen met AH restaurantzegels
Anneke P.
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2019
Goede kwaliteit eten; leuke ambiance; nette goede verzorging; ook al hadden we de ah restaurantzegels, heeft geen afbreuk gedaan aan totaal arrangement
Wim N.
  • Datum van je bezoek: 17 jan. 2019
We hebben heerlijk gegeten de tijden vonden wij ook goed tussen de gangen .En het was lekker warm ,ook veel waard .Verder hebben wij nog een wijntje genomen en dat smaakte ook goed .Voor iedereen aan te raden .Groet van ons
Marga V.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2019
Gegeten in de CAISSON met AH restaurant actie. Alles was een verrassing. Keuze uit vis/vlees/vega. Het vegatarisch hoofdgerecht viel erg tegen. Had beter gekund. 38,50 is voor dit gerecht veel te veel. Vlees en vis gerecht was qua prijs prima. Achteraf een kopje koffie of thee: thee werd een potje van meer dan 6 euro!! Hier hadden we niet om gevraagd. Toen we het restaurant verlieten hebben we het personeel netjes (2x) gegroet, maar niemand reageerde...Daar tegenover was de ontvangst hartelijk.
F D.
Gezellig en lekker gegeten
Elly V.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2019
Heerlijk gegeten van het verrassingsmenu. Bediening heel vriendelijk en netjes!
Marian M.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2019
De dranken waren 2x zo duur als op de drankenkaart op internet. Het menu is een erg uitgekleed menu, zowel vis als vlees dezelfde groenten. Het Ah menu is niet hetzelfde als wat de normale gasten krijgen als verrassingsmenu. Hoewel de kwaliteit van het eten prima was laat dit een nare smaak achter.
Marga V.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2019
Gezellig uit eten met de AH restaurantactie. Personeel vriendelijk en attent. Te opdringerig met drankjes. Vlees en vismenu prima. Vega iets minder. In plaats van een kop thee een potje thee voor meer dan 6 euro..
John V.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2019
Wij zijn langsgeweest met de Albert Heijn actie. Eten heeft goed gesmaakt, bediening was vriendelijk. Op de rekening achteraf bleek de prijs voor drankjes hoger te zijn dan op de online menukaart.
Mieke V.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2019
prijs kwaliteit klopt niet
M.E. B.
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2019
????Goed gegeten met de AH bon
Guus V.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2018
Het eten was prima verzorgd en de jonge bediening was zeer vriendelijk en correct. Wij vinden het een aanrader!
Ina N.
  • Datum van je bezoek: 20 dec. 2018
Zeer vriendelijke bediening, goede sfeer, heerlijk eten.
Leo V.
  • Datum van je bezoek: 13 dec. 2018
Eten te vlak van smaak. Voor 38,50 euro 3 gangenmenu verwacht je iets meer.
Corrie H.
  • Datum van je bezoek: 13 dec. 2018
Lekker gegeten, voorgerecht vis naar onze smaak iets te zuur.
Hoofdgerecht vlees prima.
Verassingsdessert ook lekker.
Alles leuk opgediend
Leo V.
  • Datum van je bezoek: 13 dec. 2018
Bediening vriendelijk, eten valt tegen. Te vlak van smaak, prijs/kwaliteit klopt niet. 7 euro voor fles spa rood is ronduit duur, bijvoorbeeld
J.C. A.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2018
We zijn zeer tevreden we zullen zeker nog wel eens terug komen ui west brabant fam akkermans
Niels B.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2018
Gezellige sfeer, leuke service, heerlijk eten! Zeker een aanrader!
Pauline H.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2018
Heerlijk gegeten, goede service.
Gingen heel goed om met mijn kha
en lactosevrije dieet . Goede presentatie.

lactosevrije dieet. Goede presentatie.