Caïro

Peperstraat 8 9711 PD Groningen Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Caïro

Derk M.
  • Datum van je bezoek: 7 mrt. 2015
Ik ging vannacht eten bij Cairo, na een lange nacht was ik toe aan iets lekkers. Omdat ik in een gulle bui was als beginnend accountant wou ik mijn vrienden trakteren op een schotel. Dit klonk heel lekker, na 35 euro te hebben betaald kreeg ik 3 maal een hoopje aangebrande aardappels en een stukje reuzel. Mijn vrienden hebben een hoop lol gehad. Die dachten dat ik voor iedereen betaalde.
maar dit bleek niet zo te zijn. Samengevat een hoop ellende. Mijn vrienden moesten een dweil hebben omdat ze jankten van het lachen.
Allard B.
  • Datum van je bezoek: 25 apr. 2013
Voorafgaande aan een uurtje bowlen hier met drie personen gegeten. De entourage wordt gevormd door druk beschilderde muren. Overal tempels en piramides. Je zit eenvoudig en niet omgeven door enige opsmuk. Hier kom je om te eten. We kozen voor enkele pizza's en shoarma. De oven was in beeld, dus we konden meekijken hoe alles snel, met verse producten en kundig werd gemaakt. De deur stond open en dat was lekker. In korte tijd hadden we het eten op tafel. Alles was uitstekend van smaak. No nonse bediening, maar steeds vriendelijk. Hier eet je snel, lekker en goedkoop.
Merel B.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2013
Tijd uit gaan in Groningen u kunt bij Cairo prima fast food eten. Ik heb vorige week bij cairo lekker shoarma gegeten. Service ook heel vriendelijk en sfeer is echt