CaffePC

• Af te huren , Airconditioning , Terras
7,2
Johannes O.
  • Datum van je bezoek: 28 feb. 2016
Even een snelle lunch gehad in één van de duurste straten van Amsterdam.
Zeer vlotte bediening, excentriek gekleed en zeer fatsoenlijk, brengt in no time een lekkere kop koffie en daarna een Clubsandwich Classic.
Smaakt best lekker en is ook nog verrassend betaalbaar.
Voor 2 personen lunch incl. drinken €33.50 is voor deze locatie goed te doen.
Interieur is wel donker (bruin) en iets gedateerd.
Klein min puntje, ons tafeltje was plakkerig en niet echt schoon, dat in tegenstelling tot het herentoilet, die was wel schoon en (rook ook) fris.
Pascha1912 .
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2015
voor een snelle broodjes/sandwichlunch heb je hier niet zo veel mogelijkheid.zaak is gericht op vooral engelstalige klanten die bij voorkeur snel en doeltreffend van hun geld geholpen worden zonder dat het onbetamelijk wordt.Bediening is nauwkeurig,vlot en zakelijk wat echte hartelijkheid in de weg staat.Het eten is snel klaar,ongeinspireerd maar niet onsmakelijk.Voor de toerist met weinig tijd
Tim D.
  • Datum van je bezoek: 2 feb. 2015
"the place to be" meets "vergane glorie".. een uitgedroogde boterham met een plak kaas.. 10 euro... excuse me.. bevroren carpaccio 14 euro.. zonder dressing.. interieur niet schoon, verder geen gasten.
J V.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2014
Bruin gedateerd interieur.... Vergane glorie, in een van de meest exclusieve winkelstraten van Nederland...

Gemiste kans en het eten is ook niet om over naar huis te schrijven... de bestelde kipsaté dreef in zijn eigen vocht... Ok de saté was zacht en de saus was smakelijk maar dit kan echt beter en is ook veel beter geweest.

De bediening... ok... ze bewegen... het gaat snel, maar vriendelijk is anders...

Voor zo'n top locatie in zo'n prachtige winkelstraat, echt een gemiste kans!
Sophie H.
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2013
Wat een aanfluiting. Ontzettend donker café op de PCHooftstraat. Bediening was wel vriendelijk en yoghurt met fruit ook lekker, maar die prijzen kunnen echt niet: €3,20 voor een cappuccino? Daar vind ik de locatie niet bijzonder genoeg voor.
Sho S.
  • Datum van je bezoek: 22 mei 2012
Wij zijn toch geweest ondanks de recensies hier en het is ons uitstekend bevallen!
Eten was heerlijk, bediening erg vriendelijk.
Hier komen wij vaker.