Caffee Allee

Torenallee 22-02 5617 BD Eindhoven Nederland Kaart

Over restaurant Caffee Allee

Culinaire hotspot

Midden in de hotspot Apparatenfabriek op Strijp-S vind je Stadsrestaurant Caffee Allee. Dit is een mooie plek om heerlijk te dineren, maar ook voor een heerlijk croissantje met een kop koffie. Of een schitterend lunchbuffet, waar mogelijk bereid met biologische en streekproducten.

Bij Caffee Allee kun je naast onze uitgebreide kaart genieten van het Strijp-S Menu, een heerlijk driegangenmenu met elke week andere gerechten. Een kijkje nemen op Strijp-S, het culturele en culinaire hart van Eindhoven, is zeer de moeite waard met Caffee Allee als afsluiter!

Meer informatie over restaurant Caffee Allee

Maandag t/m Vrijdag 10:00 - 23:00
- Bar 12:00 - 23:00
Zaterdag en Zondag 11:00 - 23:00
- Bar 12:00 - 23:00

• Af te huren , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
  • Datum van je bezoek: 23 mei 2016
Sfeervolle, relaxte ambiance in Strijp-S stijl, attente en sympathieke bediening en heerlijk eten in de juiste hoeveelheid.
555Vis666 .
  • Datum van je bezoek: 22 mei 2016
Het eten was lekker en goed verzorgd goed verzorgd. We hebben het 3-gangen keuzemenu gegeten met 2 volwassenen en 3 kinderen. De service was enigzins traag maar wel vriendelijk. Ook het verzoek om aanpassingen i.v.m. allergieën werd niet moeilijk gedaan.
Op het moment dat wij binnen zaten was het gelukkig wel rustig, bij het weggaan kwam er een grote groep binnen, de ruimte galmt nogal waardoor het bij drukte lastig kan zijn om elkaar te verstaan.
Xangeliquee .
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2016
Helemaal top! Zeker om te onthouden. Lekker eten en gezellig tentje. Personeel was ook erg vriendelijk en het was niet te duur.
Roel B.
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2016
Eten was aardig maar erg simpel, service was slecht en bediening had 1 dag werkervaring. Ook de rekening was niet goed. Totale afknapper!
Acrosenberg .
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2016
Keuze uit 3- gangen menu vlees of vis. Dessert keuze was zoet of kaasplateau tegen meerprijs. Leuke locatie, gezellig industriele sfeer, vriendelijke bediening.
Annemiek H.
  • Datum van je bezoek: 15 mei 2016
Het is prettig vertoeven bij Caffee Allee, Strijp S laat je je sfeer van het oude Philips proeven. De formule bij Caffee Allee is mooi! Lekker eten, prijs kwaliteit in orde! Ga er gerust eens langs, erg vriendelijke bediening.
Ansr-r .
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2016
Gisteren via Shellbonnen hier gegeten, keuze uit het maandmenu. Het eten was voortreffelijk. Voor: asperge-garnalensalade. Hoofd: zalm en hartige groententaart. Na: bosvruchtentaartje met kaneelijs. Alles mooi opgediend. De bediening is heel prettig. Het was vrij rustig met gasten, voor de sfeer had het drukker mogen zijn.
KcW .
  • Datum van je bezoek: 11 mei 2016
Stichting Robin hood is een mooi concept. We willen het graag steunen. Zijn op meerdere locaties geweest. Hebben begrip voor de bediening die niet altijd zo soepel verloopt. Eten was lekker en voldoende. Gezellige sfeer en ook leuk voor een borrel.
Marijk.van.lieshout .
  • Datum van je bezoek: 10 mei 2016
Leuke lokatie. Eten was lekker, zowel het vlees als de vegetarische gerechten.
Bediening was erg vriendelijk. Zeker een plek om vaker naar terug te gaan, vooral in de zomer als je buiten kunt zitten.
Reinie M.
  • Datum van je bezoek: 8 mei 2016
Alles zat mee: prachtig weer (25 graden), eten was prima (driegangen menu), uitstekende prijs-kwaliteit verhouding, gezellige sfeer (niet propvol), prachtig gebouw en eigentijds ingericht, sympathiek en geïnteresseerd personeel...... AANRADER!
Arnold R.
  • Datum van je bezoek: 7 mei 2016
Robin Hood is een mooi concept dat helaas voor caffee allee te commercieel is uitgewerkt. De prijs-kwaliteit verhouding is daardoor buitengewoon scheef. Andere vestigingen van Robin Hood hebben dit beter uitgewerkt.
TonenClaudia .
  • Datum van je bezoek: 2 mei 2016
Communicatie heel slecht. Zijn er dingen op dan wordt het vervangen door iets anders zonder het vooraf te zeggen. Hierdoor krijg je toch net iets anders dan je had verwacht. Rood vlees te ver doorbakken. Het is dat het een actie was, want hiervoor had ik niet het normale bedrag willen betalen.
Claudiacosijns .
  • Datum van je bezoek: 1 mei 2016
Een erg leuk restaurant in een industriële sfeer. We hebben lekker gegeten en de bediening was vriendelijk. We vonden het erg leuk dat mensen met een beperking de kans krijgen om hier te werken en leren.
Lhurkmans .
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2016
Het eten was super, de bediening zou af en toe meer aan tafel mogen komen kijken. maar al bij al een geslaagde avond gehad.
Nijmo .
  • Datum van je bezoek: 27 apr. 2016
Op Koningsdag aten we in Caffee Allee, gelegen nabij Strijp S het bruisende centrum van alternatief Eindhoven
Heel prettige losse sfeer met lange tafels en genoeg ruimte. De bediening maakt zo nu en dan een wat onhandige indruk maar doet dat zó dat het bijna charmant is. Het eten was prima. We hadden een voorgerecht van o.a. zalm en zoete aardappel wat wel verrassend was. De viscurry was lekker pittig, precies goed. Zeker met een prima witbier van de tap.
Anke.frits .
  • Datum van je bezoek: 24 apr. 2016
De ontvangst was hartelijk en de bediening vriendelijk. Over de kok kunnen we alleen lovend zijn.
Alle gerechten waren heerlijk. De hoofdmaaltijd was couscous met gebakken groenten. Dit laatste klonk vreemd, maar bleek erg lekker te zijn.
Tot slot dronken we een prima kopje fair-trade koffie.

A. en F. Hekman
Edith S.
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2016
Via de shell actie gegeten bij Caffee Allee.
Wat direct opvalt is de enorme gastvrijheid. Met zorg worden we begeleid naar een vrij tafeltje.
De sfeer en het decor van dit restaurant is ronduit aangegaan. Geen overdreven trendy gedrag of juist te formeel. De sfeer is 'los' en tegelijkertijd is de dienstverlening uitermate correct. In mijn ogen precies zoals het hoort; je voelt je op je gemak zonder dat je last hebt van opdringerige of té informele 'gezellige' bediening. De gelegenheid nodigt net zo gemakkelijk uit voor een goede kop koffie, een krantje lezen, een glas wijn, als een lunch of avondmaal.
Het eten is prima. Geen hoogstandjes, maar gewoon goed. Zeer goede prijs-kwaliteit verhouding.
Heel aangenaam dat er weer eens een locatie is waar je een goed glas alcoholvrij bier kunt drinken (Budels), dat wat meer de bitterheid van regulier bier benadert in plaats van voornamelijk zoet is. Er zal geen vraag naar zijn, maar Warsteiner of Stender zijn van die bieren die echt de moeite waard om in het assortiment op te nemen. Je wordt over het algemeen verplicht om alcohol of zoete frisdrank te drinken bij gebrek aan een dergelijk goed alternatief.
Wanneer er een klein assortiment van gebak zou zijn (uitbreiding op de muffin van Pinkies of de Pastryclub?) zou er nog misschien nog meer aanloop zijn.
Wij komen terug!
Ilsehoender .
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2016
Lekker buiten geluncht met koffie latte en broodjes. Lekker vers en regionaal. Het was een uitdaging om met twee hoge koffie's de twee zware deuren naar buiten door te komen.
Jorieke P.
  • Datum van je bezoek: 13 apr. 2016
Erg verrast door Caddee Allee. Mooie locatie, ruim opgezet. Eten was heerlijk, leuke gerechten (anders dan anders) en mooi opgemaakte borden. Service was goed, ze deden allen erg hun best en dat was "schattig" om te zien. Wij hebben een gezellige avond gehad en ik raad het andere zeker aan!
Happy-happer .
  • Datum van je bezoek: 10 apr. 2016
Het restaurant is gevestigd in een industrieel pand. Op zich niet onaardig. Zeer vriendelijk personeel. Heerlijk gegeten. 1 hoofdgerecht was niet goed gegaard. Werd terug gebracht naar de keuken en kwam terug met extra groentes. Prima. Voor herhaling vatbaar.