Caffé Pranzo

Vrijdag 09:30 - 21:00
Zaterdag 09:00 - 17:00

Jeroen N.
  • Datum van je bezoek: 19 mrt. 2016
We liepen hier op een zaterdag zo rond lunchtijd langs en besloten naar binnen tegaan.
We hebben er zeker geen spijt van gehad.

Meteen bij binnenkomst werden we zeer hartelijk begroet.
Na een korte blik om de lunchkaart wisten we wat we wilden eten, en snel daarna werd onze bestelling opgenomen.
Niet lang daarna kwam onze koffie en toen we de koffie net ophadden kwam de lunch, er werd direct gevraagd of we nog wat wilden drinken.

De ruimte is leuk en sfeervol ingericht.
Het personeel is hartelijk en vriendelijk en hebben liefde voor de horeca.
Jibx87 .
  • Datum van je bezoek: 6 feb. 2016
Regelmatig hier wezen lunchen met mijn vriend. De broodjes en tosti's smaken altijd prima en ze hebben een constante kwaliteit. Je merkt dat er wordt gebruik gemaakt van verse producten en de klant staat altijd op de eerste plaats bij het vriendelijke personeel.
AnnekeeL .
  • Datum van je bezoek: 19 sep. 2015
Ik kan Assen al bijna niet meer in zonder hier een bezoekje te brengen.
Als ik me ergens op mijn gemak voel is het hier; een lichte ruimte, sfeervol ingericht en personeel dat vaak in is voor een gezellig praatje. Kiezen op deze kaart vind ik altijd moeilijk, dus mijn vriendin en ik hebben gedeeld; een bol met parmaham, rode pesto, parmezaan en pijnboompitjes en de TostiXXL. Afgesloten met verse appelsap. Heerlijk!
Genietertje1 .
  • Datum van je bezoek: 19 sep. 2015
Super! Lekker gegeten. Gezellige bediening. Het was er bijzonder druk maar de bediening en alles was echt super vriendelijk. Voor herhaling vatbaar
Francien G.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2015
De rekening wordt op je tafel gedrukt met een plakbandje, smerige wc's en personeel dat sloom door de zaak loopt.. Voor mij niet weer...
A P.
  • Datum van je bezoek: 5 apr. 2014
Heerlijk genieten op hun zonovergoten terras. De broodjes zijn prima. Niet heel speciaal. Het brood wordt wel zelf gemaakt. We aten de huisgemaakte gehaktbal met pittige bravasaus 6,95 Een nadeel is dat broodjes vast aan het beleg vastzitten. Als toetje hun eigen gemaakte ijs.
Miranda V.
  • Datum van je bezoek: 2 okt. 2013
Heerlijk genieten van verse producten en alles elke morgen vers gebakken.
Wat een verassing deze locatie in een niet tot de meest gezellige locatie in Assen.
Maar wel een lunch zaak waar je de omliggende omgeving van het winkel gebied compleet vergeet en dit door de vakmanschap en vriendelijkheid van de mensen die er werken deze plek elk volgende bezoek aan het stadshart van Assen bezocht zal worden door ons.
Heerlijke salade van gerookte kip met bacon, wat ook echt bacon is en niet wat uitgebakken spekjes die net te lang de hitte van de pan gevoeld hebben.
Begeleid met toast op een bijzondere manier. Niet wat droog oud brood wat even geroosterd is met een plastik cupje boter, nee vers geroosterd brood met pesto als een soort tosti en in mooie drie hoekjes gesneden.
Hier heeft men zelfs de grootste tosti's van Assen zegt men, dus we gaan het zeker proberen de volgende keer.
En er verscheen een heerlijke bord met fijne Italiaanse vleeswaren die zeer dun, wat het veel smaakvoller is, gesneden.
Begeleid met huis gemaakte Italiaans brood en tomaat en mozzarella.
Maar de grootste verassing was de olijf olie die het geheel begeleide, het was voorzien van een snufje grof zee zout.
Wat een smaak gaf dit.
Alles met elkaar zeer verrassend.
Jammer dat het alleen maar lunch is hier.
Want wat zou ik uit deze keuken graag een varkenshaas je met champignons roomsaus proeven of een tournedos met stroganoff saus of een zalm filet uit de oven met Bearnaisesaus.
Want als je zoveel liefde hebt voor de gast en wat je ze serveert dan moet dat ook zeer goed zijn.
Maar zoals gezegd, de volgende kkeer als we weer naar Assen centrum gaan zal men ons hier begroeten.zo de lunch gerechten serveren verdient een vermelding hier.
Lex V.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2013
Kiki &.
  • Datum van je bezoek: 11 mei 2013
Goede locatie! Fijne plek om gezellig even een goede kop koffie te drinken of te lunchen. Voldoende keus. Gebak zag er ook lekker uit. Waren met een groepje. Tosti's en broodjes smaakten prima. Bediening vriendelijk. Erg leuke inrichting.
CulliVanOsch .
  • Datum van je bezoek: 1 feb. 2013
Vrijdag morgen al vroeg vanuit ons hotel in Groningen vertrokken om een bezoek te brengen aan Assen, op aanraden van vrienden.
Eerst naar het museum en daarna winkelen. En tussen die 2 activiteiten door even wat lunchen.
We liepen langs Caffe Pranzo en zag er aan de buitenkant zeer aangenaam en leuk uit.
Het is eerder een zaak die je in de grotere modernere steden als Amsterdam, Utrecht, Brussel, Parijs zou verwachten dan in Assen. Best modern, en toch heel erg warm.
Kwam het door de allervriendelijkste ontvangst zodra je de deur binnen stapt? Gewoon vriendelijk en oprecht ook al was het druk.
Daarmee heb je gelijk het vergelijk met gelijk soortige bedrijven in de eerder genoemde steden, want daar kunnen ze nog veel leren van de gast vrijheid hier.
Okee het is een lunchzaak, maar wat men hier serveert is van een kwaliteit dat het gewoon vernoemd hoort te worden hier.
Alles is huisgemaakt, zelfs het brood bakt men hier al erg vroeg in de morgen schijnt het.
Ook het gebak ziet er erg lekker uit, ook home made.
Maar wij gaan voor de broodjes.
We willen er niet teveel over zeggen, want ga dat aub zelf ontdekken.
Men schijnt er de grootste tosti's van Assen te serveren, en aan een tafel naast ons te zien is dat ook zo.
De dames nemen keurig voor iedereen de tijd, van jong tot oud, ook in de speelhoek, het maakt niet uit.
En de enige man in de zaak maakt de ene naar de andere warme drank specialiteit naar de andere.
Hier hebben mensen liefde voor het vak en de gast en de eindprodukt wat men serveert.
Hulde.
Genietertje1 .
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2012
De omgevingsfactoren van deze gezellige lunchroom, zijn nog niet helemaal klaar. Maar desalniettemin is ons bezoek voor herhaling vatbaar. Zelfs voor de tweede keer teruggegaan, op de zelfde dag. Eerst in de ochtend een heerlijke koffie gedronken. Met de, net gebakken, appeltaart! De geur was zo overheerlijk, die moesten we proeven. Verrukkelijk! In de middag terug voor de lunch! Het was heel koud buiten, dus mijn keuze viel op een broodje met de huisgemaakte gehaktbal! Mmmm...... Kortom, ons bezoek aan Assen was een ontzettende leuke ervaring. Wij komen zeker terug!
H. T. M.
  • Datum van je bezoek: 26 sep. 2012
Tijdens het shoppen in het in de steigers staande centrum van Assen is dit een heerlijk rustpunt om gewoon even te genieten.
Ook al rijden de bouw auto's af en aan en hoor je het getik van de hamers en gebrom van de boor aan de overzijde van de weg waar druk gebouwd wordt, het geluid verdwijnt totaal als je vriendelijk wordt geholpen met de altijd lachende en stralende gezichten van de bediening.
Vrolijk spelende kinderen in de kinderhoek die niet alleen de aandacht krijgen van de ouders, maar ook van de bedienende dames.
Wordt het een krantje met een espresso aan de ruime stam tafel?
In de zon op het terras genieten van een smoothie of verse appelsap met een huis gemaakte muffin?
Binnen bij de meters hoge ramen gezellig naar buiten kijkend na de passerende mensen die druk aan het shoppen zijn met een kop verse munt thee met een bagel gerookte zalm?
Of lekker onderuit gezakt in de luie stoelen midden in de zaak met een warme chocolade melk van witte chocolade met chocolade taart ( als je geluk hebt dat die niet uitverkocht is) uit eigen keuken.
Het is keer op keer genieten als we even toe zijn aan een moment van rust.
Zelfs het brood wordt hier al vroeg in de morgen vers gebakken naar eigen recept. Waar ze af en toe een heerlijk sandwich met o.a.bacon en gerookte kip van maken.
Op dit adres al vaak mogen genieten van een goeie lunch of gewoon van een warme drank met huis gemaakte appeltaart, met en zonder noten, de cake, de verschillende muffins en de beroemde Chocolade taart die bijna de taart der taarten evenaart, de Sacher Torte van hotel Sacher zelf in Wenen en Salzburg.
Zoals gezegd, prijs je gelukkig als je in de loop van de middag komt, want op is op.
Dat is de enige nadeel aan het grote voordeel dat ze alles zelf vers maken. Dan kan iets uitverkocht raken en even bij maken zit er dan niet in.
We hebben hier al vaak mogen genieten van de diverse taart en lunch gerechten, behalve de grootste tosti's van Assen, de Tosti XL.
We zijn vaak benieuwd hoe het hier zou zijn als je hier aan de eind van de dag of tijdens koop avonden kon genieten van een kop soep, salade of pasta gerechten of andere hoofd gerechten.
Want alles word hier met zoveel liefde en passie bereid en geserveerd, dat proef je en dat zie je.
Daarom een 8 voor het eten, maar voor alleen broodjes en gebak is dat wel gelijk de maximale score die je kunt halen in mijn ogen, dus eigenlijk is het een 10.
En nogmaals, het personeel is vakkundig, vriendelijk, alert, goed lach's en de stralende hart van deze oase van rust.
Zeker als straks de stress en drukte weer aan komt van het shoppen met de feest dagen.