Caffe Milo

Linnaeusstraat 71 1093 EJ Amsterdam Nederland Kaart
31-204638027

Evenementen

AH Restaurantactie keuzemenu 30.25€

Drank is niet inbegrepen bij deze actie
Beschikbaar op het gekozen tijdstip

• Voorgerechten
    • Soep van de dag
  • Hoofdgerechten
    • Hamburger delizioso
      Tagliatelle ai porcini
      Pizza Margherita
      Gnocchi con pollo e prosciutto
  • Nagerecht
    • Taart van Patisserie Holtkamp

Speciale deals

-30% op de Rekening

Beschikbaar op het gekozen tijdstip

Available on the booked timeslot.

Over het restaurant Caffe Milo

De hele dag genieten

Hier is de ambiance net zo geslaagd als de kaart. Een warme, moderne inrichting, personeel dat altijd een stapje extra doet om je van dienst te zijn en de lekkerste tapas en andere gerechten uit de Italiaans-mediterrane keuken. Vergeet ook niet naar de specials te vragen, die zijn zeker het proberen waard.

Meer informatie over restaurant Caffe Milo

Tram 1, 3, 19. Bus 37, 41, 245, 287

Maandag t/m Zondag

• Amex , Mastercard , Pin , Visa
  • Af te huren , Engels gesproken , Huisdieren welkom , Wi-Fi

Jouw recensie over het restaurant Caffe Milo

Cherrel E.
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2018
Klein kaartje, maar goed eten!
Robin M.
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2018
Slechte service + oude zalm geserveerd. Vervolgens wordt er achter je rug om in de keuken gepraat door het personeel. Teleurstellend.
Maria D.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2018
Het menu was geen goede kombinatie
Lotte W.
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2018
Een mooie locatie in Amsterdam bij het Oosterpark. Helaas duurt het altijd erg lang voordat ons hoofdgerecht serveert wordt, maar dit lossen ze altijd zeer netjes op. Een goede service en lekker eten.
Maroescha W.
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2018
Het eten was lekker, maar we waren hier met de AH Restaurantactie en hadden voor zowel het voorgerecht als het nagerecht geen andere keuze dan soep van de dag en ijs toe. Hoofdgerecht was kiezen tussen pizza of een hamburger. Prima in combinatie met goed gezelschap, maar verwacht er vooral niet té veel van.
Jakoba D.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2018
Goede pindasoep, goede vegetarische burger met een sundae als toetje. Voor een driegangenmenu wel wat veel. Wel Lekker, de vergetarische burger had iets kruidiger kunnen zijn.
voor herhaling vatbaar.
Jasmijn M.
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2018
Lekker eten en vriendelijke bediening; helemaal top!
Juul V.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2018
De gazpacho was geweldig, de sidedish ceasarsalade ook, de hoofdgerechten pizza en portobelloburger ronduit afknapper. AH actie geen succes dus
Corader R.
  • Datum van je bezoek: 18 jul. 2018
de prijs welke op de site van de ah-restaurant actie was weergegeven. daar houdt men zich niet aan. Omdat deze al zo voordelig is, was het antwoord ! Let op !!
inmiddels op de site gezien dat ze de prijs 3 euro duurder hebben gemaakt dan eergisteren.
De vega-burger was bovendien tot 2 x aan toe aan de buitenrand verbrandt.
Conny S.
  • Datum van je bezoek: 5 jul. 2018
Het eten was heerlijk en de bediening en kok wisten uitstekend wat een glutenvrij menu inhoudt. Kippetjes was heerlijk mals. Complimenten!
Vriendelijke , attente bediening.
Tania .
  • Datum van je bezoek: 17 apr. 2018
We hadden een paar vragen over de gerechten inhoudelijk, de serveerster kon dat niet goed beantwoorden. Ze wilde het wel navragen, maar komt beter over als her personeel weet wat ze verkopen.
Inez V.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2018
Mijn vegetarische burger was echt heerlijk, maar mijn vriend heeft zijn kipburger avontuur moeten bekopen met een slapeloze nacht boven de wc. De garnering bij de andere gerechten was niet zo lekker: de coleslaw smaakte naar yogo yogo. Bovendien stonden er maar twee mensen in de bediening op een drukke vrijdagavond. Ze waren wel heel aardig trouwens, maar Milo had er beter nog twee in kunnen zetten
Dominique M.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2018
Prima burgers gegeten bij Milo. Zeer vriendelijke bediening. Wijn is echt goedkope cafe wijn, dus volgende keer een cocktail of biertje. Prima voor een snelle hap in cafe sfeer.
Dominique N.
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2017
Heerlijk eten met top personeel!
Susan M.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2017
Goed advies ontvangen over wel of niet bijgerechten bij elk hoofdgerecht. Nacho met kip heerlijk als voorgerecht maar wel delen! Voor herhaling vatbaar.
Miquel D.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Gezellige ambiance. Leuk personeel. En de frieten waren verrukkelijk.
Wel bakgeur uit de keuken :-(.
Prijs en ligging ook prima.
Henk S.
  • Datum van je bezoek: 26 sep. 2017
Goed gegeten fijne bediening rustige sfeer.
Jolanda002 .
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2017
Lekker salade gegeten met patat, de patat was heel lekker! Crispy en smaakvol. De salade (met extra kip) vulde goed genoeg voor een 'normale' eter. Enige 'minpunt' was dat het wat rumoerig was op het terras, maar als je moeite hebt met je gehoor kan je ook prima binnen gaan zitten waar het rustig en aangenaam was. De bediening was aardig, kwam meerdere keren langs om te vragen of alles naar wens was, dit alles met een lach. Ik ben zeer tevreden.
berend-bieze .
  • Datum van je bezoek: 16 mrt. 2017
Ik vond het wel weer een keer tijd worden om italiaans te gaan eten, zo ben ik terecht gekomen bij Caffe Milo. De uitstraling bevalt mij niet helemaal in de smaak maar ik snap wel waarom ze het hebben gedaan. De houtenstoel was niet heel comfortabel maar hier houden mijn minpunten ook wel op. Het eten was verrukkelijk ik heb gekozen voor de burger met wagyu, ik heb zeer veel goede dingen gehoord over dit stuk vlees. Het was sappig dat ik wel snap waar alle commotie vandaan komt. De wagyu burger werd begeleid met wat tomaten lekkere cheddarkaas en een sterke BBQ saus, en goed gebakken friet. Ook al is het decor van het restaurant niet voor mij weg gelegd kan ik dit restaurant zeker aanraden.
Edith H.
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2016
Fijne vriendelijke bediening. Ontbijt helemaal goed! Maar waarom heftige rap muziek uit te open keuken en dan in t restaurant gedeelte andere muziek. Echt mega onrustig als je s ochtends even zit te relaxen met een kopje koffie. Muziek door elkaar omdat de kok zo nodig muziek wil luisteren? Niet heel gast vriendelijk naar mijn idee!