Caffe Escape

7,2
Erg duur
Peter S.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
Het kan bij een lunch fout gaan met de kwaliteit van de gerechten, een slechte service, lange wachttijden, irritante gasten etc. etc. Bij mij ging het mis bij de prijs-kwaliteitverhouding en dat nog wel van iets eenvoudigs als een muntthee. Escape Caffé (wat doet die extra f daar überhaupt?) aan het immer drukke Rembrandtplein is niet bepaald een mooie zaak. Op de service had ik niets aan te merken al is het personeel duidelijk gericht op toeristen. Ik had een tomatensoep met brood en boter. De soep was erg lekker en ook het erbij geserveerde brood was van goede kwaliteit. Verder had ik de clubsandwich met gerookte kip, ei, kaas en pesto en geserveerd met friet en mayonaise. Als brood had men voor een plat brood gekozen. De sandwich was lekker maar niet spectaculair. Dan de muntthee. Deze werd geserveerd in een kannetje dat op een kop en schotel stond. Origineel maar qua hoeveelheid niet meer dan een muntthee elders. Op de rekening stond de thee voor maar liefst 4,5 euro vermeld. Het ergste was nog wel dat de drank smerig smaakte omdat ie met gechloreerd water leek te zijn bereid.
Dominique S.
  • Datum van je bezoek: 28 feb. 2016
Mooi cafe met mooi terras. De bediening is erg vriendelijk. Verwacht hier geen hoogstaande keuken maar lekkere broodjes en hapjes en een leuke sfeer.
Jordy1989 .
  • Datum van je bezoek: 2 jan. 2015
Wat een leuke tent om even snel een hapje te eten! Heeft natuurlijk de uitstraling van een nachtclub/lounge en daardoor is het erg ontspannen om hier te vertoeven.

In eerste instantie alleen hier gekomen met het idee om wat te drinken. De ober was erg attent en behulpzaam, maar zeker niet opdringerig. Na een paar drankjes besloten om ook de menukaart te vragen want wat wij bij onze medegasten zagen zag er prima uit.

Omdat we zomaar even snel wat wilden eten allebei de saté besteld met atjar, kroepoek en frites. Goede portionering en de smaak is ook gewoon dik in orde, zeker voor de prijs die er voor betaald dient te worden.

Na ruim 1,5 uur stonden we weer zeer tevreden buiten. Verwacht geen culinaire hoogstandjes in Caffe Escape, maar absoluut aan te bevelen als je in een relaxte sfeer iets wilt eten.
Bernou L.
  • Datum van je bezoek: 25 apr. 2014
Helemaal geen vriendelijke bediening. Alles snel snel. Weinig gast contact. Jammer. Tafeltjes op elkaar gepropt. Je bent bijna in de nek van je buur aan het hijgen. En harde houten stoelen. Een kussentje is niet heel veel moeite.
De salade van maarliefst 13,50 was 2 handjes vol die voor de helft uit grote (lees: gigantische) croutons bestond was oke. Maar daar is alles mee gezegd. Afzetterij. Ik had er 6 euro voor gegeven. Zeker geen 13,50! Afzetterij.
JP .
  • Datum van je bezoek: 10 mrt. 2014
Paar weken geleden geluncht bij Escape Caffe. Ik kom hier graag. Je kunt hier heerlijk zitten. Tijdens de lunch heb ik gekozen voor de carpaccio op brood. Mijn disgenoot voor de gerookte zalm. Het eten was lekker, alleen had er wel een extra plakje carpaccio op gemogen. Het was meer sla dan carpaccio. Het zwangere meisje in de bediening is super. Vriendelijk en alert. Ik ga hier nog vaak komen.
Xkimm .
  • Datum van je bezoek: 28 feb. 2013
Sjiek, strak en modern restaurant. We waren hier met een voucher. De jongen inde bediening had hier geen kennis van (bleek achteraf) en vertelde dat we a la carte konden bestellen. Het eten was top, de service was goed. Achteraf bleek dat we recht hadden op een clubmenu..., oeps! Bedrijfsleidster was zo netjes dat wij hiervoor geen extra kosten hoefte te dragen omdat het de "fout" was van de nieuwe collega. Dat was service! Zie je niet vaak meer, zekers niet midden ihet centrum! Helemaal goed en tot ziens ;-)
DesiUtrecht .
  • Datum van je bezoek: 19 feb. 2013
Vandaag hier een lunch gedaan. Warme chocomelk was lauw. Clubsandwich was precies zoals op de kaart staat. Met heel veel verschillende soorten sla. Bacon was al een paar uur vantevoren gebakken. Als je iets pretendeert moet je het wel waar maken. De dames in de bediening waren erg aardig. Maar bezuinig niet op personeel. Voor het mooie was het echt te veel voor 2 dames.
CJ Dippel !.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2013
Mijn vriendin en ik besloten hier te gaan eten. De bediening viel in de categorie vriendelijkheid gelardeerd met een vleugje Amsterdamse arrogantie. Het eten (ossenhaas, frites en seizoensgroente) was uitstekend. De prijs (23 euro) stond in verhouding. Temeer omdat het vlees wordt opgediend op een warmhouder. De inrichting en muziekkeuze is modern en ontspannend,