Caffe Booon

Zaterdag 09:00 - 19:00
7,2
Dirk R.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2016
Leukste gelegenheid van Rotterdam voor een lichte lunch. Mooie vegetarische Italiaanse lekkernijen. Zachte muziek en internationaal publiek
Rosa010 .
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2016
Prachtige zaak zowel van binnen als van buiten. Helaas moet je iedere keer naar binnen lopen om iets te bestellen. Ik wilde graag een proeverij van bruschetta maar het brood was op dus werd er voorgesteld om een soort pannenkoekje te nemen ipv. Dit was alles behalve lekker en kwalitatief niet wat je verwacht van Italiaans eten. Bediening was super vriendelijk maar was alleen maar bezig met 1 man te bedienen, toen wij gingen afrekenen kwamen we erachter dat dit de eigenaar was. Lijkt mij een beetje de omgekeerde wereld ik zal hier ook niet meer naartoe gaan. De man heeft een Italiaans restaurant, lijkt me handig als hij een keer naar Italië gaat om daar te zien hoe een Italiaans restautant wordt gerund ik kan je vertellen dat dit niet de manier is. Zonde
Astuyts .
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2016
Gisteren samen met mijn zusje wat gegeten en gedronken bij Boon. Het was een mooie dag dus we kozen voor de smoothie. Allereerst moesten we die bestelling binnen melden, want op het terras komt de bedoening niet zo vaak. Sterker nog: elke bestelling dienden we zelf aan de kassa te doen, want er is totaal geen oog van de bediening Voor de klanten. Als klap op de vuurpijl kwamen de eigenaar en eigenaresse ook op het terras zitten. Wat een stel chagrijnen zijn dat zeg. Als je zo tegen klanten doet, ben je het niet waard om met Italiaanse vlag Een trottoria te runnen. Zij vroegen de aandacht van het personeel op want ze hadden 'honger'. Mijn zusje had mijn nichtje bij haar en daar deed de eigenaar heel chagrijnig over. Vervolgens vroeg ik tot twee keer toe of ik alsjeblieft mocht afrekenen terwijl de ober met de baas op het terras sprak. De baas hoorde het maar zei niets tegen de ober. Ik ben uiteindelijk binnen gaan afrekenen. De smoothie was lekker en het eten ook; we namen de bruschetta en de dagsoep. Maar we komen hier nooit en nooit meer. Arrogantie ten top en ze halen de hele Italiaans cultuur en charme van de echte Italiaanse restauranthouders volledig door het slijk.
Sophie K.
  • Datum van je bezoek: 29 jun. 2016
Vandaag voor het eerst gegeten bij café Booon. Het tentje heeft een leuke sfeer en de eerste serveerster (die overigens zeer gebrekkig Nederlands, maar wel Engels sprak) was vriendelijk. Het duurde wel even eerdat we konden bestellen. Er staan veel gerechten op de kaart (misschien te veel?!), ik koos de salade met gorgonzola peer en walnoten. Ik vond de salade erg grof, de sla bevatte veel stronken, heel grote stukken gorgonzola en de dressing (in 2 flesjes) zat nog niet op de sla. Het leek er echt 'opgekwakt'.
Aan een andere serveerster uiteindelijk de rekening gevraagd, ze zei: ik kom er zo aan. Na nogmaals 10 minuten gewacht te hebben zei ze op niet zo vriendelijke toon: 'U kunt beter bij de toonbank afrekenen'. Dat had ze dan beter direct kunnen zeggen, dit kwam niet echt fijn over.
Ik ga hier niet meer heen, eten was zeker niet de moeite waard en de service liet ook te wensen over. Overigens was het niet duur.
Jurgen V.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2016
Hier al meerdere keren geweest voor ontbijt of lunch. Hele vriendelijke bediening, super leuke locatie in de Provenierswijk, leuk publiek en een leuke kaart.
Hans V.
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2015
Nieuwe spot van Italiaanse snit met een uitnodigend lounge terras. Zo nam ik deze keer een glas prosecco en een margherita, pizza gevuld met tomaatsalade, warme mozzarella en ruccola. Bediening is adequaat, jeugdig en wisselend van samenstelling. Assortiment aan eten is redelijk groot, kwalitatief goed en veelzijdig te noemen. De zaak zelf heeft t formaat van een ruime woonkamer. Aanwinst voor de wijk.
Lagolosa .
  • Datum van je bezoek: 11 sep. 2015
Wat fijn dat er op loopafstand van station R'dam CS een kruispuntje is waar je prettig kunt vergaderen, koffie drinken en echt eten. We belandden op het terras van Caffé Boon in de ochtend. Smakelijke thee en een eenvoudig, maar lekker broodje gegeten. Het touwtje dat om het belegde broodje was gebonden was het enige wat afleidde van ons overleg, maar de zon scheen en van het interieur werden we vrolijk: hip, maar losjes. Je zult hier maar om de hoek wonen en zo'n extra huiskamer met buiten hebben!