Cafetaria/Pizzeria Frank & An

Asselsestraat 154 7311 EV Apeldoorn Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Cafetaria/Pizzeria Frank & An

Proef Konijntje .
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2016
Al vanaf jongs af aan eten we pizza bij Fraco en Anne. En wat mij betreft zijn het de lekkerste pizza's uit Apeldoorn en omstreken. Altijd alles vers!!! En je kan ook gewoon kiezen wat je er op wil hebben.
Mijn voorkeur gaat dan ook uit naar pizza eten in de cafetaria.
Wat mij betreft lekkerste pizza's in heel Apeldoorn.
Marco K.
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2015
Heerlijke Pizza's. Frank en An zijn altijd vriendelijk en hebben gewoon de beste pizza's van Apeldoorn en omstreken. Echte aanrader.
Erik H.
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2013
We hadden er een hard hoofd in toen we hier naar binnen gingen. Het ziet eruit als een snackbar! Maar wat hebben we verrukkelijke pizza's gegeten en wat werden we vriendelijk en correct geholpen. Met 9 personen gegeten en een frisdrank gedronken voor nog geen €100. En we konden elkaar verstaan aan tafel! (hetgeen er in de betere restaurants nogal eens aan ontbreekt). Echt een aanrader dit tentje!