Cafetaria de Schaopskooi

President Kennedylaan 86 4707 BD Roosendaal Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Cafetaria de Schaopskooi

Piet V.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2015
Hier patat met enkele snacks gehaald omdat we er toevallig langskwamen. Met de snacks was niets mis, gewoon gefrituurd en goed van smaak. De patat daarentegen was niet goed. Er zaten nog veel lelijke plekken op omdat ze niet goed schoongemaakt waren. Naar mijn idee hadden ze ook wel wat langer in de frituur gemogen. Ze zagen er nog uit als friet die alleen was voorgebakken. De smaak was navenant. Niet lekker. Het overgrote deel is in de vuilnisbak beland.
Absoluut geen aanrader, er zijn tientallen betere cafetaria's.
Walter75 .
  • Datum van je bezoek: 1 jan. 2014
Twee keer patat en snacks gehaald bij de Schaapskooi, maar ik kom hier nooit meer. De patat is van hele slechte kwaliteit. Het lijkt alsof de patat al een paar dagen oud is. De snacks zien er ook erg bruin gebakken uit en smaken naar frietvet. Dit is met afstand de meest slechte cafetaria waar ik ooit ben geweest.
Robin L.
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2013
(beoordeeld als frietzaak) Ik kom hier regelmatig voor friet en snacks. Rond etenstijd is het altijd (erg) druk, maar de snelheid van helpen ligt dan ook hoog, en voor je het weet sta je al weer buiten. De friet en snacks zijn van een prima kwaliteit.