CafeCliniq

Vrijdag en Zaterdag 17:00 - 03:00
Zondag Gesloten

Riekie58 .
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2015
Vriendelijk personeel die duidelijk trots zijn op hun stad. Met humor en aandacht werd het eten geserveerd???? Het eten was heerlijk vooral de goulashsoep!
Karin K.
  • Datum van je bezoek: 22 mei 2015
Hebben niet zo uitgebreid gegeten hier, maar de biefstuk was top en mooi opgemaakt op het bord. Over de huiswijn werd niet moeilijk gedaan om deze op verzoek om te wisselen van een Franse in een Italiaanse. De bediening was uitstekend! Een zeer vriendelijke ober die duidelijk plezier in z'n werk, maar ook in het contact met z'n klanten heeft. Dikke pluim voor deze man :-)
Volgende keer in Maastricht komen we graag weer daar eten.
Jeroen B.
  • Datum van je bezoek: 10 apr. 2015
Meningen verschillen?
"Spontaan" belandden wij in Maastricht. Na op deze warme voorjaarsvrijdag wat door de stad te hebben geslenterd stopte mijn vrouw op goed geluk bij dit restaurant. Buiten was een tafeltje vrij. We werden direct leuk en attent geholpen.
Dochterlief is gek op spare ribs en mijn vrouw ook. Op advies van de bediening (we staan bekend om onze ribs) niet direct onbeperkt besteld. Dat scheelt toch 3 Euro per couvert. En zoals de attente manager zei; "Joh, als je straks alles op hebt en nog meer wil dan is dat geen probleem hoor. Dan maken we er gewoon onbeperkt van, maar zie eerst maar eens je bord leeg te krijgen (grote glimlach!).
Ikzelf had trek in een lichte maaltijd, dus een tonijn maaltijd salade.
De ribs werden zeer goed ontvangen, mals en een lichtzoete marinade. Heerlijk. En inderdaad, de borden gingen leeg maar het kostte de dames moeite!
Mijn salade was heerlijk. Niet buitengewoon luxe maar gewoon lekker en absoluut voldoende.
Tussentijds werd nog even geïnformeerd of alles naar wens was en of het genoeg was. Instemmend geknik!
Omdat we zo lekker zaten en de bediening zo leuk was nog maar even een koffie ter afsluiting genomen alvorens de drie uur durende trip huiswaarts in te starten.
Ik kan niet anders zeggen; gewoon een klein feestje met lekker eten, een goede (attente) bediening en uiteindelijk ook nog eens een aangename prijs (omgerekend iets minder dan 18 Euro pp.). Wat mij betreft staat deze zaak op het lijstje van aanraders!
Mdepagter .
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2013
Vanavond met mijn vriendin uit eten geweest bij CafeCliniq. Eten, decor/sfeer en prijs-kwaliteitverhouding waren oprecht goed, maar de bediening was werkelijk vreselijk. We hebben nog nooit zulke slechte bediening gehad. Dat is echt heel erg zonde, want dat is nu juist iets wat dit café een topper zou kunnen maken. Ik hoop dan ook echt dat het management het onderstaande meeneemt en gaat letten op de kwaliteit van de bediening.

Allereerst wil ik iets zeggen over het personeel in het algemeen: er was één iemand achter de bar die de drankjes regelde en er waren twee personeelsleden in de bediening. Gezien de hoeveelheid klanten was dat een krappe bezetting, maar zeker niet onmogelijk. Het personeel liep echter rustig rond en leek geen enkele moeite te doen om iets harder te werken om iedereen juist te kunnen helpen. Regelmatig liepen verschillende personeelsleden naar één tafel toe waar ze gingen kletsen of zelfs mee-eten bij de mensen die ze duidelijk goed kenden. Ze leken er geen enkele moeite mee te hebben hierdoor mensen langer te laten wachten.

Ten tweede duurde het in het algemeen steeds erg lang voor we geholpen werden. We hebben, nadat we op een tafel geplaatst waren (we waren dus niet zomaar ergens gaan zitten), tien minuten gewacht tot iemand de kaart kwam brengen. Daarna ook weer tien minuten gewacht tot ons wijntje kwam. We besloten nog even te wachten met eten bestellen en eerst wat brood met kruidenboter te eten. Het duurde ook weer zo'n tien à vijftien minuten voor het brood op tafel stond. Nadat we daarna (~19 u) eten en een nieuw wijntje hadden besteld, duurde het wel érg lang. Na twintig minuten vroegen we ernaar. De bediening was het vergeten. Dat kan natuurlijk gebeuren, maar langzaamaan begonnen we ons te ergeren.

Net voor zevenen hadden we het eten (onbeperkt spareribs) dus besteld. Om 19:45 uur hadden we het. Nogmaals, het eten was erg smakelijk, maar het duurde lang. Bovendien duurde het wéér een half uur, toen ik een tweede portie bestelde. Dat is gewoon niet juist, als je onbeperkt spareribs aanbiedt. In andere restaurants wordt een extra portie binnen 5 à 10 minuten geleverd. Er werden om ons heen ook veel spareribs gegeten, dus die kun je als keuken prima aan de lopende band klaarmaken. Dan is de levertijd ook veel sneller.

Tijdens het eten werd ons nooit gevraagd of het smaakte en of het naar wens was. We moesten elke keer zelf iemand seinen of roepen om een drankje te kunnen bestellen. Ook bij veel andere tafels zagen we regelmatig onopgemerkte lege glazen of borden.

Om de proef op de som te nemen, bleven we rustig zitten nadat we uitgegeten waren. We hebben ruim een halfuur gewacht. Toen er op dat moment nog steeds niemand langs was geweest (en onze borden dus nog steeds niet opgeruimd waren), zijn we maar zelf naar de bar gelopen om af te rekenen. Let wel: er was regelmatig oogcontact met het personeel, het personeel liep geregeld langs onze tafel en nam zelfs met zicht op onze tafel bestellingen bij andere tafels op. Ze moeten onze lege borden dus gezien hebben. Ook bij andere tafels zagen we de borden lang staan.

Dit is allemaal zo zonde, want verder is het een prima eetcafé. Management: doe er wat aan!