CafeCliniq

Vrijdag

Zaterdag 17:00 - 03:00

Zondag Gesloten

9,1

Jouw recensie over het restaurant CafeCliniq

Ingrid H.
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2018
Wat een hartelijk ontvangst en gastvrije bediening. Heerlijk gegeten en gedronken. We hadden kaartjes voor André Rieu en vooraf hier gegeten ter ere van de 75ste verjaardag van mijn moeder. Zelfs met haar glutenvrije dieet werd goed rekening gehouden. Een aanrader en komen zeker een keer terug!
Hans G.
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2018
de diversiteit aan gerechtjes is prima, voor ieder wat wils, helaas was de tijd tussen de gerechten te lang, wellicht kwam dit door de drukte, de wijnen waren van zeer goede kwaliteit.
Tessy D.
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2018
Heerlijk gegeten op het terras. Eten wordt met zorg bereid dat zie je en dat proef je. Vriendelijke en goede service, zeker een aanrader.
Carola A.
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2018
Leuk restaurantje, heerlijk buiten in de zon gezeten en genoten van het concept met de kleine gerechtjes voordat het concert van Andre Rieu begon.
Jesca V.
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2018
De bediening is super vriendelijk en klantgericht. De gerechten werden mooi opgediend en smaakten heerlijk. Absoluut een restaurant om naar terug te keren. Een aanrader voor een heerlijk avondje uit.
Julius W.
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2018
Een heerlijke avond gehad! Vriendelijk en humoristisch personeel, toplocatie en out of the box lekker eten... Zeker de spareribs zijn een aanrader!
Ellen K.
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2018
Heerlijk gegeten, eten top! Bediening heel gezellig en prima bediening. Als we weer in Maastricht zijn komen we zeker terug. Bedankt voor de heerlijke avond met alles erop en eraan!
Peter En Anneke V.
  • Datum van je bezoek: 5 jul. 2018
Heerlijk gegeten, Zeer vriendelijk en hartelijk ontvangen, we kregen zelfs een glaasje Prosecco om te toosten op ons 50-jarige huwelijk! Echt een verrassing; we werden ook nog toegezongen!
Dank jullie wel!
Lars F.
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2018
Enorm vriendelijke bediening en een goed assortiment bijpassende wijnen. We hadden weinig tijd ivm een theater voorstelling en ze hielden daar enorm goed rekening mee zodat wij ruim binnen de tijd heerlijk meerdere "tussengerechten" kond uitproberen. Een ludiek concept met een super gemotiveerd team. Wij voelden ons zeer welkome gasten.
Vick H.
  • Datum van je bezoek: 10 mei 2018
vriendelijk ontvangst,heerlijke gerechten.
Was een avondje gezellig tafelen.
Rustig genieten op een terrasje terwijl je op een rustig tempo gerechtjes kon bestellen.
Super personeel,proficiat.
Vick,christel en nele
Rob S.
  • Datum van je bezoek: 9 mei 2018
Een paar dagen naar Maastricht en vooraf even zoeken op inernet waar je lekker kunt eten. Afgaande op de goede recensies tafel gereserveerd. Het was een culinaire beleving. We hadden mooi weer dus gezellig op terras gezeten. Hartelijke ontvangst en goede uitleg van de kaart. We zijn gegaan voor eindeloos genieten. Onbeperkt de lekkerste gerechten van de kaart kiezen. Het was voortreffelijk. Tip. Ga tijdig aan tafel dan heb je ruim de tijd om in alle rust van de gerechten te genieten. De complimenten aan de bediening en de keuken.
Karin G.
  • Datum van je bezoek: 4 mei 2018
Een heerlijke avond beleefd.
Alle gerechtjes waren even lekker en de bediening was uitstekend. Gezellige sfeer. Zeker voor herhaling vatbaar!
Martin K.
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2018
Weer heerlijk gegeten. Het personeel heeft de gave je compleet welkom te voelen.
Mary-Jo T.
  • Datum van je bezoek: 1 mrt. 2018
Leuk concept, veel aandacht voor de opmaak, porties groot genoeg en allemaal even lekker.
Remco V.
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2018
Erg lekker eten en heel fijne bediening!!
Marcel G.
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2018
De wachttijd tussen het bestellen van de verschillende "Grenzeloos Genieten" Gerechten en het bijbestellen en uiteindelijk aan tafel krijgen van de de gerechten duurde soms erg lang waardoor, keuken sluit om 21:30h, we niet ten volle hebben kunnen genieten van al die lekkere gerechten...
Bert W.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2017
Fijn restaurant, met een leuk all-you-can-eat arrangement. En onze serveerster, Britt, was zelfs bereid om psychologisch advies te geven!
Juul C.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2017
Lekker gegeten, helaas was de cheesecake op. Gelukkig kregen we een muffin van de charmante ober. De bokkepoottaart was heerlijk. Jammer dat de laatste ronde al om 21.15 uur opgenomen werd, we hadden graag nog een extra gerechtje genuttigd.
Thomas V.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2017
We zijn hier piekfijn ontvangen en hebben met onze grote groep van 14 personen genoten van begin tot einde. Heerlijke gerechtjes, prima bediening en een fijne atmosfeer!
Feike D.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Heerlijk eten, bediening wat rommelig, maar dit maakre de kwaliteit van bet eten weer ruimschoots goed. Aanrader!