Café Zouk

• Af te huren , Huisdieren welkom , Terras , Wi-Fi
6,9
Norbert C.
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2016
Met zijn tweeën op donderdagavond hier gegeten. We waren vroeg, maar het werd al snel drukker met voornamelijk jong publiek. Gezellig en typische eetcafé sfeer. Gewone prijzen voor een kwalitatief gewone hap. Niks mis mee, maar ook niet echt bijzonder.
Thomas M.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2016
Gezellige cafe! Lekkere pizza's, maar ook wel eens een hamburger gegeten die ook zeker aan te raden is. Bediening is prima en het is er vaak erg gezellig. Kom zeker weer 'ns langs.
Janneke V.
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2015
Nu twee keer bij Zouk gegeten en allebei de keren was het knudde. Vooral de mediterrane plank is gewoon echt niet lekker: pittige worstjes, vette chorizo, goedkope olijven, pecorino (vreemde kaas om alleen te serveren) En dat voor € 15! Ik kom helaas niet terug, tenzij voor een biertje.
Merel V.
  • Datum van je bezoek: 23 apr. 2015
Een vriendin van ons nam ons mee uiteten voor haar verjaardag. Vooraf leek het ons leuk het restaurant te bellen met de vraag of een fles cava geserveerd kon worden bij binnenkomst namens haar gasten. Dit was voor haar verjaardag en het was de bedoeling dat er dus niet gevraagd werd wat we wilde drinken. Direct een teleurstelling toen er tóch iemand van de bediening kwam vragen wat we wilde drinken ondanks dat er aan de telefoon was beloofd dat dit niet zou gebeuren. Verrassing weg. De volgende fles cava die we wilde bestellen was helaas niet meer op voorraad. Bediening vertelde ons dat we dan wel prosecco konden bestellen alleen dit was een stuk duurder??? Daarna de vraag gesteld of het dan mijn probleem was dit niet goed ingekocht was en toen kregen we het (keurig) voor een ander tarief. Jammer dat je dit moet vragen, ik werk zelf ook in de horeca en als daar de huiswijn op is (wat uiteraard een keer kan gebeuren) wordt een duurdere wijn voor een huiswijn-prijsje geschonken omdat de gast hier immers niets aan kan doen. Verder: 1,5 uur (!) gewacht op ons voorgerecht, we kregen geen broodje of iets anders dus dit was echt véél te lang. Het vlees (de entrecote) was niet lekker. Ook mijn dessert: chocoladelasagna viel niet in de smaak. Ik proefde iets van munt (stond niet op de kaart bij de omschrijving), en dat vind ik nou juist niet lekker. Voorgerechten waren allemaal prima. Ook de Scroppino (staat overigens verkeerd geschreven op de kaart) was lekker. Ondanks de slechte service hebben wij een leuke avond gehad. De sfeer binnen onze groep en bij de rest van de gasten was goed!
Stan O.
  • Datum van je bezoek: 17 apr. 2015
We kennen Zouk als een supergezellig stadscafe waar vaak veel leuke mensen komen, vooral voor een borrel na het werk, en voor de laatste zonnestraaltjes van de dag, aan de drukke 1e Constantijn Huygens.
De sfeer is los en gezellig, vaak gezellig druk maar niet te. Een leuk maar niet al te bijzonder in- en exterieur.
Prettig, open en vriendelijk personeel, al duurt het helaas (in de zon) vaak lang tot je (weer) bediend wordt.

Dat alles is top voor een leuke vrijdagmiddagborrel, maar is het er ook goed eten?
Ja en nee.
De zeer diverse en uitgebreide kaart laten me lang watertandend twijfelen met bijvoorbeeld zowel pizza's en pasta's als Frans/Nederlands op de kaart en enkele vrij bijzondere gerechten naast de afgezaagde standaardjes. Zelfs in de smeerseltjes voor op de broodjes is een ruime originele keuze!
Uiteindelijk zijn die smeerseltjes erg lekker, maar de broodjes minder, en is mijn ravioli heerlijk, maar de vegetarische canneloni van mijn gezelschap nog half bevroren van binnen en bovendien redelijk smakeloos/zouteloos!

Kortom, het idee en de originaliteit en keuze van de kaart is ideaal, maar de uitvoering en bediening laten helaas soms wat steekjes vallen.
Desalniettemin een supergezellig borrelcafe waar je ook nog eens meestal lekker eet!
JuliettedeB .
  • Datum van je bezoek: 9 apr. 2015
Verrassend lekker gegeten bij cafe Zouk, het was er gezellig druk. Ik had de hamburger en vooral de harissa mayonaise en mango ketchup waren verassend lekker. Je kunt er leuk en lekker zitten. Dessertkaart vond ik wat minder maar dat is een kwestie van smaak.
Peter S.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2015
Het eerste dat opvalt is dat Zouk een donker hol is en daardoor niet echt gezellig. Bij binnenkomst hing er een nogal penetrante chloorlucht en die bleef ook tijdens de lunch. Niet echt lekker! De bediening was correct maar zou wat enthousiaster en opgewekter kunnen zijn. De muziek stond te hard en was bepaald niet mijn smaak. Gelukkig was datgene waar ik voor kwam, de lunch, wel oké. De pompoensoep met linzen, ras el hanout, feta en harissaolie was zelfs erg lekker. Ook het brood dat bij de soep en de salade geserveerd werd was erg goed. De Italiaanse boerensalade met mozarella, pikante worst, tarwe, gegrilde aubergine, zongedroogde tomaat en parmezaanse kaas was wel lekker maar aan de dure kant voor het gebodene. De verse muntthee met drie zielige takjes munt was daarentegen weer een afknapper.
Hansonno .
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2014
Een hidden treasure! Op woensdag avond gegeten. Gerookte mozzarella salade, zalm, pizza royale, grand dessert, alles even lekker en verrassend van smaak. Een linzendressing, een eigen gemaakte kruidenolijfolie, allemaal even smaakvol en gebalanceerd. Ook de bediening vriendelijk en snel. Een verborgen schat.
Slechts 1 (groot) nadeel: de akoestiek is keihard, nog verergerd door muziek. Met 2 mensen moet je je naar elkaar overbuigen om een gesprek te voeren, met drie of vier kun je elkaar niet meer verstaan. Maar het eten is top.
Lennydoubleu .
  • Datum van je bezoek: 19 sep. 2014
Hier op vrijdagavond gegeten samen met mijn vriendin, de service was goed. Vriendelijke bediening die soms iets te ijverig was bij het vragen of alles naar wens was. Een stuk sukadevlees gegeten dat goddelijk was. De prijs kwaliteit verhouding is hier goed.
Margie H.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2013
Mijn tafelgenoot komt hier wel vaker, en hij stelde voor om hier te gaan eten. Voor mij was een bezoek aan "Zouk" de 1e keer. Zeer vriendelijke bediening. Was voor de 'salade van de dag' gegaan. Salade, groente in zoet/zuur en rivierkreeftjes. Het smaakte super lekker. Ook de pizza 'Capricorno' met geitenkaas, groene asperges, walnoten en buffelmozzarella smaakte goed. De porties zijn niet al te groot, dus leuk om verschillende gerechten te bestellen, en die dan weer onderling te delen. Soort van Tapas idee..
Elizee .
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2013
Erg lekker gegeten op een vrijdagavond! Bediening was heel vriendelijk en snel genoeg! Hadden vooraf salade met gamba's, avocado en panchetta, superlekkere salade! Als hoofdgerecht de biefstukspies en de kaasspies, waar we frietjes bij hadden besteld! Erg lekker en gaan zeker nog eens terug!
Flora B.
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2013
Verrassende kaart met betaalbare porties in een gezellige ambiance, dat is Zouk. Ik had de pizza Bianco en mijn vriendin de Gamba Salade. Beiden waren erg lekker en bevatte bijzondere smaak combinaties. Zouk heeft echt een leuke kaart die je zelden ziet bij eetcafés. De bediening vonden we vriendelijk, maar er was duidelijk te weinig personeel en ze waren niet erg oplettend. Zwaaien geblazen, als je iets wilt bestellen.
Hiekproeft .
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2013
Voor Zaterdagavond spontaan gereserveerd voor 3 personen toen we s'middags langs dit leuke plekje liepen in A'dam. Wat een tegenvaller voor 2 van ons! Koude biefstukspies en koude vis, rode mul?! Dat kan toch niet de bedoeling zijn, vroeg we aan de ober. die zou wel even gaan overleggen met de keuken. jammergenoeg kwam hij niet met een antwoord. Hij liep ons daatna straal voorbij. En hebben wij het maar opgegeten. Degene in ons gezelschap die de daghap besteld had kreeg een mooi en lekker gerecht. Gelukkig gaf degenen bij wie we uiteindelijk afrekenden ons een kopje koffie ter compensatie. toch gaan we hier niet meer terug. Jammer, het is namelijk echt een prettige plek!
Rene_de_gouw .
  • Datum van je bezoek: 1 mei 2013
Zouk is een ruim opgezet eet cafe, met een goede sfeer en heerlijk eten. De kaart bestaat uit kleine happen, een soort tapa's idee. Toch is de kaart van Zouk niet standaard zoals in andere eetcafe's, wat opvalt is dat er na is gedacht over de samenstelling van gerechtjes. Voor mijn vriendin die vegetarier is, is de salade geitenkaas met gerookte rode bieten echt een eetfestijn! Verder is de spaanse plank en het brood ook heerlijk! Zouk is verder gezellig voor een borrel op vrijdag middag. Het personeel over het algemeen correct en vriendelijk. Aanrader!
JF-Liefhebber .
  • Datum van je bezoek: 15 mrt. 2013
Een prima plek om een stadscafehap te eten. De hamburger is hier goed te doen en smaakt heerlijk. Voor de service hoef je hier niet te komen, ze staan eigenlijk met te weinig mensen. Het is meer een plek waar je een gezellige vrijdagmiddagborrel drinkt en even een stadshap neemt zoals de heerlijke hamburger.
Allard S.
  • Datum van je bezoek: 4 feb. 2013
Geluncht op een rustige maandagmiddag. Helaas waren de brie, bacon, kaas en kroketten op, waardoor de keuze wat beperkt was. Leverancier was nog niet geweest. Hamburgers, caprese en manchego werden het uiteindelijk. De Italiaanse bol was al wat eerder op de dag afgebakken en daardoor wat taai, net zoals de hamburger wat hoger op smaak en sappiger mocht. Voor de prijs redelijk, kost allemaal tussen de 6 en 10 euro. De ruimte is comfortabel, maar de bediening staat net met een te weinig om voldoende service te bieden.
Garmt V.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2012
Redelijk wat biertjes op tap en op fles. Service aan tafel niet echt snel maar bij de bar word je rap geholpen. Originele gerechtjes die niet eens zo heel klein zijn; 'zwaardvis puttanesca', smakelijk maar wat druipend van de saus, de lamsspies wat droog (ha, gooi ze samen, opgelost!), de salades wat rijk in de dressing, maar nu lijkt het net alsof ik aan het zeuren ben, terwijl ik juist wilde zeggen dat het voor eetcafe-eten meer dan prima is!
Sophie S.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2012
Al jaren kom ik graag bij Zouk. En zeker na de verbouwing, is het een heel sfeervol, gezellig restaurant geworden. Wat misschien meer de naam cafe moet krijgen waarbij je ook wat happen kan bestellen. De porties zijn allemaal klein, zodat je gewoon wat te snacken hebt naast je drankje. Maar erg lekker eten, mooi bereid en goed van smaak! Het Spaanse plankje blijft favoriet, maar ook de pizza's zijn van mooie tussenformaten en heerlijk. De bediening is de ene keer top, de andere keer totaal niet oplettend, daar moet je net geluk mee hebben. Voor de rest wel rumoerig, voor een goed gesprek moet je hier niet zijn. Een gezellig cafe voor een biertje en snelle happen!
Reint D.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2012
Leuk, druk eetcafe. Kwam hier op een regenachtige dinsdagavond en de zaak zat helemaal vol. Wouden graag met z'n 6en een hapje eten en hadden geen zin meer om langer te wachten dus buiten onder de luifels een paar biertjes gedronken met wat brood ondanks de regen was de bediening buiten toch snel ter plaatse en mijn vriend had nimmer een leeg glas wat hij erg kan waarderen. Pizza's waren zeer lekker alleen wel heel klein en dus ook wat prijzig voor wat je krijgt, verder niks op aan te merken je krijgt wat je verwacht en niks meer en de bediening is vriendelijk.
Leonie-n .
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2012
Cafe Zouk is een leuk cafe met een afwisselende kaart en een verrassend lekker menu voor een eetcafe. Er staan goed betaalbare maar ook vooral gevarieerde gerechten op het menu. Wat mij echter telkens weer tegenvalt bij Zouk is de bediening. Ook op rustiger dagen zijn zij langzaam en komen tijdens de maaltijd niet langs om te vragen of alles naar wens is of om nog een bestelling van drankjes op te nemen. Een gemiste kans en het maakt de maaltijd toch een stuk minder gezellig.