Over het restaurant Café Zondag

Laat je verrassen in en door café Zondag. Een heerlijk kopje koffie met een zalige, zoete versnapering of een lekker vers broodje. Een smakelijk ontbijt, late lunch of vroege borrel? Het kan allemaal en er is voor elk wat wils. En dat allemaal op een locatie die ook nog eens erg gezellig is. Er is veel over te zeggen, maar het is eigenlijk gewoon een plek waar je geweest moet zijn.

Meer informatie over restaurant Café Zondag

Maandag en woensdag 10:00 - 17:30
Dinsdag gesloten
Donderdag 10:00 - 22:00
Vrijdag 10:00 - 22:00
Zaterdag 09:00 - 22:00

Hanneke L.
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2017
Lekker gegeten! Als voorgerecht een tomatensoep en een geitenkaassalade, hoofdgerecht Provençaalse kippendijtjes, dessert heerlijke Carrot cake en Tiramisu. Vriendelijke bediening
Rinie V.
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2017
Je kan er altijd al heerlijk lunchen. Sinds kort ook dineren. Heerlijk vers en smaakvol. Er is aandacht aan besteed.
Een pluspunt: ongevraagd een karaf water met een schijfje citroen en muntblaadjes.
mfijnvandraat .
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2017
Het eten was heerlijk. Maar ze waren ons vergeten en daardoor was de wachttijd extreem lang. De mannen wilden weggaan, waren over hun eetlust heen en willen niet meer terugkomen in deze zaak
nonna.marijke J.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2017
Het was een leuke avond met heerlijk eten! We aten van de AH restaurantkaarten, maar daar konden we wat de service betreft niets van merken.
De bediening was vriendelijk en voorkomend.
We gaan er zeker weer terug.
Mieke N.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2017
Leuke plek aan een grachtje, leuke inrichting, vriendelijk personeel.
Het voorgerecht was prima, het hoofdgerecht niet bijzonder. De dadeltaart na bevat (veel) koek, teleurstellend.
channa9 .
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2017
We hebben lekker gegeten, ook vegetarisch. Personeel is heel vriendelijk en zeker niet opdringerig. Wachttijd was prima ook wanneer je langer wilt wachten tussen de gerechten in is dat geen probleem. Deze locatie is geschikt om te eten met partner, vriendin, familie en alleen.
Barthc .
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2017
Aanrader; keuze uit vrijwel de hele kaart, met uitzondering van lamsrack. Biefstuk en zalm kost € 2,50 extra. Nagerecht van ijs is iets te zoet door de hoeveelheid karamelsaus.
Bianca V.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2017
De kippedijen waren heerlijk gekruid en romig van smaak. Hele vriendelijke bediening, met name de gastheer. We wilden graag buiten zitten en hij zorgde er voor dat we eerst biinen een drankje kregen voor het raam en al snel kwam er een tafel waar we aan de gracht konden zitten.
gjansen .
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2017
Prima restaurant, goed gegeten, maar we zaten buiten i.v.m. het mooie weer. Zat maar een stel binnen, was erg rustig, misschien te maken met vakantietijd. Bediening prima alles netjes op tijd. Werd zelfs nog gevraagd of we het dessert al wilden hebben of dat we nog even wilden wachten daarmee, leefden met de klant mee, kan ik erg goed waarderen dat gedrag. Ga hier maar gerust heen met vrienden en kennissen.
Ingrid M.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2017
Soepje was heerlijk. Kippendijtjes prima. Biefstuk slecht: erg droog gebakken. Dat is genoteerd, maar geen respons.
Bediening vriendelijk, maar erg traag.
Een vaste prijs van 31,50 euro komt niet overeen met de werkelijke prijs van de genuttigde gerechten. Staat onduidelijk aangegeven op de site van AH.
ivogeyp .
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2017
Leuk restaurant om een hapje te eten, zo na het werk of voordat je in de avond nog andere plannen hebt.
Aardige bediening in een vlot en prettig tempo.
nlkikker .
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2017
's-Avonds met mooi weer aan een tafeltje buiten gegeten. Vriendelijke en attente bediening. Voorgerecht (salade met geitenkaas en tomatensoep) en het hoofdgerecht (biefstuk en kipdijtjes met zelfgemaakte patat) in kwaliteit naar de prijs. Het toetje (tiramisu) was subliem. Best een aanrader voor een avondje uiteten.
Marianne V.
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2017
We hebben er heerlijk gegeten alles zag er goed uit ,vriendelijke bediening niet opdringerig.
Komen zeker nog een keer terug
Yvonne D.
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2017
Bijzonder lekker en fijn gegeten, de bediening was uitstekend en het restaurant heeft een prima sfeer!
Door de AH-restaurant-actie hier gegeten en we komen zeker terug!
Yvonne den Hollander
lfwaterman .
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2017
We werden leuk geholpen. Beperkte AH menukaart, was met rode stippen gemarkeerd. Overige met toeslag. Koude soep, was wel lekker, maar niet vooraf verteld. Bijafrekening toch vreemd dat het AH menu 31 euro was terwijl de afzonderlijke gerechten maar 25 euro was. Had al betaald voor ik daar erg in had. Voor de rest prima. Leuke locatie.
Elke J.
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2017
Eten was lekker veel keuze van de kaart met ah actie. Bediening was wisselend. Ene serveerster was heel snel, de ander wat trager.
Margriet T.
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2017
We hebben redelijk gegeten. Kip te slap. Overige gerechten en soepjes voorafjes heerlijk. Zoete aardappel lekker.we hebben heerlijk buiten gegeten. Mooi weer.
Nicole H.
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2017
We hebben lang moeten wachten tot dat het hoofdgerecht kwam bijna 1,5 uur. Het voorgerecht was niet best, soep niet versgemaakt. Ik zou hier niet nog een gaan eten.
Leonie V.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2017
We zijn bij Zondag wezen eten met de AH restaurantactie. Heerlijk gegeten en leuk restaurant. Bediening kan echter iets vlotter (te druk met kletsen met elkaar). Komen we zeker nog eens terug.
Frieda S.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2017
Gezellig eetcafe, leuke sfeer. Snelle begroeting, eerste glaasje wijn en voorgerecht. Maar daarna duurde het meer dan een half uur voordat we het hoofdgerecht kregen, dat was minder. Kwaliteit van de gerechten prima. We komen hier nog wel eens als we niet aan tijd gebonden zijn.