Café Zondag

Voldersgracht 7 2611 ET Delft Nederland Kaart

Over het restaurant Café Zondag

Laat je verrassen in en door café Zondag. Een heerlijk kopje koffie met een zalige, zoete versnapering of een lekker vers broodje. Een smakelijk ontbijt, late lunch of vroege borrel? Het kan allemaal en er is voor elk wat wils. En dat allemaal op een locatie die ook nog eens erg gezellig is. Er is veel over te zeggen, maar het is eigenlijk gewoon een plek waar je geweest moet zijn.

Meer informatie over restaurant Café Zondag

Maandag t/m woensdag 10:00 - 17:30
Donderdag 10:00 - 18:00
Vrijdag 10:00 - 22:00
Zaterdag 09:00 - 22:00

• Af te huren , Bar , Huisdieren welkom , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Ingrid M.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2017
Soepje was heerlijk. Kippendijtjes prima. Biefstuk slecht: erg droog gebakken. Dat is genoteerd, maar geen respons.
Bediening vriendelijk, maar erg traag.
Een vaste prijs van 31,50 euro komt niet overeen met de werkelijke prijs van de genuttigde gerechten. Staat onduidelijk aangegeven op de site van AH.
ivogeyp .
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2017
Leuk restaurant om een hapje te eten, zo na het werk of voordat je in de avond nog andere plannen hebt.
Aardige bediening in een vlot en prettig tempo.
nlkikker .
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2017
's-Avonds met mooi weer aan een tafeltje buiten gegeten. Vriendelijke en attente bediening. Voorgerecht (salade met geitenkaas en tomatensoep) en het hoofdgerecht (biefstuk en kipdijtjes met zelfgemaakte patat) in kwaliteit naar de prijs. Het toetje (tiramisu) was subliem. Best een aanrader voor een avondje uiteten.
Marianne V.
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2017
We hebben er heerlijk gegeten alles zag er goed uit ,vriendelijke bediening niet opdringerig.
Komen zeker nog een keer terug
Yvonne D.
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2017
Bijzonder lekker en fijn gegeten, de bediening was uitstekend en het restaurant heeft een prima sfeer!
Door de AH-restaurant-actie hier gegeten en we komen zeker terug!
Yvonne den Hollander
lfwaterman .
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2017
We werden leuk geholpen. Beperkte AH menukaart, was met rode stippen gemarkeerd. Overige met toeslag. Koude soep, was wel lekker, maar niet vooraf verteld. Bijafrekening toch vreemd dat het AH menu 31 euro was terwijl de afzonderlijke gerechten maar 25 euro was. Had al betaald voor ik daar erg in had. Voor de rest prima. Leuke locatie.
Elke J.
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2017
Eten was lekker veel keuze van de kaart met ah actie. Bediening was wisselend. Ene serveerster was heel snel, de ander wat trager.
Margriet T.
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2017
We hebben redelijk gegeten. Kip te slap. Overige gerechten en soepjes voorafjes heerlijk. Zoete aardappel lekker.we hebben heerlijk buiten gegeten. Mooi weer.
Nicole H.
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2017
We hebben lang moeten wachten tot dat het hoofdgerecht kwam bijna 1,5 uur. Het voorgerecht was niet best, soep niet versgemaakt. Ik zou hier niet nog een gaan eten.
Leonie V.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2017
We zijn bij Zondag wezen eten met de AH restaurantactie. Heerlijk gegeten en leuk restaurant. Bediening kan echter iets vlotter (te druk met kletsen met elkaar). Komen we zeker nog eens terug.
Frieda S.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2017
Gezellig eetcafe, leuke sfeer. Snelle begroeting, eerste glaasje wijn en voorgerecht. Maar daarna duurde het meer dan een half uur voordat we het hoofdgerecht kregen, dat was minder. Kwaliteit van de gerechten prima. We komen hier nog wel eens als we niet aan tijd gebonden zijn.
Patricia X.
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2017
Heerlijke gerechten,goede prijs/kwaliteitverhouding,heel aardig personeel.
Al met al een hele gezellige avond gehad!
Zeer aan te raden!
trottert .
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2017
Tot nu toe enkel ervaring gehad met erg lekker lunchen in dit restaurant. Vanavond voor het eerst hier gedineerd. Vanwege onze ervaring met lunchen bij Café Zondag lag de lat misschien daardoor (te) hoog. De bediening is en blijft bij Café Zondag bijzonder prettig en klantvriendelijk, je voelt je daardoor elke keer zeer welkom.
Siro .
  • Datum van je bezoek: 26 mrt. 2017
Goed en gezellig café/restaurant. De quiche Caprese als lunch is een echte aanrader. Behulpzame, vriendelijke en leuke bediening!
Manon H.
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2017
Heerlijk eten, leuke gezellig sfeer en aardig bediening! Ik vroeg om een gerecht te veganizen en dat deden ze graag. Super.
Inge V.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2016
vrijdag 28 oktober wezen lunchen. Het was weer zoals altijd lekker druk. We namen een Mango smoothie, heerlijk. Daarna de een : 3 boterhammen met warme geitenkaas met alles erop en eraan en de ander : 3 boterhammen met mozzarella / pesto en verder ook alles erop en eraan. Afgesloten met een thee. Het was weer als vanouds. Echt een aanrader voor de lunch. 1 klein minpuntje : je kunt hier niet met een creditcard betalen......
Nanda V.
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2016
Zondag kennen wij alleen van lunch, maar ze hebben nu ook een kaart voor s avonds. De keuze is beperkt, maar als het maar goed is. De vegetarische quiche was lekker en de hamburger wat te doorbakken. De frietjes van zoete aardappel waren lekker. En allemaal schappelijk geprijsd.
Johan M.
  • Datum van je bezoek: 10 jul. 2016
Zondag heeft inmiddels ook een dinerkaart, daar we behoefte hadden aan een malse biefstuk zijn we hier naar binnen gelopen. Het was aardig weer,, buiten waren de tafels bezet en zaten zeer matige muzikanten op een gitaar te slaan zodat we maar zijn gaan zitten. Daar was het wel desolaat omdat de tafels van binnen naar buiten waren verplaatst. Enfin, de bediening was vriendelijk, vooraf hadden we een ""plankje"" met voorgerechten, zijnde wat droge worst, geitenkaasje met honing, behoorlijk wat zalmtartaar en carpaccio. De droge worst was niet zo, de rest lekker, het hoofdgerecht, een goed biefstukje met groene asperges/ haricots verts/ peultjes en wat friet, ook op orde
Theodorus T.
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2016
Zondag is nu ook 's avonds open voor diner en dat is beslist een aanwinst voor Delft. Leuke zaak met prettige ambiance. Het menu is eenvoudig, maar origineel. Bijvoorbeeld de huisgemaakte vegaburger met frites van zoete aardappel. De burger is ietwat melig en flauw, maar de salsa op het broodje compenseert dat aardig en de frites is heerlijk. Bediening is ontspannen en serveert een heerlijke Texelse bok.
Patricia G.
  • Datum van je bezoek: 21 dec. 2015
Eten was lekker en een gevarieerde kaart. Helaas duurde t lang voordat je bediend werd, alles duurde vrij lang. T was redelijk druk maar er liepen voldoende mensen rond.

Je zag de keuken hoe de koks te werk gingen. Geen handschoenen dragen. Zag er niet fijn en lekker uit helaas. Ben bang dat dit overal is maar dan zie je niet wat er alvorens met je eten is gebeurd en wie t heeft aangeraakt.

Voor de rest was t eten prima en de prijs was ook goed. Lekker genoten en de sfeer was ook fijn. Decor is simpel maar passend. Bediening ook vriendelijk.