Over het restaurant Café Zondag

Laat je verrassen in en door café Zondag. Een heerlijk kopje koffie met een zalige, zoete versnapering of een lekker vers broodje. Een smakelijk ontbijt, late lunch of vroege borrel? Het kan allemaal en er is voor elk wat wils. En dat allemaal op een locatie die ook nog eens erg gezellig is. Er is veel over te zeggen, maar het is eigenlijk gewoon een plek waar je geweest moet zijn.

Meer informatie over restaurant Café Zondag

Zaterdag 09:00 - 22:00

Jouw recensie over het restaurant Café Zondag

Monika N.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Een gezellige sfeer en we hebben heerlijke gegeten! We kwamen met de ahrestaurantactie waarbij we niet alles konden bestellen van de kaart maar alsnog veel en lekkere gerechten. De taarten zijn een aanrader!
Christel V.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2017
Aan de gracht zit dit leuke eettentje. De sfeer is goed, de inrichting is gezellig, de bediening fijn, de keuken is eenvoudig, maar prima in verhouding tot de prijs. Frietjes van zoete aardappel, mjammie! Hier komen we nog wel eens terug.
mary B.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2017
Heerlijk gegeten. Als voorgerecht had ik een salade met geitenkaas, die was groot, goed gevuld met 2 stukjes brood. Als hoofdgerecht had ik de kippendijen. Dit was langzaam gegaard, waardoor de smaak echt super goed was en heerlijk mals. Als toetje nog een ijscoupe. Ik vond het zeer verrassend en heb heerlijk gegeten.
Luc S.
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2017
Prima atmosfeer, bediening en eten. Het was (op zondagavond) vrij rustig, jammer, het restaurant verdient beter! We hadden een menu, we kregen ruim de tijd per gang om te keuvelen en rustig te eten.
Markus V.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2017
Lekker gegeten.
is echt een gezellig eetcafé. Bediening is wat onwennig; soms langzaam dan weer snel. Lekker biertjes. Geen standaard gerechten. Niet heel bijzonder, maar wel lekker.
Jacob C.
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2017
Prima eten, misschien iets te prijzig voor een eetcafé . Bediening was uitstekend ..........................................
kwgj .
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2017
De gerechten zijn goed, zeer vriendelijk personeel, de tijd tussen het uit serveren van de gerechten mag korter. leuk restaurant, goed te bereiken
Saskia D.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2017
We hebben lekker gegeten! Ik vond de geitenkaassalade een beetje tegenvallen, hoofdgerecht (zalm met groenten en zoete aardappel-frietjes) was goed en het dessert (tiramisu) was heerlijk. We hadden aangegeven binnen 5 kwartier weg te willen om naar het theater te gaan. Dat hielden ze niet goed in de gaten, ze waren een beetje traag, maar met een beetje aandringen is het toch gelukt.
victordejonge010 .
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2017
Gezellig kleinschalig kwaliteitspareltje in hartje centrum Delft. Vriendelijke en vlotte bediening, ruime keuze uit de kaart, zelfs met de AH-actiekorting. Uitstekende biefstuk, royale desserts. Een aanrader !
Janneke B.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2017
Super leuk gegeten! Top bediening. Heerlijke rosé en kraanwater met munt op tafel. Leuke afwisselende gerechten. Met AH actie gegeten, niet alles van de kaart zat in het keuze menu, maar er was echt keuze genoeg. Een aanrader.
Jolanda M.
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2017
Mooie locatie en gezellig en knus ingericht Café/Restaurant. We hebben met de Ah actie gegeten, bospaddenstoelensoep was er lekker, hierna zalm met zoete frietjes, zalm was heel goed de zoete aardappel vind ik minder. Als toetje Tiramisu was mooi opgemaakt en was qua smaak oké. Dr bediening bijzonder vriendelijk.
gerverhoef .
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2017
Jammer ik had toch wel beter verwacht.
2x de hoofdmaaltijd was droog en stug ipv sappig en medium rare.
een gemiste kans
Hanneke L.
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2017
Lekker gegeten! Als voorgerecht een tomatensoep en een geitenkaassalade, hoofdgerecht Provençaalse kippendijtjes, dessert heerlijke Carrot cake en Tiramisu. Vriendelijke bediening
Rinie V.
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2017
Je kan er altijd al heerlijk lunchen. Sinds kort ook dineren. Heerlijk vers en smaakvol. Er is aandacht aan besteed.
Een pluspunt: ongevraagd een karaf water met een schijfje citroen en muntblaadjes.
mfijnvandraat .
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2017
Het eten was heerlijk. Maar ze waren ons vergeten en daardoor was de wachttijd extreem lang. De mannen wilden weggaan, waren over hun eetlust heen en willen niet meer terugkomen in deze zaak
nonna.marijke J.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2017
Het was een leuke avond met heerlijk eten! We aten van de AH restaurantkaarten, maar daar konden we wat de service betreft niets van merken.
De bediening was vriendelijk en voorkomend.
We gaan er zeker weer terug.
Mieke N.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2017
Leuke plek aan een grachtje, leuke inrichting, vriendelijk personeel.
Het voorgerecht was prima, het hoofdgerecht niet bijzonder. De dadeltaart na bevat (veel) koek, teleurstellend.
channa9 .
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2017
We hebben lekker gegeten, ook vegetarisch. Personeel is heel vriendelijk en zeker niet opdringerig. Wachttijd was prima ook wanneer je langer wilt wachten tussen de gerechten in is dat geen probleem. Deze locatie is geschikt om te eten met partner, vriendin, familie en alleen.
Barthc .
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2017
Aanrader; keuze uit vrijwel de hele kaart, met uitzondering van lamsrack. Biefstuk en zalm kost € 2,50 extra. Nagerecht van ijs is iets te zoet door de hoeveelheid karamelsaus.
Bianca V.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2017
De kippedijen waren heerlijk gekruid en romig van smaak. Hele vriendelijke bediening, met name de gastheer. We wilden graag buiten zitten en hij zorgde er voor dat we eerst biinen een drankje kregen voor het raam en al snel kwam er een tafel waar we aan de gracht konden zitten.