Café Zondag

Voldersgracht 7 2611 ET Delft Nederland Kaart

Over restaurant Café Zondag

Laat je verrassen in en door café Zondag. Een heerlijk kopje koffie met een zalige, zoete versnapering of een lekker vers broodje. Een smakelijk ontbijt, late lunch of vroege borrel? Het kan allemaal en er is voor elk wat wils. En dat allemaal op een locatie die ook nog eens erg gezellig is. Er is veel over te zeggen, maar het is eigenlijk gewoon een plek waar je geweest moet zijn.

Meer informatie over restaurant Café Zondag

Maandag t/m woensdag 10:00 - 17:30
Donderdag 10:00 - 18:00
Vrijdag 10:00 - 22:00
Zaterdag 09:00 - 22:00

• Af te huren , Bar , Huisdieren welkom , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Inge E.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2016
vrijdag 28 oktober wezen lunchen. Het was weer zoals altijd lekker druk. We namen een Mango smoothie, heerlijk. Daarna de een : 3 boterhammen met warme geitenkaas met alles erop en eraan en de ander : 3 boterhammen met mozzarella / pesto en verder ook alles erop en eraan. Afgesloten met een thee. Het was weer als vanouds. Echt een aanrader voor de lunch. 1 klein minpuntje : je kunt hier niet met een creditcard betalen......
Nanda V.
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2016
Zondag kennen wij alleen van lunch, maar ze hebben nu ook een kaart voor s avonds. De keuze is beperkt, maar als het maar goed is. De vegetarische quiche was lekker en de hamburger wat te doorbakken. De frietjes van zoete aardappel waren lekker. En allemaal schappelijk geprijsd.
Johan M.
  • Datum van je bezoek: 10 jul. 2016
Zondag heeft inmiddels ook een dinerkaart, daar we behoefte hadden aan een malse biefstuk zijn we hier naar binnen gelopen. Het was aardig weer,, buiten waren de tafels bezet en zaten zeer matige muzikanten op een gitaar te slaan zodat we maar zijn gaan zitten. Daar was het wel desolaat omdat de tafels van binnen naar buiten waren verplaatst. Enfin, de bediening was vriendelijk, vooraf hadden we een ""plankje"" met voorgerechten, zijnde wat droge worst, geitenkaasje met honing, behoorlijk wat zalmtartaar en carpaccio. De droge worst was niet zo, de rest lekker, het hoofdgerecht, een goed biefstukje met groene asperges/ haricots verts/ peultjes en wat friet, ook op orde
Theodorus T.
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2016
Zondag is nu ook 's avonds open voor diner en dat is beslist een aanwinst voor Delft. Leuke zaak met prettige ambiance. Het menu is eenvoudig, maar origineel. Bijvoorbeeld de huisgemaakte vegaburger met frites van zoete aardappel. De burger is ietwat melig en flauw, maar de salsa op het broodje compenseert dat aardig en de frites is heerlijk. Bediening is ontspannen en serveert een heerlijke Texelse bok.
Patricia G.
  • Datum van je bezoek: 21 dec. 2015
Eten was lekker en een gevarieerde kaart. Helaas duurde t lang voordat je bediend werd, alles duurde vrij lang. T was redelijk druk maar er liepen voldoende mensen rond.

Je zag de keuken hoe de koks te werk gingen. Geen handschoenen dragen. Zag er niet fijn en lekker uit helaas. Ben bang dat dit overal is maar dan zie je niet wat er alvorens met je eten is gebeurd en wie t heeft aangeraakt.

Voor de rest was t eten prima en de prijs was ook goed. Lekker genoten en de sfeer was ook fijn. Decor is simpel maar passend. Bediening ook vriendelijk.
Annemieke S.
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2015
Ik kom hier zeer regelmatig: het is mijn favoriete lunch cafe in Delft, en dat is niet omdat er iemand ken ofzo. Ik herken de laatste paar reviews hieronder absoluut niet. Wat mij betreft altijd goede service, smaakvolle broodjes en soep, heerlijke koffie en chai, sapjes, .. Een aanrader is het 12-uurtje: een beetje van alles wat en hele goede kwaliteit. Zelf ben ik verslaafd aan de clubsandwich met Vlaamse friet :P De sfeer is enorm relaxt en ik zal hier zeker regelmatig blijven komen!
Michel L.
  • Datum van je bezoek: 3 mei 2015
In een regenachtig Delft vandaag dit café gekozen voor de lunch.
Het is redelijk vol in het bruine café maar we vinden nog een plekje. De jonge serveerster vraagt wat we willen drinken en bestellen een koffie en een munt thee.
Daarna worden we volledig vergeten, totdat ze toevallig langsloopt en onze bestelling herinnert. De thee en koffie komen na nog even wachten. De muntthee is lekker intens van smaaken met honing. De koffie 'redelijk'. We bestellen de Zondag Clubsandwich en mijn vrouw een tosti kaas. De sandwich ziet er veelbelovend uit geserverd met wat frietjes en mayo. Maar de drie gestapelde witte boterhammen blijken slechts in het midden een beetje belegd. Met wat sla, tomaat kaas en wat bacon met een drupje mayonaise. Al met al een trieste ervaring voor een huisspecialiteit. Meer brood dan beleg en aan de uiteinden ronduit droog. En veel te duur voor €8,45(!) de tosti kaas is smakelijk maar slechts voorzien van een handje rucola als garnituur.
We zijn al even klaar en de serveerster loopt een keer of vier langs. Zonder onze borden af te ruimen of te vragen of we nog iets willen. Ze is meer druk met het wissen van de soep op het krijtbord aan de muur (inmiddels op) dan met de klanten. Wij gaan s'zondags niet meer naar Zondag. :-(
Sia B.
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2015
Wij hadden een wrap met zalm en een tosti kaas. De wrap was niet met zalm maar zalmsnippers in een natte vieze dressing. De tosti was witbrood en de meest jonge kaas die je kan verzinnen met andere woorden er zat geen smaak aan. Wij hadden ons eten opzij gezet, bijna onaangetast en er is niets gevraagd. De borden werden weggehaald...en dat was het. Absoluut een afrader. Ik ga er nooit meer naar toe.
Beste Proever66651,

Die dag was er een nieuw meisje aan het werk, dat uw borden heeft weggehaald. Toen u uw ontevreden bij mij kenbaar maakte, heb ik daarvoor mijn excuses aangeboden. We hebben echter nog nooit klachten gehad over de zalm wrap, in tegendeel zelfs! En u kunt de volgende keer gewoon om een tosti met bruin brood en oude kaas vragen, dat vinden wij geen probleem.

U bent wat ons betreft nog steeds van harte welkom om onze andere gerechten te komen proberen.

Hopelijk tot Zondag!
Rob J.
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2015
Tijdje terug met 6 personen geluncht. Prime ligging en leuke ambiance. Genoeg keuze op de kaart en redelijke vlotte bediening (waarschijnlijk nieuwe)! Wij komen snel terug voor een lekkere lunch
Beste Robert, Bedankt voor het leuke bericht en graag tot ziens!
Avalerion .
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2014
Heerlijk goed geluncht dit weekend, flinke broodjes voor een fijn prijsje. Salade geitenkaas en Club zondag zeer aan te raden. Bediening erg vriendelijk! Koffie na van Single Estate ook erg goed. Het was wel erg druk in de zaak tijdens de lunch uren, maar daardoor wel een knus sfeertje!
Chantal W.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2014
Twee keer geluncht bij Café Zondag, beide keren erg goed bevallen. De laatste keer heb ik de sandwich met pepermarkeel gegeten. Het was een erg lekker sandwich met twee lekker dikke bruine boterhammen. Me vriend had een sandwich parmaham die ook lekker gevuld was en goed van smaak. De bediening was prima zal iets meer uit zichzelf kunnen aanbieding voor een drankje of iets dergelijks. De sfeer is verder heel relaxed en echt een zondag gevoel.
Nanda V.
  • Datum van je bezoek: 20 apr. 2014
Wij aten hier een hamburger en een vissalade. Om met het goede te beginnen: de hamburger was prima. Nog een beetje rood van binnen, meer burger dan brood en de goudbruine frieten waren lekker knapperig. Een beetje meer mayo en een sausje over de burger hadden het geheel nog beter gemaakt. Maar dit was een burger zoals je mag verwachten. De vissalade bestond uit veel sla, gerookte zalmsnippers, 4 stukjes gerookte makreel, kappertjes, 2 plakjes tomaat, 2 plakjes komkommer en 2 pappadews. Het brood voelde vers aan en de kruidenboter was weinig maar lekker. Helaas zaten er graten in de makreel. Het meisje in de bediening ging ermee naar de keuken en kwam terug met de opmerking dat de vis gefileerd was en dat er nog restgraten in konden zitten. Als dat zo is? Waarom waarschuw je je gasten dan niet als je het bord op tafel zet? In ieder geval heb ik daarna gevraagd om extra zalm en geen makreel. De makreel leek sowieso niet van beste kwaliteit. Deze voelde veel kouder aan dan de zalm en was zeer compact wat er niet op duidt dat die vers was. De zalm was redelijk, maar de salade in z'n totaliteit had niet veel smaak. De bediening had weinig oog voor de gasten en het meisje dat ons bediende leek een zware nacht gehad te hebben. Er zat weinig gang in het geheel. Hopelijk treffen we het bij een volgend bezoek beter.
Michel M.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2013
Zondag zit op een leuke locatie in hartje Delft. Wij vonden de de keuze op de menukaart schaars. De keuze viel op een dubbeldekker tosti en een uitsmijter. De dubbeldekker tosti was vrij smakeloos en de uitsmijter was klein vergeleken met wat we gewend zijn. De bediening stond inderdaad op standje zondag. Was wel vriendelijk, dat maakte het een beetje goed. Leuk om hier eens gezeten te hebben, maar zeker niet voor herhaling vatbaar.
Fabian S.
  • Datum van je bezoek: 5 mrt. 2013
Dit is een van mijn favoriete lunchrooms in Delft. Er heerst een gezellige sfeer, het eten is van goede kwaliteit en je proeft dat er gewerkt wordt met verse producten. Helaas zit het wel vaak vol in deze kleine, knusse tent...wat mijns inziens wel een goed teken is, maar soms ook jammer als je hele erge trek hebt. Service is trouwens ook prima in orde. Ga zo door!