Over het restaurant Café Zondag

Laat je verrassen in en door café Zondag. Een heerlijk kopje koffie met een zalige, zoete versnapering of een lekker vers broodje. Een smakelijk ontbijt, late lunch of vroege borrel? Het kan allemaal en er is voor elk wat wils. En dat allemaal op een locatie die ook nog eens erg gezellig is. Er is veel over te zeggen, maar het is eigenlijk gewoon een plek waar je geweest moet zijn.

Meer informatie over restaurant Café Zondag

Zaterdag 09:00 - 22:00

Jouw recensie over het restaurant Café Zondag

Irene J.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2017
Met drie personen gegeten. Een had de tajine, die was goed. Twee namen de superburger, die viel helaas bij beiden verkeerd: gevoel van "blok op de maag", misselijk, braken. Contact hierover opgenomen met het restaurant, het zou worden doorgegeven aan de kok en we mochten een gratis kop koffie komen drinken. Twee komen niet uit Delft, gaan hier beslist niet voor terug.
Henk H.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
De vismenu's waren qua hoeveelheid vis aan de krappe kant. De hoeveelheid spare - ribs was goed. Er werd wel steeds gevraagd of er nog genoeg was wat betreft de groenten en aardappelen. Het ijsje was royaal.
Pauline B.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
We hebben heerlijk gegeten, de bediening was supergoed, vriendelijk en meedenkend. Geen lange wachttijden en een gezellige plek om te zitten.
Jennifer Z.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Lekker gegeten, je zit wel erg dicht op elkaar waardoor je alles kunt horen wat je buren bespreken. Het personeel moet zich tussen smalle kiertjes doorwurmen met volle dienbladen, dit voelt nogal ongemakkelijk. Het menu is wel voor elk wat wils en de kwaliteit van de gerechten is prima!
Frans V.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2017
De bediening was erg vriendelijk, maar het eten was ver onder de maat. Ik had zalm en mijn vrouw de burger. De zalm ging wel, maar de burger was hard en droog. Nadat die was teruggestuurd kreeg mijn vrouw opnieuw een harde en droge burger. Ook die heeft ze niet opgegeten. Ze kreeg ter compensatie een flesje cola en de prijs van de burger werd gehalveerd. Heel jammer want op deze manier is een gezellig avondje uit eten een teleurstelling.
c.m. L.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2017
Opmaak van eten aantrekkelijk, goed warm, goede garing van zalmfilet . Enig kritiekpuntje weinig groenten. We hebben lekker gegeten, komen zeker nog een keer terug.
kov .
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Erg gastvrije en spontane bediening. Geen overdadig grote porties maar genoeg om de smaakpapillen te prikkelen en bij iedere gang verrast te worden. De tiramisini was echt een aanrader. Tiramisu geserveerd in een martini glas, niet met koffielikeur gemaakt met uiteraard met Martini!
Sabine G.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
We hebben gister gegeten met de Albert Heijn Restaurantactie bij Café Zondag. Heerlijk gegeten! Ruime hoeveelheden, veel keuze, goede service, gezellige sfeer. Echt een aanrader!
CDroppers D.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
Een leuke locatie, mochten zelf een tafeltje kiezen.
De gerechten smaakten prima, werden mooi verzorgd opgediend door een vriendelijke en attente bediening. Top!
Monika N.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Een gezellige sfeer en we hebben heerlijke gegeten! We kwamen met de ahrestaurantactie waarbij we niet alles konden bestellen van de kaart maar alsnog veel en lekkere gerechten. De taarten zijn een aanrader!
Christel V.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2017
Aan de gracht zit dit leuke eettentje. De sfeer is goed, de inrichting is gezellig, de bediening fijn, de keuken is eenvoudig, maar prima in verhouding tot de prijs. Frietjes van zoete aardappel, mjammie! Hier komen we nog wel eens terug.
mary B.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2017
Heerlijk gegeten. Als voorgerecht had ik een salade met geitenkaas, die was groot, goed gevuld met 2 stukjes brood. Als hoofdgerecht had ik de kippendijen. Dit was langzaam gegaard, waardoor de smaak echt super goed was en heerlijk mals. Als toetje nog een ijscoupe. Ik vond het zeer verrassend en heb heerlijk gegeten.
Luc S.
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2017
Prima atmosfeer, bediening en eten. Het was (op zondagavond) vrij rustig, jammer, het restaurant verdient beter! We hadden een menu, we kregen ruim de tijd per gang om te keuvelen en rustig te eten.
Markus V.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2017
Lekker gegeten.
is echt een gezellig eetcafé. Bediening is wat onwennig; soms langzaam dan weer snel. Lekker biertjes. Geen standaard gerechten. Niet heel bijzonder, maar wel lekker.
Jacob C.
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2017
Prima eten, misschien iets te prijzig voor een eetcafé . Bediening was uitstekend ..........................................
kwgj .
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2017
De gerechten zijn goed, zeer vriendelijk personeel, de tijd tussen het uit serveren van de gerechten mag korter. leuk restaurant, goed te bereiken
Saskia D.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2017
We hebben lekker gegeten! Ik vond de geitenkaassalade een beetje tegenvallen, hoofdgerecht (zalm met groenten en zoete aardappel-frietjes) was goed en het dessert (tiramisu) was heerlijk. We hadden aangegeven binnen 5 kwartier weg te willen om naar het theater te gaan. Dat hielden ze niet goed in de gaten, ze waren een beetje traag, maar met een beetje aandringen is het toch gelukt.
victordejonge010 .
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2017
Gezellig kleinschalig kwaliteitspareltje in hartje centrum Delft. Vriendelijke en vlotte bediening, ruime keuze uit de kaart, zelfs met de AH-actiekorting. Uitstekende biefstuk, royale desserts. Een aanrader !
Janneke B.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2017
Super leuk gegeten! Top bediening. Heerlijke rosé en kraanwater met munt op tafel. Leuke afwisselende gerechten. Met AH actie gegeten, niet alles van de kaart zat in het keuze menu, maar er was echt keuze genoeg. Een aanrader.
Jolanda M.
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2017
Mooie locatie en gezellig en knus ingericht Café/Restaurant. We hebben met de Ah actie gegeten, bospaddenstoelensoep was er lekker, hierna zalm met zoete frietjes, zalm was heel goed de zoete aardappel vind ik minder. Als toetje Tiramisu was mooi opgemaakt en was qua smaak oké. Dr bediening bijzonder vriendelijk.