Café Zondag

Duur
Erg lang
Gaby M.
  • Datum van je bezoek: 18 sep. 2016
Vandaag ontbeten bij zondag.
De bediening heel erg onprofessioneel, niet verzorgd ( kleding) , en heel erg onhygiënisch bezig. Meisje had een handschoen aan , wat je mag verwachten als je met eten bezig bent, maar vervolgens doet ze deze niet uit om de tafel af te ruimen, de kassa te bedienen ....
Het werkblad is niet groot en dat maakt dat het gauw een beetje rommelig is . Op zich niet erg , maar het was ook hier erg smerig .
Jammer, want het concept , de kaart , hetgeen wat we besteld hebben en de locatie is goed.
Ron D.
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2016
Hier op zaterdag 18 juni geluncht met drie personen. Het gaat allemaal een beetje rommelig en je moet wel heel lang wachten voor je bestelling wordt gebracht. Wij kozen brood met carpaccio, een broodje met huisgemaakte bal gehakt en een broodje forel.
De smaak is van alle broodjes goed en als pluspunt ze hebben heerlijk brood.
Het geluid binnen is erg slecht, waardoor je bijna gehoorgestoord wordt
D30 .
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2015
Heerlijke lunchgerechten en gezellig tentje om de jele middag door te brengen! Het was er druk, maar bediening was super vriendelijk.
Sjors V.
  • Datum van je bezoek: 5 sep. 2015
Zowel voor ontbijt, lunch en borrel s avonds bij Café Zondag geweest. Erg knus en sfeervolle zaak met kleine tafeltjes zodat er veel mensen lekker kunnen zitten. De kaart is erg leuk met veel keuze voor ontbijt en lunch met veel biologische dingen. Het drank assortiment is verrassend van Perensap tot aan Stoute Geit (Stout bier uit Roermond) dat allemaal net iets anders is dan bij een normaal eetcafé.

Het enige punt van kritiek is het personeel. Ze zijn niet onvriendelijk, maar ook zeker niet vriendelijk. Het werktempo is echt tenenkrommend langzaam. Ja ik heb alle tijd op zaterdag en zondag, maar het duurde echt wat te lang voor de bestelling uberhaupt opgenomen was en op tafel stond.

De ambiance en de kaart maken veel goed, een zekere aanrader in Maastricht!
Richardpil .
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2015
Gezellig café, het is er vaak redelijk druk, echter zijn ze daar dan ook op ingericht

Vooral een goede plek om even een drankje te doen, maar niet bijzonder spannend qwa eten of drinken.

interieur is vrij industrieel, geeft een leuke sfeer en is origineel ingericht.
Angelavwi .
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2015
Heerlijk broodje geitenkaas op. Mooi opgemaakt en erg vers!
Bediening wat gezellig rommelig.
Heerlijk buiten gezeten! Zeker een plek waar ik terug zal komen!
Grimnir .
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2015
Perfect eetcafé! De sfeer was prima en we hebben super lekkere en verrassende dingen gegeten, verrast hoe goed het allemaal was; heerlijk, vers en origineel en nog 'verantwoord' ook allemaal - we hebben 100% zitten genieten (en dat het dan wat druk is en je misschien eens even wat moet wachten leek ons geen enkel probleem) en komen zeker vaker!
Mila D.
  • Datum van je bezoek: 20 jun. 2015
Mijn favoriete café in Maastricht. Fijne plek om te lunchen en borrelen. Heerlijk om een tafeltje aan het (omhooggeschoven) raam te hebben of lekker in de zon op het terras. Heel vriendelijk personeel, af en toe hebben ze het wel een beetje te druk.
Daniëlle S.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2015
Gezellig café, ongedwongen sfeer, heerlijke pindasoep gegeten. Bediening heeft het druk en duurt iets langer dan misschien gewenst, ook is de bediening relax. Er kon rekening gehouden worden met mijn glutenvrije en lactose vrije dieet. Ook de hond en kleine kinderen waren meer dan welkom.
Rikdevries .
  • Datum van je bezoek: 19 apr. 2015
Leuke tent. Fijne locatie, terrasje op straat. Bediening heeft het druk maar wel vriendelijk. Eten is prima! Niet te duur.
Annemarije B.
  • Datum van je bezoek: 29 mrt. 2015
Op zondag ontbijten bij Café Zondag is leuk! Hele relaxte sfeer, waardoor het wel allemaal erg lang duurt voordat we de bestelling kunnen doorgeven, maar we zitten heerlijk aan de bar te kletsen; we hebben immers alle tijd op deze zondag ochtend. Leuke kaart; zoveel keuze, dat we lastig kunnen kiezen! Het mini-keukentje voor het raam ziet er goed gevuld uit met verse broden, worstjes, eieren en een pot met mijn absolute favoriet: "mayonaise originale di Dijon van Amora". Deze mensen zullen wel smaak hebben, en dat hebben ze! We verorberen een heerlijk ontbijt: boeren yoghurt met eigen keuze van toppings (meer dan 10 toppings om uit te kiezen), een 9 minuten-eitje en kakelvers bruinbrood met een fritatta met pompoen, ui en kaas. Puntje van kritiek 9-minuten eitje was koud, en geen keuze in kooktijd van de eitjes. Begrijpelijk voor dit tentje met mini-keukentje, maar wel jammer voor de ei-o-holics van deze wereld.
Een fijn tentje voor de zondagochtend, en zeker ook voor alle andere 6 ochtenden van de rest van de week!
Hidde V.
  • Datum van je bezoek: 1 mrt. 2015
Een van de beste bagels die ik ooit heb gegeten! heerlijk geluncht onderweg terug naar het station! Ook heerlijk om even koffie te drinken.
Anita O.
  • Datum van je bezoek: 20 feb. 2015
Komende vanaf station Maastricht op de route richting binnenstad ligt dit eettentje dat een beetje aandoet als gezellig rommelig met details die doen denken aan 'grootmoeders keuken'. Even een snelle lunch voordat we gingen shoppen. Dat even duurde wat langer want het was erg gezellig binnen en vooral heel druk. Het was het wachten meer dan waard: heerlijke koffie, hele lekkere huisgemaakte cake en het broodje met huisgemaakt gehakt met ingemaakte komkommer was subliem. De smaak is een mengeling van zoet, zuur en pittig. De bediening is vooral heel druk en erg bezig met alles in goede banen te leiden.
De keuken is erg klein en het is bijna bijzonder dat ze in deze krappe ruimte zulke lekkere gerechten kunnen klaarmaken.
De volgende ochtend hebben we het ontbijt in het hotel overgeslagen en zijn linea recta naar 'zondag' gegaan om te ontbijten. Ook de boterham gruyerekaas en de panini de luxe smaakten verrukkelijk. Dit café is een echte aanrader als het op ontbijt en lunch aankomt.
Fijnproever1994 .
  • Datum van je bezoek: 7 feb. 2015
Vanmorgen in Café Zondag wezen eten met z'n tweeën en het is ons erg bevallen. Het interieur/decor is erg origineel en zorgt voor een leuke sfeer. De kaart is niet erg uitgebreid maar precies goed. Het eten was geweldig en er viel niets op aan te merken. Het is geen wonder dat deze zaak zo vol zit! Verder vond ik het persoonlijk erg geinig dat ze op de kaart sigaretten en sigaren per stuk aan bieden!
Susanna F.
  • Datum van je bezoek: 2 jan. 2015
Café Zondag zit altijd tsjokvol en naar mijn mening met een reden. Het personeel werkt erg hard en is ondanks dat toch vriendelijk en behulpzaam. De koffie is heerlijk en het broodje met bieten en spekjes erg smakelijk. Als je in de buurt bent en er is plek, zou ik zeker aanschuiven.
JeZustr .
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2014
We zijn reeds enkele keren wezen lunchen/eten bij cafe Zondag. Met de inrichting, muziek en personeel mikken ze op een ietwat "artsy" Berlijnse ambiance. Dat lukt maar half. De bediening ziet er lekker alternatief uit, maar is over het algemeen te nonchalant en weinig oplettend. Enkele exemplaren zijn zelfs ronduit onvriendelijk en chagrijnig. De kaart is niet heel uitgebreid, maar de simpele gerechten (louter een lunchkaart met broodjes, maaltijdsalades en andere hapjes) zijn wel goed. Misschien enigszins aan de dure kant (de prijs/hoeveelheid verhouding is een beetje uit balans) maar dat hindert niet. Wel erg geinig dat ze hier 'Club Mate' (typisch Berlijns caffeine drankje) en sigaretjes per stuk verkopen. En goede koffie!
Fleur E.
  • Datum van je bezoek: 18 apr. 2014
Leuke locatie en prima kaart maar de service is helaas een tegenvaller. De bediening kijkt te weinig om zich heen en de bestelling laat erg lang op zich wachten. De koffie, thee en broodjes waren lekker, hoewel er te veel zelf zout overheen zat en het gekookte ei leek uit de ijskast te komen. Jammer, want het is een leuke tent. Wellicht komt dit deels door de te kleine keuken en te weinig bediening. Ik hoop dat hier verandering in komt.
Caspar0 .
  • Datum van je bezoek: 6 feb. 2014
Huiselijk, gezellig, altijd druk en makkelijk maar van hoge kwaliteit!
Dat is hoe ik zondag het best kan omschrijven, een zaak waar ik persoonlijk meestal kom om te borrelen maar waar de koffie/lunchgerechten ook echt heerlijk zijn!
Je voelt je altijd welkom en de sfeer is het best te omschrijven als huiselijk :)
Een zaak naar mijn hart!
Carlijn07 .
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2013
Smaakvolle kaart! Vers en lekker! Met aandacht en liefde gemaakt. Leuke aankleding, wel veel tafeltjes op de m2. Heel druk. Maarja, goed en gezellig lunchen trekt mensen! Zeker in de kerstvakantie. Aanrader!
Marcel J.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2013
Voor een lunch een prima gelegenheid. De bediening is vriendelijk en correct. Het decor is voor een snelle lunch prima. Als je uitgebreider wilt lunchen zijn er in de buurt alternatieven.