Café Zomerzorg

• Af te huren , Airconditioning , Terras , Wi-Fi

Jouw recensie over het restaurant Café Zomerzorg

Heinkelvriend .
  • Datum van je bezoek: 11 jun. 2017
Op een warme zondag heerlijk eendenborst gegeten, één van de drie mogelijke keuzes ( ook: varkenshaas of zalmmoot) voor de dagschotel. Lekker hoor, een stukje mals vlees met heerlijke saus er over, daarnaast frieten waar je echt in moet bijten en knapperige groenten als welkome aanvulling. Vriendelijk geserveerd en voor net geen tientje heb je wat fatsoenlijks in de buik. Het is een eetcafé, met een lekker ongedwongen sfeertje. Een aanrader voor wie toch met etenstijd in de buurt is.
Familie Lekkerbek ..
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2016
Afgelopen vrijdag waren we in Hillegom en wilden we ergens lekker en goedkoop eten. Lang leve het internet! Voor €9,75 konden we hier terecht voor een dagschotel. Op naar Zomerzorg dus :-) Aangekomen in dit eetcafé, gelegen in een rustige straat, werden we heel vriendelijk welkom geheten door één van de obers. Ondanks dat het vrijdagavond was, konden we zonder reservering plaatsnemen aan een gezellig tafeltje. We kozen voor heerlijk bier van lokale brouwerij Klein Duimpje en namen, ondanks allerlei andere lekkere gerechten op de kaart, toch de twee verschillende dagschotels. Vandaag waren dit de Kabeljauw en de Braadworst met curry. Al heel snel werden onze gerechten geserveerd. En ze gingen in bijna hetzelfde tempo op. Wat lekker! Inmiddels begon het wat drukker te worden in het eetcafé en moesten wij onze weg weer vervolgen. Maar, we komen terug, want dit is een aanrader in de bollenstreek!
Bedankt voor de mooie recensie! Fijn dat jullie zo genoten hebben en graag tot een volgende keer.
Annemarie K.
  • Datum van je bezoek: 24 jul. 2015
Het is een gezellig ingericht eetcafé met een prima menukaart met kids, vis, vlees en ook vegetarisch gerechten en een dagschotel voor 9,75
Het is op deze vrijdag goed gevuld met zo te zien en te horen veel stamgasten. De sfeer is erg gezellig, maar daardoor ook wat druk qua geluid.
Er is zowel Amstel, als Heineken, als Brandt op de tap, naast een ruime keuze aan bieren op fles.
Eerst brood met boter, tapenade en aioli. Dat smaakte zoals verwacht.
Als voorgerecht een carpaccio 8,75, die smaakte prima. Er zat ruimschoots gedroogde tomaten, pijnboompitten, kaas en wat sla over.
Daarna een kalfs-ribeye, 16, 25 Je kan kiezen uit verschillende sausen, ik nam de champignonsaus. Het was een redelijk groot en mals stuk vlees met sla en patat.
De wijnen die geschonken worden zijn prima.
Alles maakte uitstekend.
Als dessert een grand dessert Zomerzorg 6,75. Dat is inderdaad een uitgebreid dessert met roomijs, kersensorbetijs, ijs met meerdere smaken, aardbeien slagroom enz.
De bediening heeft oog voor de gasten en komt op het juiste moment langs om uit te serveren of te vragen of we nog een drankje willen bestellen.
De prijs-kwaliteitsverhouding is uitstekend.
Als je een prima maaltijd wilt voor een goede prijs is dit eetcafé zeker een aanrader.
Bedankt voor je recensie! Fijn om te horen dat je het naar je zin hebt gehad en graag tot een volgende keer.