Café Zeta

Service7,3/10
Decor7,5/10
Harry E. 1e beoordeling (1 recensie) 4,3 /10
  • Datum van je bezoek: 11 jul. 2016
Ik kom hier al jaren voor een smakelijke Thaise hap. Altijd top. Behalve vanavond. Andere kok? Een totaal smakeloos gerecht met kipvleugeltjes. En een totaal smakeloze saté.
Marloes O. Fijnproever (7 recensies) 7,3 /10
  • Datum van je bezoek: 14 jun. 2016
We kregen een tip om te gaan eten bij Zeta. Leuk terras, gezellige ongedwongen sfeer.
We hebben heel erg lekker gegeten, de porties zijn riant en de smaken zijn top. Tip: de loempia's met eend zijn zalig!

Waar ik wel een verbeterpunt zie is misschien extra personeel. We zijn zelf naar de bar gelopen als de glazen wijn te lang leeg stonden en de borden stonden zo lang op tafel na gegeten te hebben dat we ze op de tafel ernaast hebben gezet, daar stonden ze nog even. Ook het dessert hebben we aan de bar besteld. Nou vind ik het geen probleem om naar de bar te gaan als ik een drankje met vrienden aan het drinken ben maar tijdens het eten vind ik het heel storend. Gelukkig zaten we niet boven..

Het personeel was wel heel erg aardig en probeert er denk ik het beste van te maken maar dat is lastig met eters, bargasten en terras met 2 man bediening.
Esther W. Bourgondiër (2 recensies) 5,8 /10
  • Datum van je bezoek: 23 apr. 2016
Ik had besloten bij Zeta te eten na veel lovende reviews gelezen te hebben op iens.nl en andere websites. Eenmaal aangekomen bleek het restaurant niet erg schoon, en leek het personeel onderbezet; overal stond vies servies. Op zich niet erg, maar als het na een half uur nog niet wordt opgeruimd terwijl het personeel al 10 x langs is gelopen en het ziet maar niks zegt of doet, dan vind ik het niet zo oke. Uiteindelijk is het vieze servies wel weggeruimd, maar onze tafel is nooit schoongemaakt.

Uiteindelijk een gerecht besteld wat heel lekker leek, met champignons en beef. Toen het eenmaal geserveerd werd was er geen champignon in het gerecht te bekennen, slechts zeer grof gesneden stukken venkel. Deze stond niet in de beschrijving van het gerecht, en paste ook niet in het gerecht naar mijn mening. Uiteindelijk bleek dat de kaart was veranderd, maar de serveerster was dit vergeten te melden. Had dus een ander gerecht gekregen dan besteld. Toen ik dit na afloop te weten kwam gaf ik aan het gerecht niet erg smakelijk gevonden te hebben; serveerster deed hier niets mee.

Erg jammer; gemiste kans! Had erg goed eten kunnen zijn. Zou hier niet terug gaan en ook niet aanraden!

Kim V. 1e beoordeling (1 recensie) 7 /10
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2016
Gewoon gezellig, leuke en behulpzame bediening (veel beter dan vroeger!) en je zit leuk. Wel jammer dat echt ALLE gerechten gluten bevatten door de sojasaus. Kleine moeite om deze te vervangen en voor de smaak maakt het niet uit. Ze hebben wel iets voor me gemaakt en dat was ok, maar keus had ik niet en in deze tijd is het toch wel belangrijk (en nogmaals, niet moeilijk) om glutenvrije gerechten aan te bieden. Mijn tafelgenoten hebben wel echt lekker gegeten, goeie porties ook.
Casper S. Bourgondiër (3 recensies) 8 /10
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2015
Op donderdag avond had ik weinig tijd, dus besloot om bij de Zeta een snel soepje te halen. De zaak zat goed vol maar gelukkig vond ik toch nog een klein hoekje voor mezelf. Het personeel is erg vriendelijk en vooral door de meid in de bediening (mickie) werd ik hartelijk welkom geheten met een fijne glimlach. Ik ben voor het pittige garnalen soepje gegaan (pittig is niets te veel gezegd). Erg lekker en goed gekruid. Voor zowel de bediening als het pittige soepje kom ik zeker weer eens terug!
Dick D. Gastronoom (28 recensies) 9 /10
  • Datum van je bezoek: 18 sep. 2015
Goede ervaring.
Lekkere Thaise soep, betaalbare daghap.
Personeel vriendelijk en snel, leuke lokatie.
Wat ons betreft een uitblinker op de Grote Markt.
Jennifer B. Gastronoom (15 recensies) 7,5 /10
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2015
De Zèta is wat mij betreft het enige cafe op de Grote Markt die iets anders dan vlees, patat en een salade on the side biedt 's avonds. Serieus lekker thais eten, grote porties en vooral heel lekker om te delen. Bediening is er niet, zoals bij (bijna) alle andere zaken op de GM. Lekker bestellen aan de bar, geen gedoe. Goede summer rolls, mihoen salade en sate. Heel fijn dat je lekker alles kunt tegelijk kunt bestellen en dus ook alles tegelijk krijgt. Geen voor- en hoofdgerecht gedoe, gewoon lekker van alles wat proeven heel de tijd. Veel vega opties ook, behalve bij de hoofdgerechten. Maar dan bestel je gewoon 1001 tussen- en bijgerechtjes. Misschien zelfs nog wel leuker :)
Karlijn S. Bourgondiër (4 recensies) 9 /10
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2015
Ik kom wekelijks bij de Zeta, en met mij nog velen anderen. De sfeer is super en het barpersoneel kundig en erg aardig. Qua Thais eten in Den Haag staat de Zeta zeker in mijn top 3. Één van de grootste pluspunten: voor het deel van de bevolking dat niet van koriander houdt kan het er gewoon uit gelaten worden, alles wordt vers voor je gemaakt!
Moniek L. Fijnproever (8 recensies) 7,8 /10
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2014
Bij de Zeta kom ik al jaren, overdag voor een kop koffie en in de avond voor aan hapje of drankje.
De Pad thai is bijna net zo lekker als ze deze in Thailand maken alleen mis je hier het uitzicht op het strand. Wat lekker smaakt bij het thaise menu is een ginger ale met verse munt.
Hilde V. Gastronoom (59 recensies) 8,8 /10
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2014
Ik had niet verwacht op de Grote Markt te eindigen voor Thais eten, maar Iens stuurde me naar Zeta. Zeta oogt als een gezellige kroeg (wat het ook is!!) maar achterin de zaak staan de tafels en nog verder naar achter staat een super lieve Thaise kok te werken. We hadden net een vakantie naar Thailand geboekt en moesten dat natuurlijk vieren met een Singa biertje en een lekkere Pad Thai. En of dat LEKKER was.... mmmmmmmmm...... We kregen 4 flinke vegetarische loempia's, goed gevuld, stevig op smaak. Daarna een Pad Thai met garnalen en tofu en een Pad thai met kip en tofu. De serveerster zette daar ook nog een volle schaal pepers, noten en sauzen bij. Super lekker om mijn vingers bij op te eten. Ik ga hier zeker terug. Op zich niet een standaard Thai, maar daarom wel super leuk en gezellig. AANRADER!
Annemarie E. Gastronoom (33 recensies) 8,5 /10
  • Datum van je bezoek: 26 sep. 2014
Hier heerlijk met een stel vrienden gegeten! Ze hebben hier een beperkte kaart met Thaise gerechten die je aan de bar kunt bestellen. Nadat je je bestelling hebt gedaan, krijg je een vlag met een nummer mee, zodat de mensen van de bediening je op het grote terras kunnen vinden. Binnen 20 minuten stonden de gerechten op tafel, we hadden onder andere heerlijke Pad Thais met garnalen en de daghap (omelet met kip en een heerlijke curry met varkensvlees), alles was heerlijk op smaak gebracht door de Thaise koks in de keuken, de hoeveelheden zijn ruim. Ook de voorgerechten die we erbij hebben laten serveren waren erg lekker en nogmaals, je krijgt veel! Prijs kwaliteitsverhouding is hier dik in orde!
Patron65 . Gastronoom (19 recensies) 7,5 /10
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2014
Gezellig eetcafe met groot terras op de Grote Markt in Den Haag.
In de zomer is het dan ook goed vertoeven buiten, waar je gezellig mensen kan observeren.
Thaise dagschotel besteld, die niet alleen echt heel erg lekker is, maar ook nog eens kwa prijs zeer aangenaam.
De zaak moet het vooral hebben van de studentkoze publiek, wat toch opvalt, omdat de prijzen kwa drank weer niet echt goedkoop zijn.
Bediening en service waren zoals je van een grand cafe of eetcafe mag verwachten.
Gewoon netjes en niet overdreven.
Aanrader.
Lennart K. Fijnproever (7 recensies) 8 /10
  • Datum van je bezoek: 10 jul. 2014
Geweldige prijs kwaliteit verhouding. Het wordt op het terras gebracht. Vriendelijk bar personeel. Allemaal dik in orde!
Jo9999 . Fijnproever (7 recensies) 8,8 /10
  • Datum van je bezoek: 30 apr. 2014
Leuk café aan de grote Markt met een Thaise kok in keuken.
Heerlijke nasi met garnalen, vega gerechten en loempia's. Dit samen met een grote keuze aan biertjes is dit super eten!
Ester P. Gastronoom (40 recensies) 7,5 /10
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2014
Afgelopen zaterdag rundvlees met gember en kip in rode curry gegeten. Allebei de gerechten waren heerlijk vers en goed van smaak. Niet al te pittig maar dat kan je eventueel versterken met de losse sambals die geserveerd worden. Witte huiswijn was lekker. voor nog geen 33 euro hebben wij hier prima en snel gegeten!
Sjors V. Gastronoom (12 recensies) 7,5 /10
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2013
Leuke tent aan de grote markt in den haag, met "bestellen aan de bar"-concept. Werkt super, personeel is erg vriendelijk en binnen 20 minuten werd het eten geserveerd!

Thaise diner-kaart, erg beperkt maar met afwisselende dagschotel die erg lekker was (12.50eur).

Top-tent voor een snelle en betaalbare hap!
Groenen . Gastronoom (21 recensies) 7,8 /10
  • Datum van je bezoek: 4 jul. 2013
Wat een overheerlijke broodjes. Het broodje met de thaise biefstuk was werkelijk buitengewoon. De huiswijn vond ik persoonlijk niet echt mijn smaak, maar daar in tegen vonden mijn tafelgenoten deze heerlijk. Kom hier zeker nog eens terug voor een lunch
Sjors070 . Bourgondiër (2 recensies) 8,5 /10
  • Datum van je bezoek: 21 jun. 2013
Gisteren heerlijk broodje gegeten bij Zeta! Lekker brood, verse produkten en met zorg bereid, top!
Ook aan de bar werd ik zeer vriendelijk & correct
geholpen.
Ik vind de Zeta een prima zaak voor lekkere lunch en koffie, met mensen achter de bar die met een glimlach staan te werken!
Thijs B. Fijnproever (9 recensies) 7 /10
  • Datum van je bezoek: 7 mrt. 2013
De Thaise daghap van de Zeta is top! Zeker de prijs-kwaliteit is uitmuntend, voor 12,50 heb je een heerlijk bord vol met gevarieerde smaken.

Maar de service was laatst om te janken. En dat terwijl ik niet veel verwacht van de service, want het is een eetcafé en de bediening staat vooral achter de bar. Maar de arrogantie van desbetreffende ober sloeg alles. De klant de schuld geven van verkeerde bestelling en geen excuses aanbieden wanneer hij het zelf tot 3x toe niet heeft begrepen. Dodelijk.

Los daarvan is het een prima tent voor een snelle hap.
Vissje . Bourgondiër (4 recensies) 8,5 /10
  • Datum van je bezoek: 14 dec. 2012
Laatst geborreld en gegeten. De wijn van de fles is lekker (ze hebben ook tapwijn, niet geprobeerd) en de thaise maaltijden goedkoop, overvloedig en met diverse extra's. Wel heet, maar zo hoort het ook. De bediening was heel aardig en de muziek prettig. Ongemerkt de hele avond blijven plakken.