Café Zeta

Lang

Jouw recensie over het restaurant Café Zeta

enuijten .
  • Datum van je bezoek: 4 mei 2018
De bediening in uw cafe is bedroevend slecht.
De kwaliteit van de koffie en lunch eten, haalt mij steeds over om toch Zeta weer te proberen.
Aangekomen is de bediening - die zich nooit direct tot de klanten richt maar op vrienden bekenden - uiterst slecht. Arrogant wordt de klant met tegenzin bediend. Plezierig is het allerminst. De uitstraling is meer ik sta hier en wat wil je. Keer op keer weer overkomt deze vernedering - aan het buffetje wat uiterst klankonvriendelijkheid - is de kritische klant.
Ik kom voor de lekkere koffie broodjes ook zakelijk met klanten lunch ik er graag maar de werkelijk dramatische bediening is dodelijk!

Doe er iets aan. Maak het leuk voor klanten ipv voor de staf zelf.
S. K.
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2018
Wat een ongeïnteresseerd, zelfs lichtelijk beschoft, personeel. Sowieso moet je in deze tent blijkbaar aan de bar je bestelling doorgeven. Dat wordt niet duidelijk aangegeven en staat nergens (duidelijk zichtbaar) vermeld. Toen we dus zelf gevraagd hebben of we soms aan de bar moesten bestellen, vroegen we alsnog om de kaart om te beslissen wat we dan wilden bestellen. “Er ligt daar ergens een kaart” was het antwoord. Vervolgens loopt de bardame halverwege de bestelling weg om deze in de computer te zetten. Na de bestelling te hebben doorgegeven is het voor ons compleet onduidelijk hoe nu verder. Wordt het eten gebracht? Moeten we het zelf ophalen van de bar? Hoe weten we dat het eten klaar is? Helaas is de bardame alweer gevlogen, dus we wachten maar braaf aan ons tafeltje af wat er gaat gebeuren. Ondertussen schreeuwt de bardame nog letterlijk een klant die onderweg naar boven is, na. Hoe of wat of waarom, geen idee, maar gepast lijkt het me niet een klant na te schreeuwen en dat haar geschreeuw ons gesprek overstemde, is natuurlijk ook zeer ongepast. De bardame had natuurljk ook even naar de betreffende klant kunnen lopen om haar vraag te stellen, maar lopen lijkt voor geen van de dames achter de bar een favoriete activiteit. Het broodje wat vervolgens blijkbaar wel aan tafel bezorgd wordt (door de kok, niet door de dames achter de bar uiteraard) is wel erg lekker, dus dat maakt iets goed. Tijdens het eten worden we nog getrakteerd op de show ‘serveerster foetert een klant uit die klaagde over lange wachttijd”. Het afrekenen gebeurd ook weer door zelf naar de bar te lopen in de hoop dat een vd dames je wil helpen. De bardame sloeg te weinig aan voor onze lunch. Ik wilde het haar nog zeggen, maar sprak opnieuw tegen haar rug, dus heb het maar zo gelaten. Ik zie het maar als korting voor de belabberde service. Eigenaren: jullie hebben een mooie tent op een toplocatie en een kok met smaak. Zonde dat jullie voor zulk ongeïnteresseerd personeel hebben gekozen. Dat zorgt ervoor dat ik niet meer terug kom en anderen ook een bezoek zal afraden!
Laura V.
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2018
Ik had een Soto ayam soep voor de lunch bestelt. De soep was lauwwarm en er zat een eiskoud gekookt ei in. Voor de rest was het niet echt bijzonders. Er zat wel voldoende kip in
Corien S.
  • Datum van je bezoek: 4 feb. 2017
Hier het afgelopen half jaar 3 keer geweest met verschillende vrienden en altijd vriendelijke bediening en lekker eten. Kom er zeker weer terug.
Harry E.
  • Datum van je bezoek: 11 jul. 2016
Ik kom hier al jaren voor een smakelijke Thaise hap. Altijd top. Behalve vanavond. Andere kok? Een totaal smakeloos gerecht met kipvleugeltjes. En een totaal smakeloze saté.
Marloes O.
  • Datum van je bezoek: 14 jun. 2016
We kregen een tip om te gaan eten bij Zeta. Leuk terras, gezellige ongedwongen sfeer.
We hebben heel erg lekker gegeten, de porties zijn riant en de smaken zijn top. Tip: de loempia's met eend zijn zalig!

Waar ik wel een verbeterpunt zie is misschien extra personeel. We zijn zelf naar de bar gelopen als de glazen wijn te lang leeg stonden en de borden stonden zo lang op tafel na gegeten te hebben dat we ze op de tafel ernaast hebben gezet, daar stonden ze nog even. Ook het dessert hebben we aan de bar besteld. Nou vind ik het geen probleem om naar de bar te gaan als ik een drankje met vrienden aan het drinken ben maar tijdens het eten vind ik het heel storend. Gelukkig zaten we niet boven..

Het personeel was wel heel erg aardig en probeert er denk ik het beste van te maken maar dat is lastig met eters, bargasten en terras met 2 man bediening.
Esther W.
  • Datum van je bezoek: 23 apr. 2016
Ik had besloten bij Zeta te eten na veel lovende reviews gelezen te hebben op iens.nl en andere websites. Eenmaal aangekomen bleek het restaurant niet erg schoon, en leek het personeel onderbezet; overal stond vies servies. Op zich niet erg, maar als het na een half uur nog niet wordt opgeruimd terwijl het personeel al 10 x langs is gelopen en het ziet maar niks zegt of doet, dan vind ik het niet zo oke. Uiteindelijk is het vieze servies wel weggeruimd, maar onze tafel is nooit schoongemaakt.

Uiteindelijk een gerecht besteld wat heel lekker leek, met champignons en beef. Toen het eenmaal geserveerd werd was er geen champignon in het gerecht te bekennen, slechts zeer grof gesneden stukken venkel. Deze stond niet in de beschrijving van het gerecht, en paste ook niet in het gerecht naar mijn mening. Uiteindelijk bleek dat de kaart was veranderd, maar de serveerster was dit vergeten te melden. Had dus een ander gerecht gekregen dan besteld. Toen ik dit na afloop te weten kwam gaf ik aan het gerecht niet erg smakelijk gevonden te hebben; serveerster deed hier niets mee.

Erg jammer; gemiste kans! Had erg goed eten kunnen zijn. Zou hier niet terug gaan en ook niet aanraden!

Kim V.
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2016
Gewoon gezellig, leuke en behulpzame bediening (veel beter dan vroeger!) en je zit leuk. Wel jammer dat echt ALLE gerechten gluten bevatten door de sojasaus. Kleine moeite om deze te vervangen en voor de smaak maakt het niet uit. Ze hebben wel iets voor me gemaakt en dat was ok, maar keus had ik niet en in deze tijd is het toch wel belangrijk (en nogmaals, niet moeilijk) om glutenvrije gerechten aan te bieden. Mijn tafelgenoten hebben wel echt lekker gegeten, goeie porties ook.
Casper S.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2015
Op donderdag avond had ik weinig tijd, dus besloot om bij de Zeta een snel soepje te halen. De zaak zat goed vol maar gelukkig vond ik toch nog een klein hoekje voor mezelf. Het personeel is erg vriendelijk en vooral door de meid in de bediening (mickie) werd ik hartelijk welkom geheten met een fijne glimlach. Ik ben voor het pittige garnalen soepje gegaan (pittig is niets te veel gezegd). Erg lekker en goed gekruid. Voor zowel de bediening als het pittige soepje kom ik zeker weer eens terug!
Dick D.
  • Datum van je bezoek: 18 sep. 2015
Goede ervaring.
Lekkere Thaise soep, betaalbare daghap.
Personeel vriendelijk en snel, leuke lokatie.
Wat ons betreft een uitblinker op de Grote Markt.
Jennifer B.
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2015
De Zèta is wat mij betreft het enige cafe op de Grote Markt die iets anders dan vlees, patat en een salade on the side biedt 's avonds. Serieus lekker thais eten, grote porties en vooral heel lekker om te delen. Bediening is er niet, zoals bij (bijna) alle andere zaken op de GM. Lekker bestellen aan de bar, geen gedoe. Goede summer rolls, mihoen salade en sate. Heel fijn dat je lekker alles kunt tegelijk kunt bestellen en dus ook alles tegelijk krijgt. Geen voor- en hoofdgerecht gedoe, gewoon lekker van alles wat proeven heel de tijd. Veel vega opties ook, behalve bij de hoofdgerechten. Maar dan bestel je gewoon 1001 tussen- en bijgerechtjes. Misschien zelfs nog wel leuker :)
Karlijn S.
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2015
Ik kom wekelijks bij de Zeta, en met mij nog velen anderen. De sfeer is super en het barpersoneel kundig en erg aardig. Qua Thais eten in Den Haag staat de Zeta zeker in mijn top 3. Één van de grootste pluspunten: voor het deel van de bevolking dat niet van koriander houdt kan het er gewoon uit gelaten worden, alles wordt vers voor je gemaakt!
Moniek L.
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2014
Bij de Zeta kom ik al jaren, overdag voor een kop koffie en in de avond voor aan hapje of drankje.
De Pad thai is bijna net zo lekker als ze deze in Thailand maken alleen mis je hier het uitzicht op het strand. Wat lekker smaakt bij het thaise menu is een ginger ale met verse munt.
Hilde V.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2014
Ik had niet verwacht op de Grote Markt te eindigen voor Thais eten, maar Iens stuurde me naar Zeta. Zeta oogt als een gezellige kroeg (wat het ook is!!) maar achterin de zaak staan de tafels en nog verder naar achter staat een super lieve Thaise kok te werken. We hadden net een vakantie naar Thailand geboekt en moesten dat natuurlijk vieren met een Singa biertje en een lekkere Pad Thai. En of dat LEKKER was.... mmmmmmmmm...... We kregen 4 flinke vegetarische loempia's, goed gevuld, stevig op smaak. Daarna een Pad Thai met garnalen en tofu en een Pad thai met kip en tofu. De serveerster zette daar ook nog een volle schaal pepers, noten en sauzen bij. Super lekker om mijn vingers bij op te eten. Ik ga hier zeker terug. Op zich niet een standaard Thai, maar daarom wel super leuk en gezellig. AANRADER!
Annemarie E.
  • Datum van je bezoek: 26 sep. 2014
Hier heerlijk met een stel vrienden gegeten! Ze hebben hier een beperkte kaart met Thaise gerechten die je aan de bar kunt bestellen. Nadat je je bestelling hebt gedaan, krijg je een vlag met een nummer mee, zodat de mensen van de bediening je op het grote terras kunnen vinden. Binnen 20 minuten stonden de gerechten op tafel, we hadden onder andere heerlijke Pad Thais met garnalen en de daghap (omelet met kip en een heerlijke curry met varkensvlees), alles was heerlijk op smaak gebracht door de Thaise koks in de keuken, de hoeveelheden zijn ruim. Ook de voorgerechten die we erbij hebben laten serveren waren erg lekker en nogmaals, je krijgt veel! Prijs kwaliteitsverhouding is hier dik in orde!
Lennart K.
  • Datum van je bezoek: 10 jul. 2014
Geweldige prijs kwaliteit verhouding. Het wordt op het terras gebracht. Vriendelijk bar personeel. Allemaal dik in orde!
Johan D.
  • Datum van je bezoek: 30 apr. 2014
Leuk café aan de grote Markt met een Thaise kok in keuken.
Heerlijke nasi met garnalen, vega gerechten en loempia's. Dit samen met een grote keuze aan biertjes is dit super eten!
Ester P.
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2014
Afgelopen zaterdag rundvlees met gember en kip in rode curry gegeten. Allebei de gerechten waren heerlijk vers en goed van smaak. Niet al te pittig maar dat kan je eventueel versterken met de losse sambals die geserveerd worden. Witte huiswijn was lekker. voor nog geen 33 euro hebben wij hier prima en snel gegeten!
Sjors V.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2013
Leuke tent aan de grote markt in den haag, met "bestellen aan de bar"-concept. Werkt super, personeel is erg vriendelijk en binnen 20 minuten werd het eten geserveerd!

Thaise diner-kaart, erg beperkt maar met afwisselende dagschotel die erg lekker was (12.50eur).

Top-tent voor een snelle en betaalbare hap!
sjors070 .
  • Datum van je bezoek: 21 jun. 2013
Gisteren heerlijk broodje gegeten bij Zeta! Lekker brood, verse produkten en met zorg bereid, top!
Ook aan de bar werd ik zeer vriendelijk & correct
geholpen.
Ik vind de Zeta een prima zaak voor lekkere lunch en koffie, met mensen achter de bar die met een glimlach staan te werken!