Café-Zaal-Restaurant Bergrust

Meer informatie over restaurant Café-Zaal-Restaurant Bergrust

• Af te huren , Airconditioning , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen
Sandra D.
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2016
Gisteren hier gegeten met een voucher van social deal. Alles was prima in orde, verse producten en vriendelijke bediening. Een aanrader!!
Miekeenrob .
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2015
Rectificatie .graag maak ik van deze gelegenheid gebruik om mijn recensie te corrigeren ,wij hebben Mischien te fel gereageerd en hadden U daar beter op moeten aanspreken,, iedereen geeft wel eens kritiek voor ons voelde het zo .Het eten was echt niet zoals het hoort maar dat zal wel door de drukte zijn gekomen .De reactie over dat wij het ijs niet hadden betaald vonden wij wel niet passen .maar ook dat zal door de hectiek zijn gekomen. Andere keren hebben wij er heerlijk gegeten alleen gisteravond niet .Sorry als het Mischien te fel is overgekomen ,Wens jullie veel geluk met jullie zaak .
Sanne J.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2013
Heerlijk eten! Nog nooit zo lekker gegeten. Geweldig die vega mix! Leuke en vriendelijke bediening in een schattig rustiek restaurantje.
Zip .
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2013
Op vrijdag 11 Jan hier gegeten, zelf had ik mosselen en
mijn partner spare ribs ( die zijn trouwens erg aan te bevelen)
Wij vonden het hier gezellig, knus en warm. Het eten zag er allemaal goed verzorgd uit en het smaakte heerlijk, ook de wijn trouwens.
Wij zullen hier zeker nog vaker naar terug gaan.
Mailtje .
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2012
Rond de Kerst zijn we gaan eten bij Bergrust. allemaal hadden we een 3-gangen menu. Dit was allemaal keurig verzorgd en lekker.
De bediening deed erg haar best om alles snel en goed verzorgd voor te schotelen.
De zaak was erg mooi ongerust rond het thema Kerst met een levensgrote Kerststal voor het raam. Het voelde heel knus en huiselijk.
Criston S.
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2012
Alle jezus (of vul uw eigen heilige hier is), wat een armoede! Je zit tussen de A2 in op een zonnige zondag middag en je wilt toch een hapje eten, doe het dan niet hier. Bediening kijkt je weg en het eten is door de "kok" geproduceerd alsof hij/zij toe is aan vakantie. Salade met zand en een schnitzel die naar mijn smaak/mening niet vers bereid is. Zo kort bij huis, zo slecht. Ik zeg: rij even verder.