café Wilskracht

Prins Alexanderlaan 5 3067 GC Rotterdam Nederland Kaart

Over het restaurant café Wilskracht

Na het winkelen in het Winkelcentrum Alexandrium of gewoon ter ontspanning bent u aan goede adres. Elke dag maakt de chefkok smaakvolle gerechten met (dag) verse producten. Naast de ruime keuze van de dinerkaart is er dagelijks een speciaal 3 gangen keuze menu.

De kleurplaten al klaar liggen voor de kleintjes, er zijn kinderzitjes aanwezig voor peuters en baby's en voor mindervalide of gasten in een rolstoel is het zeer toegankelijk.

Uiteraard kunt u terecht voor verschillende vegetarische gerechten en word er rekening gehouden met de speciale behoeftes van de gast.

Meer informatie over restaurant café Wilskracht

• : Gratis parkeren in de buurt, Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

Jouw recensie over het restaurant café Wilskracht

Esther V.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2018
Zeer goede service. Er werd heel goed meegedacht met de allergieën van het gezelschap.
Rozemarijn L.
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2018
Vrolijke ober, heerlijk eten voor een goede prijs. Erg gezellig geluncht!! Ik had een gift for you bon, dat was ook erg makkelijk en dat zorgde niet voor problemen.
Esther G.
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2018
Leuk gezellige eetcafe, als mag het iets gezelliger aan gekleed worden.
Personeel is vriendelijk,
Ruime keuzes uit div gerechten.
De sorbets na afloo is een aanrader
O.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2018
Een gezellig restaurant om te eten of alleen iets te drinken.
Een uitnodigend terras en vriendelijke personeel.
Goede service. Zeker voor herhaling vatbaar.
P.
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2018
Goede ontvangst, heerlijke mosselpan, alleen de satésaus was erg scherp bij de kipsaté. De zaak op zich is prima en van de satésaus werd betreurd dat we dat niet eerder hadden aangegeven en dat het direct werd doorgegeven aan de keuken.
R. D.
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2018
De inrichting kan een make-over gebruiken. Het personeel echter is super vriendelijk en weet wat hospitality inhoudt. Het eten is beter dan je van een gemiddeld eetcafé verwacht. Ik zou tegen hun willen zeggen: keep up the good spirit!
Manuela V.
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2018
Altijd lekker eten en goede bediening! Dit keer fijn op het terras gegeten ????
K.
  • Datum van je bezoek: 28 jun. 2018
Altijd goed bij Wislkracht voor een zakelijke borrel of andere gelegenheid. Dichtbij het openbaar vervoer, groot terras en goede service!
Rob F.
  • Datum van je bezoek: 22 jun. 2018
Wij hebben weer heerlijk gegeten en de bediening was zoals vanouds weer uitstekend.

Groetjes marlies en Rob Friebel uit capelle aan den ijssel.
Stephanie T.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2018
Prima gegeten, vriendelijk geholpen alleen het geen waar we voor kwamen hadden ze niet.. de asperges.. jammer! Wel leuk ingespeeld op verjaardag!
P.
  • Datum van je bezoek: 14 jun. 2018
Lekker gegeten, goede bediening, lekkere volle glazen wijn! Het eten is prima....goede kaart met genoeg alternatieven. Goede verzorging en prettig personeel.
S.
  • Datum van je bezoek: 30 mei 2018
Prima bediening en goede kwaliteit. Komen zeker weer terug Goede bereikbaarheid. Kortom, wij zijn zeer tevreden klanten.
Willem H.
  • Datum van je bezoek: 28 mei 2018
Vrijdag 25 mei waren we wat laat en besloten even langs te gaan voor het weekmenu. Is rond de 10 euro p.p.
Dit keer was het patat, salade en een kalfsmedaillon.

Het was erg druk op het terras met kantoormensen die de week nog even gezamenlijk afsloten.
We hadden net nog een tafeltje in de heerlijke zon.

Was weer goed verzorgd.
Paul S.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2018
rauwe kip teruggestuurd daarna broodje frikandel was zeer teleurstellend 1 frikandel is echt te weinig bij het broodje met 1 zielig stukje sla
A.
  • Datum van je bezoek: 2 mrt. 2018
Je wordt met typische Rotterdamse vriendelijkheid ontvangen. De sfeer is informeel en ontspannen. Er komt gemengd publiek: shoppers uit het Alexandrium winkelcentrum, ZZP-ers, buurtbewoners en lager- & middenkader van omliggende bedrijven. Een traditionele Hollandse lunchkaart en je krijgt prima kwaliteit voor je geld.
K.
  • Datum van je bezoek: 9 feb. 2018
Super klantvriendelijk personeel, heerlijk kaart, en heerlijk gegeten. Een aanrader. Lekker biologische producten maar zeker niet ontoegankelijk. Locatie is vlakbij winkelcentrum dus een mooie plek om even pauze te houden
M.
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2018
Bestelling was helaas verkeerd opgenomen, maar dat is keurig opgelost met 3x excuses van de serveerster! Absoluut goede service!
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2018
Gezellig, lief personeel. Heerlijk eten en drinken! Gereserveerd en "onze" tafel stond klaar. Zou wat meer kleinere hapjes op de dinerkaart willen zien. In verband met mijn kleine maag. Zonde als er veel eten terug gaat en weggegooid gaat worden.
Ron M.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2018
voor redelijk Bourgondische mensen werden wij blij verrast bij brasserie Wilskracht. heerlijk gegeten! als voorgerecht gemarineerde gamba's en carpaccio. heel smaakvol! voor de hoofdrechten was de keuze gevallen op de haaspuntjes met stroganofsaus en de steak Wilskracht met gebakken champignons. Het geheel was af. Daarnaast een zeer uitgebreide bierkaart, die je zelden boven de rivieren ziet... Tijdens de maaltijd nog naar buiten gelopen of we echt wel in een brasserie aan het eten waren ipv een gerenommeerd restaurant!
Margreth V.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2018
Een erg verouderde tent op een ongezellige plaats. We zijn echter super vriendelijk geholpen door een jongedame (op zondag) die alles weer goed maakte ☺️.