Over het restaurant café Wilskracht

Na het winkelen in het Winkelcentrum Alexandrium of gewoon ter ontspanning bent u aan goede adres. Elke dag maakt de chefkok smaakvolle gerechten met (dag) verse producten. Naast de ruime keuze van de dinerkaart is er dagelijks een speciaal 3 gangen keuze menu.

De kleurplaten al klaar liggen voor de kleintjes, er zijn kinderzitjes aanwezig voor peuters en baby's en voor mindervalide of gasten in een rolstoel is het zeer toegankelijk.

Uiteraard kunt u terecht voor verschillende vegetarische gerechten en word er rekening gehouden met de speciale behoeftes van de gast.

Meer informatie over restaurant café Wilskracht

• : Gratis parkeren in de buurt, Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

Jouw recensie over het restaurant café Wilskracht

K.
  • Datum van je bezoek: 9 feb. 2018
Super klantvriendelijk personeel, heerlijk kaart, en heerlijk gegeten. Een aanrader. Lekker biologische producten maar zeker niet ontoegankelijk. Locatie is vlakbij winkelcentrum dus een mooie plek om even pauze te houden
M.
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2018
Bestelling was helaas verkeerd opgenomen, maar dat is keurig opgelost met 3x excuses van de serveerster! Absoluut goede service!
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2018
Gezellig, lief personeel. Heerlijk eten en drinken! Gereserveerd en "onze" tafel stond klaar. Zou wat meer kleinere hapjes op de dinerkaart willen zien. In verband met mijn kleine maag. Zonde als er veel eten terug gaat en weggegooid gaat worden.
Ron M.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2018
voor redelijk Bourgondische mensen werden wij blij verrast bij brasserie Wilskracht. heerlijk gegeten! als voorgerecht gemarineerde gamba's en carpaccio. heel smaakvol! voor de hoofdrechten was de keuze gevallen op de haaspuntjes met stroganofsaus en de steak Wilskracht met gebakken champignons. Het geheel was af. Daarnaast een zeer uitgebreide bierkaart, die je zelden boven de rivieren ziet... Tijdens de maaltijd nog naar buiten gelopen of we echt wel in een brasserie aan het eten waren ipv een gerenommeerd restaurant!
Margreth V.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2018
Een erg verouderde tent op een ongezellige plaats. We zijn echter super vriendelijk geholpen door een jongedame (op zondag) die alles weer goed maakte ☺️.
Alex B.
  • Datum van je bezoek: 9 jan. 2018
Prettig ontvangst en vlotte bediening. Het eten was lekker. Voor diegene die voor een goede prijs wilt eten een aanrader.
creadea .
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2017
Weer heerlijk gegeten met collega's. Het was de 2e keer maar echt een aanrader. Voorgerecht, hoofdgerecht en het surprise toetje met allerlei heerlijke zoeternijen ging er met smaak weer in. En dit geld voor alle 6 personen waaruit de groep bestond.
Petra P.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2017
Heerlijk gegeten met vrienden, alle 4 verschillende gerechten, maar lovend :) Alles lekker op het gemak. Inrichting was heel sfeervol, een aanrader !
janverhagen .
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2017
Ontvangst, bediening en het eten waren goed. Er waren gasten die erg luidruchtig waren. en dat vonden we niet zo plezierig. Dat zal wel aan het tijdstip gelegen hebben. Het was vrijdag na werktijd, dus borreluur voor de werknemers.
Marcel V.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2017
Heerlijk gegeten met een gezellig sfeer.
Prettige bediening en schappelijke prijzen.
Alleen eerste gang duurde net iets te lang.
Denise V.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Echte Rotterdamse gastvrijheid. Vriendelijk en geïnteresseerd. Goed eten voor een redelijke prijs. Zeker voor herhaling vatbaar. Ronald en Denise Luijten.
Lia S.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Heerlijk gegeten in een rustige sfeer. Vriendelijke en aardige bediening.
Ruime keuze. Kom hier beslist nog eens terug.
Makkelijk en na zes uur gratis parkeren.
restaurantgast66 .
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2016
Heel gezellig restaurant met zeer vriendelijke bediening. Eenvoudige gerechten uit goede keuken, echt heel lekker. Goede prijs / kwaliteit.
Het is een Grand Cafe en aan het eind van de middag druk met borrelaars.
Lekker terras met uitzicht op metrostation en veel voorbijlopende reizigers.
R. van Zon V.
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2016
Prima restaurant. Medewerkers zijn erg alert. Eten smaakt prima. Ontspannen sfeer. Gezellige plek. Leuk ingericht. Wij komen zeker terug.
Willem H.
  • Datum van je bezoek: 23 feb. 2016
We zijn samen heerlijk uit eten geweest bij Café Wilskracht.
Als eerste de heerlijke warme broodjes met smeersel vooraf. Dit keer geen wijn voor mij maar verse jus range en mijn vrouw een cola light.
De steak van mijn vrouw zag er goed uit en was boterzacht.
Zelf had ik een steak van de chef. Hier was iets fout gegaan over de uitleg, daar mij verteld werd dat dit een steak de boeuf was met een lang stuk bot, een soort van T-Bone steak. Ik ken dit als Tomahawk steak Black Angus.

Uiteindelijk werd bij mij een soort van oerhammetje voorgeschoteld. Het vlees was wit en zout. Een bekende serveerster kwam vragen of alles naar wens was, ik heb dit toen aangegeven. Zij gaf aan dat het inderdaad een soort hammetje was en haar collega dit verkeerd heeft uitgelegd. Of ik een ander vlees wilde hebben. Zelf vond ik dit wel weer iets apart en al was het wat zout, het geheel was goed van smaak en lekker, ik heb dan ook aangegeven het op te eten. Daarna heeft mijn vrouw nog ijs genomen met chocolade saus en slagroom en ik een heerlijke koffie.
De zaak is wat aangepast en dan meer in details, zoals de gordijnen, lampen, etc. Het blijft een soort bruin café met ruim voldoende tafels binnen. Het personeel is altijd vriendelijk en binnen is het gewoon gezellig met iedereen die wat komt drinken of eten.
CorL .
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2016
Vandaag wezen lunchen met mijn echtgenote na een ochtendje winkelen in Vlaardingen bij binnenkomst viel het op hoe erg welkom benaderd werd erg lief en vriendelijk er werd gevraagd of je kwam om iets te drinken of om te lunchen wij kozen beide zowel mijn echtgenote als ikzelf kozen voor de saté met brood en mensen die saté was zo mals en lekker zelfs iemand zonder tanden zou er geen moeite mee hebben tevens is het een pluspunt dat er verscheidene bieren verkrijgbaar zijn de aankleding is jawaar hou je van ikzelf vond het erg gezellig en zeker een plek om gewoon even tot rust te komen en wat te nuttigen wat je ook wilt
Hartelijk dank voor uw recensie! We waarderen het zeer dat u de moeite heeft genomen om kenbaar te maken hoe uw bezoek is geweest. Graag tot ziens in Wilskracht...
Kayleigh V.
  • Datum van je bezoek: 9 jan. 2016
zaterdag 9 januari zijn wij met zijn tweeën wezen eten bij wilskracht. We werden als eerste fijn fijn onthaald en naar een plekje aan het raam gewezen. (dit hadden we ook gevraagd bij de reservering) Het enige punt hier was dat de tafeltjes wat dicht op elkaar stonden maar hier werd al snel wat aan gedaan.
We pakten beiden het 3 gangenmenu waarbij je alles kon kiezen. Als voorgerecht hadden we van de kerstkaart gekozen (vonden we heel leuk dat dat ook kon), dit was voor ons beiden de carpaccio van hert met gamba's. Deze was perfect.
Als hoofdgerecht hadden we de scholfilet (waarbij je kon kiezen hoeveel filets je wou, 1 2 of 3) en de kip/haas/gamba's in ketjapsaus. Ook perfect. De hoeveelheid was precies goed en alles was op smaak en mals.
We hebben geen nagerecht gepakt aangezien we al heel vol zaten. Hierom hebben we gevraagd of we thee konden krijgen ipv een nagerecht. Dit kon.
De service was uitermate vriendelijk en kwamen vaak langs.
Verder was de locatie niet heel erg mooi. Het is makkelijk om er te komen zo naast de metro maar het uitzicht is niet heel mooi.
Denise S.
  • Datum van je bezoek: 23 apr. 2015
Op een donderdag met een viertal collega's gegeten. Het personeel was erg vriendelijk. Bij het opnemen van de drankjes werd gevraagd of we een stokbroodje kruidenboter wilden. Prima! In het mandje zat genoeg bruin en wit stokbrood gelukkig, niet zo karig zoals bij sommige andere cafe's.
We kozen voor het 3 gangen menu voor 22,50 euro. Voordeel: je mocht van alle gerechten van de kaart kiezen.
Voorgerechten zoals de tomatensoep en tortilla chips vielen goed in de smaak! Mijn hoofdgerecht een sate was prima. Niet veel bijzonders, maar het was lekker. De appeltaart als nagerecht smaakte ook erg goed bij mij en mijn collega's.

We hebben een erg leuke avond gehad! Het personeel was erg vriendelijk en kwamen op tijd voor de drankjes tussendoor. De aankleding zag er goed uit. Leuk uitzicht op buiten. Leuke tent in de buurt van het station!
aad V.
  • Datum van je bezoek: 27 mrt. 2015
De vlotte,zeer vriendelijke bediening serveerde ons heerlijke saté /frites voor de een,roodbaarsfilet voor de ander .Prima prijs/kwaliteit.Gezellige ambiance.
kenlia .
  • Datum van je bezoek: 24 dec. 2014
Wij zijn hier al een aantal keer wezen eten met onze kinderen van 7,5,en bijna 2 de bediening is echt super lief met de kinderen en erg geduldig het eten is ook erg lekker over een uitzondering op het menu wordt hoer niet moeilijk gedaan echt top