Meer informatie over restaurant café Wilskracht

• : Gratis parkeren in de buurt, Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

Restaurantgast66 .
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2016
Heel gezellig restaurant met zeer vriendelijke bediening. Eenvoudige gerechten uit goede keuken, echt heel lekker. Goede prijs / kwaliteit.
Het is een Grand Cafe en aan het eind van de middag druk met borrelaars.
Lekker terras met uitzicht op metrostation en veel voorbijlopende reizigers.
R. Van Zon V.
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2016
Prima restaurant. Medewerkers zijn erg alert. Eten smaakt prima. Ontspannen sfeer. Gezellige plek. Leuk ingericht. Wij komen zeker terug.
Willem H.
  • Datum van je bezoek: 23 feb. 2016
We zijn samen heerlijk uit eten geweest bij Café Wilskracht.
Als eerste de heerlijke warme broodjes met smeersel vooraf. Dit keer geen wijn voor mij maar verse jus range en mijn vrouw een cola light.
De steak van mijn vrouw zag er goed uit en was boterzacht.
Zelf had ik een steak van de chef. Hier was iets fout gegaan over de uitleg, daar mij verteld werd dat dit een steak de boeuf was met een lang stuk bot, een soort van T-Bone steak. Ik ken dit als Tomahawk steak Black Angus.

Uiteindelijk werd bij mij een soort van oerhammetje voorgeschoteld. Het vlees was wit en zout. Een bekende serveerster kwam vragen of alles naar wens was, ik heb dit toen aangegeven. Zij gaf aan dat het inderdaad een soort hammetje was en haar collega dit verkeerd heeft uitgelegd. Of ik een ander vlees wilde hebben. Zelf vond ik dit wel weer iets apart en al was het wat zout, het geheel was goed van smaak en lekker, ik heb dan ook aangegeven het op te eten. Daarna heeft mijn vrouw nog ijs genomen met chocolade saus en slagroom en ik een heerlijke koffie.
De zaak is wat aangepast en dan meer in details, zoals de gordijnen, lampen, etc. Het blijft een soort bruin café met ruim voldoende tafels binnen. Het personeel is altijd vriendelijk en binnen is het gewoon gezellig met iedereen die wat komt drinken of eten.
CorL .
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2016
Vandaag wezen lunchen met mijn echtgenote na een ochtendje winkelen in Vlaardingen bij binnenkomst viel het op hoe erg welkom benaderd werd erg lief en vriendelijk er werd gevraagd of je kwam om iets te drinken of om te lunchen wij kozen beide zowel mijn echtgenote als ikzelf kozen voor de saté met brood en mensen die saté was zo mals en lekker zelfs iemand zonder tanden zou er geen moeite mee hebben tevens is het een pluspunt dat er verscheidene bieren verkrijgbaar zijn de aankleding is jawaar hou je van ikzelf vond het erg gezellig en zeker een plek om gewoon even tot rust te komen en wat te nuttigen wat je ook wilt
Hartelijk dank voor uw recensie! We waarderen het zeer dat u de moeite heeft genomen om kenbaar te maken hoe uw bezoek is geweest. Graag tot ziens in Wilskracht...
Glubbersen .
  • Datum van je bezoek: 17 jan. 2016
Mijn vrouw en ik zijn met een bon van ticketveiling wezen eten,wij kregen een 3 gangenmenu van de kaart. Mijn vrouw had vooraf carpaccio en ik het vis plateau. Dit smaakte goed en als hoofdgerecht had ik scholfilet en mijn vrouw de varkenshaaspuntjes in Stroganoffsaus hier was de kok uitgeschoten met de zoutbus, toen we de bediening hier op aanspraken werd er niets mee gedaan, de aardappelen waren tegen verbrand aan ,erg vet er ook heel zout. Het nagerecht een dame blanche en dessert van de chef waren goed. De bediening was tot de klacht van de saus en aardappelen vriendelijk en behulpzaam, hierna niet zo erg meer.
Kayleigh V.
  • Datum van je bezoek: 9 jan. 2016
zaterdag 9 januari zijn wij met zijn tweeën wezen eten bij wilskracht. We werden als eerste fijn fijn onthaald en naar een plekje aan het raam gewezen. (dit hadden we ook gevraagd bij de reservering) Het enige punt hier was dat de tafeltjes wat dicht op elkaar stonden maar hier werd al snel wat aan gedaan.
We pakten beiden het 3 gangenmenu waarbij je alles kon kiezen. Als voorgerecht hadden we van de kerstkaart gekozen (vonden we heel leuk dat dat ook kon), dit was voor ons beiden de carpaccio van hert met gamba's. Deze was perfect.
Als hoofdgerecht hadden we de scholfilet (waarbij je kon kiezen hoeveel filets je wou, 1 2 of 3) en de kip/haas/gamba's in ketjapsaus. Ook perfect. De hoeveelheid was precies goed en alles was op smaak en mals.
We hebben geen nagerecht gepakt aangezien we al heel vol zaten. Hierom hebben we gevraagd of we thee konden krijgen ipv een nagerecht. Dit kon.
De service was uitermate vriendelijk en kwamen vaak langs.
Verder was de locatie niet heel erg mooi. Het is makkelijk om er te komen zo naast de metro maar het uitzicht is niet heel mooi.
Denise S.
  • Datum van je bezoek: 23 apr. 2015
Op een donderdag met een viertal collega's gegeten. Het personeel was erg vriendelijk. Bij het opnemen van de drankjes werd gevraagd of we een stokbroodje kruidenboter wilden. Prima! In het mandje zat genoeg bruin en wit stokbrood gelukkig, niet zo karig zoals bij sommige andere cafe's.
We kozen voor het 3 gangen menu voor 22,50 euro. Voordeel: je mocht van alle gerechten van de kaart kiezen.
Voorgerechten zoals de tomatensoep en tortilla chips vielen goed in de smaak! Mijn hoofdgerecht een sate was prima. Niet veel bijzonders, maar het was lekker. De appeltaart als nagerecht smaakte ook erg goed bij mij en mijn collega's.

We hebben een erg leuke avond gehad! Het personeel was erg vriendelijk en kwamen op tijd voor de drankjes tussendoor. De aankleding zag er goed uit. Leuk uitzicht op buiten. Leuke tent in de buurt van het station!
Aad V.
  • Datum van je bezoek: 27 mrt. 2015
De vlotte,zeer vriendelijke bediening serveerde ons heerlijke saté /frites voor de een,roodbaarsfilet voor de ander .Prima prijs/kwaliteit.Gezellige ambiance.
Kenlia .
  • Datum van je bezoek: 24 dec. 2014
Wij zijn hier al een aantal keer wezen eten met onze kinderen van 7,5,en bijna 2 de bediening is echt super lief met de kinderen en erg geduldig het eten is ook erg lekker over een uitzondering op het menu wordt hoer niet moeilijk gedaan echt top
Daniella V.
  • Datum van je bezoek: 1 jun. 2014
Hier een borrelhapje en een drankje gedaan op een zonnige zondagmiddag. Ondanks het mooie weer was het vrij rustig op het terras. Dames in de bediening waren vrolijk en vriendelijk. Het borrelhapje bestond uit een royale portie nachos met gesmolten parmezaanse kaas en tomaten antiboise. Lekker hapje voor tussendoor, al was het jammer dat de parmezaan alleen aan de bovenkant zat. De overige nachos waren daardoor 'gewoon' nachos.
Willem H.
  • Datum van je bezoek: 29 mei 2014
Een gezellig eetcafé met goede vriendelijke bediening. Als het terras vol zit, kan het soms even wachten zijn op je bestelling. Maar als je gezellig aan het kletsen bent valt dit wel weer mee.
Het eten is goed en je mag altijd bij vragen. Prijs / kwaliteitverhouding is goed in evenwicht.

Minpuntje vind ik de tiramisu, deze nu 2x genomen en daar mis ik de drank wel in. En helaas krijg je geen echte slagroom, maar spuitroom wat heel snel tot een slappe room naast je gebakje ligt, terwijl er ook goede spuitbussen te koop zijn met slagroom. Zeker een verbeterpunt voor de eigenaar.
Leonhardt V.
  • Datum van je bezoek: 16 mei 2014
Gisterenavond hebben we heerlijk gegeten bij Wilskracht. Ondanks dat het terras gezellig vol was, was de bediening alert en voortvarend. De scholfilet en varkenshaaspuntjes waren precies lang genoeg gebakken en smaakten heerlijk. Daarnaast waren de frieten heerlijk, en gelukkig niet te vet of te zout. Terras, bediening en het eten verdienen dus een pluim. Daarmee is de prijs-kwaliteit verhouding bij Wilskracht optimaal.
Hennie V.
  • Datum van je bezoek: 9 mrt. 2014
Zondag 09-03-2014 , met vijf mensen wezen (eten) via Groupon,3 voorgerechten waren goed, 1x visplateau met onder andere gemarineerde zalm die vettig en niet prettig rook, 1 x huis gemarineerde zalm met salade etc deze zalm moest je zoeken een lachertje, toen kwam het hoofdgerecht 1 x huisgemaakte burger absoluut smakeloos , 1 x Steak wilskracht een vette klieder steak is praktisch in z'n geheel retour gegaan , 1 kip saté was goed , 2 x Slibtongetjes is maar 1 classificatie voor BAGGER , ongelooflijk ik heb dit nog nooit meegemaakt het rook gewoon slecht zag er ranzig uit , had geen goede kleur , tot op de graat bloederig zeer zeer slecht is in z'n geheel retour gegaan de serveerster (die ons prima bediende) bood ons nog een vervanging aan , maar dit hebben wij om begrijpelijke reden niet gedaan, het dessert hebben wij ook dus ook niet genomen daar hadden de meesten van ons geen vertrouwen in , 1 pers heeft wel het dessert genomen Stracciatella ijs, en inderdaad u raad het al zelfs dit was niet correct men kreeg gewoon een bruin ijsje inplaats van vanille ijs met stukjes chocolade , conclusie dit mag je geen cafe restaurant noemen ,"Wilskracht" beperk je kaart maar tot stukjes kaas, worst en wat pinda's, daar kun je geen buil aan vallen.Gauw vergeten.
Alice D.
  • Datum van je bezoek: 23 feb. 2014
Afgelopen vrijdag wezen eten met 3 vriendinnen. Wat een tegenvaller!
We zaten om 19.00 uur aan tafel en kregen pas om 19.45 ons voorgerecht. Vervolgens duurde het weer ruim een uur voor we ons hoofdgerecht kregen en waren ze bovendien 1 van onze bestellingen gewoon vergeten. Ook was het erg rumoerig aan de bar...stonden verschillende groepjes aangeschoten studenten te schreeuwen.
Kortom...bewaar je geld voor een ander eetcafe.
Spannie .
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2014
Vorige week met 150 medewerkers een receptie gehouden in dit gezellige eetcafé. Met een woord: fantastisch!!!!! De hapjes en het buffet waren verzorgd en origineel, de bediening is attent en klantgericht.
De medewerkers waren over het algemeen zeer enthousiast dus eigenlijk zijn dit 150 recensies ipv 1.
Dit is een echte aanrader voor elk bedrijf wanneer je een gezellige en verzorgde bijeenkomst wilt organiseren.
Overigens kun je hier ook individueel uitstekend eten met een gevarieerde kaart. Het eten is natuurlijk Hollands met van goede kwaliteit. En de vers gemaakte sauzen maken het smullen compleet.
Kortom een goed keuze voor een zeer schappelijke prijs.
Robert V.
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2014

Zaak is niet heel handig ingericht; een aantal tafels gaat schuil achter houten schermen en is zodoende van achter de bar niet goed te zien. Misschien was dat de reden dat het personeel niet erg opmerkzaam was en we zelf naar de bar moesten gaan om om de kaart, rekening etc. te vragen.
Muziek was naar onze mening erg luid. Volgens de serveerster kon het volume helaas niet omlaag omdat dit geproduceerd werd door een aantal djs/presentatoren van een radiozender die in een hoek van de zaal live aan het uitzenden was.

Dan het eten; mijn voorgerecht was een tonijnsalade vergezeld van wat schijfjes gebakken/getoast stokbrood. Salade was niet slecht maar was, net als merkwaardig genoeg het brood, ijskoud.

Vervolgens spareribs. Hier ontspoorde het volledig. Het rack was besmeerd met een soort bruine pap die ik niet kon thuisbrengen. Op het oog leek het pindasaus. Dit was, helaas zou ik bijna willen zeggen, niet het geval. De bruine brij was een vette, op een zweem van rode peper na, smaakloze substantie. Geen zout of kruiden waren te bespeuren. Alleen vet en dus die rare, branderige, peper. Ik heb de zalfachtige materie van de spareribs afgeschraapt en vervolgens geprobeerd alleen het verder ongekruide of gezouten vlees te eten.
Deze nachtmerrie ging vergezeld van een bolletje waarschijnlijk geprefabriceerde huzarensalade (geprakte aardappel in mayonaise), de onvermijdelijke friet met zoet en goedkoop smakende mayonaise en een - voor vier personen volstrekt ontoereikend - schaaltje ratatouille-achtige groenten dat er zo deerniswekkend uitzag dat ik het niet aangeraakt hebt.

Het hoofdgerecht liet trouwens lang op zich wachten; navraag leerde dat in de keuken de stoppen waren doorgeslagen (een teken van de voorzienigheid?). Na enige tijd kwamen drie van de vier hoofdgerechten; mijn spareribs arriveerden enige minuten later.

De meningen van mijn drie tafelgenoten over hun schotels waren verdeeld. Twee gematigd positieve oordelen en nog een vernietigende. Kennelijk waren de puntjes van de haas met niet al huisgemaakt ogende Stroganoffsaus ook al niet om over naar huis te schrijven.

Positief is wel dat koffie (voor alle disgenoten) werd aangeboden na het melden van mijn klacht over de spareribs.

Samenvattend: liefdeloos in elkaar geflanste rommel die uit de onderste schappen van de groothandel lijkt te komen. Als je direct behoefte hebt aan een warme hap zijn de nagenoeg om de hoek gelegenfastfoodketens serieus een betere en goedkopere optie.
Pim D.
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2014
Na een goed getapt biertje hier ook maar wat gegeten. Vooraf een onverzorgde carpaccio met niet al te fris ogende rucola en spekjes met verkeer mondgevoel (taai ipv knapperig). De wilskracht burger was te flauw, maar wel goed aan de maat. Gelukkig kan de vriendelijke bediening wel een lekkere bak koffie zetten. Dus drank prima, eten minder. Echt een café!
Grijzegeer .
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2014
Ik ben een zeer regelmatige bezoeker van Wilskracht. Personeel heeft een informele, vriendelijke maar altijd nette klantbenadering. Sfeer is daardoor altijd prima. Ook de inrichting van de zaak draagt bij aan een warme sfeer. Heb er recent met een groot gezelschap gegeten en kan niet anders zeggen dat dit perfect was. In combinatie met redelijke prijzen echt een aanrader.
Johan M.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2013
Vanwege stromende regen mijn plannen aangepast en hier binnengelopen. Ben hier wel vaker geweest, een aardige plek om wat te eten als je rond etenstijd uit de trein komt. Vooraf een paar verbazend harde stukjes brood, in olijfolie gebakken en daarna in de koelkast gelegd denk ik, met wat goede rosbief en flauwe ansjovis-tonijnsaus (en wat vaag groen). Daarna een redelijke steak, medium ipv rood (zoals gevraagd) met goed gebakken aardappeltjes, licht gewokte groenten, goede jus en wat champignons. Daarbij een glaasje doorsnee port en doorsnee wijn. Gezellig ingerichte zaak, vrolijke, vriendelijke en attente bediening. Maar was dat nu 35 Euro waard ?
TheFox .
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2013
Afgelopen week bij Wilskracht gegeten. We hadden de burger besteld en deze was echt fenomenaal goed! Ik eet regelmatig in zeer goede restaurants en met name veel vlees, maar nog nooit hebben we zo zitten genieten van een burger!! De sfeer in de zaak was top. De bar was lekker druk, maar daar geb je geen last van. Het bedienend personeel was zeer professioneel maar ook vriendelijk. Ga zo door! Tot snel!!