Café Wheels

Meer informatie over restaurant Café Wheels

6,9
Hansvandewaard .
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2015
Heerlijk gegeten bij dit lokale cafe. Lekkere tosti, echt een aanrader. Goede bediening, en leuk decor. Vaak kom ik hier tijdens de lunchpauze van mij werk. aanrader dus.
Karin D.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2015
We hadden onze zinnen gezet op een BLT. En die kregen we. Een hoop sla, plak bacon, plak tomaat op een stuk brood, waar niet doorheen te komen was. Niets mee gedaan. We kennen de uitdrukking Less is More en Back to Basic zo langzamerhand wel. Maar je kan ook overdrijven. Temeer daar we een half uur op dit basale gepruts hebben zitten wachten.
Maar flessen zijn altijd halfvol als er iets goeds in zit. En dat zat er: het meisje wat ons bediende was een lieverd. En dat maakte veel goed.
Loes C.
  • Datum van je bezoek: 21 dec. 2014
Leuk bruin cafeetje midden in de 9 Straatjes. De vorige slechte review moet haast wel horen bij een andere eigenaar want nu stonden er 2 leuke jonge vrouwen in en hadden we een prima lunch. Gewoon een broodje kroket voor mijn dochter en ik een uitsmijter. Gewoon pretentieloos en dat is wat deze zaak is, niet meer en niet minder. Vriendelijke bediening enne...met het toilet is niets mis hoor!