Café Vrijdag

Amsteldijk 137 1079 LE Amsterdam Nederland Kaart
31-207797793

Over het restaurant Café Vrijdag

Van koffie tot diner

Een heerlijke plek om te werken, bij te kletsen met vrienden of rustig een krantje te lezen. Met uitzicht over de Amstel is het hier zowel binnen als buiten goed toeven en de rijke menukaart zorgt ervoor dat het nog lastig kiezen wordt. Het warme interieur straalt een aangename gastvrijheid uit en het enthousiaste personeel bedient jou op je wenken. Kortom; koffie, lunch, borrel of diner? Bij Vrijdag is het altijd raak!

Meer informatie over restaurant Café Vrijdag

- Ontbijt 09:00 - 16:

Jouw recensie over het restaurant Café Vrijdag

HeidiM .
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2017
Gezellige atmosfeer. Zeer druk op vrijdag, je kunt elkaar hierdoor lastig verstaan. Het eten is eerlijk. Hamburger alleen niet goed doorgebakken (2e keer) en ravioli veel te zout. Kom liever terug om te borrelen. Dat kan je daar goed!
Julia P.
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2017
Ik werk hier in de buurt in kom hier al jaren graag. Personeel is altijd erg voorkomend"(wel jong) en het eten is erg consistent, beetje tussen eetcafe en restaurant in maar vrijwel altijd goed klaargemaakt. Door de uitstraling voelt het echt als huiskamer. Op vrijdag kan het erg druk zijn.
Grada S.
  • Datum van je bezoek: 18 jul. 2017
Leuk eetcafé, heerlijk eten (prijs/kwaliteit verhouding uitstekend!), vriendelijke bediening, lekker zonnetje... top! Zeker de moeite waard!
FloSo .
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2017
Een keer met onverwacht bezoek komen aanwaaien. Tent was vol, maar het was geen probleem. We zijn snel genoeg geholpen aan een zitplaats en hebben heerlijk gegeten, mooie gerechten. Zeker nog een keer langs.!
Wies S.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2017
Goede sfeer, vriendelijke bediening. Die ons alleen af en toe vergat binnen, omdat ze meer op terras bezig waren. Heerlijk gegeten
Reimer H.
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2017
Leuk en sfeervol eetcafé. Vriendelijke bediening en kwalitatief goed eten. Zeker een aanrader, ook om alleen een drankje te doen!
Heleen P.
  • Datum van je bezoek: 24 apr. 2017
Behulpzaam en vriendelijk personeel, we hadden gereserveerd voor 2 personen en waren uiteindelijk met z'n 3-en, werd soepel opgelost hoewel het erg druk was.
Lekker gegeten!
Overaseweg V.
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2017
Weer eens een keer met ons gezin geborreld in Cafe Vrijdag en weer enthousiast: ruim assortiment bieren, goede wijn en lekkere borrelhappen. Niet te vergeten: attente en vriendelijke bediening.
Helma T.
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2017
Leuke, enthousiaste bediening. Lekker geborreld en gegeten in een rumoerige omgeving wat wij als erg gezellig hebben ervaren.
Komen echt nog eens.
jrh1 .
  • Datum van je bezoek: 20 dec. 2016
Slechte service, koude soep is de samenvatting. Bediening was iets minder bezet maar de bestellingen worden continu vergeten. Uiteindelijk werd de soep ook nog koud opgediend.
Corrie G.
  • Datum van je bezoek: 7 nov. 2016
Fijn geluncht in Café Vrijdag met groep vrienden. Had een heerlijk broodje gerookte entrecote, supermals en lekker sausje erbij. De club met spinazie, spek en walnoten was verrassende combi en erg geslaagd. Originele lunchkaart, maar wel met paar klassiekers zoals tuna melt en fijne grote tosti's van echt brood. Vond het echt een aanrader hier, en fijn zitten in grote ruimte met veel tafeltjes.
Frank F.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2016
Fijne bediening, fijne sfeer, lekker eten!

Een tip: meer flexibiliteit in de menu's; een roodbaars moest perse in combinatie met de pasta en kon niet met bv frietjes.
EVleugel .
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2016
Met een groep van tien personen op de bonnefooi naar Café Vrijdag gegaan om te borrelen en een hapje te eten. Bediening is aardig, maar niet altijd oplettend. Hoofdgerechten werden vrij snel na het bestellen opgediend. Ik deelde een erg lekkere T-bone steak, maar de portie saus die er naast geserveerd wordt mag minimaal verdubbeld worden. Dit was echt veel te weinig.
Het serveren van de drie desserts duurde erg lang (+45 min), na ruim ene half uur werd doorgegeven dat dit kwam doordat de hoofdgerechten voor een grote groep uitgeserveerd moesten worden. Een stuk taart en twee crème brûlée zouden wat mij betreft enige voorrang mogen krijgen in dit geval.
Anitah49 .
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2016
Erg leuk om te borrelen. Maar eten was echt niet lekker. We hadden een dorade en een risotto met gamba's voor 18,50. Eten leek vol met smaak versterkers te zitten. Vond de prijs/kwaliteit verhouding met met elkaar in verhouding. Geef niet snel een feedback, maar vond dit net iets te...
Ilse S.
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2016
Gisteravond heerlijk gegeten in het zonnetje bij café Vrijdag. Vrijdagburger, patat en bietensalade waren allebei erg lekker, bediening was vriendelijk en snel. Met een rekening van minder dan 45 euro voor 4 wijntjes en twee hoofdgerechten (plus karafje water en broodje vooraf) was dit een prima deal! Enige tip: de aioli mag wel iets dikker de volgende keer.
Ellis L.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2016
Ga graag lunchen bij Vrijdag. Soms s,avonds een vrijdagburger eten die gisteren een teleurstelling was.Een droge moeilijk door te snijden hamburger met verbrande bacon.Achteraf denk ik dat hij opgebakken was,jammer!!!!Wilde hem niet terugsturen omdat je met z,n tweeën bent en de ander dan moet wachten of alleen eten.Waren de eerste om 6 uur.Misschien te vroeg.Jammer anders een aanrader.Ellis
Daniël D.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2016
Smaakvol ingericht café. U kunt er ontbijten, lunchen, borrelen en dineren. Er is één ontbijtkeuze. De lunch is smakelijk. Ze gebruiken verse producten. Ook de taart en koffie zijn goed. Er is voldoende ruimte tussen de tafels en de gangpaden, dus als het rustig is kunt u hier prima met jonge kinderen terecht. Het café kijkt uit op de Amstel. In de warme zomermaanden kunt u buiten genieten van het uitzicht onder het genot van een drankje.
bernadette1414 .
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2016
We hebben hier heerlijk buiten gezeten en genoten van onze uitstekende uitsmijters. Waarom ik niet meer dan een 7 heb gegeven voor het eten (voor dranken is geen aparte beoordeling) is omdat de latte macchiato die hier geserveerd wordt echt lauw is. Ik ben een echte latte kenner en dit is gewoonweg niet te drinken. Na een paar minuten is de koffie al helemaal koud; bah!
Renjoe .
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2016
Cafe vrijdag is zo simpel, dat het juist leuk en gezellig is. Drankjes haal je gewoon bij de bar. De prijzen en de sfeer zijn goed, wat maakt dat je er lang en vaak gaat zitten.
T V.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2016
Over het algemeen kom ik vooral bij café Vrijdag om te lunchen. De kaart is prima, er is genoeg te kiezen. De salades zijn fijn en ook echt genoeg. De aankleding is erg mooi en je kunt bij mooi weer heerlijk buiten zitten.
Personeel is over algemeen vriendelijk en behulpzaam.

Enige minpuntje aan café Vrijdag is soms het luidruchtige keukenpersoneel. Ze hebben het gezellig samen. Wat mij betreft laten ze dat soms wat te duidelijk horen.