Café Vrijdag

Amsteldijk 137 1079 LE Amsterdam Nederland Kaart
31-207797793

Over het restaurant Café Vrijdag

Van koffie tot diner

Een heerlijke plek om te werken, bij te kletsen met vrienden of rustig een krantje te lezen. Met uitzicht over de Amstel is het hier zowel binnen als buiten goed toeven en de rijke menukaart zorgt ervoor dat het nog lastig kiezen wordt. Het warme interieur straalt een aangename gastvrijheid uit en het enthousiaste personeel bedient jou op je wenken. Kortom; koffie, lunch, borrel of diner? Bij Vrijdag is het altijd raak!

Meer informatie over restaurant Café Vrijdag

- Ontbijt 09:00 - 16:

Jouw recensie over het restaurant Café Vrijdag

Petra H.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2018
Afgelopen zaterdag bij Cafe Vrijdag gegeten.
Wat een gezelligheid. Ondanks de drukte houdt de vriendelijke bediening alles goed in de gaten. Leuke jonge mensen die je een gezellige avond bezorgen.
De zalm vooraf en de bavette als hoofdgerecht waren top. Hier gaan wij zeker vaak komen!!!
Adry S.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2018
Afgelopen zaterdag hier geweest: prettige ambiance, met gedempt licht waarbij iedereen er goed uitziet!! Vriendelijke bediening. En dan het eten, want daar kwamen we voor ..... dat was zonder meer goed! Evenals de witte wijnen! De vegetarische Spinazie Falafal was zelfs zeer goed!!
Zonder meer een aanrader!!
Sara D.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2018
Goede sfeer, heerlijk eten en vriendelijke bediening! Ik kom hier graag voor een drankje maar zeker ook voor het lekkere eten.
Titiaan Z.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2018
Hele fijne ruimte, ruimtelijk maar toch hele goeie akoestiek. Bediening was super. En het was de lekeerste Bavette die ik ooit gegeten heb. Echt een top avond gehad!!
Fred F.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2018
Heerlijke eten met vriendelijke bediening. Medewerkers weten wat het is om een een gast te verblijden en zorgen dat ze een top avond hebben
Lisa-Laura T.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2018
Ik ga hier vaak met vrienden even een hapje eten of borrelen. Erg leuke tent, heerlijk eten en de bediening is altijd vrolijk en attent! Zowel een leuke menu- als borrelkaart en lekkere wijnen per glas. Aanrader: de gehaktballetjes met truffelmayo voor bij de borrel en de cote du boeuf die er soms als dagspecial is.
Ellis L.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2018
Ik heb donderdag bij Café Vrijdag de vrijdagburger gegeten.
Had het meisje gevraagd om zo rood mogelijk door te geven.Ik kreeg een doorbakken(opgewarmde?)hamburger op een zompig broodje.Hoe moeilijk kan het zijn.De patates frites waren heerlijk.Jammer.De ambiance is leuk en de bediening aardig.Ellis
Sarah V.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2018
Ik heb hier laatst gegeten en ik vond het echt super! De bediening was super aardig en goed, heerlijke Bavette (echt een aanrader!) en geweldige cocktails.
Ruth D.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2018
Onlangs heerlijke avond gehad met 2 vriendinnen. De bediening was ondanks de enorme drukte op vrijdagavond erg snel, maar niet te aanwezig (wat fijn was want wij hadden veel bij te praten). Vrijdag is mijn favoriete borrelplus locatie. Altijd gezellig, ongedwongen, een echt huiskamergevoel. Maar dan met lekker eten.
Natascha Z.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2018
Door de uitstraling voelt het als een huiskamer. Ook hebben ze een heel fijn zonnig terras. Bovengemiddeld vriendelijk personeel (hoe fijn in het huidige Amsterdam!) en de kaart is ook altijd goed. Ruime keuze, prima prijs/kwaliteit verhouding. Fijne plek voor zowel een avondje uit eten als een gezellige borrelavond. Een echte aanrader!!
Sven D.
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2018
Heerlijk gegeten met een groep vrienden (ca. 10 personen), eerst even gezellig een paar pilsjes in de bar gedaan. Vriendelijke en vlotte bediening. Niks mis mee, keep up the good work!
Nina E.
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2018
Slechte bediening , eten was smaakloos. Ambiance is te druk. Bier was lauw. Voor een nieuwe gevraagd stond die lauwe ook op de rekening . Nooit meer voor ons.
Martin R.
  • Datum van je bezoek: 6 apr. 2018
We hebben met een kleine 30 man geborreld en gegeten bij Vrijdag. Personeel was vriendelijk en hielp ons snel. Diner werd in rap tempo uitgeserveerd waardoor we echt samen konden eten. Erg goede ervaring!
Eduard O.
  • Datum van je bezoek: 31 jan. 2018
Reuze gezellig en druk bezocht op een woensdagavond. Eenvoudige maaltijden. Ik had een goede ribeye en mijn tafelgenoot een gemarineerde ananas. Bij de borrel een plankje vrijdag. Geen culinaire hoogtepunten, maar dat verwachtten wij ook niet. Wat wij wel wensten (en wensen) is dat de temperatuur van de wijnen in orde is. Zowel de witte als de rode wijn waren te warm (door de zweterige atmosfeer in het café). Dat mensen daar genoegen meenemen, blijft een raadsel. Wij in ieder geval niet. De bediening is adequaat en snel.
Helaas was de akoestiek slecht. Dat heeft dan wel weer als voordeel dat je het gesprek aan de tafel naast je niet hoort.
HeidiM .
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2017
Gezellige atmosfeer. Zeer druk op vrijdag, je kunt elkaar hierdoor lastig verstaan. Het eten is eerlijk. Hamburger alleen niet goed doorgebakken (2e keer) en ravioli veel te zout. Kom liever terug om te borrelen. Dat kan je daar goed!
Julia P.
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2017
Ik werk hier in de buurt in kom hier al jaren graag. Personeel is altijd erg voorkomend"(wel jong) en het eten is erg consistent, beetje tussen eetcafe en restaurant in maar vrijwel altijd goed klaargemaakt. Door de uitstraling voelt het echt als huiskamer. Op vrijdag kan het erg druk zijn.
Grada S.
  • Datum van je bezoek: 18 jul. 2017
Leuk eetcafé, heerlijk eten (prijs/kwaliteit verhouding uitstekend!), vriendelijke bediening, lekker zonnetje... top! Zeker de moeite waard!
FloSo .
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2017
Een keer met onverwacht bezoek komen aanwaaien. Tent was vol, maar het was geen probleem. We zijn snel genoeg geholpen aan een zitplaats en hebben heerlijk gegeten, mooie gerechten. Zeker nog een keer langs.!
Wies S.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2017
Goede sfeer, vriendelijke bediening. Die ons alleen af en toe vergat binnen, omdat ze meer op terras bezig waren. Heerlijk gegeten
Reimer H.
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2017
Leuk en sfeervol eetcafé. Vriendelijke bediening en kwalitatief goed eten. Zeker een aanrader, ook om alleen een drankje te doen!