Café Verhip

Sint-Jobsweg 21 3024 EH Rotterdam Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Café Verhip

Fijneter .
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2016
Wij komen zeer regelmatig bij dit eetcafé. Het is er gezellig, gemoedelijk en ze herkennen je al na de eerste keer. Het eten is van constante kwaliteit. De eigenaar is bezig met allerlei vernieuwingen en dat geeft een goed gevoel dat iemand bezig is met zijn zaak. Er komt hier van jong tot oud en je zit er nooit alleen.
Jmpb .
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2016
Leuk eetcafé in Rotterdam. Ze hebben een wisselende dagkaart. Zolang je niks anders bestelt dan de satéschotel is het eten prima en zoals verwacht!
Peter Z.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2016
Een sfeervolle locatie. Niet direct duidelijk of het een kroeg of een restaurant is. Gegeten met 5 personen. Zeer attente en vriendelijke bediening. Bij vraag naar wijn werden direct verschillende opties aangegeven. De menukaart is zeer beperkt en staat op de muur geschreven. Hier wordt weer bewezen dat de kracht in de beperking kan zitten. Heerlijke hoofdgerechten van juiste, in sommige gevallen, forse omvang. Prijs kwaliteits verhouding is uitstekend. Een aanrader.
Francisco_043 .
  • Datum van je bezoek: 24 sep. 2015
Verhip is absoluut het leukste eetcafé van Rotterdam. Ik kom er graag, altijd een ongedwongen sfeer en daardoor heel laagdrempelig. Ruim assortiment aan speciaalbieren en de keuken is verrassend goed. Geen opschmuck, leuke mensen en goed eten. Ik ga hier m'n stamkroeg van maken!
L V.
  • Datum van je bezoek: 11 jul. 2015
Leuk Rotterdams eetcafe in het Lloydkwartier van Rotterdam.

Kaart bestaat uit een wisselt aantal gerechten van zowel vis, vlees als vegetarisch. Het betreft een daghap die gemiddeld 12,50 kost. Je krijgt hiervoor echt een prima gerecht wat zeer smakelijk is.

Verder hebben ze een aantal (goede) wijnen en veel (speciaal) bier.

Met name het terras is een aanrader, je hebt daar de hele avond zon. Ook binnen ziet het er erg leuk uit, echt op z'n "oud" Rotterdams.

De bediening is enorm attent. Het is altijd vrij druk bij Verhip maar ze doen alles voor je.

Als je zin hebt in een lekker biertje en een lekker hapje erbij is Verhip een leuke locatie.
Ingridvanegmond .
  • Datum van je bezoek: 20 feb. 2015
Prima eetcafé met goede kwaliteit eten. Ondanks de drukte was de bediening zeer attent. Er was zelf een heel behoorlijke wijn.
A B.
  • Datum van je bezoek: 16 jan. 2015
Leuk! Attente en vriendelijke bediening. Mooie ruimte met vanzelfsprekend een scheepvaartthema; de placemats zijn geillustreerd met oude reclame van de Batavier Lijn. Van het grote krijtbord kun je kiezen uit uit vijf gerechten en wat salades. De varkenshaas met aardappels (geen Rozeval, maar iets van die strekking) en courgette was prima, evenals de salade met zalm en tonijn
Gert D.
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2014
Prima eetcafé met ongedwongen sfeer. Prima terras buiten. Vriendelijke bediening. De gerechten zijn niet bijzonder maar wel vers en goed van kwaliteit! Lekkere bieren van de tap.
Christof H.
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2014
Een zeer prettig allround (eet-)cafe:
+ Illy koffie
+ Goede lunch en diner
+ Prettig terras
+ Goede bediening

Een plek waar we regelmatig naartoe gaan en we zijn altijd erg tevreden.
Ronald222 .
  • Datum van je bezoek: 2 jan. 2014
Een beetje onderschatte keuken, het ziet er een beetje uit als een café die ook wat met eten doet. Maar de saté voor de snelle hap, en de kogelbiefstuk (mals, rose aangevuld met heerlijke groenten) zijn echte aanraders qua prijs en kwaliteit. Sfeer is informeel en los.
Mario B.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2013
Komen hier regelmatig eten omdat het lekker in de buurt is! Altijd leuke en gezellige bediening en lekker en eerlijk eten. Gewoon zoals je in een eetcafe verwacht. En natuurlijk lekkere biertjes en wijntjes! En ook voor een zeer goede prijs!
Af en toe hebben ze ook leuke feestjes hier!
Carla D.
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2013
lekkere broodjes gegeten met een goed glas wijn/bier. Leuk terras bij een authentiek pandje uit 1928 in een hypermoderne wijk.
Marianne V.
  • Datum van je bezoek: 17 apr. 2013
Gezellig en druk eetcafe in het LLoydskwartier, vlakbij de tramhalte. Vriendelijke bediening.
Dagschotels staan op een bord genoteerd. Heerlijke sate en spare ribs gegeten hier.
Wendy K.
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2012
hier gegeten met een groepje collega's. verhouding prijs kwaliteit van het eten was prima.
gewoon goed eten voor een eetcafe. de biefstuk was precies zoals ik die wilde en ook het eten van de rest van het gezelschap zag er lekker uit.
kleine foutjes werden meteen en soepel opgelost. bediening was vriendelijk en reageerde adequaat.
En de volgende keer doen we zeker mee aan de maandelijkse quiz!