Cafe Van de Schep op

Meer informatie over restaurant Cafe Van de Schep op

Dinsdag t/m Zondag vanaf 09:30

Liesbeth W.
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2016
Een primaHollandse keuken, zonder poespas. Zalmforelfilet precies goed en ging vergezeld van een zeer uitgebreid en gevarieerd garnituur. Vriendelijke, hartelijke bediening, een kinderportie soep voor een volwassene is geen enkel probleem. Uitstekende prijs/kwaliteitverhouding. Inrichting is wel toe aan een update.
Jan K.
  • Datum van je bezoek: 14 mrt. 2015
We hadden hier een etentje met onze familie, en met een paar mensen, die wat moeilijker ter been waren. De keuze hadden we laten vallen in samenspraak met de eigenaar Ineke op een bourgondisch buffet in plaats van een koud- en warm buffet. Het eten en de bediening was in een woord voortreffelijk. Dit buffet wordt op schalen op de tafel opgediend, en zag er op het oog al prachtig uit en zo smaakte het ook. Zowel de vlees, als de visliefhebber komt volledig aan z'n trekken. Veel mensen, die wat moeilijker ter been zijn, voelen zich bezwaard, als een ander het eten voor hen moet halen, dus dit was echt voor deze mensen ook ideaal. Wij hebben met z'n allen genoten, en dit is ook echt een aanrader voor iedereen.
Camperck .
  • Datum van je bezoek: 21 feb. 2013
Een eetcafé zoals een eetcafé behoort te zijn. De inrichting is wat "rustikaal", maar zelfs wanneer de eigenaar zelf op vakantie is, is de bediening uiterst welkom.
Wij probeerden de huisspecialiteit: de "Emster Schitzel", een aanrader, met liefde gepresenteerd, vers, en een groot portie voor een eenvoudige prijs.
Compliment voor dit adres waar je je als bij moeder thuis voelt.