Café Van Bommel

Platielstraat 13 6211 GV Maastricht Nederland Kaart

Over het restaurant Café Van Bommel

Het rauwe van New York

Jong, vernieuwend, en uitdagend: deze woorden woorden omschrijven dit gerenoveerde restaurant perfect. Dit is een uitgaanscafé in de rauwe stijl van New York uit de jaren 20. Net zoals het eten: pancakes, burgers, bagels. En 's avonds serveren ze bites en een hele rits keuzes uit gin-tonics. Tot in de late uurtjes draait een DJ dansbare plaatjes!

Meer informatie over restaurant Café Van Bommel

• Mastercard , Pin

Jouw recensie over het restaurant Café Van Bommel

Kim B.
  • Datum van je bezoek: 3 mei 2018
Heerlijk buiten op het terrasje gegeten voor een leuke prijs
Crista V.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
We hebben super lekker gegeten. De bediening was vriendelijk. Wij komen zeker weer terug!
Het enige minpuntje was de drukte en de harde muziek waardoor een gesprek lastig was.
Joeri B.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2017
Heerlijk op verwarmde terras zitten eten. Verrassend lekkere hapjes en prima betaalbaar.
Elvira M.
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2016
Erg leuk en lekker met de keuze tussen een soort tapas gerechtjes. 2 x 3 gerechtjes was genoeg voor ons 3-en.
We zaten prima op het terras.
elscreus .
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2016
we waren aangenaam verrast door de vlotte ober, die heel gepassioneerd werkt net of het zijn eigen zaak is.
De tapa's waren top, lekker brood een sausjes erbij.
De gin van het huis is zeker ook een aanrader.
Mart S.
  • Datum van je bezoek: 7 nov. 2015
Na de grondige verbouwing alla Las Vegas stijl,ook de kaart totaal vernieuwd. De ober achter de bar mag dan af en toe wat brommen en knorren,en naar onze smaak iets te luid zijn, het eten en de bediening is werkelijk fantastisch..Zeker de tapas/fingerfoods....Je kiest 3 soorten tapas en krijgt dan voor €10 werkelijk een overbeladen plank met lekkers. De vraag aan de kok om wat extra look op de scampies was geen enkel probleem. Goed getapt biertje,en met twee personen genoten,lekker buiten op het terras in een van leukste straatjes van Maastricht.
de genieter D.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2015
Gisteren heerlijk geluncht bij dit geweldig café!
De gastheer was erg vriendelijk en ging gemakkelijk een gesprek met ons aan waarna hij ons een suggestie gaf voor de lunch: Sandwich van de stoel, en het was heerlijk! Precies zoals het hoort, krokant brood, mooie slakeuze, fris zoete dressing. Ook kozen we voor de Bagel Tuna Melt, ook erg lekker! Beide broodjes werden door de chef geserveerd, wat de service leuk en persoonlijk maakt. Daarna nog een Maastrichts biertje geproefd (maar enkele zaken hebben die van de tap!).
Kortom: je ziet, proeft, ervaart de vakmanschap in alles! Klasse!
Hans W.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2012
2 dagen in het zuiden geweest en café Bommel bezocht. Leuk en sfeervol café. Goed voor een niet al te dure hap welke flinke porties bevat. Uiensoepje genomen met stokbrood. Grote kom heerlijke soep met volop gesmolten kaas. Moeite waard om hier langs en binnen te gaan.