Café Van Bommel

Platielstraat 13 6211 GV Maastricht Nederland Kaart

Over restaurant Café Van Bommel

Het rauwe van New York

Jong, vernieuwend, en uitdagend: deze woorden woorden omschrijven dit gerenoveerde restaurant perfect. Dit is een uitgaanscafé in de rauwe stijl van New York uit de jaren 20. Net zoals het eten: pancakes, burgers, bagels. En 's avonds serveren ze bites en een hele rits keuzes uit gin-tonics. Tot in de late uurtjes draait een DJ dansbare plaatjes!

Meer informatie over restaurant Café Van Bommel

• Mastercard , Pin
Elvira M.
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2016
Erg leuk en lekker met de keuze tussen een soort tapas gerechtjes. 2 x 3 gerechtjes was genoeg voor ons 3-en.
We zaten prima op het terras.
Elscreus .
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2016
we waren aangenaam verrast door de vlotte ober, die heel gepassioneerd werkt net of het zijn eigen zaak is.
De tapa's waren top, lekker brood een sausjes erbij.
De gin van het huis is zeker ook een aanrader.
Mart S.
  • Datum van je bezoek: 7 nov. 2015
Na de grondige verbouwing alla Las Vegas stijl,ook de kaart totaal vernieuwd. De ober achter de bar mag dan af en toe wat brommen en knorren,en naar onze smaak iets te luid zijn, het eten en de bediening is werkelijk fantastisch..Zeker de tapas/fingerfoods....Je kiest 3 soorten tapas en krijgt dan voor €10 werkelijk een overbeladen plank met lekkers. De vraag aan de kok om wat extra look op de scampies was geen enkel probleem. Goed getapt biertje,en met twee personen genoten,lekker buiten op het terras in een van leukste straatjes van Maastricht.
Maria G.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2015
Gisteren heerlijk geluncht bij dit geweldig café!
De gastheer was erg vriendelijk en ging gemakkelijk een gesprek met ons aan waarna hij ons een suggestie gaf voor de lunch: Sandwich van de stoel, en het was heerlijk! Precies zoals het hoort, krokant brood, mooie slakeuze, fris zoete dressing. Ook kozen we voor de Bagel Tuna Melt, ook erg lekker! Beide broodjes werden door de chef geserveerd, wat de service leuk en persoonlijk maakt. Daarna nog een Maastrichts biertje geproefd (maar enkele zaken hebben die van de tap!).
Kortom: je ziet, proeft, ervaart de vakmanschap in alles! Klasse!
HarryNak2000 .
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2015
Heerlijke 'tapas' plank op het terras gegeten, ongelooflijk hoeveel je krijgt voor een tientje. Keuze uit 12 verschillende gerechtjes en voor 10€ mag je er 3 kiezen. Maarliefst 8 scampi's, 6 chickenwings en 2 dikke spiezen van ossenhaas. Lekker Turks brood en sausjes erbij. Heerlijke gin en tonic gekregen, met kaneel en limoen. Bediening was in orde. Wij komen zeker terug!!!
J85 .
  • Datum van je bezoek: 3 mei 2014
Elk jaar in de meivakantie in Maastricht, kwamen we hier eten.
Eten is van goeie kwaliteit, niks op aan te merken.
Ook de gezelligheid binnen van het oude pand is super.
Maar het onbeleefde norse gedrag van de ober, heeft ons doen besluiten om hier maar niet meer te komen, maar elders te gaan eten als we in Maastricht zijn. Als je als klant zijnde gewoon vriendelijk bent tegen de ober, netjes en rustig gedraagt, en nooit klaagt over het een of ander, en dan merkt dat je niet gewenst bent, dan hoeft het niet meer voor ons. Jammer, want de Carpaccio en wrap Mexico wat wij altijd bestelde, waren altijd erg lekker hier.
Mirellahaarlem1 .
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2013
Geweldig heerlijke broodjes. Capriccio en warme kipfilet met spek en cocktailsaus besteld. Werelds lekker en vers. Super service en vriendelijkheid die je soms bijna alleen in het Zuiden denkt te kunnen vinden. Een absolute en regelrechte aanrader.
Hans W.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2012
2 dagen in het zuiden geweest en café Bommel bezocht. Leuk en sfeervol café. Goed voor een niet al te dure hap welke flinke porties bevat. Uiensoepje genomen met stokbrood. Grote kom heerlijke soep met volop gesmolten kaas. Moeite waard om hier langs en binnen te gaan.
Barry C.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2012
1 van de vele eetcafé's in de Platielstraat. Een goede service en daarnaast een lekkere lunchkaart met een goede prijs/kwaliteit. Heerlijk om even wat te eten tussen het shoppen door