Café Toko

Zaterdag 14:00 - 03:00
Zondag Gesloten

Vanderpimp .
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2012
Heerlijk hamburgers, geserveerd door een stel kanjers uit het Amsterdamse nachtleven. Met een knipoog en een goed bedoelde steelse lach wordt een fantastische ambiance neergezet.
Jasper H.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2012
Prima eten voor een goede prijs! Ik had zelf de kogelbiefstuk. Deze was simpel maar erg lekker bereidt!
De varkenssate van mijn partner was ook erg lekker. Grote plus waren ook de zelfgemaakte frieten!!
Service was niks op aan te merken, en er heerste een warme gemoedelijke sfeer.
Le3kker .
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2012
We hebben hier afgelopen Vrijdag prima gegeten. De kogelbiefstuk was erg mals en huisgemaakte frieten waren lekker knapperig. Het gerecht werd geserveerd met een simpele maar frisse salade. Precies wat ik nodig had. Mijn partner ging voor de Toko beef burger. Een heerlijke sappige burger met een top bbq saus! Kortom een aanrader in de pijp voor een simpele maar goede hap.
Erik B.
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2012
Leuk klein eet cafe op de Albert Cuijp. Beperkte kaart, maar de gerechten die wij besteld hebben waar wel lekker. Decor is niet heel bijzonder, klein cafe met bruine houten stoelen en tafels. Alleen de bediening was niet al te best. Zag steeds het bedienend personeel naar buiten gaan om daar te gaan staan roken en het duurde dan zeker 10 a 15 minuten voor de ze weer binnen waren. En in de tussen tijd contact krijgen met de barman lukt ook alleen maar als je bij bar ging staan om wat te bestellen