Café Thembi

20-A Dopplerdomein 6229 GN Maastricht Nederland Kaart

Over het restaurant Café Thembi

Als je biologisch belangrijk en lekker vindt, is dit een restaurant waar je zeker naar toe moet. Vlees uit de regio, biologische kazen uit de grensstreek, huisgemaakte gerechten, vis die op een ecologische manier is gekweekt of gevangen en het brood komt van de plaatselijke bakker. En de drankjes? Je kunt uit 250 bieren op fles kiezen, een deel biologisch, en op de wijnkaart staan een aantal biologische wijnen. Buiten al dit lekkers is het gewoon een gezellig café met gastvrij personeel. Op zich al een goede reden er eens te eten!

Meer informatie over restaurant Café Thembi

Dagelijks 15.00 - 01.00 uur