Café Thembi

20-A Dopplerdomein 6229 GN Maastricht Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Café Thembi

Floor V.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2015
Heerlijk om weer eens terug te zijn in de stad van mijn Alma Mater - en te genieten van deze 'hidden gem'. Hier geen toeristen zoals in het centrum, maar alleen locals. Op het terras heb ik genoten van boterzachte tournedos met beetgare groenten, van uitstekende tapenades bij het voorgerecht en van een grande dessert met veel chocola (op aanvraag gemaakt, ná het sluiten van de keuken!). Ook de tong, geitenkaassalade en burger van mijn tafelgenoten werden goed ontvangen - evenals de genuttigde bieren en wijnen. Misschien wordt het toch tijd dat we de rest van de wereld vertellen hoe geweldig de Thembi is.
Aart I.
  • Datum van je bezoek: 6 jun. 2015
Buiten het centrum van Maastricht gelegen eetcafe-restaurant. Erg grote kaart, goede keuze aan seizoensgerechten en lokale gerechten. Perfecte asperges met krieltjes, truffel en brokkelkaas. Het restaurant werkt met biologische en verantwoorde producten. Wat gehaaste bediening. Goede prijs-kwaliteit verhouding, echte aanrader.
Saskia_Maastricht .
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2015
Het nieuwe Queen of Hearts menu is een aanrader! Lekker, gezond en zeer gevarieerd! Er wordt gebruik gemaakt van veel lokale producten, super food en vergeten groenten! Een geweldige smaaksensatie!
Pim A.
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2014
We hadden een aantal jaren geleden al eens prima gegeten in dit eetcafé met een onwaarschijnlijk grote keuze aan speciaalbieren. Het interieur bleek inmiddels gewijzigd van dat van een gezellig bruin café in een saaie dertien-in-een-dozijn inrichting. Helaas viel ook het eten nogal tegen. We begrepen dat de kok door omstandigheden afwezig was, dat waarschijnlijk het één en ander verklaarde. Als voorgerecht koos ik voor een carpaccio van coquilles en als hoofdgerecht een proeverij van kalfsvlees met madeira en tomatensaus, scampi's met look en zuurvlees met truffel. Klonk veelbelovend, maar smaakte allemaal nogal vlak. Tafelgenote at Spaanse lamsspiesjes met knoflook. Daarbij viel op dat het vlees niet gelijkmatig was bereid: een deel lekker rosé maar een ander deel te doorbakken. De jongeman die bediende moest voor info over zowel de wijnen als de kaassoorten die als dessert werden geserveerd navraag doen. Hopelijk komt de kok snel weer terug zodat we een volgende keer weer kunnen genieten. En wat uitleg aan de bediening over de waren die ze uitserveren kan ook geen kwaad. Voor liefhebbers van een speciaalbiertje is dit café het Walhalla.
Wilma P.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2014
Een eetcafe midden in een woonwijk. De inrichting was mooi, met veel hout en ruim van opzet. De medewerker was vriendelijk, maar ons verzoek om de muziek (eerst zwaar klassiek daarna jazz) iets zachter te zetten werd in eerste instantie gehonoreerd, maar heel snel daarna weer naar een geluidssterkte gedraaid waardoor je over de tafel heen moest schreeuwen. Jammer, zeker om 17.00 uur, als je even rustig iets wilt verellen. We wilden geen voorgerecht, maar namen brood met drie tapenades. De tapanades konden iets meer smaak gebruiken. We namen als hoofdgerecht een proeverij van zuurvlees, gehaktballetjes, hert, en wildzwijn met rijst en een salade. De salade was en vreemde combinatie van rucola met zeekraal. De rijst was prima, warm en smakelijk. Het vlees was allemaal wat uitgedroogd en niet heel warm. De smaak was vlak, vooral de gehaktballen die als albondigas werden aangekondigd misten alle spaanse smaken. Jammer want de menukaart ziet er aantrekkelijk uit, en de prijzen zijn heel reeel. Alleen de kwaliteit laat het wat afweten.
FrankHa .
  • Datum van je bezoek: 21 jun. 2014
Dit is werkelijke een fantastisch cafe waar je ook nog eens heerlijke lokale gerechten kunt nuttigen.
De ambiance is altijd feestelijk, als het regent gezellig binnen, als het zonnig is uitbundig op een heerlijk terras. De kinderen kunnen voor de deur spelen, geen verkeer en ruimte zat. Een speciaal punt van aandacht behoeft het glutenvrije Quinoa gerecht, echt een aanrader!
Dunc .
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2014
Wij eten hier altijd erg graag. Ze gebruiken goede en eerlijke ingrediënten in het eten en dat proef je. Het eten is lekker voor een goede prijs en top service. En dan heb je ook nog eens ruim keuze uit de lekkerste biertjes erbij. Geweldig!
Rob V.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2013
Nauwelijks te geloven dat er niet meer recensies staan
Een heerlijke plek om te wat te eten, te drinken of gewoon gezellig wat te kletsen
Een aanrader wanneer je in de buurt bent of wanneer je van een omweg houdt ;)
Dennis87 .
  • Datum van je bezoek: 1 mrt. 2013
Gezellig 'borrel' café op loopafstand van universiteit en ziekenhuis. Vriendelijke bediening, zeer grote variatie in het bierassortiment, en daarnaast erg lekker eten. De saté is een aanrader!