Café Thembi

20-A Dopplerdomein 6229 GN Maastricht Nederland Kaart

Over het restaurant Café Thembi

Als je biologisch belangrijk en lekker vindt, is dit een restaurant waar je zeker naar toe moet. Vlees uit de regio, biologische kazen uit de grensstreek, huisgemaakte gerechten, vis die op een ecologische manier is gekweekt of gevangen en het brood komt van de plaatselijke bakker. En de drankjes? Je kunt uit 250 bieren op fles kiezen, een deel biologisch, en op de wijnkaart staan een aantal biologische wijnen. Buiten al dit lekkers is het gewoon een gezellig café met gastvrij personeel. Op zich al een goede reden er eens te eten!

Meer informatie over restaurant Café Thembi

Dagelijks 15.00 - 01.00 uur

• Pin , Visa
  • Bar

Jouw recensie over het restaurant Café Thembi

Mieke V.
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2018
Het eten was heerlijk...alleen erg weinig. Ik had een aspergeschotel van groene en witte asperges met kaaskruimels...De smaak was voortreffelijk en mooi opgemaakt. Alleen verwachtte ik wel wat meer asperges er zaten er stukjes in maar echt niet meer dan 2 denk ik.
Mieke V.
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2018
Eten was heerlijk...goed verzorgd
Alleen vonden wij in het begin vd avond de muziek erg hard staan ..

Met vriendelijke groet
Mieke van Geest
Myra V.
  • Datum van je bezoek: 15 mrt. 2018
Alles wat uit de keuken komt is heerlijk. Bediening prima. Gezellig druk.
Brigitte P.
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2018
Heerlijk gegeten, mooie vegetarische gerechten ook op de kaart! En heerlijke speciale biertjes assortiment van de tap.
Natalia W.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2018
Eten was heerlijk! Het personeel zag ons vaak over het hoofd, 1 persoon meer op de vloer was beter geweest. Maar dat was voor ons maar een detail. Verassende locatie, uitstekende avond.
Jelle G.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2017
Heerlijk gegeten met Kerst. Kerstmenu was uitstekend, daarnaast ruime keuze voor vegetarische variant. Kwaliteit is veel hoger dan je zou verwachten als je de inrichting en locatie in beschouwing neemt. Sanitair behoeft meer aandacht.
Wilma K.
  • Datum van je bezoek: 21 dec. 2017
Veel te druk
H.
  • Datum van je bezoek: 20 dec. 2017
Heerlijk gegeten. Buiten al ontvange door eigenaar die ons naar ons tafeltje bracht.
Gezellige atmosfeer. Komen gauw weer terug.
Arnl H.
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2017
Heel prettige internationale sfeer. Goede muziek op de achtergrond.
Prima bier- en wijnkaart.
Het eten heeft een goed prijs/kwaliteitsverhouding!
Wij voelen ons hier altijd op ons gemak....lekker informeel.
Conny S.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
Hebben heel erg lang op eten moeten wachten ... Gerechten zelf waren wel lekker
Leo V.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2017
Vriendelijk onthaal, kleine aanpassing in voorgesteld menu was geen probleem.. Voorgestelde drankjes pasten prima bij het eten en dessert.
Nico B.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2017
Geen goed advies en slechte service bij klacht.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2017
met zo'n uitgebreide menukaart, kun je nooit een goede maaltijd voor schotelen. Moest te veel betalen voor een onder het gemiddelde gescoorde maaltijd.
Pim G.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2017
Heel goed
Myra V.
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2017
Uitstekende bediening, heerlijk eten, top muziek op de achtergrond.
rj.tangaroa .
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2017
leuk gezellig restaurant en prima eten maar de bediening is slecht, niet oplettend, ongeïnteresseerd en traag. Erg jammer, dit kan echt niet.
Floor V.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2015
Heerlijk om weer eens terug te zijn in de stad van mijn Alma Mater - en te genieten van deze 'hidden gem'. Hier geen toeristen zoals in het centrum, maar alleen locals. Op het terras heb ik genoten van boterzachte tournedos met beetgare groenten, van uitstekende tapenades bij het voorgerecht en van een grande dessert met veel chocola (op aanvraag gemaakt, ná het sluiten van de keuken!). Ook de tong, geitenkaassalade en burger van mijn tafelgenoten werden goed ontvangen - evenals de genuttigde bieren en wijnen. Misschien wordt het toch tijd dat we de rest van de wereld vertellen hoe geweldig de Thembi is.
Aart I.
  • Datum van je bezoek: 6 jun. 2015
Buiten het centrum van Maastricht gelegen eetcafe-restaurant. Erg grote kaart, goede keuze aan seizoensgerechten en lokale gerechten. Perfecte asperges met krieltjes, truffel en brokkelkaas. Het restaurant werkt met biologische en verantwoorde producten. Wat gehaaste bediening. Goede prijs-kwaliteit verhouding, echte aanrader.
Saskia_Maastricht .
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2015
Het nieuwe Queen of Hearts menu is een aanrader! Lekker, gezond en zeer gevarieerd! Er wordt gebruik gemaakt van veel lokale producten, super food en vergeten groenten! Een geweldige smaaksensatie!
Pim A.
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2014
We hadden een aantal jaren geleden al eens prima gegeten in dit eetcafé met een onwaarschijnlijk grote keuze aan speciaalbieren. Het interieur bleek inmiddels gewijzigd van dat van een gezellig bruin café in een saaie dertien-in-een-dozijn inrichting. Helaas viel ook het eten nogal tegen. We begrepen dat de kok door omstandigheden afwezig was, dat waarschijnlijk het één en ander verklaarde. Als voorgerecht koos ik voor een carpaccio van coquilles en als hoofdgerecht een proeverij van kalfsvlees met madeira en tomatensaus, scampi's met look en zuurvlees met truffel. Klonk veelbelovend, maar smaakte allemaal nogal vlak. Tafelgenote at Spaanse lamsspiesjes met knoflook. Daarbij viel op dat het vlees niet gelijkmatig was bereid: een deel lekker rosé maar een ander deel te doorbakken. De jongeman die bediende moest voor info over zowel de wijnen als de kaassoorten die als dessert werden geserveerd navraag doen. Hopelijk komt de kok snel weer terug zodat we een volgende keer weer kunnen genieten. En wat uitleg aan de bediening over de waren die ze uitserveren kan ook geen kwaad. Voor liefhebbers van een speciaalbiertje is dit café het Walhalla.