Café Thembi

20-A Dopplerdomein 6229 GN Maastricht Nederland Kaart

Evenementen

AH Restaurantactie à la carte

Drank is niet inbegrepen bij deze actie
Beschikbaar op het gekozen tijdstip

Over het restaurant Café Thembi

Als je biologisch belangrijk en lekker vindt, is dit een restaurant waar je zeker naar toe moet. Vlees uit de regio, biologische kazen uit de grensstreek, huisgemaakte gerechten, vis die op een ecologische manier is gekweekt of gevangen en het brood komt van de plaatselijke bakker. En de drankjes? Je kunt uit 250 bieren op fles kiezen, een deel biologisch, en op de wijnkaart staan een aantal biologische wijnen. Buiten al dit lekkers is het gewoon een gezellig café met gastvrij personeel. Op zich al een goede reden er eens te eten!

Meer informatie over restaurant Café Thembi

Dagelijks 15.00 - 01.00 uur

• Pin , Visa
  • Bar

Jouw recensie over het restaurant Café Thembi

Jacky F.
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2018
Heerlijk eten met zeer schappelijke prijzen. Vlotte en vriendelijke bediening. Altijd prachtige biertjes op tap.
May V.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2018
We waren hier met de AH spaaractie en daardoor was de prijs-kwaliteitsverhouding prima, anders zou ik het echt aan de dure kant vinden. Het eten was wel echt bijzonder lekker en aan de opmaak van de borden was zorg besteed; dus kwalitatief heel goed. De bediening is vriendelijk maar niet heel zorgzaam. We vroegen een ander tafeltje maar dit kon niet, terwijl het tafeltje dat we graag wilden de hele avond leeg is gebleven, jammer.
Peter B.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2018
Hans H.
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2018
Vondst op unieke [op herfstavond heerlijk stille] lokatie, midden in modern woonerf .. waar je zelfs nog buiten kon zitten op verwarmd terras. Ademt sfeer van jazzy eetcafé, brasserie, bistrot en verrast met fijne culinaire gerechten: met name tonijntartaar en eendenbout van het AH Menu! Ook wijnkaart [per glas] bevat aanraders met prachtige Picpoul en mooie Pecorino. Komen zeker snel terug voor meer moois van de kaart [overigens: wat een prachtige keuzes in het kerstmenu!].
Barta V.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2018
Eten was verrassend goed.
Bediening wat onaardig en ongeïnteresseerd.
Claudine D.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2018
We hebben hier gegeten met de AH restaurantactie. We werden een beetje rommelig ontvangen en de bestelde drankjes kwamen niet, zo ook geen menukaart, ze waren ons vergeten. Het AH menu werd ons verteld en mijn vriend gaf aan heel erg allergisch te zijn voor noten. Dit werd met een grapje afgedaan, maar de ober zou navragen of het in een van de gerechten zat. Daarna niks meer van gehoord. We moesten lang wachten op de gerechten, die vervolgens wel lekker waren. In het dessert bleken noten te zitten. Mijn vriend heeft het dus niet gegeten en toen hij het aangaf toen ze de borden meenamen, zou ook de tweede ober het navragen. Ook die zagen we niet meer terug. Ook geen excuses of iets van compensatie. Het eten was goed, maar ik heb nog nooit zo'n slechte service meegemaakt. Zonde.
Wilma R.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2018
Prima locatie, goede keus lekker eten, wel wat lawaaierig. Veel erg “uitbundig” publiek
Ellyan V.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2018
AH restaurant menu. Wederom heerlijk. De een had heilbot en de ander eendenbout. Gelukkig geen friet maar bijpassende groenten. Vooraf de een tonijntartaar, de ander vitello. En het toetje vulde het kleinst mogelijke plekje dat nog over was. We rolden naar buiten.
Peter V.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2018
Onverwachte locatie, maar zeker voor herhaling vatbaar.
Peter V.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2018
Heerlijk gegeten maar de porties hadden iets royaler gemogen . Vriendelijke bediening en het eetcafé lag in een rustige omgeving
Chanthal M.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2018
Volgens de site van restaurant actie kun je hier a la carte uitzoeken, maar eenmaal aan tafel bleek dat niet zo te zijn.
Nina O.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2018
Eten was echt heerlijk en ben best kritisch.
H.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2018
Zeer lekker gegeten. To de volgende keer.
Komen zeker terug. Heb verder niets toe te voegen, maar moet 120 tekens gebruiken voordat hij mijn recensie accepteert.
Voncken V.
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2018
Prijs kwaliteit met AH menu goed.zonder AH menu te duur voor het gebodene
Inrichting goedkoop en zeer rumoerig
Marion T.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2018
Het restaurant is gevestigd in een woonwijk, midden tussen de huizen en appartementen. Wij dachten eerst dat we in een soort buurtcentrum terecht kwamen, maar toen we eenmaal zaten, bleek het een volwaardig restaurant te zijn. Goede bediening, personeel heeft kennis van zaken en het eten was meer dan verrassend en bovengemiddeld.
Wij waren zeer tevreden. Aanrader!
W.enda H.
  • Datum van je bezoek: 2 okt. 2018
Gezellig en lekker
Marjoflorent P.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2018
Het menu was lekker, alleen teveel zout gebruikt
De hemelse modder, was niet luchtig, leek op chocoladepasta
Omgevingstemperatuur was te laag
Onze tafel stond beneden aan de trap, elke bezoeker van het toilet raakte zowel heen als terug
dezelfde gast!
Maud L.
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2018
Erg goede en grappige bediening en lkkr en stylish eten
Jan D.
  • Datum van je bezoek: 24 sep. 2018
Een leuk restaurant met echte Limburgse gastvrijheid.
Ewout D.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2018
Kwaliteit van het eten is super. Zelfs erg culinair voor een eetcafe.
De prijs is dan ook iets meer dan je in een eetcafe verwacht.
De AH-actie maakte dat weer meer dan goed.
Kortom een aanrader.