Café Tapasbar de Auw Pastorie

Kerkstraat 3 6121 LA Born Nederland Kaart

Over restaurant Café Tapasbar de Auw Pastorie

De smaak van Spanje in Born

De sfeer van Spanje, heerlijke tapas, Spaanse wijnen en speciale bieren. Dat zijn de elementen van een avondje uit in de Spaanse tapasbar Auw Pastorie. Geniet van de tapas als hapje bij de borrel of bestel verschillende tapas voor een echt diner! Voor wat grotere gerechten zit je hier ook goed, deze staan namelijk ook op de kaart. De smaak van Spanje, maar dan in Born!

Meer informatie over restaurant Café Tapasbar de Auw Pastorie

Maandag en Dinsdag Gesloten
Woensdag t/m Zondag 17:00 - 00:00
- Bar 17:00 - 01:00

• Af te huren , Terras
Ronsilvertand .
  • Datum van je bezoek: 9 jan. 2016
Leuke tapaszaak. Zat er goed vol. Daardoor duurde het eten ook langer dan verwacht. Logisch ook maar als je echt honger hebt Is het wel aan de lange kant. Bediening had met een mannetje meer mogen staan, glazen bleven vaak leeg.
Hapie .
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2015
Bij dit tapasrestaurant zijn we nu al een paar keer geweest. Wat ons hier aanspreekt is de kwaliteit van de tapas, je zit er ongedwongen en fijn en ze hebben naast een uitgebreide wijnkaart ook een aantal lekkere speciaal bieren op tap of fles die goed combineren met de tapas.

We hebben in dit restaurant, de keren dat we er waren, zowel het tapasmenu als gewoon van de kaart besteld. Het tapasmenu bestaat uit twee gangen. Bij elke gang krijg je een groot bord met diverse tapas erop (op hun website staat het menu). Prima smaken! Het is geen tapas met culinaire verrassingen, maar wel allemaal lekker gemaakt. In de regel is dit voldoende, al had ik zelf bij de laatste keer wel nog wat 'trek'. Als je besteld van de kaart, zijn diverse keuzes mogelijk. Porties zijn dan ook royaler. En voor de gemiddelde eter zal zo'n 5 tapas in totaal voldoende zijn. Het eten is op zich niet zo heel duur. Wel vind ik de wijn en bier wat prijzig, maar ook niet erg afwijkend van andere restaurants. Al met al een aanrader en voor ons een plek om terug te komen.

Tim .
  • Datum van je bezoek: 19 sep. 2015
Onlangs met twee personen gaan eten, voldoende parkeergelegenheid in de straat en naast het pand. Knus restaurant en redelijk basis ingericht. Tapas menu besteld, bestaande uit 7 voorgerechten en 7 warme hoofdgerechten. Wegens zwangerschap van mijn vrouw gevraagd voor een vervangende tapas (ipv rauwe ham) en vormde geen probleem. Eten prima van smaak en erg ruime porties, geen ruimte meer voor een nagerecht. Nog redelijk jonge bediening maar wel zeer attent. Speciaal bier van de tap een mooie plus.
Kerry C.
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2015
Op een zomerse avond lekker buiten tapas gegeten hier. Wel wat last van wespen, maar daar werd meteen op gereageerd door het personeel met citroen met kaneel op tafel te zetten en dat hielp! Tapas menu is redelijk standaard, niet echt iets bijzonders erbij. De kwaliteit van de producten was ook redelijk standaard... De calamaris was rubberig... Helaas een veelvoorkomend probleem bij dit gerecht... Service was prima, niets op aan te merken! En de aankleding buiten was ook erg gezellig.
Eric W.
  • Datum van je bezoek: 23 mei 2015
Jubileum gevierd met 24 mensen.
Uitstekend opgevangen en het eten was goed vezorgd en de bediening was goed.
Voor ieder wat wils.
Voor herhaling vatbaar.
Dennyp .
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2014
Op de laatste zondag van onze vakantie 7 september 2014, voor de eerste keer een bezoek gebracht aan dit heerlijke restaurantje. We hebben in de fantastische tuin genoten van veel verschillende, maar allemaal overheerlijke tapas gerechtjes. Bediening was uitstekend zeer kundig en vriendelijk. Wij hebben ons nieuwe tapas restaurant gevonden!!! Het was een fantastische afsluiting van onze vakantie.
N. S.
  • Datum van je bezoek: 11 mei 2014
Heerlijke tapas en veel keuze, ook zonder vlees/vis. Vriendelijke en alerte bediening met voldoende kennis van de kaart. Ik kom hier zeker terug in de zomer om buiten op het terras te eten!
FamMulders .
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2013
Alweer heerlijk gegeten hier. Wat je ook kiest de keuze is altijd goed. Maak een keuze van tapas uit de uitgebreide kaart of kies voor het tapasmenu. Geen zin in tapas kies dan een heerlijk hoofdmenu. Geen keuze uit 20 stuks maar slechts 4 heerlijke hoodfgerechten.

Ook al is het erg druk (reserveren gewenst) de eigenaresse en haar personeel stralen rust en vriendelijkheid uit. Je kunt hier heerlijk onthaasten en na het eten lekker na keuvelen aan je tafel of aan de bar.

Kortom een super keuze.
Vic V.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2012
Eenvoudig maar goed. Combi restaurant en bar. eenvoudige kaart met prima gerechten. Wij gingen voor het tapas menu. Zeven voor en zeven hoofdgerechtjes. Goede smaken en variatie, ook zeedieren. Als je lekker ontspannend verschillende tapas wilt eten in een 'levende' atmosfeer, zeker de moeite waard. Prijs-kwaliteit dik in orde.