Café 't Sluisje

Dinsdag t/m Zondag 12:00 - 01:00

• Af te huren , Huisdieren welkom , Per boot te bereiken , Terras
Grzesznik .
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2016
't Sluisje moet het natuurlijk hebben van de locatie, aan een sluis (ja echt) in de prachtige Nieuwendammerdijk. Voor het eten hoef je het niet te doen (de saté en de hamburger waren op z'n best middelmatig te noemen: die laatste kwam uit de diepvries), maar goed, daar zijn de prijzen dan ook naar. De bediening is warrig maar allervriendelijkst. Fijn zonnig terras waar je over zowel het water als de straat uitkijkt.
Wilko M.
  • Datum van je bezoek: 28 mei 2016
Na een heerlijk rondje fietsen in het achterland van Amsterdam heerlijk op bij t sluisje op het terras gezeten. Onder het genot van lekkere cappuccino genoten van een heerlijk vers belegd broodje. En wat een leuke bediening. Zeker een aanrader.
AdrianaMaria .
  • Datum van je bezoek: 5 jul. 2015
Werkelijk prachtige locatie met een ruim terras.
Opstap- en uitstappunt pal voor de deur op zondag in de zomermaanden voor een vaartocht met het Historisch IJveer van de Stichting Move Amsterdam.
Een ware belevenis, die rondvaart!

Lekkere huisgemaakt eten. De beperkte kaart doet niets af aan de kwaliteit van hetgeen wel wordt geboden.
Aardige en vlotte bediening. Gezellig cafe. Kortom: een aanrader voor een mooie zondag!
M O.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2015
Leuk terrasje hebben ze hier in een prachtig gedeelte van Amsterdam Noord, met van die leuke houten dijkhuisjes etc. De dag afgesloten hier met en portie prima bitterballen en een lekkere koffie verkeerd. Binnen is niet bijzonder maar het terras is wel leuk en heeft veel zon. Helaas heeft het terras ook zeer veel onbezonnen rokers als vast publiek, dat is wel een minpunt.
G-need .
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2014
Lekker normaal eten en we mogen altijd met de kinderwagen via de achterdeur naar binnen. Inrichting heel gezellig met mooie foto's, alleen die gokkasten zijn wat minder, maar daar kom je geloof ik niet zomaar van af als eigenaar.
AmsterdamNoord .
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2013
Onderstaande recensie herken ik totaal niet. Ik kom al jaren naar volle tevredenheid in Café 't Sluisje. Er zal ongetwijfeld weleens iets fout gaan, maar naar mijn ervaring is het personeel altijd zeer vriendelijke en service gericht. Ik zou er dus ook zeker heen gaan voor een verassingsetentje en ben ook van plan om mijn aankomende verjaardag er te gaan vieren.

Naar mijn ervaringen een super leuk oud bruin café, op een geweldige locatie, waar ik in ieder geval nog vele malen een bezoekje aan zal brengen.
J R.
  • Datum van je bezoek: 5 jul. 2013
Vreselijk onbeschofte bediening. Behalve dat meerdere malen ons eten niet aankwam of door anderen werd opgegeten, is er geen enkele keer een excuus aangeboden.

Heel vervelend allemaal en we voelden ons allemaal erg opgelaten: hier niet gaan eten als je iemand wilt verrassen met een avondje uit eten. Want ondanks dat de drukke straat er leuk uitziet, wij gingen er met een leeg gevoel weer vandaan.
Aldeau .
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2012
Natuurlijk hebben we het hier niet over een toprestaurant, maar wel een plek (cafe / terras) waar het meer dan aangenaam toeven is en de kleine kaart genoeg smakelijks biedt voor een eveneens aangenaam bedrag. Broodje zalm met roomkaas, kappers en sla is natuurlijk oersimpel, maar dient wel met verse waren gemonteerd te zijn. En daar kan je bij 't Sluisje van op aan. De huisgemaakte tonijnsalade mag er trouwens ook zijn.Ben zelf niet bijster van de gefrituurde hap, maar mocht er ooit een Meester(es) der Frituur te kiezen zijn weet ik wel waar mijn stem op uitgebracht zou worden: kaasstengels, vegaloempiatjes en ga zo maar voort, het is allemaal van een krisperknasperigheid die zijn weerga niet kent. Aanrader!