Cafe 't Pothuiske

Het Bat 1 6211 EX Maastricht Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Cafe 't Pothuiske

Zondermeer .
  • Datum van je bezoek: 31 mei 2014
Een leuk café met een mooi bierassortiment. We hebben hier genoten van een heerlijke kruidige uiensoep! Er werd ruim brood bij geleverd en er zat een mooie dikke laag kaas op. Als hoofdgerecht koos ik voor het vispotje met prei, erg lekker. wederom een lekker stuk vers stokbrood erbij. Mijn vriend koos voor de kipsalade die ook zeer geslaagd was. Lekkere bieren, leuke sfeer, mooi plekje langs de Maas.
VanKastel .
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2013
Genoten van de heerlijke kroketten en vooral van de vele lekkere bieren. Het lukt natuurlijk niet om ze allemaal te proeven maar we zijn toch een heel eind gekomen ha, ha!
Fantastisch biercafé!!
Letty V.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2012
Fantastisch tentje. Klein, druk, gezellig en heerlijk eten. Wij hebben genoten van onze stamppotjes, leuk serveerde in aparte pannetjes.