Café 't Neutje

• ...

Meer informatie over restaurant Café 't Neutje

Zaratje .
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2015
lekker hier gegeten, alles ging vlotjes het was zeker gezellig dus we zullen het zeker weer gaan proberen. als je gezelligheid wilt ben je aan de juiste adres
Petra R.
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2014
Altijd gezellig in het Neutje! Zelfs een uitgebreide lunchkaart en vooral vriendelijk en gezellig personeel! Ik kom hier zeker terug!
Daisy J.
  • Datum van je bezoek: 10 mei 2014
Cafe 't Neutje is een bruin cafe met een leuke, warme uitstraling. Bij aankomst op een aardige manier welkom geheten, waarna we vrijwel direct geholpen worden. Lunch kaart is erg divers en ook nog erg lekker. Ons werd gemeld dat de broodjes 'iets langer zouden duren' waarna we maar 10 minuten hoefden te wachten! Top service en leuke bediening. Deze zomer zeker terug om van het terras te mogen genieten.
Dominique E.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2013
Vriendelijk en gezellig personeel. De broodjes die ze bij de lunch serveren zijn lekker en divers. Het broodje bal met saté saus is mijn favoriet (ondanks dat hij niet meer op de kaart staat, bestel ik hem toch!) Voor de rest moet je hier gewoon voor een gezellig biertje met je vrienden komen. De uitgebreide bier-kaart bied genoeg mogelijkheden om te genieten!
Mjammie M.
  • Datum van je bezoek: 18 mei 2013
Mijn ervaring is compleet anders, vergeleken bij onderstaande beoordeling. Locatie: interieur: niet gezellig ogende bruine kroeg. Exterieur: heerlijk terras op gezellig plein. 't Neutje noemt zich studentencafé. Overdag echter geen student te bekennen, maar allemaal wat oudere mensen. Service goed. Serveerster vriendelijk en oplettend. Broodje goede prijs/kwaliteitsverhouding. Kleine tip: binnen hangt de menukaart aan de muur, boven je tafeltje. Als je wat verderaf zit, is de verlichting vrij slecht en zijn de lettertjes te klein, waardoor de menukaart nauwelijks te lezen is. Menukaart boven de tafel iets vergroten of losse menukaarten aanreiken, zouden handig zijn.
Ano N.
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2013
We nemen van een groepje vriendinnen de tafel over. Er staat dan nog wat rommel, maar het is druk en de bediening heeft er nog geen tijd voor gehad. Een bedieningsmedewerker kwam, we vroegen naar bittergarnituur maar ze hadden geen frituur (welk café heeft nou geen frituur?) en een vriend van mij vroeg om een combinatie van de borrelkaart. Na een arrogant hoongelach van de jongen, besefte we dat er een borrel garnituur op de kaart staat dus bestelde we dat. Vervolgens krijgen we een bord met brokken vieze kaas, vieze salami en vieze worst met zakjes warme mosterd wat €8,50 kost. En al en met al zitten we nog steeds met de afval en glazen van de vorige bezoekers. Jammer maar helaas. Je zult je geld toch wel binnen krijgen met de zomer maar je zou je moeten schamen.