Café SuuS

- Diner vanaf 17:00

Jouw recensie over het restaurant Café SuuS

Mae V.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2016
Wat een goed restaurant! Nog nooit zo'n perfecte service gehad! De bediening doet zo haar best om het je echt naar de zin te maken en is zeer welwillend om rekening te houden met allergieën en diëten. Voor ons was er precies uitgezocht wat we wel en niet konden hebben (vegetarisch, koemelkallergie, geen paprika...). We hebben gesmuld van spiesjes, tomaat, mozzarella en pesto, groente loempia's, ravioli met spinazie en ricotta en kroketjes van geitenkaas. Weer naar Kerkrade, weer naar Suus!!
Limburgseproever .
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2016
Heerlijke kleine broodjes en salades plus appeltaart gegeten voor de lunch! Leuk dat alles zo klein is zodat je meerdere dingen kunt proeven.
Rik S.
  • Datum van je bezoek: 17 mei 2015
Voor de eerste keer hier gegeten en dit was goed bevallen. Een goed concept met kleine gerechten in Nederlandse stijl. De bediening was prima. De kwaliteit van het eten was goed en de smaken waren in orde. De gerechten zouden nog iets meer geoptimaliseerd mogen worden om zodoende de smaken iets meer in balans te brengen, maar al met al tevreden en komen nog eens terug.
Nogmaals bedankt voor jullie komst / lovende recensie.
Met alle plezier dat we het onze gasten zo lekker en makkelijk mogelijk willen laten smaken.
Tot snel! Groetjes Suus
Ramirez .
  • Datum van je bezoek: 2 mei 2015
Leuk restaurant op de markt in kerkrade met Zeer aardig en snel personeel. Ze hebben allemaal kleine hapjes " bites " een soort van tapas, maar van diverse keukens. Erg leuk principe. Ik kreeg een beetje Spanje gevoel, maar dan met een Limburgs hooggegist bier brand zwaar blond van de tap. Aanrader!
FotoRein .
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2014
Gezellig eetcafé op de Markt in Kerkrade. Temidden van het jaarlijkse kermisgeweld buiten hebben echtgenote en ik binnen een mooie avond beleefd. " Kent u ons concept?" "Ja dat kennen we." Allemaal kleine hapjes, je ziet het steeds vaker in de horeca, in Groenlo, in Amsterdam en nu dus ook in het zuiden. Maakt het eten spannend en afwisselend omdat er steeds iets nieuws gebeurt.

Eerste ronde: aubergine met geitenkaas en bospaddestoelensoepje. Soep in fraai glas - met echte paddestoelen - en bieslook, heerlijk.
Tweede ronde: salade kip en carpaccio gamba. De carpaccio werd begeleid door een exotische vinaigrettesaus en smaakte daar ook helemaal naar. Carpaccio zelf had helaas geen smaak, ook niet zonder saus.
Derde ronde: Japanse saté en kipsate met pindasaus. Beiden met frites en lekkere kruidenmayonaise. Frites helaas te zout.
Laatste ronde: ijs als desert, helemaal OK.

Conclusie plus: De bediening is typisch Limburgs: bijzonder attent, vlot en persoonlijk. Visuele presentatie; alle gerechten worden oogstrelend op olijfhouten plankjes geserveerd. Belangrijk want het oog wil tenslotte ook wat. Dorstlessing; Brand Weizen van de tap. Professioneel gerunde tent met plezierig interieur.
Conclusie min: Mischien kan de kok het zout in de keuken eens achterwege laten, het staat immers al op tafel.
D.B.E. G.
  • Datum van je bezoek: 2 mei 2014
Erg leuk concept op de Markt in Kerkrade. De menukaart bevat alleen kleine hapjes (bites) die je aan kunt kruisen op een formulier. Het lijkt dus een beetje op een tapasbar, alleen zijn de gerechtjes hier niet typisch Spaans en bestelt iedereen individueel. Die gerechtjes zijn zonder uitzondering prima van smaak en kwaliteit. De keuze is bovendien erg ruim (koud, warm, soep, salades), waardoor je hier na één avondje nog zeker niet uitgeproefd bent. De bediening is accuraat, lekker snel en geeft keurig uitleg bij elk gerechtje.
Sommige prijzen van gerechtjes zijn wel wat aan de hoge kant. Zo is 2,50 euro voor een kleine portie frietjes met overigens heerlijke kruidenmayonaise wel wat veel naar ons idee.
Al met al een aanwinst voor Kerkrade, waar je zoals gezegd vaker dan één keer heen kunt.