Café SuuS

• : Gratis parkeren in de buurt & Betaald parkeren in de buurt

Dinsdag t/m Zondag
- Ontbijt / Lunch vanaf 10:00
- Diner vanaf 17:00

• Duits gesproken , Engels gesproken , Frans gesproken , Huisdieren welkom , Open op zondag , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Mae V.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2016
Wat een goed restaurant! Nog nooit zo'n perfecte service gehad! De bediening doet zo haar best om het je echt naar de zin te maken en is zeer welwillend om rekening te houden met allergieën en diëten. Voor ons was er precies uitgezocht wat we wel en niet konden hebben (vegetarisch, koemelkallergie, geen paprika...). We hebben gesmuld van spiesjes, tomaat, mozzarella en pesto, groente loempia's, ravioli met spinazie en ricotta en kroketjes van geitenkaas. Weer naar Kerkrade, weer naar Suus!!
Limburgseproever .
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2016
Heerlijke kleine broodjes en salades plus appeltaart gegeten voor de lunch! Leuk dat alles zo klein is zodat je meerdere dingen kunt proeven.
Rik S.
  • Datum van je bezoek: 17 mei 2015
Voor de eerste keer hier gegeten en dit was goed bevallen. Een goed concept met kleine gerechten in Nederlandse stijl. De bediening was prima. De kwaliteit van het eten was goed en de smaken waren in orde. De gerechten zouden nog iets meer geoptimaliseerd mogen worden om zodoende de smaken iets meer in balans te brengen, maar al met al tevreden en komen nog eens terug.
Nogmaals bedankt voor jullie komst / lovende recensie.
Met alle plezier dat we het onze gasten zo lekker en makkelijk mogelijk willen laten smaken.
Tot snel! Groetjes Suus
Ramirez .
  • Datum van je bezoek: 2 mei 2015
Leuk restaurant op de markt in kerkrade met Zeer aardig en snel personeel. Ze hebben allemaal kleine hapjes " bites " een soort van tapas, maar van diverse keukens. Erg leuk principe. Ik kreeg een beetje Spanje gevoel, maar dan met een Limburgs hooggegist bier brand zwaar blond van de tap. Aanrader!
FamMulders .
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2014
Heerlijk gegeten volgens een soort tapas principe, kleine gerechtjes, met zorg klaargemaakt.
Zoals een kleine uitsmijter, mini hamburger, halve portie spareribs en lekker gekruide frietjes, etc., etc. Heel vriendelijk en behulpzaam personeel. Hier ook geweest in zomer, gezellig. Mooie inrichting.
Bi0nda .
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2014
Ik ben al meerdere keren bij Suus geweest maar gister de eerste keer in de avond daar gegeten. De gerechtjes zijn apart, mooi geserveerd en smaken heerlijk! Daarnaast is het een gezellige zaak en heeft de bediening oog voor de gasten.
Chai .
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2014
Een fris en gezellig restaurant, zeer geschikt om in een luchtige en ontspannen sfeer te eten. Tapas; je kunt er allemaal kleine hapjes aankruisen op een blocnote, die worden dan even later geserveerd. Ruime leus en overwegend zeer smakelijk, soms wat veel knoflook met name in de beef Teriyaki en Japanse saté. Vlotte en vriendelijke bediening .
Richardramonz .
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2014
Leuk concept met kleine gerechten. Enkel hadden de hapjes die wij bestelden geen smaak. Welliswaar staat peper en zout op tafel maar dit is natuurlijk naar onze mening niet de bedoeling dat er totaal geen smaak aan zit. We geven het snel opnieuw een kans.
Tippi .
  • Datum van je bezoek: 24 jul. 2014
Een heel leuk restaurant waar ik graag kom met mijn 86 jarige tante. Er worden kleine hapjes geserveerd waardoor het kiezen van het gerecht geen issue meer is. Je kunt er nl velen kiezen. Een alternatieve manier van tapas maar dan lekkerder. Zowel de lunch gerechten als de desserts zijn meer dan lekker. De chocolade rock is een echte aanrader. Ik kom er steeds weer graag voor terug.
Naast die heerlijke gerechten wordt er ook nog vriendelijke en professionele service gegeven waardoor een bezoek aan dit restaurant zeker een aanrader is. Enige nadeel van dit restaurant: Ze zijn op maandag gesloten :-)
FotoRein .
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2014
Gezellig eetcafé op de Markt in Kerkrade. Temidden van het jaarlijkse kermisgeweld buiten hebben echtgenote en ik binnen een mooie avond beleefd. " Kent u ons concept?" "Ja dat kennen we." Allemaal kleine hapjes, je ziet het steeds vaker in de horeca, in Groenlo, in Amsterdam en nu dus ook in het zuiden. Maakt het eten spannend en afwisselend omdat er steeds iets nieuws gebeurt.

Eerste ronde: aubergine met geitenkaas en bospaddestoelensoepje. Soep in fraai glas - met echte paddestoelen - en bieslook, heerlijk.
Tweede ronde: salade kip en carpaccio gamba. De carpaccio werd begeleid door een exotische vinaigrettesaus en smaakte daar ook helemaal naar. Carpaccio zelf had helaas geen smaak, ook niet zonder saus.
Derde ronde: Japanse saté en kipsate met pindasaus. Beiden met frites en lekkere kruidenmayonaise. Frites helaas te zout.
Laatste ronde: ijs als desert, helemaal OK.

Conclusie plus: De bediening is typisch Limburgs: bijzonder attent, vlot en persoonlijk. Visuele presentatie; alle gerechten worden oogstrelend op olijfhouten plankjes geserveerd. Belangrijk want het oog wil tenslotte ook wat. Dorstlessing; Brand Weizen van de tap. Professioneel gerunde tent met plezierig interieur.
Conclusie min: Mischien kan de kok het zout in de keuken eens achterwege laten, het staat immers al op tafel.
Evelien S.
  • Datum van je bezoek: 29 mei 2014
Wij zijn een weekendje weg in Zuid-Limburg. Via Iens.nl terecht gekomen bij cafe Suus vanwege het tapas idee, maar dan niet Spaans. Dit is ons erg goed bevallen en we raden het dan ook iedereen aan! Het eten was erg lekker en de opmaak was geweldig. Reserveren lijkt nodig, want ook vanavond zaten alle tafels meer dan vol. Gelukkig kon er voor ons nog een plaatsje worden vrijgemaakt aan het einde van de bar. De 'chocolade rock' krijgt overigens een 10. De prijs kwaliteit verhouden vonden wij ook zeer goed. Nogmaals, een aanrader!
D.B.E. G.
  • Datum van je bezoek: 2 mei 2014
Erg leuk concept op de Markt in Kerkrade. De menukaart bevat alleen kleine hapjes (bites) die je aan kunt kruisen op een formulier. Het lijkt dus een beetje op een tapasbar, alleen zijn de gerechtjes hier niet typisch Spaans en bestelt iedereen individueel. Die gerechtjes zijn zonder uitzondering prima van smaak en kwaliteit. De keuze is bovendien erg ruim (koud, warm, soep, salades), waardoor je hier na één avondje nog zeker niet uitgeproefd bent. De bediening is accuraat, lekker snel en geeft keurig uitleg bij elk gerechtje.
Sommige prijzen van gerechtjes zijn wel wat aan de hoge kant. Zo is 2,50 euro voor een kleine portie frietjes met overigens heerlijke kruidenmayonaise wel wat veel naar ons idee.
Al met al een aanwinst voor Kerkrade, waar je zoals gezegd vaker dan één keer heen kunt.
Capelle182 .
  • Datum van je bezoek: 21 feb. 2014
Weekendje weg in het zuiden des lands. Geadviseerd bij de lokale boekhandel dat het goed eten is bij Café Suus (kleine hapjes, tapas style). Dat bleek wel, alle tafels waren gereserveerd. Was nog wel een plekje vrij aan de bar. Niet erg, is vaak de meest gezellige plek.
Tapas geniet onze voorkeur, je vult 3 gerechten in en deze staan redelijk snel klaar. Hebben het bij 2 rondes gehouden en daarna nog een overheerlijk toetje.
Gerechten waren allemaal prima in orde (beef teriyaki en de ossenhaascarpaccio waren van grote kwaliteit ).
Prima en attente bediening, genoeg tijd tussen de gerechten. Zeker een aanrader als je in Kerkrade en omgeving bent en je wilt lekker (en net ff anders) eten tegen een goede prijs.