Café Suisse

Maastrichterlaan 63 6291 EL Vaals Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Café Suisse

Tiny C.
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2016
Zaterdag 15 oktober. Het jaarlijkse familie etentje. Deze keer bij Suisse in Vaals. Super goed bevallen. Geweldige ontvangst, geweldige bediening en het eten was uit kunst. De hele familie was zeer maar dan zeer tevreden. We hebben gesmuld. Zeker een aanrader. Het fijne is dat je hier ook met grotere groep gewoon A la carte kunt eten. Super bedankt mensen van Suisse.
Tiny C.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2016
Famile eten hier gehad. Super gastvrij, geweldige bediening en het eten .. Uit de kunst. In een woord GEWELDIG. Met 12 personen a la carte. Eten is op dit moment nog niet zo makkelijk. Nou bij Suisse maken ze daar geen probleem van. En echt allemaal te gelijk het eten geserveerd. Dames Chapeau. Het was geweldig. Voor herhaling vatbaar. Groetjes Tiny Collaris
Wesselpl .
  • Datum van je bezoek: 20 feb. 2016
Vorige week met m'n weer lekker gegeten bij ons favoriete restaurant in Vaals. We zaten buiten in de voor ons vernieuwde serre (die erg gezellig was). We hadden het eten besteld 3x het dagmenu, het was geen probleem om de soep en de saus bij het hoofdgerecht te veranderen. Ondanks de grote groep die zat te dineren hadden we het eten erg snel gekregen.
Anton M.
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2015
Gezellig café restaurant met vriendelijke bediening. Als voorgerecht een garnalencoktail. Lekker van smaak al hoeft er van mij geen toef slagroom bovenop.
De entrecote was perfect bereid. Geserveerd met friet, aardappeltjes, koolraap en een schaaltje salade. Eenvoudig maar goed bereid. En extra schaaltje friet werd snel een gratis geregeld.
Het 2 persoons tafeltje middenin de kamer was een wat rare plek.

Al met al een aanrader waar ik zeker vaker terug zou komen.
Herbert V.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2015
In de drukke hoofdstraat van Vaals gestopt voor een lunch op doorreis naar ons hotel.
Type bruincafe met een kaart met toch voldoende keus. Mijn partner nam een goede gevarieerde salade van flinke omvang , smaakte. Zelf nam ik een goed gevulde omelet.
Een lekker biertje van de tap en goed verzorgde thee'tjes vormden begeleiding.
De bediening was vriendelijk en attent.
Sinus .
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2014
Gezellig restaurant om heerlijk hapje te doen! Gewoon eerlijk eten voor weinig geld. Lekker met uitgebreid garnituur! Smaak hoofdgerechten prima! Zaak zat vol en toch kregen alle gasten aandacht! Ook erg handig dat er een parkeergelegenheid achter de zaak is. Met een muntje die je krijgt bij vertrek gaat de slagboom weer open. Aanrader voor een iedereen!
Han J.
  • Datum van je bezoek: 22 jun. 2013
Nog nooit zo'n lekkere kogelbiefstuk gehad als hier. Echt formidabel. De lekkere garnituur erbij was voor mij het avondeten helemaal compleet. Mijn vrouw had de sate maar dit was een beetje te weinig. Bij een spies wil je dan ook graag écht een spies met veel vlees eraan en niet een stokje met een paar stukjes vlees.