Café Stout

Korenmarkt 10 6811 GV Arnhem Nederland Kaart

Speciale deals

-30% op de Rekening

Over het restaurant Café Stout

Café STOUT is een uitstekend eetcafé op hét uitgaansplein van Arnhem, de kwaliteit is verrassend goed en de sfeer en service zijn open en spontaan.
Na het diner kun je lekker blijven zitten, er wordt vaak nog iets georganiseerd: salsa, karaoke, live muziek of een DJ.

Meer informatie over restaurant Café Stout

om de hoek
  • : Gratis parkeren in de buurt (langs de Rijn, straatnaam = Onderlangs) & Betaald parkeren in de buurt

Dinsdag en Woensdag 17:00 - 22:30
Donderdag 17:00 - 02.00
Vrijdag en Zaterdag 15:00 - 03.00

Jouw recensie over het restaurant Café Stout

Johan D.
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2017
Op zich heerlijk gegeten, alleen was de biefstuk erg taai vd mix grill. Bediening was erg vriendelijk.
ch.batist .
  • Datum van je bezoek: 19 sep. 2017
Niet voor de eerste keer voor ons maar voor vrienden die mee waren wel. Alle 4 genoten.
We werden herkend met de mededeling- de sla is nog steeds niet gehusseld.Dit naar aanleiding van het feit
dat de salade in een te klein schaaltje wordt geserveerd zodat je niet de dressing kunt "husselen"
Volgende keer gewoon om een apart bordje en dressing vragen. De pasta basta en de spies van Mies
waren weer vanouds heerlijk en de toetjes lieten zich ook best smaken. Aanrader !
minke S.
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2017
Hele gezellige, ongedwongen sfeer. Wij en onze tieners hebben heerlijk gegeten.
Personeel was erg vriendelijk en gezellig.
J W.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2017
Prima leuk restaurant/bar om uit te gaan eten. Menu kaart goed gecommunineerd met restaurant naam. Top. Eigen minpunt van aandacht bakje rauwkost (sla) erg grote sla blaadjes en flauw van smaak helaas.
Christel A.
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2017
Met de AH restaurant actie komen we bij Stout in Arnhem terecht. De bediening is vriendelijk en informeel, prima. We mogen uit de hele kaart kiezen met uitzondering van het paletje, een proeverij als voorgerecht. Jammer, daar keken we juist naar uit. Ook wordt ons verteld dat we geen sate kunnen kiezen, deze is helaas op.

De tafel is gedekt met 1 set bestek, we dienen voor- en hoofdgerecht met hetzelfde bestek te eten. Mijn tafelgenoot mist een mes en moet hier om vragen.

Vooraf kies ik de zalmtartaar, lekker op smaak. Wat opvalt is dat de verhouding wat zoek is. Een relatief klein bolletje zalm met wel heel veel salade. Mijn tafelgenoot heeft de champignons besteld, die smaken ook erg lekker. Een andere tafelgenoot bestelt nog een tonic, er wordt bij gezegd dat deze nu niet vergezeld zal gaan met een schijfje citroen, de citroenen zijn op…

Het hoofdgerecht laat redelijk lang op zich wachten. Ik moet even denken over het hoofdgerecht en twijfel over de mixed grill met kip, biefstuk en varken. Wanneer goed gebakken uitstekend maar kip en biefstuk worden helaas maar al te vaak te ver doorgegaard en het is al gauw een flink bord vol. Ik besluit daarom voor de ossenhaasspies te gaan. 2 tafelgenoten bestellen wel de mixed grill. Mijn ossenhaasspies is lekker mals, goed gekruid en gebakken. De mixed grill valt qua hoeveelheid gelijk al wat tegen. Nog niet eerder zo’n summier bordje vlees als mixed grill geserveerd zien worden. De kip is droog, de biefstuk niet bijzonder en beide heren hadden achteraf toch liever de ossenhaasspies besteld maar niet dermate dat ze hier over hebben geklaagd. De frietjes die er bij geserveerd worden zijn lekker en de salade gaat ook helemaal op. Lekker. Wat ons opvalt is dat er op een andere tafel sate wordt geserveerd, was deze al van tevoren besteld of was deze helemaal niet op? Vreemd…

Als nagerecht ga ik voor de chocolademousse, en de in chocola gedoopte aardbei. De mousse is machtig maar erg lekker.

Na het afrekenen gaat mijn tafelgenote rond met de pepermuntjes die op de bon liggen. Het valt me op dat er een duo van vis op onze bon staat, deze hebben we niet gehad. Ik bekijk de bon verder en kom erachter dat wij de verkeerde tafel hebben afgerekend. We krijgen het teveel betaalde bedrag terug.

Voor een avondje uit eten met korting was dit prima, voor het volle pond was het me denk ik niet waard geweest.
jolandasonja .
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2017
Het eten was goed en er is voldoende keus de bediening was vriendelijk en een goede prijs kwaliteit verhouding kortom we hebben genoten
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2017
wel misschien voor herhaling vatbaar; entourage is rustig, maar druk door andere activiteiten; gerechten werden smaakvol geserveerd; drankjes redelijk van prijs.; afrekening via "bonnen" werkte goed
kimdevaal .
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2017
Heerlijk gegeten in een gastvrij eetcafe met supervriendelijke en behulpzame bediening!
Allergieen waren geen probleem en er werd goed meegedacht, top!
Lan A.
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2017
Het was goed, zalm was iets te gaar, maar iindelijk een echte dame blanche met warme chocolade saus!
Vriendelijke bediening.
yvonbij .
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2017
Leuke vlotte bediening in een lichte serre-achtige omgeving. Jammer van de mayoniase op de carpaccio, goede hoofdschotels met genoeg groente en een lekker toetje.
N D.
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2017
Het eten was goed. De biefstuk en de varkenshaas iets te ver door gebakken, naar mijn smaak. Maar smaken verschillen. Verder lekker gegeten.
Gerard R.
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2017
Top , lekker gegeten
Silent-Annie Y.
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2017
Wij zijn 1 x per jaar in Arnhem en eten dan graag bij Stout, ook met de AH restaurantaktie kun je hier alles bestellen wat er op de kaart staat.
Superlekkere gerechten, uitermate vriendelijke en vrolijke bediening. ToetjesTip: Heethoofd!
margreet.muns .
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2017
Het personeel was vriendelijk. We werden snel geholpen, maar de wachttijd tussen de gerechten door was lang. Voor- en nagerecht vond ik uitstekend (salade en een soort crème brûlée). Het hoofdgerecht (Gnocchi Vegi) vond ik tegenvallen: de sperziebonen overheersten erg en er zat weinig parmezaanse kaas op. Ik kende dat gerecht niet en wilde het eens proberen, maar ik zou het niet nog eens kiezen.
Aan het begin van de avond zaten we buiten, maar toen het te koud werd, konden we binnen zitten. Daar was voldoende plaats. Binnen waren voorbereidingen aan de gang voor een dance-feest, waardoor de sfeer wat rommelig en lawaaiig was. Dat werd wel van tevoren gezegd, maar wij stoorden ons niet aan de muziek. Integendeel: jammer dat het feest pas om 22.00 uur begon, anders was ik nog wel even gebleven.
Theo G.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2017
Wij hebben bij Café " Stout " goed gegeten, de bediening was goed en vriendelijk en het eten was vers. Verder een goede muziek op de achtergrond. Een groot minpunt was er wel en dat was een grote erg luidruchtige groep mensen dat op dat moment als stoorzender werkte.
MarjanvR .
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2017
Leuk restaurant/café in het hartje van Arnhem. Groot terras buiten, lichte serre en een wat donkerder binnengedeelte. Vriendelijke ontvangst en bediening. Het eten was prima.
Floor B.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2017
Het is een gezellig eetcafé met erg goed eten. De muziek stond niet te hard en er kon een geintje gemaakt worden. Al met al hebben wik een zeer geslaagde avond gehad.
Ingrid R.
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2017
Heerlijk gegeten onder het genot van heerlijke achtergrond muziek. De bediening was super. Wij komen zéker terug. Ga zo door.
mandy B.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2017
Prima bediening, alles kan en mag. We hebben er uitgebreid getafeld zon twee uur. Heerlijk gegeten en niet duur.
Helemaal tevreden.
Martine D.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2017
Vriendelijk personeel, buiten is meer leuke aankleding bij de buren. Over het eten: Zowel de courgettesoep als de balletjes in de soep met ballen hadden niet veel smaak. Bij de mega vega verwachtte ik een Italiaans gerecht, maar de truffelpasta leek meer op bami in een dikke laag olie. De chocolademousse met aardbeien gedipt in chocola viel tegen: slechts 1 aardbei en de chocolademousse was zout. De crème brûlée met vanille-ijs was lekker, maar die hoeveelheid ijs was maar ongeveer een eetlepel. De smaak van het eten en de grootte van de nagerechten viel dus wat tegen. Al met al voor ons niet voor herhaling vatbaar.