Café Stout

-30% op de Rekening

Exclusief menu's

Over het restaurant Café Stout

Stout – Arnhem
Een eetcafé met verrassend goed eten en een geweldige bediening.
Het diner is a-la-carte, zie de menukaart.
De sfeer bij STOUT is ongedwongen, er zijn loungebanken, gewone tafels en hoge tafels; overdag is het lekker licht in de serre, op het podium zit je juist lekker knus, kortom: voor ieder een juiste plek, een uitstekende prijs-kwaliteitsverhouding en de spontane bediening doet er alles aan om het je naar de zin te maken.

Meer informatie over restaurant Café Stout

om de hoek
  • : Gratis parkeren in de buurt (langs de Rijn, straatnaam = Onderlangs) & Betaald parkeren in de buurt

Dinsdag en Woensdag 17:00 - 22:30
Donderdag 17:00 - 02.00
Vrijdag en Zaterdag 15:00 - 03.00

• Af te huren , Huisdieren welkom , Wi-Fi

Jouw recensie over het restaurant Café Stout

Bert V.
  • Datum van je bezoek: 18 apr. 2018
Heerlijk gegeten. Zag er goed uit. Vriendelijke bediening!
Grietje H.
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2018
Wandelend door het centrum van Arnhem op zoek naar een restaurant keken we nog even op de IENS app. Restaurant Stout had goede beoordelingen en een leuke aanbieding, dus op naar Stout! We zijn hartelijk ontvangen en hebben heerlijk gegeten. De bediening was super en de sfeer in het restaurant zeer relaxed. Echt een leuke, gezellige en heerlijke tijd gehad bij Stout. We komen graag terug!
Yvette V.
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2018
was gezellige sfeer.
Ellen V.
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2018
Lekker gegeten, smakelijk bereid op het bord!aardige bediening.
Alleen jammer dat het erg rustig was op zondagavond.
Albert V.
  • Datum van je bezoek: 2 mrt. 2018
Het was behoorlijk fris binnen
L.
  • Datum van je bezoek: 1 mrt. 2018
Heerlijk gegeten, vriendelijke bediening, alle gangen kwamen in een goede tijd achter elkaar. Wegens de buitentemperatuur (-7), was het binnen ook niet echt warm. Dat was het enige minpunt.
Henk W.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2018
Simone E.
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2018
Heerlijk glutenvrij broodje vooraf. Echt bijzonder lekker. Verder mooie gerechten voor goede prijs. Als ze het bestek en de borden zouden upgraden was het helemaal goed. Maar dat doet niets af aan de kwaliteit van het eten.
Arjan D.
  • Datum van je bezoek: 4 feb. 2018
Gezellige omgeving en leuke bediening.
Prijs kwaliteit verhouding was zeker goed..
Lisanne O.
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2018
Heerlijke 3 gangen menu gehad. Geen patat dan maar deze zijn erg lekker. de spareribs viel gewoon uit elkaar zo vers.
De porties zijn groot.
personeel zeer vriendelijk.
Roy W.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2018
Lekker gegeten, vlotte bediening, leuke tent.

Na het eten nog koffie gedronken. Er zat wat koffieprut onderin het kopje. Dit aan de bediening doorgegeven, koffie is niet op de bon gezet. Heel netjes!!!
EllertenBrammert .
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2017
Het komt gelukkig nog voor, zo'n restaurant waarbij je bij binnenkomst al het gevoel hebt dat alles gaat kloppen. Zo kwamen wij binnen bij Café Stout in hartje Arnhem. We worden zeer correct en vriendelijk ontvangen door gastheer Peter. We voelen ons zeer welkom en de sfeer zit er direct goed in. Peter luistert goed naar zijn gasten en doet alles om het je naar de zin te maken. Er wordt ons iets verteld over de kaart, waarna we kiezen voor een Paletje Stout, een combinatie van verschillende gerechtjes. We vragen wel of we eerst nog wat mogen borrelen, want het vertoeven in café Stout is een feestje op zich. We worden uitstekend en vriendelijk bediend en wanneer we er klaar voor zijn kunnen we ons werpen op het Paletje. En het is in een woord heerlijk! Alles is zeer smaakvol, maar vooral ook erg vers. Vaak is een salade een beetje een aankleding van de tafel, nu gaat alles op, tot de laatste stukjes groente aan toe. De bijgaande sausjes zijn van grote klasse, en de ons aangeraden wijn past er perfect bij. De keuze voor het hoofdgerecht is nog niet eens zo makkelijk, er staan echt leuke samenstellingen bij, zoals de duo van vis met een witte wijn saus, spareribjes en als een van de vegetarische gerechten aardappelgnocchi met haricots verts, kastanje champignons, oesterzwammen en Parmezaanse kaas. Ons gezelschap telt vandaag vier gasten, we bestellen allen verschillend en het oordeel is unaniem; alles uitstekend en heerlijk vers. Hulde aan de kok dus. Ook de bediening laat geen moment een steekje vallen, het is gewoon goed om hier te zijn. Ook de nagerechtenkaart ziet er leuk en gevarieerd uit, maar het bezoek aan café Stout kon al niet meer stuk. Kan het nog beter? Jawel! Peter nodigt ons uit voor een spelletje darts, waarbij hij de score bijhoudt op een app. In al onze vrolijkheid kunnen we toch niet meer zo goed rekenen. Zo hadden wij een top avond en raden daarom deze plek graag aan voor eenieder die eens uit eten wil bij een restaurant waar echt alles klopt. Aanrader voor 2018! Café Stout v.o.f. Korenmarkt 10, Arnhem tel. 026 8449259
Tineke O.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2017
ondanks dat we gererserveerd hadden en bericht dat we na een uur en kwartier in de film wilden zijn werd dit niet door de bediening opgepakt. We kregen (alleen hoofdgerecht besteld) na 2x aandringen ons gerecht een uur nadat we besteld hadden, waardoor we het in 10 minuten moesten opeten. Het gerecht zelf was heerlijk, maar dit kan natuurlijk absoluut niet qua service
Monique H.
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2017
We hebben echt heerlijk gegeten met de kinderen op sinterklaasavond. Het eten was echt heel goed net zoals de verschillende bieren op de tap . En een super aardige en vriendelijke meneer in de bediening. We komen zeer zeker snel weer terug bij stout ????
Tim M.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2017
prima eten, niets bijzonders en niet alles vers.
JJJ M.
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2017
Ambiance was niet echt gezellig.
Ramen smerig.
Het was erg rustig.
Zoals eerder vermeld, bediening prima, eten redelijk.
Riekie M.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2017
Het eten was prima en de bediening was vriendelijk , echte gastheren .
Jolanda K.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
Er kan nog een beeldscherm bij voor de andere kant, en voor de volgende keer zal ik weer daar gaan eten .
De prijsverhouding komt overeen met elk restaurant.
Alleen voor volgend jaar zal een ieder rekenschap moeten met de btw verhoging
nora E.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2017
Wij hadden de pech dat er onverwachts 3 groepen binnen kwamen, dit gaf behoorlijk wat geluidsoverlast.
De keuken en bediening kon deze drukte goed aan, de wachttijd tussen de gangen bleef goed.
Prijzen zijn best pittig voor de kwaliteit van de gerechten.
Ingrid V.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2017
Ah actie. Heerlijk gegeten. Veel keus. Hele vriendelijke bediening.
Lekkere huiswijnen. De entourage was niet erg sfeervol.