Café Stout

Korenmarkt 10 6811 GV Arnhem Nederland Kaart

Over restaurant Café Stout

Café STOUT is een uitstekend eetcafé op hét uitgaansplein van Arnhem, de kwaliteit is verrassend goed en de sfeer en service zijn open en spontaan.
Na het diner kun je lekker blijven zitten, er wordt vaak nog iets georganiseerd: salsa, karaoke, live muziek of een DJ.

Meer informatie over restaurant Café Stout

om de hoek
  • : Gratis parkeren in de buurt (langs de Rijn, straatnaam = Onderlangs) & Betaald parkeren in de buurt

Dinsdag en Woensdag 17:00 - 22:30
Donderdag 17:00 - 02.00
Vrijdag en Zaterdag 15:00 - 03.00

Sterre V.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2016
Hartelijke ontvangst, omdat we vroeg waren konden we zelf een plek uitzoeken. Als je niet in de serre zit is het vrij donker en zie je weinig. Bediening was vlot en vriendelijk, eten was prima in orde. Met de AH-actie betaal je de goedkoopste gerechten niet.
Hannie V.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2016
Wild smaakt totaal niet naar wild en ook een bijpassend groente garnituur ontbrak.
Wijn was goed en de bediening was goed
Lottekelly .
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2016
Heerlijk gegeten!! Ambiance was ons wat te industrieel, niet heel knus. Eten was echter lekker en in goede porties. Fijne service ook! En ze draaiden heerlijke jaren 80 muziek, daar houden we van!!!
Fambroekman .
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2016
Jammer dat een onderdeel (ossenhaasjes mies op spies) voor een deel niet super was. Ik heb het wel gemeld, maar de kelner heeft er niets mee gedaan.
Roos K.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
Personeel was niet erg ervaren maar wel vrolijk en hartelijk. Wat kan helpen is de tafels te verdelen onder het personeel zodat er geen dingen dubbel gedaan worden.

Sfeer was goed. We hebben er heerlijk gegeten en komen zeker nog een keer terug!
L V.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
Al met a is STOUT een aardig café-restaurant. In ons geval was echter de wachttijd zeer lang omdat zij ons waren vergeten. Hierdoor zat er zeker anderhalf uur tussen voorgang en hoofdgang. Wellicht kwam dit door nieuw personeel die het niet goed had doorgegeven, zo liet iemand ook bijna de borden vallen...

(Overigens raar dat wachttijd, prijs kwaliteit, etc. niet uitmaakt voor de score van de recensie)
Sandra D.
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2016
Heerlijke gegeten er was genoeg keus je mocht uit bijna alle dingen kiezen ook met de ah restaurant korting. Leuke en gezellige sfeer. Leuke bediening.
Christina K.
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2016
Lekker gegeten voor een redelijke prijs. De bediening was vlot en vriendelijk. De ambiance was gezellig. Het was geen probleem om te komen eten ondanks dat we aan dw late kant waren.

Bastienne S.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
Prima eten en vriendelijk personeel. Alleen als deur open ging kwam er veel kou mee, misschien is daar iets aan te doen, maar eten was heerlijk, maakte alles goed.
Linda.lammers .
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2016
Het was er gezellig druk deze woensdag avond. Je kunt er prima eten en de bediening is gastvrij. De ambiance is wel wat kil en ongezellig. Ook was het er niet bepaald warm, hier hoorden we helaas meerdere mensen om ons heen over.
Jfhgroener .
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
Vriendelijk personeel, gezellig en heerlijk gegeten. Wij gaan zeker weer terug al was het alleen voor het heerlijke toetje met warme pure chocola
Willemstalland .
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2016
Het bezoek aan cafe Stout is ons buitengewoon bevalle. Zeer aan te raden en we komen gegarandeerd nog een keer terug. Zowel eten, bediening als ambiance waren heel goed. En gezellig druk.
Linda V.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2016
Wauw wat hebben wij genoten van een heerlijk avondje uit. Het eten was goed, lekker en snel klaar. De muziek was rustig en zacht waardoor je lekker kon kletsen, de wijn was heerlijk, het personeel was gezellig, er werd niet moeilijk gedaan over een verse muntthee bij de zoete verleiding van het menu en ga zo nog maar even door.
We liepen weg met een mega volle buik en een smile op ons gezicht omdat we hadden genoten van deze avond! Bedankt!
Jeanine V.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2016
Door dat wij een halfuur in de file hadden gestaan waren wij niet op tijd, maar het was geen probleem en kregen een leuk plekje, mijn vriendin en ik namen allebei een gegrilde Spies van ossenhaas, dit was perfect gegrild, lekker zacht, voorgerecht was een garnalengerecht, ook goed, nagerecht was fruit, ijs en slagroom, dit was ook lekkerde bijbehorende groentemix plus frietjes maakte het etentje af.
Ik ga er zeker nog eens naar toe, ook om de zeer vriendelijke bediening.
Jacqueline V.
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2016
Heerlijk gegeten en vriendelijke bediening.
NicoleTim V.
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2016
eten was echt niet lekker gewoon. we hebben van alles wat laten staan. de zalm tartaar was gewoon gerookte zalm in stukjes gehakt en in een ringetje gedaan. de "salade" erbij was belachelijk een stukje komkommer, blaadje sla en wat wortel. het was niet op smaak gebracht. hoofdgerecht was ossenhaas aan een spies. Ik heb nog nooit meegemaakt dat er zoveel peesjes in een ossenhaas zat. er was geen sausje om de smaak te verdoezelen dus hebben we ons maar volgevreten aan de frietjes wat echt het enige was dat oké was. de toetjes die bij de koffie zaten waren droog, saai en totaal niet lekker. en de hemelse modder kon ermee door.het leek gewoon erg op dat alle producten kant en klaar ingekocht worden, warmgemaakt en geserveerd. en dit alles zonder echt persoonlijke benadering van het personeel. Ik denk dat er gewoon geen eten meer geserveerd moet worden en café stout maar gewoon lekker een feestcafe moet zijn. absoluut geen aanrader!
Snoopy5348 .
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2016
Dit is mijn favoriete restaurant! Echt lekker eten en niet te duur! Wil je iets maar kan dat eigenlijk niet, dan zorgen zij dat het toch kan (zonder bijbetaling) fantastisch!
Personeel is ook erg vriendelijk. Ik kom graag weer terug, met of zonder AH- bon ????
Saskia F.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2016
Lekker gegeten en goede service. Gezellige ruimte
Anne-Marie H.
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2016
Erg lekker gegeten. Voor ons jammer dat er van het door ons allebei gekozen hoofdgerecht nog maar één was, waardoor een van ons iets anders moest kiezen. Maar het was dus wel erg lekker allemaal. Bediening vriendelijk, korte wachttijden, fijn hoekje waar we zaten. Prettige entourage ook. Ik vond het alleen een beetje donker binnen, maar daar heb ik geen last van gehad. Voor herhaling vatbaar.
Marco V.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2016
Alle borden waren netjes leeg gegeten. Zowel voorgerecht, hoofdgerecht en toetje. De bediening was vriendelijk en vlot. Prima om daar eens terug te komen.