Café Stout

-30% op de Rekening

Exclusief menu's

Over het restaurant Café Stout

Stout – Arnhem
Een eetcafé met verrassend goed eten en een geweldige bediening.
Het diner is a-la-carte, zie de menukaart.
De sfeer bij STOUT is ongedwongen, er zijn loungebanken, gewone tafels en hoge tafels; overdag is het lekker licht in de serre, op het podium zit je juist lekker knus, kortom: voor ieder een juiste plek, een uitstekende prijs-kwaliteitsverhouding en de spontane bediening doet er alles aan om het je naar de zin te maken.

Meer informatie over restaurant Café Stout

om de hoek
  • : Gratis parkeren in de buurt (langs de Rijn, straatnaam = Onderlangs) & Betaald parkeren in de buurt

Dinsdag en Woensdag 17:00 - 22:30
Donderdag 17:00 - 02.00
Vrijdag en Zaterdag 15:00 - 03.00

• Af te huren , Huisdieren welkom , Wi-Fi

Jouw recensie over het restaurant Café Stout

EllertenBrammert .
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2017
Het komt gelukkig nog voor, zo'n restaurant waarbij je bij binnenkomst al het gevoel hebt dat alles gaat kloppen. Zo kwamen wij binnen bij Café Stout in hartje Arnhem. We worden zeer correct en vriendelijk ontvangen door gastheer Peter. We voelen ons zeer welkom en de sfeer zit er direct goed in. Peter luistert goed naar zijn gasten en doet alles om het je naar de zin te maken. Er wordt ons iets verteld over de kaart, waarna we kiezen voor een Paletje Stout, een combinatie van verschillende gerechtjes. We vragen wel of we eerst nog wat mogen borrelen, want het vertoeven in café Stout is een feestje op zich. We worden uitstekend en vriendelijk bediend en wanneer we er klaar voor zijn kunnen we ons werpen op het Paletje. En het is in een woord heerlijk! Alles is zeer smaakvol, maar vooral ook erg vers. Vaak is een salade een beetje een aankleding van de tafel, nu gaat alles op, tot de laatste stukjes groente aan toe. De bijgaande sausjes zijn van grote klasse, en de ons aangeraden wijn past er perfect bij. De keuze voor het hoofdgerecht is nog niet eens zo makkelijk, er staan echt leuke samenstellingen bij, zoals de duo van vis met een witte wijn saus, spareribjes en als een van de vegetarische gerechten aardappelgnocchi met haricots verts, kastanje champignons, oesterzwammen en Parmezaanse kaas. Ons gezelschap telt vandaag vier gasten, we bestellen allen verschillend en het oordeel is unaniem; alles uitstekend en heerlijk vers. Hulde aan de kok dus. Ook de bediening laat geen moment een steekje vallen, het is gewoon goed om hier te zijn. Ook de nagerechtenkaart ziet er leuk en gevarieerd uit, maar het bezoek aan café Stout kon al niet meer stuk. Kan het nog beter? Jawel! Peter nodigt ons uit voor een spelletje darts, waarbij hij de score bijhoudt op een app. In al onze vrolijkheid kunnen we toch niet meer zo goed rekenen. Zo hadden wij een top avond en raden daarom deze plek graag aan voor eenieder die eens uit eten wil bij een restaurant waar echt alles klopt. Aanrader voor 2018! Café Stout v.o.f. Korenmarkt 10, Arnhem tel. 026 8449259
Tineke O.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2017
ondanks dat we gererserveerd hadden en bericht dat we na een uur en kwartier in de film wilden zijn werd dit niet door de bediening opgepakt. We kregen (alleen hoofdgerecht besteld) na 2x aandringen ons gerecht een uur nadat we besteld hadden, waardoor we het in 10 minuten moesten opeten. Het gerecht zelf was heerlijk, maar dit kan natuurlijk absoluut niet qua service
Monique H.
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2017
We hebben echt heerlijk gegeten met de kinderen op sinterklaasavond. Het eten was echt heel goed net zoals de verschillende bieren op de tap . En een super aardige en vriendelijke meneer in de bediening. We komen zeer zeker snel weer terug bij stout ????
Tim M.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2017
prima eten, niets bijzonders en niet alles vers.
JJJ M.
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2017
Ambiance was niet echt gezellig.
Ramen smerig.
Het was erg rustig.
Zoals eerder vermeld, bediening prima, eten redelijk.
Riekie M.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2017
Het eten was prima en de bediening was vriendelijk , echte gastheren .
Jolanda K.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
Er kan nog een beeldscherm bij voor de andere kant, en voor de volgende keer zal ik weer daar gaan eten .
De prijsverhouding komt overeen met elk restaurant.
Alleen voor volgend jaar zal een ieder rekenschap moeten met de btw verhoging
nora E.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2017
Wij hadden de pech dat er onverwachts 3 groepen binnen kwamen, dit gaf behoorlijk wat geluidsoverlast.
De keuken en bediening kon deze drukte goed aan, de wachttijd tussen de gangen bleef goed.
Prijzen zijn best pittig voor de kwaliteit van de gerechten.
Ingrid V.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2017
Ah actie. Heerlijk gegeten. Veel keus. Hele vriendelijke bediening.
Lekkere huiswijnen. De entourage was niet erg sfeervol.
Bea T.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Prima gegeten. Was oké. Druk op zaterdagavond. Leuk ook darters. Wel een beetje veel geluid. Prima service en erg vriendelijk.
Rosbag R.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Heerlijk gegeten met vrienden met de ah aktie je mag uit de gehele kaart kiezen .leuke bediening . Wel een beetje veel lawaai.
Frans K.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2017
Leuke, vriendelijke bediening. Ontspannen ambiance. Goede prijs-kwaliteit verhouding.
Marieke K.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2017
Gisteravond met 4 personen wezen eten bij café stout. Een leuke ongedwongen sfeer en vriendelijke vlotte bediening. Prima gegeten, Fijne porties en lekker stuk vlees. Al met al een gezellige avond.
Harry V.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2017
Lekker eten ,aardige bediening. De inrichting mag wel een opknapbeurt hebben. Het ziet er een beetje verwaarloosd uit en de ramen waren erg vuil . Dat kijktniet lekker naar buiten. Nogmaals eten en bediening prima!
gertdejong1 .
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
Lekker eten, leuke ambiance, leuke bediening, kortom lekker genoten met mijn familie. Voldoende tijd tussen de verschillende gekozen gerechten in. Vooral de namen van de gerechten op de kaart zijn zeer goed gevonden en grappig te noemen....
Linda V.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
Afgegaan op goede recencies met de ah actie waren de verwachtingen hoog. Locatie is goed en gezellig, bediening ook goed. We waren echter wel teleurgesteld over kwaliteit en smaak van het eten. Geen verse groente maar uit blik. Tomatensoep erg dun en kleine porties.
jterhorst .
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2017
gezellige locatie ,met AH actie heerlijk gegeten ruime keuze uit drie gangen menu snelle en vriendelijke bediening een echte aanrader
Kim V.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2017
Lekker en simpel eten. Bediening was vriendelijk, alleen we hadden ons voorgerecht nog niet op en ons hoofdgerecht werd al direct opgediend. Dit was niet zo prettig.
Tessa V.
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2017
Het vlees was droog en het was uiteindelijk echt veel te duur voor een eetcafé. Ons driegangenmenu met drie drankjes was zogenaamd 90 euro. (Hier ging 30 euro af voor de Ah actie). We hadden beter in een luxe restaurant kunnen eten. Wat een aanfluiting! Nooit meer hier eten!
Irene F.
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2017
Een dagje Arnhem vanuit het Twentse. We troffen het met het weer en het was erg druk en gezellig zeker vanwege de 'living statues' die overal in de stad prachtig stonden opgesteld. Na een zeer teleurstellende poging voor een kopje koffie, was het een verademing toen we aan kwamen bij Café Stout. We konden nog buiten zitten, de heater werd aangedaan en we mochten de wijn voorproeven. Zolang wij al meedoen met de AH actie was dit de eerste keer en het kwam heel goed over. Bovendien hadden we niet een kaart met keuze uit 2 gerechten (hebben we wel eerder meegemaakt), maar we konden à la carte eten en het was verrukkelijk, prima gerechten en een uitgebreide menukaart. Naast de uiterst vriendelijke bediening was dit een prachtige en heerlijke afsluiting van een dagje Arnhem.