Café Stout

Korenmarkt 10 6811 GV Arnhem Nederland Kaart

Speciale aanbiedingen zijn enkel geldig door online te reserveren op IENS.
Speciale deals

-30% op de Rekening

Over het restaurant Café Stout

Café STOUT is een uitstekend eetcafé op hét uitgaansplein van Arnhem, de kwaliteit is verrassend goed en de sfeer en service zijn open en spontaan.
Na het diner kun je lekker blijven zitten, er wordt vaak nog iets georganiseerd: salsa, karaoke, live muziek of een DJ.

Meer informatie over restaurant Café Stout

om de hoek
  • : Gratis parkeren in de buurt (langs de Rijn, straatnaam = Onderlangs) & Betaald parkeren in de buurt

Dinsdag en Woensdag 17:00 - 22:30
Donderdag 17:00 - 02.00
Vrijdag en Zaterdag 15:00 - 03.00

Peter K.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2017
Wij hebben genoten van een heerlijke maaltijd, in een rustige sfeer, met redelijke tussenpauzes.
Vooraf lentekribels, hoofdmaaltijd een prima verzorgd vismenu en afsluitend een zalig fruitiisje
h-altena .
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2017
Prima gegeten. Bediening vriendelijk. Wachttijd tussen de menugangen wel aan de lange kant. Met name de koffie met bijbehorende lekkernijen zeer uitgebreid en van prima kwaliteit.
Door opstarten van de disco in het restaurant gedurende de maaltijd werd het zeer moeilijk om met elkaar op een normale manier te praten. Jammer!
Sanne H.
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2017
wat het voor mij een niet helemaal gezellige avond was, was dat er een feestje was geplant. wij waren hier niet over ingelicht en de muziek schoot opeens omhoog. ook werd er opeens een doek opgehangen om de plek te scheiden waar gedanst werd en waar er gegeten werd. wij zijn toen maar buiten gaan zitten. toen het feestje echt begonnen was moesten we steeds langer wachten op ons eten en kwam de ober niet meer zo vaak naar buiten om te checken of alles lekker was en of we nog een dessert wilde.
een pluspunt is wel dat het eten echt heel erg smakelijk was.
voor de sfeer zou ik zeker niet nog een keer terug komen. maar voor het eten wel ;)
Lotte K.
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2017
volgens mij waren t stokbrood en de zoetigheden gewoon bij de Aldi gehaald. je proeft dat dit niet huisgemaakt is/kwaliteit heeft.
verder prima gegeten maar niet van plan om vaker te gaan. Om 20 u werd de tent verbouwd naar een trance zaal en ging ze muziek heel hard aan. daar was niet iedereen van gecharmeerd als je denkt rustig ergens te willen gaan eten...
Marco7180 .
  • Datum van je bezoek: 29 jun. 2017
3 jaar geleden hier gegeten met de AH-kortingsactie. Recensies waren toen matig, maar was erg top! Donderdag weer met de AH-kortingsactie gegeten met partner en 2 kinderen. Ook dit keer was het goed. Lekkere gerechten, vriendelijke service (met leuke humor), goede bediening. Komen vaker terug!
tschootuiterkamp .
  • Datum van je bezoek: 27 jun. 2017
Het was totaal geen probleem dat we ruim een uur eerder aankwamen dan de geboekte tijd, we werden heel vriendelijk ontvangen. Heerlijk gegeten in een gezellige omgeving! Echt een aanrader.
Nicolette P.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2017
De Prosecco stond zeker al een week open, geen smaak en geen bubbels. Eten redeljik, bediening nogal vervelend; er werd te vaak gevraagd of we nog iets wilden drinken. Of dit alleen zo was bij gasten met een AH kaart konden we niet zo gauw ontdekken. Eerder deze week elders gegeten voor bijna hetzelfde bedrag in hartje Rotterdam met AH kaart en dat was erg veel beter in alle opzichten.
j.menzo1 .
  • Datum van je bezoek: 22 jun. 2017
Uitstekende gelegenheid om lekker te eten in een heel ontspannen sfeer. Leuke, vlotte bediening. Eten was bijzonder goed
w.rorije001 .
  • Datum van je bezoek: 20 jun. 2017
Bediening is zeer vriendelijk, en het eten was heerlijk. ik kan iedereen aanraden om bij Café stout te gaan eten.
Wij waren er met de Ah restaurantactie.
Ad B.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2017
Prima ontvangen, aardig personeel, lekker gegeten, goede tijd tussen de gerechten.
Fijn om gerechten van de kaart te kiezen ( ah actie)
S J.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2017
Een leuke tent met een goede service. Bij het voorgerecht had ik pasta met scampi, deze was wel nogal vettig. Misschien wat minder olie erin de volgende keer. Verder was het lekker eten!
Monique V.
  • Datum van je bezoek: 14 jun. 2017
Heerlijk gegeten en de bediening was top !..
bram.knecht .
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2017
We zaten lekker buiten in het zonnetje. We hebben lekker gegeten. personeel was vriendelijk. Met AH aktie gegeten. Geen vast menu. 2e goedkoopste gerecht werd weggestreept.
Carine B.
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2017
Eten was heerlijk.
Enige puntje was dat de cappucino geen goed melkschuim had. Zakte zo in. Kan liggen aan de kopjes die niet schoon/vetvrij zijn, of de koffiemachine/het melksysteem die niet schoon/vetvrij is.
Ilse B.
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2017
Wij hebben (met de AH actie) heerlijk gegeten bij Stout. Er werd rekening gehouden met de (kleine) kinderen. De menukaart biedt voldoende keus, met leuke namen. De bediening uiterst vriendelijk. Na een dagje dierentuin was ons familie diner bij Stout een perfecte afsluiting van een zeer geslaagde dag. Zeker voor herhaling vatbaar.
Priscilla B.
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2017
A la carte gegeten met de AH actie, aanrader als je wilt eten voor een leuke prijs. Prijs/kwaliteit verhouding is goed, je krijgt waarvoor je betaald. Eten was prima en de bediening vriendeijk. Inrichiting en sfeer had iets leuker gemogen maar dat is persoonlijk.
Betty L.
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2017
Heerlijk gegeten met mijn zussen na een dagje winkelen.
Een aanrader.
Het weer speelde ook een grote rol, het was warm en we konden lekker buiten onder de parasol zitten.
Hetty D.
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2017
We werden heel vriendelijk ontvangen en de bediening was ook heel vriendelijk en goed. We werden vlot geholpen. Het eten was erg goed en lekker.
Marie-José V.
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2017
Lekker gegeten, vrolijke bediening, met AH actie. Aanrader! Veel keuzes qua voorgerecht, hoofdgerecht, nagerecht . Het eten was ook goed warm.
Robin P.
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2017
Cafe Stout, vriendelijke bediening, eten niet bijzonder, je kunt wel met AH klantenkaart van de gehele kaart eten dat is wel weer een pre met betrekking tot meerdere restaurants waar je een speciale kaart voor je neus krijgt als je zegt dat je met de AH-actie kom eten.