Café Stout

Korenmarkt 10 6811 GV Arnhem Nederland Kaart

Over het restaurant Café Stout

Café STOUT is een uitstekend eetcafé op hét uitgaansplein van Arnhem, de kwaliteit is verrassend goed en de sfeer en service zijn open en spontaan.
Na het diner kun je lekker blijven zitten, er wordt vaak nog iets georganiseerd: salsa, karaoke, live muziek of een DJ.

Meer informatie over restaurant Café Stout

om de hoek
  • : Gratis parkeren in de buurt (langs de Rijn, straatnaam = Onderlangs) & Betaald parkeren in de buurt

Dinsdag en Woensdag 17:00 - 22:30
Donderdag 17:00 - 02.00
Vrijdag en Zaterdag 15:00 - 03.00

jolanda W.
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2017
Het eten was erg lekker,het personeel was vriendelijk.
Sylvia J.
  • Datum van je bezoek: 16 feb. 2017
Heerlijk gegeten en de bediening was top! Tijdens het eten hing er ook een fijne sfeer. Vriendelijke gezichten en er werd geregeld gevraagd of we nog iets wilde drinken. We werden echt als klant behandeld????Hier gaan we zeker snel nog eens eten.
janita.jansen .
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Eten was lekker. 1 van onze serveerders had er geen zin in, was kortaf en was niet al te vriendelijk. Gelukkig was de rest van het personeel wel vriendelijk. Verder hebbem we de hele avond (ruim 2,5 uur) 2 drankjes gekregen, verder kregen we bijna geen mogelijkheid om iets te drinken te bestellen. Ook duurde het lang voordat we ons hoofdgerecht kregen en tussen het afruimen daarvan en het krijgen van de menukaart voor het dessert (waar we uiteindelijk zelf om moesten vragen) duurde ook heel erg lang. Al met al hebben we een prima avond gemaakt en was het eten prima maar door alles er doorheen komen we niet snel terug.
Dirk O.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2017
Eten was redelijk goed, niet erg veel op je bord. Keuze uit het complete kaart.
Locatie is midden in het centrum. Het was koud binnen.
D M.
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2017
Lekker gegeten jammer dat we een uur op het hoofdgerecht moesten wachten terwijl we de eerste klanten van de avond waren en het was er KOUD
patricia V.
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2017
Jammer dat je tussendoor als serveerster toch even moet roken en gelijk daarna bij de gasten aan tafel komt je ruikt nog naar rook, je ademt nog rook en ook je handen missen een wasbeurt.
BrendaEngelien .
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2017
Voor een goede prijs lekker eten. Je moet hier echter niet te laat naar toe gaan want dan wordt het eetcafé om gebouwd tot een disco.
Yvonne V.
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2017
Heerlijk gegeten! Je hoeft niet heel lang te wachten op de gangen en de bediening was vriendelijk.
Ontzettend aardig ontvangen en voldoende keuzes op de kaart. Voor ieder wat wils. Heerlijk muziek op de achtergrond. Leuke avond gehad, we komen zeker nog eens terug. De borden waren mooi opgemaakt en het smaakte uitstekend. Gezellig interieur en leuk om na het eten nog even te blijven natafelen onder het genot van een lekkere kop thee of koffie.
A M.
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2017
Heerlijk gegeten! Je hoeft niet heel lang te wachten op de gangen. Vriendelijke bediening.
Saskia V.
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2017
Zonder restaurantbonnen zou dit een duur etentje zijn geweest. De kwalliteit staat dan niet in verhouding met de prijs. Eten was niet warm genoeg, rauwkost erg basic verder geen groenten.
blenkerg .
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2017
ontzettend aardig ontvangen en voldoende keuzes op de kaart. Heerlijk muziek op de achtergrond. Super avond gehad, we komen zeker nog eens terug. (in de serre was het wat frisjes, maar het was ook -5 buiten)
Misschien een tip, om de serre bij kou, extra te verwarmen?
ariehoogendoorn .
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2017
Vriendelijke ontvangst en gedurende deze avond bediend door zeer gastvrij personeel! Het was even wachten op het eten maar dat was dan ook de moeite waard, de borden waren mooi opgemaakt en het smaakte uitstekend. Gezellig interieur en leuk om na het eten nog even te blijven natafelen onder het genot van een lekkere kop thee.
Bennies .
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2017
Slechte verlichting en slechte akoestiek voor een eetgelegeheid. Matig spiesje met diepvriesgroenten. Koffie met een raapsel van zoete prularia. Investeer in eenvoudige verse producten, bij hoofdgerecht en dessert en oogst daarmee meer waardering. Kortom: zet je kok aan het werk. Vriendelijke bediening, niets mis mee!
Marijke V.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2016
Vriendelijke ontvangst, we waren eerder dan afgesproken maar konden toch al aan tafel.
Een menu-kaart met voor een ieder wat wils, goede uitleg over de A.H. actie.
Goede en vriendelijke bediening en heerlijk eten !!
Een aanrader in Arnhem.
JanenAda .
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2016
We waren een beetje laat door een parkeerprobleem maar werden goed ontvangen en hadden toch snel een tafel. De mensen in de bediening waren vriendelijk en vlot. Er was ruimte tussen de tafeltjes zodat je gevoel van privacy had. Het eten was smakelijk. We waren voor het eerste bij Stoit en komen waarschijnlijk wel terug.
Het enige dat me een beetje stoorde was de TV, ik kan me echter voorstellen dat dit op een andere plek in het restaurant minder opvallend aanwezig is.
maj.bennink .
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2016
Op zich een leuke avond gehad met kwalitatief redelijk eten.
Na afloop bleek de service tegen te vallen vanwege dat we een tas met kleren daar zijn vergeten mee te nemen.
Café Stout reageert zeer vreemd op mijn 2e telefoontje (want had dezelfde avond ook al gebeld). Heb het gevoel dat zij de kleren zelf hebben ingepikt in ruil voor het gebruik van de AH bon. Zeer achterdochtig allemaal.
linda382 .
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2016
We hebben met twee volwassenen en twee kinderen (12 en 8) heerlijk gegeten bij Café Stout. Fijn dat er ook een kindermenu is. We moesten wel wat lang op ons hoofdgerecht wachten. De inrichting vond ik wat sober en helaas hadden twee van ons uitzicht op een tv met videoclips. Dat leidde de jongste erg af en die moest zelfs een keer huilen vanwege een 'eng filmpje'. Daarnaast vonden we het ook aan de koude kant en tochtte het.
Maar de sfeer was goed, het personeel heel vriendelijk en het eten heerlijk, dus zeker een aanrader!!
O en we kregen niet het goedkope kindermenu gratis, maar gewoon twee van de duurdere menu's, dat was echt heel netjes!!
Esther P.
  • Datum van je bezoek: 21 dec. 2016
Uitstekende en vlotte bediening, maar het eten vond ik niet geweldig. De spies van MIes miste een sausje, was te zout en er zat enorm veel peper op. De champignons in beslag hadden weinig smaak, en het knoflooksausje was niet geweldig. Chocolade mousse prima. Je kan er wel lekker lang natafelen.
gerardcora .
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2016
Heerlijk gegeten, leuke bediening.
Zeker voor herhaling vatbaar
Prijs kwaliteit verhouding ook prima.
Het eten was heerlijk,
Kevin H.
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2016
Redelijk gegeten. Voorgerecht champignons gefrituurd in bierbeslag was niet echt super. Was erg vettig.. Hoofdgerecht Spies van Mies...meer Spiesje van miesje. Was voor mij als vleeseter te weinig. Maar voor de rest wel lekker. Er zaten wat wortels en bloemkool bij geserveerd. En dan was er nog een mandje met patat en een schaaltje met salade, niks mis mee. Simpel maar redelijke maaltijd. Inrichting hetzelfde als het eten simpel maar redelijk.