Café Stout

Korenmarkt 10 6811 GV Arnhem Nederland Kaart

Speciale deals

Over het restaurant Café Stout

Café STOUT is een uitstekend eetcafé op hét uitgaansplein van Arnhem, de kwaliteit is verrassend goed en de sfeer en service zijn open en spontaan.
Na het diner kun je lekker blijven zitten, er wordt vaak nog iets georganiseerd: salsa, karaoke, live muziek of een DJ.

Meer informatie over restaurant Café Stout

om de hoek
  • : Gratis parkeren in de buurt (langs de Rijn, straatnaam = Onderlangs) & Betaald parkeren in de buurt

Dinsdag en Woensdag 17:00 - 22:30
Donderdag 17:00 - 02.00
Vrijdag en Zaterdag 15:00 - 03.00

Jouw recensie over het restaurant Café Stout

JJJ M.
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2017
Ambiance was niet echt gezellig.
Ramen smerig.
Het was erg rustig.
Zoals eerder vermeld, bediening prima, eten redelijk.
Riekie M.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2017
Het eten was prima en de bediening was vriendelijk , echte gastheren .
Jolanda K.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
Er kan nog een beeldscherm bij voor de andere kant, en voor de volgende keer zal ik weer daar gaan eten .
De prijsverhouding komt overeen met elk restaurant.
Alleen voor volgend jaar zal een ieder rekenschap moeten met de btw verhoging
nora E.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2017
Wij hadden de pech dat er onverwachts 3 groepen binnen kwamen, dit gaf behoorlijk wat geluidsoverlast.
De keuken en bediening kon deze drukte goed aan, de wachttijd tussen de gangen bleef goed.
Prijzen zijn best pittig voor de kwaliteit van de gerechten.
Ingrid V.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2017
Ah actie. Heerlijk gegeten. Veel keus. Hele vriendelijke bediening.
Lekkere huiswijnen. De entourage was niet erg sfeervol.
Rosbag R.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Heerlijk gegeten met vrienden met de ah aktie je mag uit de gehele kaart kiezen .leuke bediening . Wel een beetje veel lawaai.
Bea T.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Prima gegeten. Was oké. Druk op zaterdagavond. Leuk ook darters. Wel een beetje veel geluid. Prima service en erg vriendelijk.
Frans K.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2017
Leuke, vriendelijke bediening. Ontspannen ambiance. Goede prijs-kwaliteit verhouding.
Marieke K.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2017
Gisteravond met 4 personen wezen eten bij café stout. Een leuke ongedwongen sfeer en vriendelijke vlotte bediening. Prima gegeten, Fijne porties en lekker stuk vlees. Al met al een gezellige avond.
Harry V.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2017
Lekker eten ,aardige bediening. De inrichting mag wel een opknapbeurt hebben. Het ziet er een beetje verwaarloosd uit en de ramen waren erg vuil . Dat kijktniet lekker naar buiten. Nogmaals eten en bediening prima!
gertdejong1 .
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
Lekker eten, leuke ambiance, leuke bediening, kortom lekker genoten met mijn familie. Voldoende tijd tussen de verschillende gekozen gerechten in. Vooral de namen van de gerechten op de kaart zijn zeer goed gevonden en grappig te noemen....
Linda V.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
Afgegaan op goede recencies met de ah actie waren de verwachtingen hoog. Locatie is goed en gezellig, bediening ook goed. We waren echter wel teleurgesteld over kwaliteit en smaak van het eten. Geen verse groente maar uit blik. Tomatensoep erg dun en kleine porties.
jterhorst .
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2017
gezellige locatie ,met AH actie heerlijk gegeten ruime keuze uit drie gangen menu snelle en vriendelijke bediening een echte aanrader
Kim V.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2017
Lekker en simpel eten. Bediening was vriendelijk, alleen we hadden ons voorgerecht nog niet op en ons hoofdgerecht werd al direct opgediend. Dit was niet zo prettig.
Tessa V.
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2017
Het vlees was droog en het was uiteindelijk echt veel te duur voor een eetcafé. Ons driegangenmenu met drie drankjes was zogenaamd 90 euro. (Hier ging 30 euro af voor de Ah actie). We hadden beter in een luxe restaurant kunnen eten. Wat een aanfluiting! Nooit meer hier eten!
Irene F.
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2017
Een dagje Arnhem vanuit het Twentse. We troffen het met het weer en het was erg druk en gezellig zeker vanwege de 'living statues' die overal in de stad prachtig stonden opgesteld. Na een zeer teleurstellende poging voor een kopje koffie, was het een verademing toen we aan kwamen bij Café Stout. We konden nog buiten zitten, de heater werd aangedaan en we mochten de wijn voorproeven. Zolang wij al meedoen met de AH actie was dit de eerste keer en het kwam heel goed over. Bovendien hadden we niet een kaart met keuze uit 2 gerechten (hebben we wel eerder meegemaakt), maar we konden à la carte eten en het was verrukkelijk, prima gerechten en een uitgebreide menukaart. Naast de uiterst vriendelijke bediening was dit een prachtige en heerlijke afsluiting van een dagje Arnhem.
Diny N.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2017
We hebben gegeten met de AH actie. De spies van Mies was niet te bestellen omdat t op was, Vrijdagavond om 18 uur?? Ik kon wel de keus van de week bestellen, bestaande uit een trio van biefstuk, varkenshaas en kip. Vreemd daar zat immers wel rundvlees bij. Uiteindelijk de spareribs en de hamburger besteld. De spareribs waren goed. De hamburger was erg slecht, heel compact , zeer vast van structuur en veel te zout. Bij de frites werd een erg klein bakje mayonaise geserveerd, we kregen wel nog een bakje op bestelling. Het verdere garnituur was zeer karig, een heel klein bakje met wat sla en komkommer. We hebben vaker gegeten met de AH actie naar tevredenheid, dit keer viel het echt tegen.
Tonnie V.
  • Datum van je bezoek: 24 sep. 2017
Heb heel lekker gegeten en het personeel was erg vriendelijk
Het enigste minpuntje was dat niet alles van de kaart aanwezig was
M L.
  • Datum van je bezoek: 24 sep. 2017
Vriendelijk personeel, lekker gegeten. Heel prettig dat ze met de actie bekend waren, Fijn dat je (op een voorgerechtje na) alles van de kaart mocht kiezen.
Edsko13 .
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2017
Minpunt waren de zeer smerige toiletten.
Vieze deuren; vieze vloer; geen handzeep.
Een aandachtspunt voor het restaurant..!!