Café Stout

Korenmarkt 10 6811 GV Arnhem Nederland Kaart

Over het restaurant Café Stout

Café STOUT is een uitstekend eetcafé op hét uitgaansplein van Arnhem, de kwaliteit is verrassend goed en de sfeer en service zijn open en spontaan.
Na het diner kun je lekker blijven zitten, er wordt vaak nog iets georganiseerd: salsa, karaoke, live muziek of een DJ.

Meer informatie over restaurant Café Stout

om de hoek
  • : Gratis parkeren in de buurt (langs de Rijn, straatnaam = Onderlangs) & Betaald parkeren in de buurt

Dinsdag en Woensdag 17:00 - 22:30
Donderdag 17:00 - 02.00
Vrijdag en Zaterdag 15:00 - 03.00

Robin P.
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2017
Cafe Stout, vriendelijke bediening, eten niet bijzonder, je kunt wel met AH klantenkaart van de gehele kaart eten dat is wel weer een pre met betrekking tot meerdere restaurants waar je een speciale kaart voor je neus krijgt als je zegt dat je met de AH-actie kom eten.
oudcca .
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2017
Alles prima, geen grote kaart maar genoeg keuze en kwaliteit prima.
Midden in centrum goed te bereiken met de trein of eigen vervoer
Abigail T.
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2017
Prima eten, zeer aardige en kindvriendelijke bediening. Via AH actie daar gegeten.
Had kindermenu (en dus veel goedkoper dan een normaal 3-gangen menu) maar dat werd prima opgelost. Zo had ik toch het voordeel van 1+1 gratis.
Quintina G.
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2017
Ongedwongen sfeer. Het voorgerecht was lekker.( garnalen / carpaccio) Daarna moesten wij 45 minuten wachten op het hoofdgerecht. Wij waren de enige die nog het hoofdgerecht moesten krijgen.
Als je liever niet te zout wilt eten dan kun je beter vragen of de Ossehaas Spies zonder zout wordt bereid. Ik vond het veel te zout. Ook de Angus burger was te veel gekruid. Jammer. Bediening vroeg niet hoe het gesmaakt heeft of dat het naar onze zin was.
Visduo viel wel goed in de smaak.
Ga ik nog een keer naar Stout? Nee.
alan__84 .
  • Datum van je bezoek: 11 mei 2017
Kwamen een uur te vroeg. Geen probleem. Eten kwam vlot en was lekker. Genoeg friet! Klein minpuntje kwaliteit biefstukstukje was iets minder.
mandy B.
  • Datum van je bezoek: 10 mei 2017
Echt fijn restaurant. Alles was mogelijk, eerst buiten dan naar binnen, heater aan heater uit. Super fijn en we voelde ons heel welkom!
We zijn alleen van beiden kanten de bon vergeten in te leveren, sorry!!
Anja P.
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2017
Lekker gegeten voor een leuk prijsje na een dagje shoppen!!!
Het is eetcafé waar een ongedwongen sfeertje heerst, prima!!!
Gezellige betrokken serveerster!!!
jolanda W.
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2017
Het eten was erg lekker,het personeel was vriendelijk.
Sylvia J.
  • Datum van je bezoek: 16 feb. 2017
Heerlijk gegeten en de bediening was top! Tijdens het eten hing er ook een fijne sfeer. Vriendelijke gezichten en er werd geregeld gevraagd of we nog iets wilde drinken. We werden echt als klant behandeld????Hier gaan we zeker snel nog eens eten.
janita.jansen .
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Eten was lekker. 1 van onze serveerders had er geen zin in, was kortaf en was niet al te vriendelijk. Gelukkig was de rest van het personeel wel vriendelijk. Verder hebbem we de hele avond (ruim 2,5 uur) 2 drankjes gekregen, verder kregen we bijna geen mogelijkheid om iets te drinken te bestellen. Ook duurde het lang voordat we ons hoofdgerecht kregen en tussen het afruimen daarvan en het krijgen van de menukaart voor het dessert (waar we uiteindelijk zelf om moesten vragen) duurde ook heel erg lang. Al met al hebben we een prima avond gemaakt en was het eten prima maar door alles er doorheen komen we niet snel terug.
Dirk O.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2017
Eten was redelijk goed, niet erg veel op je bord. Keuze uit het complete kaart.
Locatie is midden in het centrum. Het was koud binnen.
D M.
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2017
Lekker gegeten jammer dat we een uur op het hoofdgerecht moesten wachten terwijl we de eerste klanten van de avond waren en het was er KOUD
patricia V.
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2017
Jammer dat je tussendoor als serveerster toch even moet roken en gelijk daarna bij de gasten aan tafel komt je ruikt nog naar rook, je ademt nog rook en ook je handen missen een wasbeurt.
BrendaEngelien .
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2017
Voor een goede prijs lekker eten. Je moet hier echter niet te laat naar toe gaan want dan wordt het eetcafé om gebouwd tot een disco.
Yvonne V.
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2017
Heerlijk gegeten! Je hoeft niet heel lang te wachten op de gangen en de bediening was vriendelijk.
Ontzettend aardig ontvangen en voldoende keuzes op de kaart. Voor ieder wat wils. Heerlijk muziek op de achtergrond. Leuke avond gehad, we komen zeker nog eens terug. De borden waren mooi opgemaakt en het smaakte uitstekend. Gezellig interieur en leuk om na het eten nog even te blijven natafelen onder het genot van een lekkere kop thee of koffie.
A M.
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2017
Heerlijk gegeten! Je hoeft niet heel lang te wachten op de gangen. Vriendelijke bediening.
Saskia V.
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2017
Zonder restaurantbonnen zou dit een duur etentje zijn geweest. De kwalliteit staat dan niet in verhouding met de prijs. Eten was niet warm genoeg, rauwkost erg basic verder geen groenten.
blenkerg .
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2017
ontzettend aardig ontvangen en voldoende keuzes op de kaart. Heerlijk muziek op de achtergrond. Super avond gehad, we komen zeker nog eens terug. (in de serre was het wat frisjes, maar het was ook -5 buiten)
Misschien een tip, om de serre bij kou, extra te verwarmen?
ariehoogendoorn .
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2017
Vriendelijke ontvangst en gedurende deze avond bediend door zeer gastvrij personeel! Het was even wachten op het eten maar dat was dan ook de moeite waard, de borden waren mooi opgemaakt en het smaakte uitstekend. Gezellig interieur en leuk om na het eten nog even te blijven natafelen onder het genot van een lekkere kop thee.
Bennies .
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2017
Slechte verlichting en slechte akoestiek voor een eetgelegeheid. Matig spiesje met diepvriesgroenten. Koffie met een raapsel van zoete prularia. Investeer in eenvoudige verse producten, bij hoofdgerecht en dessert en oogst daarmee meer waardering. Kortom: zet je kok aan het werk. Vriendelijke bediening, niets mis mee!