Café Stevens

Meer informatie over restaurant Café Stevens

Maandag t/m Zondag vanaf 10:00

Lauwii .
  • Datum van je bezoek: 11 feb. 2015
Prima eetcafe. Helaas geen keuze uit voorgerechten, maar wel uit een viertal hoofdgerechten. We kozen 3 maal de haas met frietjes en 2 maal de vegetarische curry. Smaak was prima en de ingredienten vers. Bediening was vriendelijk, kwam op tijd door met drankjes en broodjes vooraf. Gezellige setting, Amsterdams café waar je gewoon fijn een hapje kunt eten.
Moreno M.
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2013
"Het cafe de nieuwmarkt"
Van alle cafe's op de nieuwmarkt is Stevens het meest authentiek
eten: ik heb er geluncht en de omelet en brood met kroket waren keurig en vers.
service: Leuke mensen werken daar en altijd een glaasje water bij de koffie. Uitstekend!
decor: een bruin cafe naar me hart. Donker, hufterproof en authentiek
Hans H.
  • Datum van je bezoek: 11 sep. 2013
Een echt eetcafé, dus prima om iets te drinken, maar ook uitstekend om een lekkere maaltijd te nuttigen. De atmosfeer is uitstekend, leuk publiek, de bediening joviaal maar absoluut gepast en we hebben er uitstekend en heerlijk gegeten. Simpele kaart, maar toch voldoende keuze, komen er graag terug!
Ron D.
  • Datum van je bezoek: 16 mei 2013
Hier op donderdag 16 mei 2013 met een vriend gegeten.
Een eetcafe dat heel erg druk is, met vreselijk veel lawaai. Maar daar staat tegenover dat de bediening erg vriendelijk en zeer alert is. Klasse.
Vandaag beiden heerlijke asperges gegeten met daarbij een goed glas wijn. Asperges waren heerlijk, zo ook de bijgerechten: ham, aardappeltjes, ei. Dat alles voor een prijs waar je echt niet voor hoeft weg te lopen.
Een eetcafe dat zeker de moeite waard is om terug te keren, alleen dan neem ik oordoppen mee. (dat is de reden waarom ik een laag cijfer voor Decor heb gegeven.)
Vrijn .
  • Datum van je bezoek: 22 feb. 2013
What you see is what you get is hier het devies. Simpele kaart (krijtbord aan de wand), hele sociale bediening en een grote bar waar genoeg plek is voor een borrel voor en na. Blijft een goed concept en het verbaast me niets als Stevens er over 20 jaar nog zit en er dan (hopelijk) niets veranderd is.
Leen S.
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2012
Gewoon zo'n eetcafe waar je krijgt wat je op voorhand zou mogen verwachten. Omdat de kwaliteit voldoende is en al jaren onveranderd, kan je hier gerust heen zonder voor onaangename verrassingen te komen staan. Kleine kaart, maar altijd keurig met minmaal 1 vega menu. Bediening okay, prijs goed in verhouding tot het gebodene.
Suzanne K.
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2012
Een fijne plek om even wat te drinken en te eten. We waren hier voor de lunch. Prima, royaal en smakelijk belegde bollen en een heel vriendelijke bediening. Ook goed geprijst !