Café Sprakel

• Af te huren , Airconditioning , Toegankelijk voor rolstoelen

Jouw recensie over het restaurant Café Sprakel

Irma B.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2018
Vanmorgen het Moederdagontbijt gehad. Het eten was prima. Maar dat je voor een ontbijt 19.50 euro moet betalen en dan de koffie en thee ook nog weer appart bij moet betalen had ik niet verwacht. Ook werdt er geen jus d orange geserveerd terwijl dit wel in het menu beschreven staat. Erg teleurstellend!!
Thomas B.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2017
Fijn terras, snel geholpen. Alleen: bij 22 graden buiten alsnog 3 heaters vol aanzetten? Jammer voor jullie marge maar nog meer voor het milieu..!
Conny V.
  • Datum van je bezoek: 26 apr. 2017
We hebben overheerlijke tapas gegeten bij Café Sprakel in Lonneker, prijs kwaliteit was goed!
Personeel zeer vriendelijk en zorgzaam.
De sfeer is erg prettig en ik zou deze plek zeker aanraden.
Gerrit J.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2016
Leuke mooie lokatie met fijn terras. Met het etenis het treurig gesteld. Wrap met ondefinieerbare onsmakelijke saus die weer terugkwam op de patatas bravas, diepvriesgarnalen zonder smaak en enige mate van bereiding, varkenshaaspuntjes gedrenkt in een bak ketjap.
Dit heeft niets met koken te maken en de naam van restaurant niet waardig. Puur amateurisme..
Jan O.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2015
Vanavond heerlijk gegeten bij Cafe Restaurant Sprakel in Lonneker.
We moesten door de zij ingang naar binnen om te voorkomen dat de kou mee naar binnen kwam, attent voor de reeds aanwezige gasten!

Als voorgerecht ging ik voor de zuurkoolsoep, lekker romig met, naast de zuurkool smaak, een vleugje mosterd; heerlijk fris en toch zacht.
Mijn vriendin sloeg het voorgerecht over.

Voor het hoofdgerecht koos zij voor de moot zalm, mooi krokant gebakken en niet droog van binnen. Samen met de saus en mooie combinatie en fraai opgemaakt.
Ik koos voor de ossenhaas/champignon spies met ketjap saus. Ook deze was heerlijk mals gegrild en vol van smaak en mooi opgemaakt.
De saus was niet vet en zacht waardoor er een mooie combinatie ontstond.
Daarbij voldoende groente, salade, gebakken aardappelen en frietjes, prima!

Als dessert nam ik nog een kleintje Sprakel; een bolletje vanille roomijs met deze keer advocaat en slagroom.

Cafe Restaurant Sprakel is zeker een aanrader en we komen er zeker nog eens terug!
Hinne R.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2013
Supergezellig restaurant in Twente. Altijd gezellig druk en veel sfeer, bediening leuk informeel en behulpzaam.
Eten kan beter. gerechten zeer passend bij eetcafe alleen veel te zout. Heel jammer want als dat beter is zouden we regelmatig komen.
in de zomer leuk terras aan het marktplein
Laikan .
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2013
Zeer slechte ervaring met de wachttijden. Soepje + normale bestelling van de kaart.
Wachttijd: 1 uur en 3 kwartier !! Advies...brood meenemen
om de tijd te overbruggen.
Meerdere personen tussentijds hier op aangesproken.
Resultaat zie boven.