Cafe Smit & Voogt

• Pin , Visa card
  • Af te huren , Huisdieren welkom , Terras , Wi-Fi
Carla D.
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2016
Na een dagje Artis neergestreken op het terras van Smit & Voogt. Geweldige plek in een mooi gedeelte van Amsterdam. De kaart is divers, met zowel vlees, vlees als vegetarisch (zelfs meerdere gerechten). Het eten is goed klaargemaakt en smaakvol, evenals de wijn (sauvignon blanc). In café's zie je dat wel anders. Het personeel was zo vriendelijk om op ons verzoek in een bepaald gerecht het varkensvlees te vervangen door rundvlees. Dat is service! Jammer was dat we wel wat lang moesten wachten op ons eten. Verder absoluut een aanrader.
Marcus A.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2016
Smit en Voogt. Tentje zonder pretentie. Gelukkig maar. Het eten is rechtuit eenvoudig. De bediening uiterst relaxt en prettig rommelig. Of je nu een groenten wrap neemt, een salade zalm of een pasta bolognese, het is precies dat wat je denkt dat het is. Eenvoudig, betaalbaar, vullend. Niets neer. Niets minder.
Mariette E.
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2015
Dit café is gesitueerd op een hoek en ziet er heel uitnodigend uit, precies rond lunchtijd staat de zo'n erop.
Wij moesten ontzettend lang wachten tot onze lunch wachten nadat we besteld hadden en toen het kwam was het ook met wit brood ipv bruin brood, jammer. Het werd door bediening wel goed opgelost.
Brigitte02 .
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2014
Op eerste kerstdag liepen mijn echtgenoot en ik de illuminaderoute en belandden bij toeval in dit café. Er zaten wat toeristen, maar ook locals. Geen probleem dat we het kerstmenu niet namen, de daghap en de overheerlijke erwtensoep werden met evenveel plezier geserveerd. Wát een aardige en attente bediening , wát een lekker eten en leuke ambiance. Bovendien prima prijs/kwaliteit verhouding.We komen hier vast en zeker terug!
Mimskaja .
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2014
Leuk klein café op een hoek. 's Zomers een terrasje aan beide kanten. We zijn er vaker geweest, het eten is er goed en de bediening snel en vriendelijk. We aten er vandaag varkenshaas-saté met hete boontjes en friet en eendenborst met sinaasappelsaus en hete bliksem met spekjes. Zag er als gewoonlijk weer zeer verzorgd en decoratief uit. Het was allemaal weer even lekker. Prijs & kwaliteit zijn goed in verhouding.
Olaf V.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2013
Leuke tent, met snelle goede bediening. De stoeltjes zijn wel aan vervanging toe. De lunch was erg lekker. BLTC sandwich genomen deze was erg lekker waarbij de bacon vers gebakken was heerlijk. Daarbij een heerlijk texels bockbiertje. Tafelgenoot had een een perfect gebakken uitsmijter. Ook de achtergrondmuziek was top, relaxte sfeer en zeker niet te hard. Zeker een topper.
Sophie S.
  • Datum van je bezoek: 21 dec. 2012
Vanwege een enorme stortbui zochten we een gezellige eetcafe op en zo belande we in Smit en Voogt. Wat vooral meteen opviel, ontzettend leuke en gezellige sfeer! En op een mooie locatie in de Plantagebuurt. Het menu is niet heel bijzonder, prima voor een eetcafe. We hadden beiden het stoofpotje van hert wat er werkelijk niet uitzag toen het werd opgedient. Het smaakte prima, niet heel bijzonder. De bediening was heel attent en zeer snel, wat we heel knap vonden voor een bomvol eetcafe met 1 man personeel! Voor een drankje komen we zeker terug, het eten laten we dan toch maar staan...