Cafe Slagroom

Dinsdag t/m Zaterdag

Jouw recensie over het restaurant Cafe Slagroom

Iris C.
  • Datum van je bezoek: 12 dec. 2017
hele leuke High Beer gehad bij Slagroom. De biertjes waren heel lekker en super op elkaar afgestemd, bijzondere biertjes die ik nog nooit gehad had met een hele leuke n enthousiaste uitleg erbij iedere keer. Duurde alleen soms redelijk lang voor we het volgende biertjes kregen terwijl het glas al een tijdje leeg was.
Anita G.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2017
Heerlijk avondje gehad en zeker avond vullend. met uitstekende uitleg van de bieren en wijnen. Kortom zeker voor herhaling vatbaar!!
Mark T.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
Prima Restaurant, bediening goed, eten top, prijs/kwaliteit prima, zeker een aanrader om naar toe te gaan.
Wel van te voren reserveren.
bartschoonus .
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2017
Ik heb hier met twee vrienden heerlijk gegeten. Wij kozen voor de nieuwe spare ribs, welke de beste van Tilburg zijn... zonder twijfel! Zeer goede bediening met een persoonlijke touch! Kortom een echte parel van Tilburg!
Rik S.
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2017
Gezellig bruin cafe sfeer met uitzonderlijk goede spare-ribs. De Grand Prestige ribs zijn een absolute aanrader!
Daarnaast ontvangen door zeer gastvrij personeel en een uitgebreide bierkaart.
Angelique V.
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2017
Heerlijk gegeten, alles klopte!
Saskia K.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Gezellige avond gehad, lekker gegeten. Bediening was prima. Op een gegeven moment kwamen er een 30 tal personen binnen waardoor het wat rumoerig aan toe ging.
christ V.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Prima avond met vrienden. Lekker gegeten.. De gerechten zijn erg goed gemaakt. De keus is groot en je krijgt meer dan voldoende. Goede service en veel keuze uit speciale biertjes. Wij komen zeker terug!!
P V.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2017
De beste tosti's voor de lunch, grote keuze uit verschillende bieren voor de borrel en fijne plekken om lekker te praten met maten! kortom ik kom er graag en veel. het gezellige en attente personeel zorgt ervoor dat ik me elke keer weer welkom voel!
Wim V.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2017
Sfeervol interieur, lekker eten, enorme keus aan speciaalbier, attent personeel en bovenal veel gezelligheid maken dit tot mijn favoriete eetcafe.
Jeff P.
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2017
Tafel was niet schoongemaakt en plakte
nogal. Personeel niet attent als je nog iets wil bestellen. Eten redelijk maar niet heel speciaal. Spareribs teveel doorgekookt.
Evie E.
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2016
Voor een lekkere tosti ga je naar Slagroom! Prijskwaliteit verhouding is mega! Voor een klein prijsje (zeker in vergelijking met wat ze op andere plekken voor een veel eenvoudigere tosti vragen) heb je een lekkere lunch waar je de hele middag mee door kunt. De saus die je er bij krijgt is goddelijk. Wat jammer is, is dat er geen blaadje sla en wat komkommer ofzo bij zit en bestek moet je bij een tosti even vragen. Als je een warme latte wil zou ik dit verder van te voren even aangeven. Ik heb vaker meegemaakt dat hij nagenoeg lauw op tafel komt. Ik heb verder goede verhalen gehoord over de high beer maar deze heb ik nog niet zelf uitgeprobeerd.
Nicoline S.
  • Datum van je bezoek: 30 mei 2016
Ga hier niet eten met een groep.
We gingen hier eten met een groep van 20 mensen. We kregen een zeer beperkte keus uit de gerechten en moesten lang wachten. We kwamen om 18 uur binnen en waren pas om 22 uur klaar. Twee mensen moesten naar huis en hebben het hoofdgerecht niet kunnen eten. De volledige menu's werden in rekening gebracht.
Jansen-j .
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2015
Ze hebben hier zonder twijfel de beste tosti's van Tilburg!! Heerlijk op focaccia brood. Het personeel is vriendelijk en attent. Een echte aanrader wat lunch betreft!
Riatillie .
  • Datum van je bezoek: 11 apr. 2015
wij hebben vandaag 11 april een high tea gehad bij Slagroom.
Was in een woord geweldig lekker en goed verzorgd . Een van ons had lactose V wat we niet hadden doorgegeven.
Er werd door de keuken heel veel moeite gedaan om er toch een heerlijke high tea voor te verzorgen.

Wij vonden het super
Nicole B.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2014
We komen hier vaak en zijn super enthousiast. De bediening is super aardig en gastvrij, zij hebben begrepen waar het in de horeca om draait. Het eten smaakt altijd goed. Kortom, bij Slagroom krijg je waar voor je geld!
Floriensmulders .
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2014
Leuk restaurant, lekker eten en gezellige bediening... werd erg (misschien wel te vaak) gevraagd of alles naar wens was.
webmiep .
  • Datum van je bezoek: 1 feb. 2013
Heel gezellig Cafe, Prettige bediening Heerlijk eten en een prettige prijs.
Helaas hielden we er allebij darm problemen aan over.
Misschien lag het aan de houdbaarheid van de vis.
We aten niet hetzelfde. Wel vis.
Thamara V.
  • Datum van je bezoek: 10 jan. 2013
Ga eens een heerlijke tosti annie m. G. Smit eten, met heerlijke tomatenbrood, en geitenkaas, met katenspek, en een heerlijke asaus. Echt zo lekker, is echt de moeite waard.
ThaFizzy .
  • Datum van je bezoek: 3 okt. 2012
Gezellig eetcafé in het centrum van Tilburg. Slagroom bevindt zich tussen het niveau van een eetcafé en een restaurant, met soms hier en daar studentenprijzen.

Hier heb ik een uitgebreide lunch genuttigd samen met drie andere mensen en daarom kwamen er vier verschillende lunchgerechten op tafel. De kaart biedt een redelijke variatie, met voornamelijk de bekendere gerechten.

Wat opviel aan de 'afwerking' van de vier borden was dat het er als een haastklusje uitzag. Een klein beetje meer aandacht zou het beter hebben gemaakt. En dat was eigenlijk precies het omgekeerde van de bediening, die probeerde ook de details in orde te houden.

Het eten was goed en past bij de prijs die ervoor gevraagd wordt. Mooie porties. Kaart niet heel erg verrassend, maar dat is ook niet de verwachting bij een eetcafé.

Minpunt was de muziekkeuze en volume in de zaak. Dat was net iets te druk en iets te hard. Sfeer binnen is goed; buiten was het (mede door het weer) wat troosteloos.