Cafe Slagroom

Dinsdag t/m Zaterdag

• Af te huren , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen
Evie E.
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2016
Voor een lekkere tosti ga je naar Slagroom! Prijskwaliteit verhouding is mega! Voor een klein prijsje (zeker in vergelijking met wat ze op andere plekken voor een veel eenvoudigere tosti vragen) heb je een lekkere lunch waar je de hele middag mee door kunt. De saus die je er bij krijgt is goddelijk. Wat jammer is, is dat er geen blaadje sla en wat komkommer ofzo bij zit en bestek moet je bij een tosti even vragen. Als je een warme latte wil zou ik dit verder van te voren even aangeven. Ik heb vaker meegemaakt dat hij nagenoeg lauw op tafel komt. Ik heb verder goede verhalen gehoord over de high beer maar deze heb ik nog niet zelf uitgeprobeerd.
Justine444 .
  • Datum van je bezoek: 30 mei 2016
Ga hier niet eten met een groep.
We gingen hier eten met een groep van 20 mensen. We kregen een zeer beperkte keus uit de gerechten en moesten lang wachten. We kwamen om 18 uur binnen en waren pas om 22 uur klaar. Twee mensen moesten naar huis en hebben het hoofdgerecht niet kunnen eten. De volledige menu's werden in rekening gebracht.
Jansen-j .
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2015
Ze hebben hier zonder twijfel de beste tosti's van Tilburg!! Heerlijk op focaccia brood. Het personeel is vriendelijk en attent. Een echte aanrader wat lunch betreft!
Riatillie .
  • Datum van je bezoek: 11 apr. 2015
wij hebben vandaag 11 april een high tea gehad bij Slagroom.
Was in een woord geweldig lekker en goed verzorgd . Een van ons had lactose V wat we niet hadden doorgegeven.
Er werd door de keuken heel veel moeite gedaan om er toch een heerlijke high tea voor te verzorgen.

Wij vonden het super
Nicole B.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2014
We komen hier vaak en zijn super enthousiast. De bediening is super aardig en gastvrij, zij hebben begrepen waar het in de horeca om draait. Het eten smaakt altijd goed. Kortom, bij Slagroom krijg je waar voor je geld!
Floriensmulders .
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2014
Leuk restaurant, lekker eten en gezellige bediening... werd erg (misschien wel te vaak) gevraagd of alles naar wens was.
Webmiep .
  • Datum van je bezoek: 1 feb. 2013
Heel gezellig Cafe, Prettige bediening Heerlijk eten en een prettige prijs.
Helaas hielden we er allebij darm problemen aan over.
Misschien lag het aan de houdbaarheid van de vis.
We aten niet hetzelfde. Wel vis.
Thamara V.
  • Datum van je bezoek: 10 jan. 2013
Ga eens een heerlijke tosti annie m. G. Smit eten, met heerlijke tomatenbrood, en geitenkaas, met katenspek, en een heerlijke asaus. Echt zo lekker, is echt de moeite waard.
ThaFizzy .
  • Datum van je bezoek: 3 okt. 2012
Gezellig eetcafé in het centrum van Tilburg. Slagroom bevindt zich tussen het niveau van een eetcafé en een restaurant, met soms hier en daar studentenprijzen.

Hier heb ik een uitgebreide lunch genuttigd samen met drie andere mensen en daarom kwamen er vier verschillende lunchgerechten op tafel. De kaart biedt een redelijke variatie, met voornamelijk de bekendere gerechten.

Wat opviel aan de 'afwerking' van de vier borden was dat het er als een haastklusje uitzag. Een klein beetje meer aandacht zou het beter hebben gemaakt. En dat was eigenlijk precies het omgekeerde van de bediening, die probeerde ook de details in orde te houden.

Het eten was goed en past bij de prijs die ervoor gevraagd wordt. Mooie porties. Kaart niet heel erg verrassend, maar dat is ook niet de verwachting bij een eetcafé.

Minpunt was de muziekkeuze en volume in de zaak. Dat was net iets te druk en iets te hard. Sfeer binnen is goed; buiten was het (mede door het weer) wat troosteloos.
Raimooij .
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2012
Een leuk eetcafé waar je aardig bediend wordt. Het eetcafé is gelegen aan een plein waar geen motorverkeer langs komt. Daarom vond ik het een fijne en rustige locatie.
We kozen allebei voor het driegangenmenu. Alle gerechten (voor-, hoofd- en nagerecht) waren lekker en best wel omvangrijk.
Voor mij absoluut een eetcafé om nog een keer te gaan eten.
Anke P.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2012
Leuk eetcafé met prijzen en eten zoals je het verwacht bij een eetcafé. We eten hier geregeld als we even een 'hapje' willen eten in Tilburg. Erg lekker en bijzonder was de bitterbal van asperge en zalm. Bij goed weer ook gezellig eten op het terras. Bediening is vriendelijke en attent
Ton61 .
  • Datum van je bezoek: 11 jul. 2012
Lekker eten en drinken voor een gewone prijs. Prettige sfeer en vriendelijk personeel. Wij komen hier iedere week wel een keer.
S H.
  • Datum van je bezoek: 5 jul. 2012
Het beste aan dit restaurant vond ik het eten. Het bord was leuk opgemaakt en het eten was erg lekker. de hoeveelheid is ook prima, alleen het dessert was wat aan de grote kant, maar heerlijk! (brownie, snickers dessert) Voor de kwaliteit eten wat je krijgt vind ik de prijs aan de goedkope kant, wat natuurlijk helemaal niet erg is!
de sfeer is restaurant/kroeg met veel leuke dingetjes aan de muur, koffieblikken, koekjesblikken, veel te zien en alsnog een rustige sfeer. ik kom nog weer terug!