Café Sjiek

Oude sluis 17 3111 PK Schiedam Nederland Kaart

Over het restaurant Café Sjiek

Café Sjiek, gelegen naast het zakkerdragershuisje bestaat sinds 2002. Sinds 1845 zit er al horeca, hier was het waar vroeger de zakkerdragers hun verdiende loon kwamen opdrinken

Zoals de naam al zegt (sjiek: is limburgs voor leuk en gezellig) is het goed toeven in het café.

Het brede assortiment dranken bestaat uit bieren, wijnen, whiskey’s, cognac, grappa’s en champagnes.

De menukaart heeft voor ieder wat wils en verandert diverse keren per jaar. De Sjieke chef kookt met de seizoenen mee en probeert zoveel mogelijk biologisch te koken.

Bij mooi weer kunt u lekker plaats nemen op het terras aan het water en voelt u zich als een god in frankrijk.

Meer informatie over restaurant Café Sjiek

• Amex , Mastercard , Pin , Visa
  • Af te huren , Huisdieren welkom , Per boot te bereiken

Jouw recensie over het restaurant Café Sjiek

Monica V.
  • Datum van je bezoek: 12 sep. 2018
Hartelijk en persoonlijk ontvangst. Snelle bediening, regelmatig vragen of alles nog naar wens was. Gerechten met zorg samengesteld en geserveerd.
JATM H.
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2018
Het was wederom gezellig en sfeervol. kwaliteit en service aangenaam. Eten erg lekker en voldoende. Kortom net als de vorige keer voor herhaling vatbaar.
Mir O.
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2018
Wij vonden het niet echt bijzonder. We zijn met de kleinkinderen 24-08-2018, geweest. We arriveerden om 18:30 uur en mochten een lage tafel gebruiken, als we beloofden om 20:30 uur, klaar te zijn. Dan kwam de dj! Er was van tevoren besproken, voor ons. De drankjes werden niet aan de tafel geserveerd, maar over de bar. Makkelijk voor het personeel, maar zeker niet sjiek/chic!
Rita M.
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2018
Wij zaten boven en het was niet erg druk, dus het was niet rumoerig. Beneden is het wel druk en rumoerig, om te eten zou ik dit zelf te veel druk vinden. Misschien is dit handig om te laten weten aan de klant bij reservering.
Beneden gezellig iets drinken en boven eten. Bediening was erg aardig maar wat vooral belangrijk is persoonlijk. Een persoonlijk woordje, goed voor de klantenbinding denk ik. Kortom wat mij betreft een 9 en ik zal zeker andere mensen jullie adres aanraden, ook vanwege het heerlijke visje wat ik gegeten heb.
Petra S.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2018
Goed en lekker eten, gezellig restaurant.
Ivan Z.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2018
Heerlijk gegeten, zeer attente en vriendelijke bediening waar gastheerschap hoog in het vaandel staat!
Jennifer H.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2018
Bij aankomst gezegd dat er een tafel buiten voor ons beschikbaar was, ik wilde liever een tafel binnen omdat buiten alles in de schaduw was en met een mosselpan en vliegen buiten is het ook niet lekker zitten, vervolgens een hoge bartafel gekregen waar mijn moeder van 1,60 gewoon niet fijn aan zit omdat ze haar benen nergens kwijt kon, om een lage tafel gevraagd en de irritatie droop van de jongen/eigenaar achter de bar af. Het eten en de andere bediendes waren helemaal prima alleen dit was zeker geen leuke binnenkomer
Bianca W.
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2018
Gezellige sfeer en vriendelijk personeel
Margot D.
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2018
gereserveerd om 18.15 uur. ontvangst kon wat enthousiaster. waarschijnlijk door het zeer warme weer de wat matte ontvangst. correcte bediening. heerlijk buiten gezeten. later werd het goed bezet.
Sander F.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2018
Heerlijk gegeten, heerlijke muziek, de bar man had of liefdesverdriet of was in de wolken van iemand, maar de muziek keuze was super! Tot snel!
Rick W.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2018
Heerlijk gegeten! Gezellige bediening!
Anneke V.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2018
Lang wachten op het eten. Geen stokbrood tijdens het wachten, personeel afstandelijk.
Manon D.
  • Datum van je bezoek: 11 jul. 2018
Vriendelijk ontvangst, lekker down to earth. Leuke omgeving en gezellige inrichting. Echt als een klein cafe. Kleine zaak met ook een bovenverdieping en groot terras. Heerlijk gegeten en prettige sfeer
Patricia M.
  • Datum van je bezoek: 5 jul. 2018
Mooie hotspot in Schiedam tussen de andere monumentale panden aan de Schie en de Oude Sluis. Gerechten eenvoudig en erg basic. Daar houden wij van. Vriendelijke en zakelijke bediening.
Idalmis L.
  • Datum van je bezoek: 14 jun. 2018
Personel is erg vriendelijk, wij gaan het zeker herhalen !
Biefstuk was heerlijk sappig en zacht prima kwaliteit.
InekeJongeneelen J.
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2018
Goed restaurant op een leuke locatie. Erg vrindelijk personeel. Klene kaart met voor ieder wat wils. Een aanrader. Je moet er wel rekening mee houden dat je naar het restaurantgedeelte een trap op moet.
Cock D.
  • Datum van je bezoek: 31 mei 2018
wij zaten buiten op het terras.
Carla M.
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2018
Er was buiten geen plek werd meteen voor gezorgd,netjes.het eten was erg Lekker,vriendelijke bediening prijs/kwaliteit prima.
Shirley W.
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2018
Super lekker eten jammer dat het rustig was maar daardoor zeker goede service
Senka V.
  • Datum van je bezoek: 17 mei 2018
Altijd goed,gezellig,sfeervol,eten is echt lekker.