Café Sjiek

Oude sluis 17 3111 PK Schiedam Nederland Kaart

Over het restaurant Café Sjiek

Café Sjiek, gelegen naast het zakkerdragershuisje bestaat sinds 2002. Sinds 1845 zit er al horeca, hier was het waar vroeger de zakkerdragers hun verdiende loon kwamen opdrinken

Zoals de naam al zegt (sjiek: is limburgs voor leuk en gezellig) is het goed toeven in het café.

Het brede assortiment dranken bestaat uit bieren, wijnen, whiskey’s, cognac, grappa’s en champagnes.

De menukaart heeft voor ieder wat wils en verandert diverse keren per jaar. De Sjieke chef kookt met de seizoenen mee en probeert zoveel mogelijk biologisch te koken.

Bij mooi weer kunt u lekker plaats nemen op het terras aan het water en voelt u zich als een god in frankrijk.

Meer informatie over restaurant Café Sjiek

• Amex , Mastercard , Pin , Visa
  • Af te huren , Huisdieren welkom , Per boot te bereiken

Jouw recensie over het restaurant Café Sjiek

Dennis V.
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2018
Wij hebben weer een heerlijke avond gehad, lekker gegeten en gedronken in een prima sfeer, wij kijken nu al uit naar de volgende keer.
Sandra L.
  • Datum van je bezoek: 6 dec. 2018
Goede ontvangst en bediening door super aardige ober (dat is hij altijd, dus geen toevalstreffer), heerlijk gegeten, en dus gewoon een hele leuke avond gehad
Babette C.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2018
Lekker gegeten, prima keus. We hebben boven gegeten. Ontvangst bij binnen komen was prima, vriendelijke man aan de bar. Hij stuurde ons naar boven waar we verder ontvangen zouden worden. Helaas duurde dit even.
Kregen wel een vriendelijke glimlach vanuit de keuken, maar hebben toch even moeten wachten voordat we echt ontvangen werden en naar een tafel werden gebracht.
J.C. H.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2018
we hebben heerlijk gegeten ,goede sfeer en prijs
Andre D.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2018
Leuk en gezellig eetcafe/restaurant, zeer vriendelijke bediening, kwalitatief goed eten voor een passende prijs.
Zeker aan te bevelen en wij komen er graag nog eens terug.
Kim P.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2018
Super! Zoals altijd!
Sandra L.
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2018
Zeer aardige ontvangst en ober deed zijn best om ons een tafeltje beneden te geven, hetgeen we toch iets gezelliger vonden. Heerlijk gegeten en een fijne avond gehad om lekker bij te praten met mijn dochter.
Peter K.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2018
Zoals gewoonlijk prima voorgerechten, eendenborst en mosterd geitenkaas soep.. als hoofd de sjieke happen van de dag, Ribeye van het Simmentaler rund en schelvis. Zalig..
De prijs kwaliteit verhouding is heel goed.
Sjiek heeft ons in de afgelopen jaren nooit teleurgesteld!
Frank V.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2018
Heerlijke maaltijd, prima service.
Pieter J.
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2018
Een gevarieerde keuze met leuke 'twists' op klassieke gerechten. Kwalitatief goed eten tegen een gunstige prijs zonder opsmuk.
Aad M.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2018
Weer als bij elk bezoek. Top eten en drinken
Muziek zou iets zachter mogen voor de wat oudere generatie????????
Tot de volgende keer
InekeJongeneelen J.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2018
Lekker gegeten. Gerechten op de kaart zijn niet alledaags. Ik vind het altijd prettig als een restaurant andere gerechten serveert dan je thuis maakt. Vooraf de eend met geitenkaas en als hoofdgerecht de dorade met gambasaus waren heerlijk. Ook nog een hapje van de pastinaaksoep geproefd. Ook die was heerlijk. We gaan zeker een keer terug.
Ingrid S.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2018
Zeker niet de laatste keer geweest, leuk,
Zen A.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2018
Rustig tafeltje is er niet beschikbaar. Voorgerecht, wij hadden tonijn vond ik heel duur voor wat je kreeg. Eten is er wel altijd goed en voldoende keus.
Charles J.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2018
Bestellen 2 bier. Wij kregen een fluitje. Hoort een vaasje te zijn, tenzij ikzelf een fluitje bestel. Prijs voor een spa blauw (puur water) was 2,50. Toch niet echt goedkoop. Plaats boven aan zijkant met 2 personen was klein. Naast ons een tafel met dreigend kind ( kan sjiek) niets aan doen maar was niet bevoordeling voor het geheel.
Wim S.
  • Datum van je bezoek: 19 sep. 2018
Niet echt 'sjiek', wel goed eten, bediening wat slordig
Monica V.
  • Datum van je bezoek: 12 sep. 2018
Hartelijk en persoonlijk ontvangst. Snelle bediening, regelmatig vragen of alles nog naar wens was. Gerechten met zorg samengesteld en geserveerd.
JATM H.
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2018
Het was wederom gezellig en sfeervol. kwaliteit en service aangenaam. Eten erg lekker en voldoende. Kortom net als de vorige keer voor herhaling vatbaar.
Mir O.
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2018
Wij vonden het niet echt bijzonder. We zijn met de kleinkinderen 24-08-2018, geweest. We arriveerden om 18:30 uur en mochten een lage tafel gebruiken, als we beloofden om 20:30 uur, klaar te zijn. Dan kwam de dj! Er was van tevoren besproken, voor ons. De drankjes werden niet aan de tafel geserveerd, maar over de bar. Makkelijk voor het personeel, maar zeker niet sjiek/chic!
Rita M.
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2018
Wij zaten boven en het was niet erg druk, dus het was niet rumoerig. Beneden is het wel druk en rumoerig, om te eten zou ik dit zelf te veel druk vinden. Misschien is dit handig om te laten weten aan de klant bij reservering.
Beneden gezellig iets drinken en boven eten. Bediening was erg aardig maar wat vooral belangrijk is persoonlijk. Een persoonlijk woordje, goed voor de klantenbinding denk ik. Kortom wat mij betreft een 9 en ik zal zeker andere mensen jullie adres aanraden, ook vanwege het heerlijke visje wat ik gegeten heb.