Café Sjiek

Yvonne S.
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2016
Paul W.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
Zijn hier meer geweest en weer prima gegeten. Echt een aanrader.
Muziek moet beter afgeregeld worden. Stond vrij hard en bijna alleen
de bas en drumslagen waren hoorbaar.
Hanneke P.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2016
Wat een heerlijke plek om is bij te praten ,lekker eten en goede wijnen .
Service is prettig.
Snel geholpen en verder met rust gelaten , goed doorhebben wanneer een drankje of koffie op zijn plaats is.
Kortom , een fijne avond !!!!
Jeroen H.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2016
We waren bij Sjiek een tijdje niet geweest, maar het was weer uitstekend. Service, vriendelijkheid, smaak, kwaliteit, allemaal zeer goed. En ook de prijs viel niet tegen. We waren iets aan het vieren en daar heeft Sjiek prima aan bijgedragen.
Samantha W.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2016
Eten was goed en smakelijk. Bediening keurig en alles op tijd, niet te vroeg en niet te laat. Sfeer is gemutlich. Enige wat mag is iets comfortabelere stoelen en het sanitair kan wel wat nieuwe kitranden gebruiken. (Sanitair was wel schoon.)
Monique V.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2016
Een klein knus café en restaurant waar we boven heerlijk hebben genoten van het uitzicht, het lekkere eten en van de vriendelijke heren die onze avond invulde. Zeker voor herhaling vatbaar!
Adrilene B.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2016
Heel prettige sfeer. Lekker eten en lekkere wijn. Bediening ongedwongen. Precies goed. Alles op tijd. Hier ga ik vaker naar toe.
Ilona W.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2016
Onze eerste keer in Schiedam en dan is het leuk om ineens een heel leuk plekje aan het water te ontdekken. Helaas hadden we haast, waar heel fijn rekening mee gehouden werd trouwens, anders waren we zeker nog een poosje blijven plakken op het terras.
Bert W.
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2016
Wat een aangename verrassing in Schiedam. Je woont er al 20 jaar, je rijdt er regelmatig in de buurt maar nooit gezien. Daar kom je achter via IENS.
Leuke plrk, lekker eten, super bediening. Zeker voor herhaling vatbaar!
Proud2beels68 .
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2016
Het was super goed. Heerlijk gegeten. Zeldzaam lekkere whisky op en het eten was heerlijk. Voor herhaling vatbaar. Zeker weten.
H.uitvlugt .
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2016
prima keuken goed advies zeer vriendelijke bediening, ze weten waar het om gaat hebben kennis van producten de bediening is zeer net.
Debbie K.
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2016
Bij Sjiek is het altijd gezellig eten. Wij zijn vaste klanten hier. Ondanks dat we vaak als vegetariers weinig keuze hebben smaakt het eten altijd weer lekker. Of je nu uitgebreid eet of een gerecht het zal gegarandeerd goed smaken.
Rene V.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2016
Heel gezellige sfeer, prima bediening, goed eten.
Verhouding prijs kwaliteit is ook prima.
Niks mis mee, hier komen wij zeker vaker.
Cees J.
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2016
Vandaag speciaal naar Cafe Sjiek gegaan voor de start van de 'Sjieke Sparerib'-week. Heel de avond prima bediend door de horecatoppers van de bediening. De spareribs waren heerlijk! Leuk initiatief en lekker eten.
SarahAJB .
  • Datum van je bezoek: 24 jul. 2016
Gisteren heerlijk bij Sjiek op terras gezeten met vrienden. Vooraf wat brood, daarna had ik de Burger en Cheesecake als toetje.
Erg smaakvol allemaal! Goeie patatten ook.
We hadden elk andere gerechten besteld, iedereen zat te smullen.
Bediening goed: we hadden een heel attente ober! We komen graag snel terug.
Vonaysha .
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2016
De bediening bij Sjiek weet tenminste hoe het hoort als het gaat om bediening.
Voorgerecht surf&turf, heerlijk mals vlees!
Hoofdgerecht mosselen (mocht iets meer op smaak) en Ossehaas, perfect medium gebakken (had wel wat malser gemogen).
Nagerecht cheesecake met bastognekoek-ijs (heerlijk).
Goede bierkaart, diverse goede rode wijn en lekkere originele thee
Gezellige locatie in historisch Schiedam.
Wij komen zeker terug.
Dico K.
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2016
Een heerlijk zwoele zomeravond, een terras met dit oud Hollandse uitzicht, goede conversatie.
Heerlijk gegeten, mijn tafelgenoot ossenhaas en ik een mix grill van lam. Perfect krokant gebakken friet erbij en goed geadviseerde wijn. Vriendelijke en snelle bediening.
Aanbevolen.
Ingrid-Aschwin .
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2016
Gisterenavond gegeten bij het gezellige Cafe Sjiek. Was er al weer een poosje niet geweest en dan vraag je je altijd af of het nog steeds zo goed is als de vorige keer. En ja hoor, het was weer top! Heerlijk gegeten (vooral de cheesecake is een echte aanrader), goede bediening (keurig personeel) en een gezellige ambiance. Deze ondernemers weten hoe het hoort!
Sara85 .
  • Datum van je bezoek: 28 jun. 2016
Gisteravond toevallig terecht gekomen bij Café Sjiek. We hadden haast, kwamen om 18.00 uur aan en hadden tot 19.00 uur, maar hier werd geen probleem van gemaakt, sterker nog: dit werd heel goed opgepakt door de vriendelijke ober.
We bestelden de saté en hebben er enorm van gesmuld! Mals, smaakvol vlees, verse friet, zelfgemaakt zuur, lekkere satésaus en mayo. Omdat we zo vlotjes bediend waren, hadden we zelfs nog tijd voor een cheesecake. We waren eerst wat verbaasd over de presentatie, maar wat een heerlijkheid was dat zeg! We hebben echt de beste saté en de beste cheesecake op!
Mochten we weer in de buurt zijn, dan weten we Café Sjiek te vinden. Top klasse!
Arthur V.
  • Datum van je bezoek: 28 jun. 2016
Altijd lekker eten en vlotte vriendelijke bediening. Volop keuze uit vis en vlees en se gamba's zijn mijn favoriet, echt heerlijk. Lekker mandje vers en knapperig brood vooraf.