Café Sjiek

Oude sluis 17 3111 PK Schiedam Nederland Kaart

Over het restaurant Café Sjiek

Vanaf 26 april verhuist Sjiek vanwege een verbouwing voor 3 maanden naar de Korte Haven 5.
Vanaf 28 april zijn wij daar geopend dinsdag tot en met zondag van 15.00 tot 01.00uur.
Natuurlijk met Sjiek terras en de keuken is Sjieker dan ooit!! we serveren veel gerechten van de Green
Egg BBQ met bijpassende wijnen, bieren en cocktails.

Meer informatie over restaurant Café Sjiek

• Amex , MasterCard , Pin , Visa
  • Af te huren , Catering , Huisdieren welkom , Per boot te bereiken , Terras

Jouw recensie over het restaurant Café Sjiek

Janet V.
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2017
Prachtig heringericht, heel sfeervol in het gedeelte van het Zakkendragershuis. Heerlijk eten en prachtige wijn. Helaas akoestisch slecht. Aandachtspunt!
Ingrid P.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2017
Heel erg druk, veel lawaai. Mosterdsoep met worst en spek vreemde combi maar heerlijk. Sjieke hap, zalm met dragonsaus prima. De bediening die door de drukte overal om- en overheen moesten klimmen prima in staat om iedereen op zijn of haar wenken te bedienen. Het blijft een aanrader.
Judith B.
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2017
Ik vond het eten niet heel erg goed. Ook de inrichting erg kil, niet gezellig.
Bediening was aardig. (En toen moest ik mijn 120 tekens vol maken)
Peter J.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2017
Prima restaurant. We komen hier graag.
Thea H.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2017
Goed gegeten, zeer beperkte kaart, geen visgerechten. Prima soep, wel lang gewacht op het hoofdgerecht !
Jammer dat er bij de recente verbouwing niet gedacht is aan een toilet beneden !
ecampfens .
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2017
Het duurde vrij lang voordat wij de menukaart kregen; ik moest er zelfs om vragen.
Maar vanwege het te hoge geluidsniveau waren we na het eerste drankje al weg. Het etentje ging niet door.
Frank A.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2017
Prima vermaakt. Het eten was zo goed als voor de heropening. Gelukkig hadden ze dezelfde gerechten en was
het weer als van tevoren bekend.
Andries F.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2017
Het vernieuwde Sjiek blijft je keer op keer verbazen met heerlijke gerechten. Het personeel is vriendelijk, niet opdringerig en de verbouwing is zeer geslaagd. Minpuntje; het kan er erg rumoerig zijn, zeker beneden als je een tafel voor twee hebt.
Nicole V.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
Een aanrader! Was gezellig en het personeel vriendelijk . Ze doen daar echt hun best. De uitbreiding en verbouwing goed geslaagd !
R B.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
Lekker eten in een ongedwongen sfeer. Top!
Voorgerecht, hoofdgerecht en nagerecht zijn allen op een constant hoog niveau. Wij eten vaker bij Sjiek en zijn altijd tevreden over het eten, de bediening , de inrichting en de sfeer. Ook zaterdagavond 7 oktober zat Sjiek weer helemaal vol met enthousiaste mensen.
Aad V.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
Met het gezin hier wezen eten. Qua eten was het top! Echter qua ontvangst en qua decor was er wel wat aan te merken. Zo werden wij om te beginnen niet echt duidelijk ontvangen bij binnenkomst. De accoustiek ik de ruimte is slecht waardoor het erg rumoerig is en je elkaar moeilijk kan verstaan. Hoewel de prijzen van het gebodene meevielen in relatie tot de goede kwaliteit van het eten, geven we de volgende keer de voorkeur aan een wat rustiger en comfortabeler gelegenheid.
maries.vov .
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2017
Nette gerechten voor een eerlijke prijs, alleen jammer dat de ruimte erg galmt en je tafelpartners moeilijk te verstaan zijn.
De tafel van R V.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2017
Grote en ruime zaak. Toen wij er waren was het volle bak en opmerkelijk was dat zowel keuken als bediening dit prima aankonden, de wachttijden tussen de gerechten waren kort. De bediening was ook herkenbaar, allen een witte polo met bedrijfslogo - dat is nog eens Sjiek. Dan het eten - prima. Wij kozen allen voor de soep van de dag en dat was een lekkere tomatensoep met stukjes kaas. Voor wat betreft het hoofdgerecht hadden wij een prima steak en een krokant gebakken Dorade. Sjiek bleek gewoon een prima tent en we komen zekert nog eens terug.
Peter H.
Top lokatie, ook al is het de tijdelijke lokatie tijdens de verbouwing. Personeel zoals altijd erg vriendelijk, en proffesioneeel. Het eten is goed nu ook weer de gerechten buiten de kaart, erg aantrekkelijk en dit alles is prima prijs kwaliteit verhouding! Zeker een aanrader, ook geschikt voor gezinnen met jonge kinderen.
peter O.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2017
Leuke locatie en personeel dat zijn of haar best doet maar veel te druk en daardoor soms lang wachten op bediening.
Mariken L.
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2017
Lekker eten in een gezellige, maar wel een beetje rommelige ambiance.
Marco V.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2017
Het restaurant zit in een tijdelijk onderkomen omdat de eigenlijke locatie verbouwd wordt maar dit heeft niets afgedaan aan de kwaliteit die ik vaker in Sjiek heb mogen meemaken.
Prima eten en vlotte, attente bediening.
We komen graag terug.
Rosalinvermeulen .
  • Datum van je bezoek: 11 jun. 2017
De gerechten van de Green Egg zijn geweldig! De grill smaak is duidelijk aanwezig. Alle gerechten zien eruit als een kunstwerkje en smaken nog beter! De tijdelijke lokatie is superleuk. Wat is het fijn om lekker buiten te eten aan het water. Wij komen snel weer terug!
Sonja V.
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2017
Fantastisch gegeten, de hamburger en saté smaken echt super!! Verse patat verrukkelijk en het personeel is erg vriendelijk
Brian P.
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2017
Wij zijn samen gaan eten en hebben genoten van de avond. Het eten is zoals je het mag verwachten, gewoon goed. De sfeer was goed en de service was keurig! Hier zullen we zeker nog eens gaan eten.
hpvandijk V.
  • Datum van je bezoek: 16 mei 2017
Sjiek is tijdelijk verhuisd naar een nabijgelegen locatie. Doet verder geen afbreuk aan de sfeer.
Eten was dik in orde. Zwaardvis smaakte voortreffelijk.
Alleen het personeel gedroeg zich niet zo sjiek. Wij behoorden niet tot de vaste Sjiek clientele. Een vriendelijk woordje kon er dan ook nauwelijks van af.