Café Schinkelhaven

6,6
6,3
Jady N.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2016
Bediening is slecht en de nachos in de oven nog slechter. We hebben dit gemeld, maar hier is dan ook verder niets mee gedaan. Je kon bv met moeite de nachos in het mini potje met de zure room dippen. De gesmolten kaas was ver te zoeken. Het waren ronde nachos die echt niet zoals de echte nachos smaken. Tomatenpasta uit een potje. Leuke locatie maar dus niet voor herhaling vatbaar.
Roger M.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2016
MOBILISATIE !!
Waarom ?

Een keer heerlijk gegeten, ik vis en mijn vriendin Spinazie Ricotta Gnocchi. Daarvan een hapje geproefd, zalig. De volgende keer toch verleid door opnieuw een visgerecht en mijn vriendin nam wederom de Gnocchi. Ik weer een hapje en dacht wat ben ik stom geweest, een gemiste kans.
Afgelopen week weer naar Schinkelhaven en ja ik nam de Gnocchi, meer dan zalig, eigenlijk hemels !!
Alleen toen kwam de teleurstelling, de laatste dag dat ze het serveerde, vanaf 6 oktober een nieuwe kaart die ik zeker ga proberen.
Café is warm, gezellig, informeel en gastvrij, bediening is vlot , alert en vriendelijk maar die Gnocchi moet echt weer op de kaart.
Vandaar mijn mobilisatie verzoek dat een ieder er om moet gaan vragen. Echt een aanrader !!
Sorry kok, maar doe het dan op speciaal verzoek als we reserveren. Please
Boneventura .
  • Datum van je bezoek: 24 sep. 2016
ben hier veel geweest in het verleden, er zaten altijd goede tentjes op deze hoek. Maar nu.. We hebben hier net zn vieren geluncht. Broodje Gezond (Broodje Piet geloof ik) was prima, afgezien van dat er geen keus voor bruin brood werd gegeven. Tosti's en uitsmijter: niet te eten! smakeloos witbrood, nog smakelozere kaas, aangebrande spek op de uitsmijter. de uitsmijter zag er echt zielig uit: geen boter, geen garnering, gewoon een paar te lang gebakken eieren op 2 sneeen casino (en wel 2 euro meer vragen dan het broodje gezond...). Waarom gaan restaurants er zo vaak van uit dat je de mensen wel kunt beduvelen met tosti's en uitsmijters? Alsof die niet lekker hoeven te zijn?
Trineke P.
  • Datum van je bezoek: 22 mrt. 2016
Gezellig eetcafé, vlakbij het Vondelpark, met lekkere burgers. Bediening is vriendelijk, maar niet heel oplettend. Vooraf wat Turks brood met olijfolie - niet heel bijzonder, maar wel lekker.
Emmie V.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2016
Gezellig café. Zeker aan te raden vanwege de bieren op tap, maar een hapje eten kan ook. Verwacht geen hoogstandjes, maar gewoon simpel, lekker eten. De maïskoekjes vooraf waren erg vet en een ijsje/taartje kun je beter ergens anders halen, maar de hamburgers zijn goed (zowel vis, vlees als vega). De bediening was alert en attent.
Huibert J.
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2015
Prima eetcafe / restaurant met vriendelijke bediening. Eten is lekker en goed, verwacht niet heel bijzondere dingen. Bediening kan het wel eens druk hebben, maar blijft ook dan vriendelijk :-)
Robby N.
  • Datum van je bezoek: 3 jul. 2015
Verschrikkelijke bediening. Helft vd bestelling vergeten, drankjes pas na een kwartier bezorgd en 3 man achter de bar met hun rug naar klanten toe. Sommige mensen zijn niet geschikt voor de hoteca en Schinkelhaven heeft ze in dienst. Eten was best ok, dagschotel van roodbaars met rissoto, maar erg vet.
NN14 .
  • Datum van je bezoek: 11 jun. 2015
Van de week hier gegeten! Leuke tent.
Ze waren alleen niet goed ingespeeld op de drukte, het bestellen van drinken en eten kosten veel tijd.
Daarintegen hadden ze 2 mensen in de bediening lopen die het hartstikke goed deden.
Maar het veel te druk hadden.
Voor de rest was het eten prima niet bijzonder.
Philip S.
  • Datum van je bezoek: 24 apr. 2015
Vorige week na t werk met vriendin op het terras neergestreken... Dát alleen was al fijn, met Mireya de serveerster afgesproken dat ik zou IENS-en, althans als ik t zou doen zou ik haar noemen! Service-gericht en bovendien sociaal, en rustig was het 't toch niet. Twee lekkere salades maakten het compleet. Philip
Dagmar Z.
  • Datum van je bezoek: 18 apr. 2015
Helaas! De bediening heeft helaas dit café voor ons doen falen. Al wachtend om een bestelling op te doen kwamen we er achter dat de serveerster gewoon zelf even bij haar vriendinnen op het terras zat ipv mensen helpen aan een drankje. Al fin, binnen was de service goed en leuk! Helaas was de salade die ik bestelde erg droog en een couscous salade ipv een rucola salade met eendenborst en kaas ;). De burger was wel erg goed!
Beste, wij vinden het vervelend te lezen dat jullie niet tevreden zijn.
Wij waren in de veronderstelling dat het voorval met de salade goed opgelost was. Graag nodig ik jullie uit voor een drankje bij café Schinkelhaven. Als jullie daar prijs op stellen stuur ons dan van te voren een bericht naar info@cafeschinkelhaven.nl
Het meisje van de bediening dat was gaan zitten was klaar met werken. Nogmaals excuses voor de misstanden.
Groet, café Schinkelhaven.
Merlot73 .
  • Datum van je bezoek: 5 feb. 2015
Schinkelhaven heeft een nieuwe kaart en deze is prima. Deze keer lekker gegeten aan de bar. Vooraf hebben we een proeverij van voorgerechten gehad, ruim voldoende voor 2 personen met verschillende gerechtjes. Hoofdgerecht, de klassieke burger, gedeeld, deze was smaakvol en puur. Als toetje de cheesecake van de week, ruime portie en deze was ook prima. Bediening was alert, vlot en vriendelijk. Ik heb het idee dat Schinkelhaven sterker wil inzetten op kwaliteit en service en dat lukt. De ambiance blijft altijd gezellig en aangenaam. Gewoon een fijne tent! Ga zo door.
Happer89 .
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2014
Voor de start van de wekelijkse pubquiz op maandag hier gegeten. Het was gezellig druk, maar wel erg warm. Ik bestelde de quizhap, een kipsate met friet en salade. De sla was prima en de friet zelfs erg lekker. Ook de kipsaté was lekker, maar één spiesje is misschien wat weinig. Vrienden van mij bestelden burgers en die waren smakelijk. Bediening begon vlot maar zodra de pubquiz begon duurde het erg lang voordat we weer wat te drinken kregen.

De pubquiz zelf is zeker een aanrader. Leuk gepresenteerd en goede variatie van vragen.
Nikki S.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2013
Fijne plek. Eten is goed (prima prijs/kwaliteit-verhouding), borrelkaart is (zoals eerder genoemd) wat mager. Bediening kan nog wel eens wisselend zijn, afhankelijk van wie er werkt. Neemt niet weg dat ik hier graag kom.
Jhakira S.
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2013
Eetcafe met een comfortabel terras in de vorm van picknick tafels.
Tot nu heb ik daar 4 keer gegeten 3 maal de kikkererwten burger.
Deze is erg smakelijk ook schenken ze een lekker wijntje.
De borrelkaart valt tegen in portie's echt veel te duur voor de hoeveelheid, die ze serveren. personeel is vriendelijk
Jessica_Gandolfi .
  • Datum van je bezoek: 7 mei 2013
Schinkelhaven is een prima eetcafé waar je gezellig iets simpels kunt eten. Vooral zomers is het heerlijk dat je met mooi weer op het terras kan zitten. Verder is het altijd een leuke stop voor thee of warme choco als je in het Vondelpark gewandeld hebt.

Ik heb hier twee weken terug weer eens gegeten en had toen de hamburger die prima lekker was, de porties waren groot en de smaak was goed. De bediening is aardig en behulpzaam maar niet super oplettend of professioneel.

Leuk is het ruime assortiment losse thee dat je kunt kiezen. Verder vind ik de cheesecake en de brownie erg lekker :)
Cmenp .
  • Datum van je bezoek: 13 apr. 2013
Heeft alles wat een gezellig eetcafe moet hebben. Mooie lokatie om de hoek van het vondelpark en veel plek om buiten te zitten. Binnen is minder plaats maar wel gezellig, om te kunnen eten is reserveren aanbevolen. Het eten is voor de prijs van een goede kwaliteit, we hadden alledrie iets van de dagkaart; spiesjes, een heerlijke hamburger en een wrap, alles met zorg gemaakt. Bij het eten een goede wijn en veel keus uit lekkere biertjes. Wel jammer dat er geen kindermenu of gerecht is. Prettige bediening die het geheel een warm gevoel geeft.
MsParis .
  • Datum van je bezoek: 27 mrt. 2013
Vriendelijk maar ontzettend slechte bediening. Ze zijn totaal niet met de gasten bezig. Het eten is redelijk. Ik had een grote beef salade. Het was wel vers, maar de beef was niet mals en de salade verder schaars en flauw. Mijn tafelgenote had de burrito en was ook niet bijzonder. Afrader is het mandje brood met humus en aioli. De bakjes humus en aioli zijn zo klein dat die al op zijn na één broodje. De rode wijn daarentegen is lekker en niet duur. De prijzen van de hoofdgerechten zijn in verhouding tot de kwaliteit aan de hoge kant. Alles bij elkaar hebben we met twee personen gegeten voor 90 euro, inclusief wijn en toetje, wat dan best wel weer prijzig is voor een eetcafe.
Silverdek .
  • Datum van je bezoek: 9 mrt. 2013
Leuk cafe, prima gegeten. Club BLT broodje (?!) is een aanrader!
Zal hier misschien niet zo snel voor een snelle hap eten, maar het was prima om af te spreken en voor een langere tijd te zitten.
En een fijne ligging natuurlijk!
Karin B.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2012
Ik kom hier regelmatig op maandag voor een hapje en de pubquiz. De bediening is erg aardig en behulpzaam, maar je moet soms wat geduld hebben. Het eten is lekker, maar geen sterren-kwaliteit. Hier kom je voor een relaxde avond, om seizoensbiertjes te drinken met vrienden, of voor het fijne terras. Verwacht er niet meer van, dan heb je een geweldige avond!
Robert1972 .
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2012
Wat een prettige zaak is dit! De bediening is aardig en geeft goede service. De koffie is perfect en de kaart is prima! Ondanks de drukte werden we prima geholpen. Mijn vrouw had de burrito, ik zelf de vis van de dag, een heekfilet. Goed opgemaakt, goed van smaak en precies genoeg. Wat is het dan fijn als je een lekker dinertje met een perfecte koffie kan afsluiten. Absolute aanrader, zeker in tropische temperaturen omdat je dan heerlijk op het terras kan zitten.