Glas champagne

Heleen H.
  • Datum van je bezoek: 24 mei 2017
perla T.
  • Datum van je bezoek: 23 mei 2017
We waren de eerste gasten en konden in eerste instantie niet gaan zitten waar we wilden, we moesten vooraan gaan zitten terwijl wij achter wilden. Er kwam een vaag argument waarom dat moest, enfin het kwam toch nog goed en we konden achter zitten, daarna zijn we voortreffelijk bediend en het eten was super lekker.
Nathalie V.
  • Datum van je bezoek: 9 mei 2017
Heerlijke plek die gezellig aanvoelt, zonder al teveel poespas qua aankleding, maar des te meer aandacht voor de gasten, het eten en de wijnen.
sjoerd D.
  • Datum van je bezoek: 5 apr. 2017
Al zoveel jaar een heerlijke sfeer en - tot mijn verbazing - altijd wel plaats. Gemoedelijke bediening, maar van hoge kwaliteit. De kaart is klein, maar divers en heel smakelijk!
Onk M.
  • Datum van je bezoek: 3 apr. 2017
Gezellig Cafe-restaurant met gemengd publiek. Onopvallende toeristen, studenten en andere Amsterdammers.
Prima personeel. Prima, gevarieerde kaart.
Lucia D.
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2017
Café Schiller kwam warm aanbevolen. Bij de entree snap je dat niet.je moet een armoedig terrasje.overbruggen om in de sfeer van de 50-er jaren van de vorige eeuw terecht te komen. Ik heb goede herinnerinnen aan het vroegere Centraal Theater in de Amstelstraat, dus dat is voor mij een prettige verrassing. De bediening is hartelijk en verwelkomend. We hebben de keuze tussen een aantal tafels en we kiezen voor deze eerste keer de verkeerde. De coquille met bloedworst is apart. En ook het voorgerecht met o.a. eendelever en paling valt in de smaak. Daarna volgt de ossehaas met spruitjes voor twee van ons en de pasta putenesca voor de derde tafelgenoot. De spruitjes zijn niet al dente, maar gewoon te rauw eigenlijk. De ossehaas lijkt wat klein, maar blijkt voldoende en is prettig van garing (waar niet naar werd gevraagd). De pasta was goed. Een koffieparfait sluit het etentje bij Café Schiller af. En koffie kregen wij gratis aangeboden omdat niet alle gerechten beschikbaar waren. We zullen nog wel eens opnieuw gaan
s B.
  • Datum van je bezoek: 30 mrt. 2017
De ambiance is natuurlijk overweldigend: jugendstil alom, sfeervolle verlichting en levendige clientèle. De bediening is informeel; al moesten we lang wachten voordat we konden bestellen. Toen we duidelijk hadden gemaakt dat we de trein naar Delft dezelfde avond graag weer terug wilden halen, ging het bijzonder snel. Oesters en steak tartare besteld. Was prima. Desert niet genomen, geen bijzondere nagerechten op de kaart. Voor een avond uit met vrienden, een mooie gelegenheid.
markwamsterdam .
  • Datum van je bezoek: 23 mrt. 2017
Mijn favoriet restaurant in deze centrale buurt. Mooie art deco sfeer. Gezellig voor een bezoek naar Tuschinski. Menukaart ook goed met 4 dagschotels.
Frank V.
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2017
Als ik mensen voorstel op Rembrandplein af te spreken, kijken ze me aan of ik mijn verstand verloren heb. Tot ze café Schiller kennen. Goed eten, goede (biologische) wijn, goed bier, goede koffie en thee, prettige bediening, mooie sfeervolle plek om te zijn, heel redelijk geprijsd. Een all-time favoriet! Om te eten, bijvoorbeeld voorafgaand aan een voorstelling, of alleen even iets lekkers te drinken, bijvoorbeeld na het theater.
Els V.
  • Datum van je bezoek: 8 mrt. 2017
Echt een verrukkelijke plek om voor de voorstelling een hapje te eten en erna nog een glas te drinken.
Heel prettige bediening,
Els
Mirjam B.
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2017
Superplek , fijn personeel en goed eten
Christiaan V.
  • Datum van je bezoek: 26 feb. 2017
Het was druk, dus nogal lawaaiig. Wij aten hoofdgerechten: risotto en spaghetti. Wel veel, maar 1-dimensionaal en niet bijzonder. De prijzen waren overigens okay. En het wentelteefje na was klein, maar lekker. Redelijke huiswijn.
Ellen V.
  • Datum van je bezoek: 13 feb. 2017
Zodra je binnenkomt bij Café Schiller voel je de warmte en de goede sfeer. Wij konden kiezen voor een speciaal door de chef samengesteld menu naast de kaart. Dit was een hele goede keuze. De gangen waren allen heerlijk. Ook de wijnen die bij de gangen werd geschonken, waren goed gekozen. De bediening was vlot, oplettend en behulpzaam. Goede service dus! Van het begin tot het einde enorm genoten.
Jeditah V.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2017
Super lekker eten!!
Rudy D.
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2016
Na vele jaren hier weer eens teruggekeerd. De sfeer is nog altijd niet veranderd - gelukkig ! De bediening erg goed en vlot. Het eten kwam snel door. Kortom wij waren erg tevreden.
Florencia C.
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2016
We werden zo goed al genegeerd. 3 keer de menukaart zelf uit de stapel gepakt. Dan erg lang totdat we konden bestellen, vervolgens waren de gerechten die wij wilden niet meer beschikbaar. Daarna wilden we een toetje en bleek de keuken dicht (doordat we zo lang moesten wachten om geholpen te worden!). Eten was ok, maar werd niet met veel liefde gemaakt... dat kon je proeven.
Julie D.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2016
We hebben hier, tijdens een weekendje Amsterdam, gegeten voordat we naar een voorstelling in de Kleine Komedie gingen. Daarvoor was het echt ideaal. Super lekker eten en vriendelijke bediening. Leuk dat ze met seizoensproducten werken en dus met een tijdelijke kaart. Een aanrader!
perla T.
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2016
was weer gezellig!
Karin G.
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2016
De chefkok had een speciaal menu gemaakt van kleine visgerechten als aanbieding bij de Amundsen voorstellingen op de Herengracht 528 over de eerste Zuidpool expeditie van de Noor Roald Amundsen in 1911. Heel goed van smaak en in een rustig tempo geserveerd. Smakelijk en gezellig besluit van een mooie theatermiddag.
willemien W.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2016
goed eten, wijn. Fijne plek.