Glas champagne

markwamsterdam .
  • Datum van je bezoek: 23 mrt. 2017
Frank V.
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2017
Als ik mensen voorstel op Rembrandplein af te spreken, kijken ze me aan of ik mijn verstand verloren heb. Tot ze café Schiller kennen. Goed eten, goede (biologische) wijn, goed bier, goede koffie en thee, prettige bediening, mooie sfeervolle plek om te zijn, heel redelijk geprijsd. Een all-time favoriet! Om te eten, bijvoorbeeld voorafgaand aan een voorstelling, of alleen even iets lekkers te drinken, bijvoorbeeld na het theater.
Els V.
  • Datum van je bezoek: 8 mrt. 2017
Echt een verrukkelijke plek om voor de voorstelling een hapje te eten en erna nog een glas te drinken.
Heel prettige bediening,
Els
Mirjam B.
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2017
Superplek , fijn personeel en goed eten
Christiaan V.
  • Datum van je bezoek: 26 feb. 2017
Het was druk, dus nogal lawaaiig. Wij aten hoofdgerechten: risotto en spaghetti. Wel veel, maar 1-dimensionaal en niet bijzonder. De prijzen waren overigens okay. En het wentelteefje na was klein, maar lekker. Redelijke huiswijn.
Ellen V.
  • Datum van je bezoek: 13 feb. 2017
Zodra je binnenkomt bij Café Schiller voel je de warmte en de goede sfeer. Wij konden kiezen voor een speciaal door de chef samengesteld menu naast de kaart. Dit was een hele goede keuze. De gangen waren allen heerlijk. Ook de wijnen die bij de gangen werd geschonken, waren goed gekozen. De bediening was vlot, oplettend en behulpzaam. Goede service dus! Van het begin tot het einde enorm genoten.
Jeditah V.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2017
Super lekker eten!!
Rudy D.
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2016
Na vele jaren hier weer eens teruggekeerd. De sfeer is nog altijd niet veranderd - gelukkig ! De bediening erg goed en vlot. Het eten kwam snel door. Kortom wij waren erg tevreden.
Florencia C.
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2016
We werden zo goed al genegeerd. 3 keer de menukaart zelf uit de stapel gepakt. Dan erg lang totdat we konden bestellen, vervolgens waren de gerechten die wij wilden niet meer beschikbaar. Daarna wilden we een toetje en bleek de keuken dicht (doordat we zo lang moesten wachten om geholpen te worden!). Eten was ok, maar werd niet met veel liefde gemaakt... dat kon je proeven.
Julie D.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2016
We hebben hier, tijdens een weekendje Amsterdam, gegeten voordat we naar een voorstelling in de Kleine Komedie gingen. Daarvoor was het echt ideaal. Super lekker eten en vriendelijke bediening. Leuk dat ze met seizoensproducten werken en dus met een tijdelijke kaart. Een aanrader!
Perla T.
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2016
was weer gezellig!
Karin G.
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2016
De chefkok had een speciaal menu gemaakt van kleine visgerechten als aanbieding bij de Amundsen voorstellingen op de Herengracht 528 over de eerste Zuidpool expeditie van de Noor Roald Amundsen in 1911. Heel goed van smaak en in een rustig tempo geserveerd. Smakelijk en gezellig besluit van een mooie theatermiddag.
willemien W.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2016
goed eten, wijn. Fijne plek.
Willy L.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2016
We hebben 1,5 uur op ons eten moeten wachten, 3 maal gevraagd, nooit naar ons toegekomen voor uitleg,
geen verklaring, pas toen we weggingen werd gemeld dat er kennelijk iets misgegaan was.
Hopeloos slecht.
Patty H.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2016
Heel lieve bediening. Kreeft voorgerecht zalig. Prachtig interieur. Komt in het repertoire.
Laurens G.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2016
Een oase van rust op het drukke Rembrandtplein. Voor je het weet ben je er voorbij maar als je eenmaal binnen bent waan je je in een andere tijd en plaats. Heerlijk gegeten als altijd (De steak tartare is to die for!) alleraardigste, kundige bediening! Een waar tijdloos sieraad voor de binnenstad!
john W.
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2016
Nu al een aantal keren bij Schiller gegeten, en zeker niet voor het laatst!
Een overzichtelijke menukaart, gezellige, warme atmosfeer en prettige en oplettende (!) bediening maken van je avond uit een feestje.

Het was de eerste keer wel even zoeken naar Café Schiller tussen alle schreeuwerige puien op 't Rembrandtplein, maar dat is eerder een voordeel als je de toeristen wilt mijden.
Mathijs V.
  • Datum van je bezoek: 4 sep. 2016
Een cafe met historie schijnt Schiller te zijn. Ik eet er met drie mensen die al jaaaaren in A'dam wonen en die er verstand van hebben. Een clash aan stijlen, maar het heeft wel wat ongedwongens. Leestafels, spelletjes, grappige schilderijen... De keuken is op en vanaf 18.00 en voor die tijd kun je alleen borrelhapjes bestellen. We wachten heel even en bestellen dan alle vier hetzelfde. Scholfilet met mosselen, ezelsoren, zeekraal en beurre blanc. Goeie keuze, want heerlijk. Lekker glaasje chardonnay erbij en een karafje water. Wij zijn tevreden.
ambiente .
  • Datum van je bezoek: 29 jun. 2016
Steak tartar was zoals hij moet zijn, heerlijke pinot noir koel geserveerd zoals gevraagd.
Bediening was attent en ontspannen, erg vriendelijk en informeel op een prettige manier.
Fleurtje30 .
  • Datum van je bezoek: 5 mrt. 2016
Afgesproken bij schiller te gaan eten, beetje verwarrend dat café schiller naast brasserie schiller zit. Vooraf de coquille met bloedworst, leuke combinatie en lekker wel erg jammer dat ik ook echt maar 1 (erg kleine) coquille kreeg. Als hoofd de sukade, die was net even te ver wat mij betreft. Ik ga er zelf altijd van uit dat als er niet gevraagd word hoe je hem gegaard wil hebben dat hij behoorlijk ook de rode kant (med-rare) geserveerd wordt. De wijnkaart is leuk en de ambiance/ decor gezellig maar wat verouderd