Glas champagne

IDFA 2017 open vanaf 1200 voor lunch en 1730 open voor diner

Jouw recensie over het restaurant Café Schiller

Marjet K.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2018
Ik kom graag bij Schiller vanwege de sfeer en het eten is altijd prima, precies genoeg keus ook in vegetarisch. Aardige, informele bediening.
Marjon A.
  • Datum van je bezoek: 29 mrt. 2018
Ik vond de samenstelling van de gerechten qua smaak wat gezocht. Vooral het dessert met bietenijs en kastanjecrème, die wat plakkerig was.
Gérard B.
  • Datum van je bezoek: 22 mrt. 2018
Schiller is een bijzonder sfeervolle locatie
Ruud M.
  • Datum van je bezoek: 9 mrt. 2018
Geweldig hoe het personeel omging met de totale stroomstoring in dit deel van Amsterdam. Een half uur voordat we kwamen was een aggregaat aangesloten. Toch waren de meeste gerechten verkrijgbaar. En goed ook. Ook voor de pinbetaling vond men snel een creatieve oplossing. Heerlijk hoe luchtig men met alles omging. Prima sfeertje. Hulde!
R.
  • Datum van je bezoek: 11 feb. 2018
Warm bad. Menselijke, attente bediening. Goede betaalbare wijnen. Volop water uit de kraan. Uitstekende gerechten, met liefde gemaakt. Kom graag terug!
Hans L.
  • Datum van je bezoek: 9 feb. 2018
De bediening was zeer ontspannen en relaxed. Eten was erg lekker in een heel gezellige sfeer. Lokatie uitstekend. Al met al voor herhaling vatbaar.
Nicoline Bos N.
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2018
Erg lekker gegeten. Bediening was vriendelijk, maar wat slordig. Vergaten het water, peper en zout, kaarsje en de bijpassende wijn bij de gerechten.
Ellen D.
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2018
Vanwege een bioscoopbezoek (film zou al vóór 19u beginnen!) konden we niet heel veel bestellen van de mooie brasseriekaart, maar de twee gerechten die we geproefd hebben, waren heerlijk. Mijn risotto werd ook nog op verzoek uitgebreid: erg lekker. De bediening was vlot en attent.
Amida M.
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2018
Prima gerechten, mooi opgemaakt en geserveerd, leuke bediening. De sfeer is er prima. De alertheid van het personeel qua timing kan beter. Leuk dat er in dit oude pand een halfopen keuken is.
Sylvain O.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2018
B
Ria D.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2018
Leuke Amsterdamse ambiance en vriendelijk personeel. Voorafje en toetje waren slecht van smaak. Hoofdgerecht was goed. Kregen gelukkig geld terug van toetje.
Lize-Marie S.
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2018
Sfeervolle plek met vriendelijke bediening (heel professioneel, maar niet opgeprikt), en lekker eten.
Bar weinig keuze voor vegetariërs, maar de chef kon wel speciaal iets klaarmaken. Fijne avond gehad:-)
Gerben D.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2017
Heerlijk eten, heerlijke fine dining en ook traditionele Hollandse stamppotten, vlotte bediening, goede wijnen in een art deco omgeving en dat midden op het Rembrandtplein.
fons J.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2017
Ondanks de beperkingen van Kerst werden kregen we toch alle aandacht en keuzevijheid waar mogelijk. Entourage en automatisch ook het publiek is natuurlijk geweldig
Nigel A.
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2017
Kleine keuken en kaart. Zeer prettige bediening.
Prijs kwaliteits verhouding goed.
Fred S.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2017
Prima authentieke locatie, die alle verwachtingen waarmaakt. Ontvangst, bediening en kwaliteit eten prima. Mooie plek voor diner in authentieke sfeer.
Dave P.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2017
Voorgerecht kwam op tijd.
Daarna een uur gewacht op ons hoofd gerecht, keuken kon de drukte niet aan ofzo...
Bloemkool en zeekraal bij het gerecht waren verbrand. Vis was prima.
Els P.
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2017
Eten was goed, maar niet bijzonder. Bediening leuk en goed. Het was op deze maandagavond rustig, maar niet te stil.
Lara L.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2017
Ik kwam binnen en het personeel was meteen bijzonder vriendelijk. We moesten helaas wel even wachten op een tafel, maar konden gelukkig wel even aan de bar zitten. Daarna kreeg ik een keurig verzorgde tafel aangewezen, waarna ik een heerlijk wijntje kreeg. Het eten kwam precies op het goede moment: we hadden lekker kunnen kletsen maar het duurde niet te lang. En het éten... in één woord: verrukkelijk! De eendenlever smaakte uitmuntend! Ik heb nog geprobeerd het recept uit de knappe chef te trekken, maar dat mocht niet baten. Gelukkig was dat het enige minpuntje van de avond. Schiller is kortom een geweldige plek om zowel te eten, als te borrelen. Bediening is bijzonder vriendelijk; voordat die jongen met die leuke glitter wenkbrauwen.
robjschepers S.
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2017
De bediening was vriendelijk en professioneel. Maar daar zijn de positieve zaken wel mee benoemd. Het eten was zeer teleurstellend. Een steak tartare met een paar bleke frietjes in een zakje en een paar blaadjes kropsla met een zure dressing. Het is wat je wellicht thuis eet als je geen tijd en zin hebt om te koken. Het restaurant was zo goed als leeg. Vorige keer was het niet veel beter. De glorie van het verleden lijkt nu definitief vergane glorie. Heel jammer!