Café Sarphaat

• Airconditioning
7,1
Jorn D.
  • Datum van je bezoek: 13 mrt. 2016
Bij de Sarphaat hebben we een prima hap gehad. Het is een bruine kroeg en zolang je daar rekening mee houdt en geen restaurantverwachtingen hebt, is het prima. Ze serveren een prima saté voor een schappelijke prijs. Wel zaten we in een wat vreemd hoekje dus we moesten de bediening wel af en toe herinneren aan dat er wel weer meer bier op tafel mocht komen.
Jvdbrink .
  • Datum van je bezoek: 11 feb. 2016
Het eten was goed, ik ging voor de sloppy joe. Lekker en op goed brood, ook de salade met geitenkaas was erg lekker. Personeel was wat te losjes en het leek erop alsof ze het druk hadden met hele andere dingen zoals bijvullen en de vaatwasser. HEt decor is erg matig, het doet een beetje oud en onverzorgd aan. Een goede schoonmaakbeurt en verfbeurt en de zaak is top.
ClairCulinair .
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2015
Lekker 'cafe voedsel'! Grote porties, lekker op smaak en goed om een bodem te leggen voor een lange avond stappen. Geholpen door vriendelijk personeel. Het decor is niet mijn smaak maar wel voldoende.
  • Datum van je bezoek: 24 apr. 2015
Gisteren met een vriend een glaasje wijn gedronken op het terras van dit café. De bediening liet lang op zich wachten en ik ben tenslotte maar naar binnen gegaan voor de bestelling. De wijn werd tenslotte geserveerd door piepjong, bijna kinderen nog, personeel. Het volume van de wijn bleek erg bekrompen en ik schatte de hoeveelheid op 2/3 van wat ik zou mogen verwachten. Niemand nam enige verantwoording want, ze liet men weten, de computerapparatuur was nu eenmaal zo afgesteld. Op de stelling dat er iemand moest zijn die de apparatuur zo insteld werd niet ingegaan. Wel, op deze wijze haalt men tien glazen waar hooguit 5/6 glazen verwacht mag worden. Ik voel mij getild en belazerd en kom hier niet weer.
Buiske B.
  • Datum van je bezoek: 26 mrt. 2015
Met een koppel van 6 man gegeten bij Sarphaat. De porties zijn echt groot en aan alleen een hoofdgerecht heb je echt meer dan genoeg. Het was lekker vol op een donderdagavond, maar de bediening was vlot en vriendelijk!
Nikki V.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2014
Vroeger was dit een plek waar je best prima kon eten en de bediening oke was. Door de locatie en terras al met al een leuke plek voor een simpele hap. Wat is er gebeurd? Maandag gegeten: wat een teleurstelling. Het eten was echt slecht. De salades zijn nauwelijks gevuld en smaken slecht. De variant met de ossenhaas reepjes is te doorbakken en smaakloos en de geitenkaas variant is echt niet lekker door de mix aan smaken en gebruikte producten. Enige positieve was de knoflook spread bij het brood. Brood zelf was nl droog. De service was ook slecht en onvriendelijk. En toen ik wat zei over de kwaliteit van het eten of de bediening werd dit wat laconiek weg gewuifd. Wat zonde voor een plek op deze locatie. Voor mij iig genoeg redenen om standaard door te fietsen naar de andere kant van het park.
FineTasting .
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2014
Met de mooie dagen van afgelopen week besloten om hier een keer een broodje te doen. Bediening was gemiddeld, vonden we wat kortaf en we moesten telkens vragen om drinken. Prima basic broodjes voor een goede prijs, mijn broodje eiersalade was goed, maar kon spannender. Vriendinnetje had salade geitenkaas, was lekker. Gezellig bruincafe aan het Sarphatipark!
MissAmsterdammertje .
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2013
Gisteravond heerlijke kaasfondue gegeten in Sarphaat. Supermooie bruine kroegsfeer, enorm vriendelijke bediening en je kan eten tot half 11, zeldzaam tegenwoordig. Lekkere huiskamersfeer, waar je gewoon lekker kan eten als je geen zin hebt om te koken of chique te gaan. Geen opeenhoping van yuppen, zoals je die vindt in de rest van de pijp. Ik bestelde extra paprika en brood bij de kaasfondue (terwijl de keuken eigenlijk al dicht was) en dat stond uiteindelijk niet eens op de rekening. Aangename verrassing. Fatsoenlijke prijzen, een leuk menu en vooral de extra daghappen zorgen ervoor dat je altijd wel wat naar je smaak te kiezen hebt. Een aanrader zou ik zeggen.
Kimberley V.
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2013
Wij kwamen hier een om een drankje te drinken en te lunchen. Ik had een club sandwich en mijn gezelschap een salade. De clubsandwich was erg lekker en groot. Alleen verwachtte ik gebakken bacon op de sandwich, maar die was dus gewoon rauw. Dat was iets minder. En bij de salade hoorde brood geserveerd te worden en dit kregen we pas nadat we vroegen of we nog brood kregen. De bediening is wel erg aardig, maar als je hier naast een drankje nog wat wil eten moet je rekening houden met het feit dat het lang duurt voordat je het krijgt. Verder is het terras erg aan te raden.
Selma H.
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2012
Laatst op een zondagmiddag hier gelunched. Bij binnenkomst twijfelden we nog wel of we toch niet elder naartoe zouden gaan. Het stonk namelijk nog erg naar de baravond daarvoor, niet heel fris. Maar ok, toch gaan zitten. De lunch is prima, wij hadden een erwtensoep en een broodje. De studentikoze bediening daarentegen nogal nonchalant en niet erg attent of oplettend.
Joost S.
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2012
Hier geluncht met mijn vriendin op een donderdagmiddag. Allebei onze broodjes waren erg goed en het personeel was ook attent, het was ook niet erg druk. Maar ik zou er wel weer terugkomen voor een broodje.
Chiel V.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2012
Het eten was vrij standaard en van voldoende kwaliteit. Service liet lang op zich wachten. We moesten een aantal keer zelf de aandacht van de bediening trekken. Na het dessert hebben we nog ruim een uur aan tafel gezeten, maar is er niemand meer aan tafel gekomen om te vragen of wij nog wat te drinken wilden. De aankleding van het restaurant is prettig.
HenkMeijer .
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2012
Vanavond bij Café Sarphaat gegeten, lekker groot terras heerlijk in het avondzonnetje gezeten. Uitgebreid mosselen en witte wijn genuttigd. Prima maandag avond. Ook de bediening was erg gezellig, de mosselen waren ons al verkocht voordat we de kaart gezien hadden. Zeker een aanrader.
Hui-Hui P.
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2012
Jammer, van een eetcafé verwacht je niet veel - maar bij niet al te moeilijk gerecht stukje vlees en een potje mosselen kan er niet zoveel mis gaan. Eten was aardig, maar jammer genoeg waren de sausjes bij de mosselen vergeten en de mosselen erg zout. Het vlees was teveel doorgebakken. Los van het eten, was voornamelijk de bediening erg langzaam... Het duurde maar liefst 5 pogingen voordat de juiste drankjes op tafel stonden. Ook de attitude van de bediening kan nog verbeterd worden. Nee. café de sarphaat kun je het beste voornamelijk alleen een drankje drinken in het buitenterras (als je genoeg geduld hebt)