Cafe Rosser

Meer informatie over restaurant Cafe Rosser

Jouw recensie over het restaurant Cafe Rosser

Marianne V.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2017
Gezellig en populair cafe met ontbijt, lunchgerechten en borrelhappen. Voor 's avonds is er op maandag, dinsdag,woensdag de keus uit 3 dagmenu's, op donderdag een 3 gangenmenu en in het weekend een dagschotel. Wij waren er op vrijdagavond, de sateavond. Voor € 11,50 kregen we 3 stokjes biefsate, een klein bakje sojasaus en - pindasaus, frites en wat atjarsalade. De sate was supermals, het vlees komt van de beste slager van Noordwijk. Ons voorstel: de sojasaus weglaten en wat meer zelfgemaakte pindasaus. De bediening was vlot en vriendelijk. De muziek had voor ons iets zachter gemogen.
Petra D.
  • Datum van je bezoek: 30 jan. 2015
Leuke tent, ongedwongen sfeer, kom hier wel vaker. Gisteren geweest voor een kopje koffie, latte, en een tosti.
Niks mis mee. Personeel niet opdringerig, begrijpt als je in gesprek bent en niet gestoord wilt worden.
Kortom: leuk!!!
Nicole M.
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2013
Vlotte bediening, leuke zaak. Geen hoogstaande keuken, maar panini met tomaat, mozzarella en pesto was prima. Wat zuinig met pesto maar verder erg smaakvol en vers. Lekker koekje bij de koffie. Prima geluncht dus. en gemiddeld geprijsd.
Mirjan S.
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2012
Een gezellig cafe waar je ook een hapje kunt eten. Voor de lunch staan er eenvoudige maar heerlijk broodjes op de kaart.
Er is s'avonds 1 dagschotel vanaf 17.00 t/m 19.30
Wij hebben er op een vrijdagavond gegeten en dan is er iedere week sate met brood. Sate was super mals en het bord was mooi opgemaakt met gedroogde uitjes, kroepoek en amsterdamse uien in een bakje apart. Het brood was heerlijk vers casinobrood wij hebben er wel 1 portie frites bij besteld en alles was meer dan voldoende. Ook hebben wij een fles huiswijn erbij genuttigd die ook prima van smaak was. Echt een aanrader om een middag/avond te zitten met veel gezelligheid en lekkere hapjes om te bestellen. Personeel is zeer attent en gastvrij!