Café Restaurant Zeezicht

• Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Vriendelijke, vlotte bediening
Koen M.
  • Datum van je bezoek: 7 nov. 2016
Op de stille maandag in Breda beland. Aangetrokken door prettige sfeer hebben we beiden een zalm met asperges besteld. we kregen er frites bij. Daar was niets op aan te merken maar wat miste ik de groenten. 5 kleine asperges en meer niet. Jammer.
Roel S.
  • Datum van je bezoek: 24 sep. 2016
Besteld voor 3 personen, 1x lunch en twee keer taart, echter bij het uitserveren kregen we maar alleen de taart en de drankjes uitgeserveerd, nadat er eindelijk weer eens iemand langs liep vroegen we naar de nog niet uitgeserveerde lunch. Die kwam vlot, direct uit de lift volgens de bediende. De lunch was jammer genoeg afgekoeld, duidelijk vergeten bij het uitserveren van de taart en de drankjes.
Ellen H.
  • Datum van je bezoek: 21 jun. 2016
Lekker gegeten, op een mooi centraal gelegen locatie met goede bediening en een fijne ambience. Een aanrader voor iedereen
Nataschja J.
  • Datum van je bezoek: 11 jun. 2016
Vanwege de uitgebreide kaart met speciaalbieren hier gereserveerd (en ook vanwege de ligging in het centrum). De voor- en nagerechten bevielen goed, de kangoeroe (buiten de kaart) die ons werd aangeprezen vonden wij niet bepaald mals. We moesten echt een steakmes vragen, met een gewoon mes was het niet te doen. De bediening was vriendelijk en het uitzicht op de grote markt was vermakelijk.
Nietthuis .
  • Datum van je bezoek: 1 jun. 2016
Dagje gewinkeld in Breda en omdat het mooi weer was op het terras gezeten. Lekker onder de bomen. Ruime keuze op de kaart. Gekozen voor ham en kaas uit de oven. Lekkere dikke boterhammen. Echt een terras om terug te komen.
Jacqderot .
  • Datum van je bezoek: 31 jan. 2016
Het eten was heerlijk. Vooraf kregen we een schaaltje met olijven en een schaaltje pecannoten. Deze waren zelf gemarineerd en zo lekker dat we nog een schaaltje kregen. Als voorgerecht hadden we gerookte zalm en zwaardvis. Het hoofdgerecht was een rib eye en een Iberico rack. En als nagerecht frambozenbavarois en stoofperenijs.. Alles werd heel erg mooi op mooie borden opgediend. De service was erg vriendelijk. Het enige nadeel vond ik dat je een trap op moest om in het restaurant te komen. Mijn moeder van 81 jaar had daar enige moeite mee.
Sigridvanbeek .
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2016
Gezellig en lekker gegeten. Goede bediening en mooie locatie. Zeker een aanrader voor andere.
Gaan er vast en zeker nog een keer naar terug.
Breda555 .
  • Datum van je bezoek: 23 jan. 2016
Het eten was erg naar wens (voor: ham van hert & carpaccio, hoofd: kangoeroe & eendenbout, na: creme brulee & kaasplank). Op goede temperatuur, mals, goede smaakcombinaties. Helaas was de inkoop wat ongelukkig, zowel het voorgerecht als het nagerecht moest herkozen worden omdat bepaalde producten (brood vooraf, kaassoep) niet meer aanwezig waren. In het begin van de avond was de bediening onderbemand; het duurde enige tijd voordat de menukaarten werden aangeboden/het drinken er was, maar dat is ook niet gek als je met twee man het volle restaurant moet bedienen. De service was verder uitstekend, zeer vriendelijk en gastvrij.
Ineke O.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2016
Prima gastvrije en bijzonder aardige bediening. Een ruime keus op de kaart uit vlees- en visgerechten en de prijs kwaliteit verhouden is werkelijk verbluffend. Een zeer goed 3 gangen diner met een ruime keus aan goede wijnen.
Elsgeerts .
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2016
Wij hebben heerlijk gegeten bij Zeezicht met vriendelijke bediening en prachtig uitzicht op de Grote Markt met verlichting
Maartje.aarts .
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2016
Heerlijk gegeten, super correcte bediening en een prachtig uitzicht over de Markt van Breda. Het enige wat ik aan zou kunnen merken is dat de kaart met hoofdgerechten aan de magere kant is, er had meer variatie in kunnen zijn.
Chinois .
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2016
Leuke avond gehad met z'n viertjes.
Eerste instantie even zoeken naar de ingang van restaurant, maar eenmaal boven te komen was tot ons verbazing dat er zo een knus restaurantje zat.
Voorgerecht waren goed, vooral de carpaccio spraken ons aan. Hoofdgerechten was goed maar niet super. Entrecote waren beide lauw en zeilvis was te droog, tarbot was goed warm en knapperig.
Nagerechten waren goed.
We waren vooral trots op de bediening, een lieve en spontane dame.
MvTilburg .
  • Datum van je bezoek: 16 jan. 2016
Eten: We mochten van de gehele menukaart kiezen (AH-actie). We hadden beide carpaccio als voorgerecht. Deze was heerlijk. Als hoofdgerecht hadden we Kangoeroe en een taartje van zoete Aardappel. Beide hoofdgerechten waren lekker. Omdat zowel het voorgerecht als het hoofdgerecht grote porties waren hebben we geen toetje besteld.
Service: Bediening was uitstekend. Bediening stond met 2 personen, zelfs met drukte konden zij dit goed bijbenen.
Decor: We hadden een achtergrondmuziekje wel als prettig ervaren, dit stond nu niet op. Wij vonden de ruimte erg koud. Na 3x vragen begon de verwarming te werken. Toen we het warm kregen hadden we ons voorgerecht al wel op. Dat was een beetje jammer.
Prijs-kwaliteitverhouding: We moesten voor bovenstaande gerechten + 6 drankjes €51 afrekenen. Dit maakt de AH-actie erg leuk, want normaal gesproken zouden we €80,60 moeten afrekenen en zouden we eerder voor een ander (goedkoper) restaurant kiezen.
Frans R.
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2016
We hebben een gezellige avond gehad, het eten was echt super het zag er prachtig uit en smaakte nog beter! Mooie locatie geen opdringerig personeel wat na een leeg glas gelijk vraagt of je nog wat wil drinken maar je lekker rustig laat genieten van het eten en drinken.
Jetskevanderveen .
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2016
Leuke sfeer, lekker eten en goede bediening.
Fijn dat alles van de kaart gekozen mocht worden met de AH actie, hadden we niet verwacht.
Edening .
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2016
Gisteravond gingen we uiteten bij Zeezicht. Helaas werd een vriendin van ons niet goed en moest met de ambulance naar het ziekenhuis worden gebracht. Het personeel van Zeezicht heel heel adequaat en rustig gehandeld. Zij waren erg vriendelijk en hebben erg gesteund, water en koffie aangeboden voor de schrik.
Zijn toch blijven eten en hebben na een geruststellend telefoontje een fijne avond gehad met een super bediening en lekker eten. Nogmaals bedankt voor de goede zorgen.
Bascor .
  • Datum van je bezoek: 10 jan. 2016
Het eten was voortreffelijk en de bediening was goed en vakkundig.
De prijs kwaliteits verhouding was ook in orde
Verder weet ik niets meer te melden.
Knobel50 .
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2015
Prima eten en goede sfeer met uitzicht op de markt. Goede attente bediening. Het voorgerecht carpaccio was bijna een maaltijd op zich. Dit heb ik wel eens anders meegemaakt.
Fleur K.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2015
Prima te eten gehad, smaakvol. Dessert leek wat schaars. Vriendelijke bediening. Het decor kan wel een likje verf gebruiken, maar dat is wellicht smaak.