Café Restaurant Vlaanderen

Beestenmarkt 16 2611 Delft Nederland Kaart

Halve fles mineraalwater

Meer informatie over restaurant Café Restaurant Vlaanderen

Goed bereikbaar, bushalte is om de hoek, het station is 10 minuten lopen.
  • : Betaald parkeren in de buurt, de marktgarage en de Zuidpoort garage zijn op 5 minuten loopafstand bereikbaar.

Zondag t/m Donderdag 11:00 - 00:00
Vrijdag & zaterdag 11.00-02.00

Korteraar ..
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2016
wat een ontzettend leuke gelegenheid voor een prima lunch en als je dan ook nog eens met een aimabel en bijzondere man aan tafel mag zitten.... wat wil een mens nog meer.
de entree was bijzonder vriendelijk, en de ober deed een goede zet, door mijn gastheer gewoon te herkennen, omdat hij daar al vaker kwam.
dit is wat een gast wil als hij een gelegenheid binnen stapt.
en dan de lunch..Yam Yam broodje.. echt, daar lust ik er wel 4 van. een zalig broodje met bijzonder fijne (nog bijna rauwe) tonijn , een heerlijke dressing, voldoende (maar niet overdadig) sla/groente en het feestje was compleet.
het decor is een weldaad op zich, lekker ongedwongen en makkelijk toegankelijk (letterlijk en figuurlijk)
en toch nog even een minpuntje..als we bij de (overigens bijzonder vriendelijke) dame die onze drankjes bracht ook de bestelling willen doorgeven wordt ons vermeld (weliswaar bijzonder charmant) dat we dat MOETEN doen bij de ober die een paar minuten later langs kwam. ietwat klungelig, maar de kwaliteit van het eten maakt alles weer goed.
Eija M.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2016
heerlijk in de avondzon op het terras!
zeer vriendelijk geprijsde rose, tempranillo, verrassend lekker om te beginnen. knapperig broodje met drie soorten smeersels, lekker, maar de kruidenkaas mocht wel wat koeler, de smaak gaat tegenstaan als het te warm is.
mijn partner nam de proeverij van kalfsgerechten. Heel smakelijk, met een opmerking dat de kalfsrack wat oud smaakte. De ragout daarentegen was overheerlijk, en de risotto met kalfsoester met parmaham was ook niet te versmaden. Mijn kalfswang was eveneens zeer goed bereid en smakelijk. Al met al, gewoon heel lekker gegeten.
Mark2007 .
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2016
Net voor het eerst heerlijk geluncht! Eten goed verzorgd en heerlijk. De mannen van de bediening erg vriendelijk! Gezellig terras. Komen zeker nog een x terug!
Joir .
  • Datum van je bezoek: 22 mei 2016
Gisteren heerlijk gegeten bij restaurant Vlaanderen inDelft. We hadden daar al eerder goede ervaringen opgedaan, en ook dit keer was het weer prima.
Mijn partner koos voor een proeverij van het aspergesmenu. Van alle beschikbare keuzes van een driegangenmenu kreeg zij een apart hapje. Veel vis, veel lam en veel asperges, op verschilende manieren klaargemaakt. Zij zat te smullen. Zelf had ik een voorgerecht van carpaccio, altijd lekker maar bij Vlaanderen lijkt alles net iets meer smaak te hebben. Daarna als hoofdgerecht de bavette met gorgonzola en wijnsaus. Voortreffelijk. Erbij wat groene groenten (erwtjes en peultjes net als overal eigenlijk te weinig..... 200 gram per persoon is niet de norm van de gemiddelde keuken........ met gebakken roseval-aardappeltjes. Smakelijk.
Als toetje de cheescake met bosbessenijs....... erg lekker maar ook erg machtig. De extra bijbestelde frietjes bleken eigenlijk overbodig. De bediening was zeer vriendelijk en attent en legde alles prima uit. We komen weer terug. Aanrader!!
Astrid V.
  • Datum van je bezoek: 24 apr. 2016
Samen lekker gegeten, als voorgerecht salade met zoete aardappel, romaneco en noten met gemarineerde kip. de hoeveelheid van het voorgerecht is te groot (halveer de hoeveelheid en de prijs dan blijft het leuk.)
Als hoofdgerecht hadden wij een Lamscarré en Kalfswang met Shortrib
als dessert hadden wij zoete etagère een selectie van desserts.
Het geheel kwam op ons over als erg zoete aanval (dit kan een kwestie van smaak zijn)
Tijdens het nuttigen van het dessert begon het open podium voor artiesten, wat bij kan dragen aan gezelligheid.
Feike C.
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2016
Heerlijk geluncht. En ook de bediening was prima. Was wel wat warm in de overdekte binnentuin zodra de zon er op staat. En dat terwijl het buiten echt niet warm was. Leuke plek. Aan te raden om een keer naar toe te gaan en niet overdreven duur.
Isy V.
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2016
We hadden rustige tafel gevraagd en kregen die ook in de overdekte binnentuin. Eten was goed, beetje voorspelbaar en niet erg uitgesproken smaken. We hadden beide vis. De bijbestelde frites was zeer goed. Vlotte o
Westhof .
  • Datum van je bezoek: 12 feb. 2016
Voorgerecht Tataki van tonijn met coquilles en wasabi crunch wasabi was summier aanwezig.
Coquilles waren goed gebakken.
Hoofdgerecht Bavette gegratineerd met gorgonzola en stroop van rode wijn.
Ondanks dat ik het vlees medium had besteld kwam het rair op tafel.

Martin K.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2016
Vlaanderen zit er al jaren in Delft en is dan ook een begrip. Vaak ook winnaar van het "beste broodje van Nederland". Afgelopen week weer hier eens wezen lunchen en zeker niet teleurgesteld.

De cesarsalade met kip was goed op smaak gemaakt en een flinke portie. Prijzen zijn hier iets hoger dan je zal verwachten voor de lunch maar de kwaliteit mag er dan ook wezen!

Aanrader!
Vdkoorn .
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2015
Hier gegeten met de "kerst" brunch.
Volgens mij was het een standaard buffet, thuis hadden wij het beter kunnen doen.
Roerei werd aan tafel geserveerd, die was steenkoud en helemaal gaar gebakken, dit hebben wij nog aangegeven bij het personeel en er zou een vers warm roereitje geserveerd worden aan ons, nou die moet nu nog komen! De kok had denk ik geen zin!
Geen zalm, geen carpaccio, geen luxe vleeswaren/kaas, niks van dat alles! Slechts een paar plakken ham met uitgedroogde randjes (ik denk een dag of 2 van te voren al gesneden) wat brie en wat jonge kaas... en dat heet dan een "verwen-brunch"
Het kerstgevoel was nergens te bekennen evenmin als de persoonlijke aandacht waarvoor je uit eten gaat, kortom 1 grote flop!!
De zaak is wel leuk ververst, nu het personeel nog.
Voor ons 4-en nooit meer en ik raad dit buffet ook af bij vrienden, heel erg jammer!
R_K .
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2015
Tijdens Lichtjesavond gingen we naar Café Restaurant Vlaanderen. De zaak zat bijna helemaal vol en de rest van de avond werd overschaduwd door een verwaarloosd gevoel aan onze kant. Het duurde drie kwartier voordat het voorgerecht kwam, de wijn van het voorgerecht kwam pas bij het hoofdgerecht (héél jammer: eten met een leeg wijnglas ernaast). Bij het hoofdgerecht was duidelijk dat het al een tijdje in een warmhouder had gestaan want rode kool en hertenbiefstuk waren te droog. Uiteindelijk waren we na 2,5 uur aan het dessert toe. Toen was het eigenlijk al lang kinderbedtijd, dus we hebben het toetje moeten annuleren. De prijs was alleszins redelijk: 30 à 35 euro p.p. inclusief drankjes. De bediening was uiterst krasbestendig en bleef steeds vriendelijk. We kregen een rondje van de zaak voor het lange wachten. Maar ik zou toch hevig aarzelen om hier nog een keer te gaan eten. Met een grotere équipe aan bediening had dit een topavond kunnen zijn, want de bediening en de keuken zijn van prima kaliber. De lage cijfers reflecteren het boven beschreven verslag.
JHa01 .
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2015
Tijdens bezoek aan Delft hier even wat gegeten. Leuke entourage, aan prachtig plein met mooie terassen, waarvoor het helaas te koud was.
Eerst een prima (iets te dunne) tomatensoep en vervolgens een lekker broodje carpaccio. Bokbiertje erbij. Alles goed verzorgd, aardige bediening.
Snel weer richting 't Gooi, proberen om de file nog voor te blijven.
Milena R.
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2015
Met z'n tweetjes gegeten om het weekend af te sluiten, heerlijk! Goede bediening, hadden een mooi relaxed plekje, eten was erg goed. Wijn advies erbij werd ook goed opgepakt! Eten was zeer goede kwaliteit. Komen zeker terug
Marcel J.
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2015
Met enige regelmaat komen we bij “Vlaanderen”. De geserveerde gerechten zijn kwalitatief goed. Genoten van de wildgerechten en de daarbij geserveerde wijnen.
Vriendelijk personeel en een aardige ambitie. Wat ons betreft een gelegenheid die we aan anderen kunnen aanraden.
Art L.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2015
Bij binnenkomst kwam de geur van mosselen ons tegemoet: de keuze was dus makkelijk ;-) De kleine proeverij vooraf was prima en de in bier gekookte mosselen naar verwachting.
Hendrick_de_Vlieger .
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2015
We hebben samen, met zen 2e, gegeten bij Vlaanderen. Het was een rustige woensdag avond in Delft, hierdoor was het rustig op de beestenmarkt. De bediening ontving ons echter erg gastvrij. We hadden gekozen voor het seizoensmenu, dit bleek een schot in de roos te zijn. De drie verschillende gerechtjes, bij iedere gang, zorgde voor een heerlijke smaakvariatie. Het hoofdgerecht viel bij mij vooral in de smaak, het dessert was het toppunt voor mijn vrouw.
Echt een erg leuke en heerlijke avond gehad in Delft. Vooral mijn complimenten voor de service. De extra aandacht en de spontane suggestie om de wijntjes te proeven, vonden we echt erg leuk.
Ga vooral zo verder!
Sofie- .
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2015
Na een aantal keer voortreffelijk geluncht, maar ook gedineert te hebben bij dit gezellige café-restaurant, willen we graag laten weten hoe we van alles genoten hebben! Sowieso is de locatie erg gezellig en zoals eerder gezegd het eten voortreffelijk.
Als echte Delftenaren waren wij hier eigenlijk al in tijden niet meer geweest, maar sinds een half jaar is het eten met sprongen vooruit gegaan! Ode aan de chef dus!
De bediening was vriendelijk en opgewekt, door de drukte duurde het soms wel iets langer, dus daar valt nog wel winst te halen, maar wij hadden het in ieder geval gezellig.
Isabella V.
  • Datum van je bezoek: 11 jul. 2015
We hebben een Vlaanderen hamburger besteld. De burger was aan de binnenkant nog rauw, de friet was ontzettend zout en de salade was ook niet bijster lekker.

De bediening was erg traag, ondanks dat er maar heel weinig mensen op het terras en in de zaak aanwezig waren.

De hele lunch was een ware teleurstelling. In het verleden hebben we hier vaak geluncht, maar sinds het een nieuwe eigenaar heeft is de kwaliteit van het eten en de bediening zeer verslechterd. Wij komen niet meer terug.
Marijke J.
  • Datum van je bezoek: 4 jul. 2015
Op het gezelligste plein van Delft is dit een prima plek om te eten. We waren met 4 personen die allemaal wat anders bestelden bij het diner. Alleen de eend was wat droog maar de andere gerechten waren prima en de frites waren heerlijk. De borden waren met zorg opgemaakt. De bediening was heel aardig en allert. Wij vinden dit een restaurant om naar terug te gaan.
Mark M.
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2015
Na jaren weer eens binnengelopen voor een diner. De cijfers (7) zouden makkelijk een 8 kunnen worden als er iets meer aandacht wordt geschonken aan de details. Het hoeft echt geen sterrenzaak te zijn om bepaalde zaken op orde te krijgen. Zo waren de gekozen voor- en nagerechten prima, maar de versiersels en bijgerechten onder de maat. De eendenlever was een wazige lobbige mayonaise met in de verte een hint van de smaak van de lever. De patat was matig, de salade met matige (standaard) dressing zonder zuurtje. De bediening was erg vriendelijk en behulpzaam, maar mist regelmatig het overzicht van bijvoorbeeld de lege borden verwijderen of de rekening brengen, terwijl het zeker niet helemaal vol zat. . De locatie blijft prettig, zeker met de mooie achtertuin. Natuurlijk gaan we terug want op de Beestenmarkt blijft dit een plek om te komen.