Café Restaurant Verheyden

Wezenstraat 6 6811 CR Arnhem Nederland Kaart

Over het restaurant Café Restaurant Verheyden

Mediterrane heerlijkheden

Geniet van de lekkerste gerechten uit de mediterrane keuken in hartje Arnhem. De chef serveert alles wat lekker is, of dat nou vlees, vis of vegetarisch is. Hier draait het maar om een ding en dat is genieten. Schuif snel aan en voel je helemaal thuis.

Meer informatie over restaurant Café Restaurant Verheyden

Maandag t/m Zaterdag 12:00 - 22:00
Zondag Gesloten

Jouw recensie over het restaurant Café Restaurant Verheyden

Hans C.
  • Datum van je bezoek: 20 jun. 2018
Lekker eten, leuk tuin/patio.
Beperkte kaart.
Tineke G.
  • Datum van je bezoek: 5 jun. 2018
Heerlijk met een vriendin in de patio gezeten; prachtige setting, heerlijk eten, vriendelijke gastheer.
Jeffrey L.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2018
Heerlijke plek met een gezellige sfeer, vlotte aardige bediening en gewoon goed eten. Zelfs op een drukke feestdag hele goede kwaliteit. Heerlijke bavette met werkelijk een top jus en goed gegaarde groenten. Een restaurant waar we nog vaak gaan komen.
W.J. T.
  • Datum van je bezoek: 16 mei 2018
Prima plek om, in ontspannen sfeer, een mooi hapje te eten. Nog fijner als je dan ook nog buiten kunt zitten in de prachtige stadstuin!
a B.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2018
Lekker eten echter de gastvrijheid kent zn beperking. Een afsluiter met Irish coffee was niet meer mogelijk omdat het personeel aan hun tax zat... tja, hoort dat bij horeca. Is dat het excuus om nog enige service achterwege te laten. De eigenaar vond dit een acceptabel argument naar zijn gasten. Tot ziens....
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2018
Heerlijk gegeten, in een rustig hoekje achter de bar. Spinaziesoep met gamba''s, wel lekker gekruid en lekker stevig. Goulash van Ibericovarken was ook goed, het toetje was lekker (niet fantastisch). De bediening was rommelig. De Iens-reservering was niet doorgekomen, de menukaart werd tweemaal aangeboden, de bestelling voor koffie moest nog een keer. Allemaal niet ernstig, maar ook niet geweldig.
Johan V.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2018
Bijzonder vriendelijk personeel. Maar mijn negatieve opmerking is op de site iens want ik maak hier een afspraak en krijg een bevestiging via email van Iens maar daar aangekomen was dit niet doorgegeven. Dus voortaan bel ik liever rechtstreeks.
Lucie B.
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2017
Klein, gezellig, oesters, heerlijk avondje uit!
lidia R.
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2017
Tja, ieder had andere gerechten. De diamanthaas en pasta met gamba's waren oké . Het Toscaans gehaktbrood minder. De antipasti, de vleeswaren en de groenten waren niet bijzonder van smaak.
We misten de touch in smaak. Het was het net niet. Mooie tuin en aardige bediening. Maar net iets te duur voor het gebodene. De wijn was wel lekker en het ijs ook.
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2017
Lekker buiten in de tuin gegeten. Het is een mooie en best unieke plek, onder de wijnranken en als het nodig is verwarmd. Echt een hele fijne plek. Lekker gegeten met een Oosterse soep vooraf en Diamanthaas als hoofdgerecht. De soep was wat mij betreft goed maar niet echt Oosters. De diamanthaas was erg goed. De bediening was prettig. Een fijne plek met prima eten.
Myrah W.
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2017
Uitstekende en sympathieke bediening. Vriendelijk en geïnteresseerd maar wel bescheiden. Olijven die bij het aperitief werden geserveerd waren heerlijk en de oesters waren subliem. De antipasti was lekker maar wel veel. Een tip zou zijn om deze iets kleiner te maken, met iets uitgesprokenere smaken (mn vleessoorten) te serveren. Scholfilet en gehaktbrood ook beiden erg goed. Geserveerde wijnen waren goed geadviseerd en heerlijk.
Bas B.
  • Datum van je bezoek: 17 jul. 2017
Sinds lange tijd weer eens heerlijk gegeten in de stadstuin van Café Restaurant Verheyden. Correcte bediening die ondanks dat er een grote groep at snel was. Het eten was van goede kwaliteit en de menukaart wisselt regelmatig en is gevarieerd.
Liz G.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2017
Dikke vette tien! Heerlijke wijn. Heerlijk eten. Inrichting moet je van houden je zit lekker knus op elkaar maar vonden wij geen probleem!
Amy V.
  • Datum van je bezoek: 11 mei 2017
Voelde ietwat gehaast. Het voorgerecht had geen bijzondere hammen in het antipasti gerecht. Dit had ik ook bij de supermarkt kunnen krijgen deze kwaliteit. Hoofdgerecht ( pasta met gambas lekker, smaakvol, goed warm. Salade leek uit een pakje? Pasta niet bij de pasta. Beter een hele frisse tomatensalade met een goede balsamico azijn en een mooie olijfolie.

Stoelen zitten helemaal niet lekker, voor ons een reden niet langer te blijven dan het hoofdgerecht. Zonde.

Service was goed, kregen na bovenstaande opmerkingen een wijntje vh huis. Niet dat het daarom te doen was echter wel netjes.

Al met al een 7+ voor ons.
Koert R.
  • Datum van je bezoek: 10 mrt. 2017
Prima gegeten! Mijn vraag was, of er een zoutarm dieet kon worden samengesteld. Geen enkel probleem. In een buitengewoon plezierig overleg kon ik mijn wensen kenbaar maken. Ik kreeg een uitstekende salade en een prima diamanthaas met smakelijke "zutaten". Tussendoor werd er geïnformeerd of er aan mijn wensen voldaan was. Zeker! Ik kom hier absoluut terug!
Marleen V.
  • Datum van je bezoek: 27 dec. 2016
Gister n fantastisch kerstdiner gehad bij Verheyden! Oesters Rockefeller om te smullen! Hertenbiefstuk heerlijk zacht en de topper de chocoladetaart!! Smolt weg op je tong! En alles tussendoor ook heerlijk. Gezellig mooi eenvoudige tafelversiering,
en hele prettige bediening. Ondanks drukte verliep het erg relaxed. Chapeau!!
Marleen van der Plank
Soof M.
  • Datum van je bezoek: 27 dec. 2016
2e Kerst avond opnieuw heerlijk gegeten! Gezellig ingericht en zeer prettig/vriendelijk personeel. Al met al een zeer geslaagde avond!
  • Datum van je bezoek: 19 sep. 2016
Heel fijn buiten gegeten in de tuin. Warm en beschut onder mooie druivenranken. We konden de druiven tijdens ons diner gewoon plukken en eten. Heerlijk gegeten, aantal visgerechten met verfijnde smaken. De bediening was wat 'dubbel', als in veel werd ons 2x gevraagd. Dat is toch wat té attent.
Mebben .
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2016
Mijn vrouw had een pasta met garnalen besteld. Welgeteld 6 garnalen in de pasta. Zowel de pasta alsmede de garnalen erg smaakloos. Daarnaast verwacht je een zelfgemaakte pasta te krijgen, maar die kwam duidelijk uit een pakje. Mijn bavette was aardig, alleen de bijbehorende saus smaakte erg naar tomaten puree. Al met al is de prijs niet in overeenstemming met het gebodene.
U D.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2016
Een over een paard getild café, dat is wat erin mij opkwam bij het afrekenen. Veels te duur voor wat je krijgt. In de binnentuin eten is best bijzonder maar een verlept bloemetje en een oud kaarsje op tafel hoort daar niet bij. Voor mijn gevoel heb ik gegeten wat ik thuis beter zelf kan maken (dus niets bijzonders; spaghetti met pesto..) en dan was ik qua ingrediënten voor 10€ klaar geweest. Nu heb 120€ af staan rekenen voor 3 personen. Ik wel best geld uitgeven aan uit eten gaan maar dan moet alles wel kloppen en dat is bij Café Verheijden niet het geval.