Over het restaurant Café Restaurant Verheyden

Mediterrane heerlijkheden

Geniet van de lekkerste gerechten uit de mediterrane keuken in hartje Arnhem. De chef serveert alles wat lekker is, of dat nou vlees, vis of vegetarisch is. Hier draait het maar om een ding en dat is genieten. Schuif snel aan en voel je helemaal thuis.

Meer informatie over restaurant Café Restaurant Verheyden

Dinsdag t/m Zaterdag 12:00 - 22:00
Zondag Gesloten

Jouw recensie over het restaurant Café Restaurant Verheyden

Lucie B.
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2017
Klein, gezellig, oesters, heerlijk avondje uit!
lidia R.
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2017
Tja, ieder had andere gerechten. De diamanthaas en pasta met gamba's waren oké . Het Toscaans gehaktbrood minder. De antipasti, de vleeswaren en de groenten waren niet bijzonder van smaak.
We misten de touch in smaak. Het was het net niet. Mooie tuin en aardige bediening. Maar net iets te duur voor het gebodene. De wijn was wel lekker en het ijs ook.
Guy V.
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2017
Lekker buiten in de tuin gegeten. Het is een mooie en best unieke plek, onder de wijnranken en als het nodig is verwarmd. Echt een hele fijne plek. Lekker gegeten met een Oosterse soep vooraf en Diamanthaas als hoofdgerecht. De soep was wat mij betreft goed maar niet echt Oosters. De diamanthaas was erg goed. De bediening was prettig. Een fijne plek met prima eten.
Myrah W.
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2017
Uitstekende en sympathieke bediening. Vriendelijk en geïnteresseerd maar wel bescheiden. Olijven die bij het aperitief werden geserveerd waren heerlijk en de oesters waren subliem. De antipasti was lekker maar wel veel. Een tip zou zijn om deze iets kleiner te maken, met iets uitgesprokenere smaken (mn vleessoorten) te serveren. Scholfilet en gehaktbrood ook beiden erg goed. Geserveerde wijnen waren goed geadviseerd en heerlijk.
Bas B.
  • Datum van je bezoek: 17 jul. 2017
Sinds lange tijd weer eens heerlijk gegeten in de stadstuin van Café Restaurant Verheyden. Correcte bediening die ondanks dat er een grote groep at snel was. Het eten was van goede kwaliteit en de menukaart wisselt regelmatig en is gevarieerd.
Liz G.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2017
Dikke vette tien! Heerlijke wijn. Heerlijk eten. Inrichting moet je van houden je zit lekker knus op elkaar maar vonden wij geen probleem!
Amy V.
  • Datum van je bezoek: 11 mei 2017
Voelde ietwat gehaast. Het voorgerecht had geen bijzondere hammen in het antipasti gerecht. Dit had ik ook bij de supermarkt kunnen krijgen deze kwaliteit. Hoofdgerecht ( pasta met gambas lekker, smaakvol, goed warm. Salade leek uit een pakje? Pasta niet bij de pasta. Beter een hele frisse tomatensalade met een goede balsamico azijn en een mooie olijfolie.

Stoelen zitten helemaal niet lekker, voor ons een reden niet langer te blijven dan het hoofdgerecht. Zonde.

Service was goed, kregen na bovenstaande opmerkingen een wijntje vh huis. Niet dat het daarom te doen was echter wel netjes.

Al met al een 7+ voor ons.
Koert R.
  • Datum van je bezoek: 10 mrt. 2017
Prima gegeten! Mijn vraag was, of er een zoutarm dieet kon worden samengesteld. Geen enkel probleem. In een buitengewoon plezierig overleg kon ik mijn wensen kenbaar maken. Ik kreeg een uitstekende salade en een prima diamanthaas met smakelijke "zutaten". Tussendoor werd er geïnformeerd of er aan mijn wensen voldaan was. Zeker! Ik kom hier absoluut terug!
Marleen V.
  • Datum van je bezoek: 27 dec. 2016
Gister n fantastisch kerstdiner gehad bij Verheyden! Oesters Rockefeller om te smullen! Hertenbiefstuk heerlijk zacht en de topper de chocoladetaart!! Smolt weg op je tong! En alles tussendoor ook heerlijk. Gezellig mooi eenvoudige tafelversiering,
en hele prettige bediening. Ondanks drukte verliep het erg relaxed. Chapeau!!
Marleen van der Plank
Soof M.
  • Datum van je bezoek: 27 dec. 2016
2e Kerst avond opnieuw heerlijk gegeten! Gezellig ingericht en zeer prettig/vriendelijk personeel. Al met al een zeer geslaagde avond!
Guy V.
  • Datum van je bezoek: 19 sep. 2016
Heel fijn buiten gegeten in de tuin. Warm en beschut onder mooie druivenranken. We konden de druiven tijdens ons diner gewoon plukken en eten. Heerlijk gegeten, aantal visgerechten met verfijnde smaken. De bediening was wat 'dubbel', als in veel werd ons 2x gevraagd. Dat is toch wat té attent.
Mebben .
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2016
Mijn vrouw had een pasta met garnalen besteld. Welgeteld 6 garnalen in de pasta. Zowel de pasta alsmede de garnalen erg smaakloos. Daarnaast verwacht je een zelfgemaakte pasta te krijgen, maar die kwam duidelijk uit een pakje. Mijn bavette was aardig, alleen de bijbehorende saus smaakte erg naar tomaten puree. Al met al is de prijs niet in overeenstemming met het gebodene.
U D.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2016
Een over een paard getild café, dat is wat erin mij opkwam bij het afrekenen. Veels te duur voor wat je krijgt. In de binnentuin eten is best bijzonder maar een verlept bloemetje en een oud kaarsje op tafel hoort daar niet bij. Voor mijn gevoel heb ik gegeten wat ik thuis beter zelf kan maken (dus niets bijzonders; spaghetti met pesto..) en dan was ik qua ingrediënten voor 10€ klaar geweest. Nu heb 120€ af staan rekenen voor 3 personen. Ik wel best geld uitgeven aan uit eten gaan maar dan moet alles wel kloppen en dat is bij Café Verheijden niet het geval.
Gert V.
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2016
Ondanks het zwoele avond lekker in het tuin kunnen eten
Prettige sfeer, niet te groot .Menu klein maar fijn , heerlijke wijnen per glas .Lekker gegeten!
Bediening iets te haastig voor het relaxed sfeer. Niet goedkoop maar wel goed! Wij gaan zeker terug.
jgeffen86 .
  • Datum van je bezoek: 2 jul. 2016
Het eten is puur, heerlijk en wordt mooi geserveerd. De bediening is goed, beleefd en gezellig. En ik ben verliefd op het interieur. Er hangt een hele fijne sfeer. We waren er nooit eerder geweest maar komen zeker weer terug..
ra K.
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2016
Redelijk aan de prijs (prijs/kwaliteitverhouding in de min) en de bediening mocht echt iets vriendelijker en hartelijker. Bij de reservering een bijzondere reden van het etentje met vriendin genoemd: daar is niets mee gedaan. Dat is niet zoals het hoort en een gemiste kans voor Verheyden.
Maar, niet voor niets gekozen voor Verheyden. Bijzondere locatie, kleinschalig en specifiek sfeertje in de steeg.
Misschien nog een keer een borreltje ..
marinaklaas .
  • Datum van je bezoek: 2 mei 2016
De bediening is uitermate vriendelijk en efficiënt.
Heerlijk om op een mooie dag in hartje centrum zo rustig buiten te kunnen zitten op het binnenplaatsje.
I W.
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2016
Goed eten, maar over het algemeen was de bediening vrij traag als we wat vroegen. Dit had niet gehoeven aangezien er 6 tafels waren die ze met 2 personen moesten bedienen.
joel41 .
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2016
Na een weekje hard werken effe lekker bijkomen met krachtige uiensoep en lekker smullen van de anti-pasti. De pasta met garanalen is al jaren een topper en de bavette was ook heerlijk. Het kaasplankje was lekker maar had wat spannender gekund. De bediening is vlot, alert en gezellig.
FamSchouwstra .
  • Datum van je bezoek: 26 feb. 2016
Ik at hier met mijn vrouw. Dit is onze ervaring:
voorgerecht: warm gerookte zalm (lekker maar niet gelijkmatig warm), vitello tonnato (lekker).
hoofdgerecht: spaghetti pesto (heel erg lekker), antipasti (eigenlijk een voorgerecht, wel lekker maar de meegeserveerde gebakken groente hadden we liever warm of op zijn minst kamertemperatuur gehad dan koud-uit-de-koelkast. De tapenade was erg zout.
Als toetje hadden we pannacotta, erg lekker.
Het restaurant is gezellig om te zitten, de stoelen zijn niet de aller-comfortabelste. Hele aardige bediening.