Café Restaurant Verheyden

Wezenstraat 6 6811 CR Arnhem Nederland Kaart

Over het restaurant Café Restaurant Verheyden

Mediterrane heerlijkheden

Geniet van de lekkerste gerechten uit de mediterrane keuken in hartje Arnhem. De chef serveert alles wat lekker is, of dat nou vlees, vis of vegetarisch is. Hier draait het maar om een ding en dat is genieten. Schuif snel aan en voel je helemaal thuis.

Meer informatie over restaurant Café Restaurant Verheyden

Dinsdag t/m Zaterdag 12:00 - 22:00
Zondag Gesloten

Amy V.
  • Datum van je bezoek: 11 mei 2017
Voelde ietwat gehaast. Het voorgerecht had geen bijzondere hammen in het antipasti gerecht. Dit had ik ook bij de supermarkt kunnen krijgen deze kwaliteit. Hoofdgerecht ( pasta met gambas lekker, smaakvol, goed warm. Salade leek uit een pakje? Pasta niet bij de pasta. Beter een hele frisse tomatensalade met een goede balsamico azijn en een mooie olijfolie.

Stoelen zitten helemaal niet lekker, voor ons een reden niet langer te blijven dan het hoofdgerecht. Zonde.

Service was goed, kregen na bovenstaande opmerkingen een wijntje vh huis. Niet dat het daarom te doen was echter wel netjes.

Al met al een 7+ voor ons.
Koert R.
  • Datum van je bezoek: 10 mrt. 2017
Prima gegeten! Mijn vraag was, of er een zoutarm dieet kon worden samengesteld. Geen enkel probleem. In een buitengewoon plezierig overleg kon ik mijn wensen kenbaar maken. Ik kreeg een uitstekende salade en een prima diamanthaas met smakelijke "zutaten". Tussendoor werd er geïnformeerd of er aan mijn wensen voldaan was. Zeker! Ik kom hier absoluut terug!
Marleen V.
  • Datum van je bezoek: 27 dec. 2016
Gister n fantastisch kerstdiner gehad bij Verheyden! Oesters Rockefeller om te smullen! Hertenbiefstuk heerlijk zacht en de topper de chocoladetaart!! Smolt weg op je tong! En alles tussendoor ook heerlijk. Gezellig mooi eenvoudige tafelversiering,
en hele prettige bediening. Ondanks drukte verliep het erg relaxed. Chapeau!!
Marleen van der Plank
Soof M.
  • Datum van je bezoek: 27 dec. 2016
2e Kerst avond opnieuw heerlijk gegeten! Gezellig ingericht en zeer prettig/vriendelijk personeel. Al met al een zeer geslaagde avond!
Guy V.
  • Datum van je bezoek: 19 sep. 2016
Heel fijn buiten gegeten in de tuin. Warm en beschut onder mooie druivenranken. We konden de druiven tijdens ons diner gewoon plukken en eten. Heerlijk gegeten, aantal visgerechten met verfijnde smaken. De bediening was wat 'dubbel', als in veel werd ons 2x gevraagd. Dat is toch wat té attent.
Mebben .
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2016
Mijn vrouw had een pasta met garnalen besteld. Welgeteld 6 garnalen in de pasta. Zowel de pasta alsmede de garnalen erg smaakloos. Daarnaast verwacht je een zelfgemaakte pasta te krijgen, maar die kwam duidelijk uit een pakje. Mijn bavette was aardig, alleen de bijbehorende saus smaakte erg naar tomaten puree. Al met al is de prijs niet in overeenstemming met het gebodene.
U D.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2016
Een over een paard getild café, dat is wat erin mij opkwam bij het afrekenen. Veels te duur voor wat je krijgt. In de binnentuin eten is best bijzonder maar een verlept bloemetje en een oud kaarsje op tafel hoort daar niet bij. Voor mijn gevoel heb ik gegeten wat ik thuis beter zelf kan maken (dus niets bijzonders; spaghetti met pesto..) en dan was ik qua ingrediënten voor 10€ klaar geweest. Nu heb 120€ af staan rekenen voor 3 personen. Ik wel best geld uitgeven aan uit eten gaan maar dan moet alles wel kloppen en dat is bij Café Verheijden niet het geval.
Gert V.
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2016
Ondanks het zwoele avond lekker in het tuin kunnen eten
Prettige sfeer, niet te groot .Menu klein maar fijn , heerlijke wijnen per glas .Lekker gegeten!
Bediening iets te haastig voor het relaxed sfeer. Niet goedkoop maar wel goed! Wij gaan zeker terug.
jgeffen86 .
  • Datum van je bezoek: 2 jul. 2016
Het eten is puur, heerlijk en wordt mooi geserveerd. De bediening is goed, beleefd en gezellig. En ik ben verliefd op het interieur. Er hangt een hele fijne sfeer. We waren er nooit eerder geweest maar komen zeker weer terug..
ra K.
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2016
Redelijk aan de prijs (prijs/kwaliteitverhouding in de min) en de bediening mocht echt iets vriendelijker en hartelijker. Bij de reservering een bijzondere reden van het etentje met vriendin genoemd: daar is niets mee gedaan. Dat is niet zoals het hoort en een gemiste kans voor Verheyden.
Maar, niet voor niets gekozen voor Verheyden. Bijzondere locatie, kleinschalig en specifiek sfeertje in de steeg.
Misschien nog een keer een borreltje ..
marinaklaas .
  • Datum van je bezoek: 2 mei 2016
De bediening is uitermate vriendelijk en efficiënt.
Heerlijk om op een mooie dag in hartje centrum zo rustig buiten te kunnen zitten op het binnenplaatsje.
I W.
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2016
Goed eten, maar over het algemeen was de bediening vrij traag als we wat vroegen. Dit had niet gehoeven aangezien er 6 tafels waren die ze met 2 personen moesten bedienen.
joel41 .
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2016
Na een weekje hard werken effe lekker bijkomen met krachtige uiensoep en lekker smullen van de anti-pasti. De pasta met garanalen is al jaren een topper en de bavette was ook heerlijk. Het kaasplankje was lekker maar had wat spannender gekund. De bediening is vlot, alert en gezellig.
FamSchouwstra .
  • Datum van je bezoek: 26 feb. 2016
Ik at hier met mijn vrouw. Dit is onze ervaring:
voorgerecht: warm gerookte zalm (lekker maar niet gelijkmatig warm), vitello tonnato (lekker).
hoofdgerecht: spaghetti pesto (heel erg lekker), antipasti (eigenlijk een voorgerecht, wel lekker maar de meegeserveerde gebakken groente hadden we liever warm of op zijn minst kamertemperatuur gehad dan koud-uit-de-koelkast. De tapenade was erg zout.
Als toetje hadden we pannacotta, erg lekker.
Het restaurant is gezellig om te zitten, de stoelen zijn niet de aller-comfortabelste. Hele aardige bediening.
Cornelia R.
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2016
De oesters: Vers, ziltig, zoet, vlezig!
De warmgerookte zalm met huisgemaakte zuurkool en kummel, cornichons met dille, een echte aanrader.
De bavette, super mals, huisgemaakte friet en huisgemaakte mayonnaise. onze avond kon niet meer stuk :-)
KarstR .
  • Datum van je bezoek: 20 feb. 2016
Het afgelopen weekend een oppas voor de kinderen geregeld en eens lekker wezen eten in Arnhem. Even Iens gechecked en Verheyden leek ons een leuk restaurantje, kaart zag er ook prima uit, dus de resevering was al snel gemaakt.
Eenmaal aangekomen konden we een tafeltje uitzoeken en kon de avond beginnen. De bediening kweet zich prima van haar taak. Het was redelijk rustig en er was dus ook tijd genoeg. Ik krijg overigens de indruk dat ook bij drukte de bediening prima zal zijn. De avond gestart met een tripel dat helaas werd geserveerd met een fluitje. Ik raad toch aan om even een paar glazen voor speciaal bier te halen, dat smoelt en smaakt toch beter.

Vooraf de warm gerookte zalm en de vitello tonnato. Helaas had de zalm een paar brandplekjes wat de smaak (bitter) niet ten goede kwam. De garing was wel prima en de combinatie met zuurkool en het (uitstekende) gepocheerde ei was lekker. De vitello tonnato was redelijk. De kalfsmuis was wat te dik gesneden en de tonijnsalade had best wat interessanter qua smaak gekund, maar we hebben het zeker niet laten staan.
Als hoofd werd ons een perfect klaar gemaakte bavette en skreifilet (Noorse kabeljauw) geserveerd. Beide gerechten waren uitstekend hoewel de hoeveelheid flageolets bij de bavette van mij iets minder mag.
Ook het toetje, de ananas mango crumble, ging er in als koek, zoet maar niet té, lekkere crunch, prima.

Ik las in een eerdere recensie dat iemand de stoelen niet prettig vond. Dat heb ik zelf niet zo ervaren, wel viel de lage rugleuning en het relatief korte zitvlak op. Ik vermoed dat langere mensen (1,90+) daar mogelijk een issue hebben. Het lijkt me echt niet dat je daar binnen de twee uur last van hebt, wat me een redelijk normale tijd lijkt om hier te dineren. Qua interieur ziet het restaurant er verzorgd uit. De grote schilderijen aan de muur geven je iets om naar te kijken wanneer je even alleen aan tafel zit en de sfeer kun je omschrijven als knus/gezellig.

In het kort, een prima avond met wel een paar verbeterpuntjes.
Mirjam-Arnhem .
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2016
Gisteren heerlijk gegeten bij Verheijden. Superlekkere pastinaaksoep en zalm en natuurlijk de befaamde Tiramisu na. Hele vriendelijke bediening en goed gezelschap. Een topavond!
geurt H.
  • Datum van je bezoek: 4 feb. 2016
gisteravond bij verheyden geweest,stond al lang op mijn lijstje. interieur m.n. stoelen en tafel wat minder. verder ging het wel. gegeten ante pastie was heerlijk met een mandje stokbrood. hoofdgerecht een bavette met salade en friet zeer lekker en daarna een perentaart ook lekker. vriendelijke bediening voor herhaling vatbaar.
erenoglu .
  • Datum van je bezoek: 23 jan. 2016
Een gezellig klein restaurant waar je goed kunt eten. De bediening is goed en ze hebben een leuke buitentuin waar je in de zomer gezellig buiten zit midden in het centrum van de stad.
leonsterk .
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2016
Heerlijk eten fijne bediening en een aardige ambiance. Klein gezellig restaurant enige nadeel tafels en stoelen aan de kleien kant. ( Wil je geen 3 uur op zitten)