Cafe-Restaurant 't Veerhuis

Erg gunstig

Jouw recensie over het restaurant Cafe-Restaurant 't Veerhuis

lekkereten1944 .
  • Datum van je bezoek: 13 apr. 2018
Via een Social Deal gegeten bij het Veerhuis in Yerseke. Eigenlijk meer een eetcafe dan een restaurant. Parkeren was eenvoudig. Volop parkeerplaatsen voor de deur. Ga je de dijk op dan zie je de Oosterschelde, achter het restaurant een mooi wandelgebied. De ontvangst was heel vriendelijk. Een tafeltje bij het raam met uitzicht op het terras aan de voorkant. Achter is er nog een terras. Het viel ons op dat het schilderwerk waarschijnlijk door een vierjarige was gedaan. Veel verf die op het houtwerk hoorden zat ook op de muur! Enfin we kwamen om lekker te eten en we werden niet teleurgesteld. Het vismenu begon met een heerlijke vissoep, mijn partner had voor het vlees gekozen en kreeg een lekkere gevulde tomatensoep. Het hoofdgerecht bestond voor mij uit gebakken mosselen in een preischotel. Een lekkere combinatie alleen was de portie erg groot voor mij. Mijn partner kreeg een heerlijk malse tournedos van 200 gram met een flinke portie gemengde sla. Ook weer een grote portie. De bijgeleverde frietjes waren ook heerlijk. De Dame Blanche hebben mijn partner en ik gedeeld. Dus één Dame Blanche met twee lepels. Voldaan zijn we weer vanuit het Zeeuwse terug naar Brabant gereden. Voor mensen die van lekker eten houden voor een goede prijs is het Veerhuis in Yerseke zeker aan te bevelen.
j.j P.
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2017
super om daar te eten
een social deal daar gehad
er werd nergens op beknibbeld
alles lekker , warm en genoegd om met een tevreden gevoel weg te gaan
prijzen van de drank normaal
wij gaan dit jaar daar zeker nog een paar keer terug
Marie-Louise F.
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2017
Je moet even door de entourage heen kijken (de eigenaar/kok van het restaurant is bezig met het opknappen van zijn pand na ernstige ziekte), maar het eten is supergoed en zeer gastvrij ontvangen. De porties zijn meer dan voldoende, lekker vers en de bediening is supervriendelijk. Ik had een social deal met vissoep en scampi's. Was echt lekker en smaakvol en een heerlijke verse salade erbij en een enorme bak heerlijke frites met lekkere belgische mayo. Ook nog een ouderwets lekkere dame blanche als toetje. De kok is een schat van een man, kwam nog zijn ronde doen om te kijken of zijn gasten het naar hun zin hadden. Drankjes ook normaal geprijsd. Kortom heel gezellig en lekker gegeten en ik ga zeker binnenkort terug voor een gezellig en superlekker dinertje!