Café Restaurant ‘t Spek-Ende

Misterstraat 74 7101 EZ Winterswijk Nederland Kaart
31-543520669

Meer informatie over restaurant Café Restaurant ‘t Spek-Ende

• Datum van je bezoek: 24 okt. 2015
Erg vriendelijke bediening die je niet te veel lastigvalt. Maar de bediening mag zeker wel meer in het zicht zijn. Erg lekker gegeten. Met zorg bereid, vlees mocht echter iets warmer geserveerd worden. En er werd veel gebruik gemaakt van aardbeien terwijl ze niet echt lekker smaken in dit seizoen. Ondanks dat zeker een aanrader.
Sammie3007 .
  • Datum van je bezoek: 18 jul. 2015
De Italiaanse lekkernijen waren verrukkelijk, evenals de hoofdgerechten.
Samen met hun gastvrije onthaal maakte dit voor ons een hele leuke avond !
Een absolute aanrader !
André Pijper
Hendrik-Jan M.
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2015
Echt heerlijk gegeten bij 't Spekende. Voortreffelijk Italiaans en leuk aan de bar. Wijn goed, gezelschap leuk .... echt een aanrader.
Mos M.
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2015
Laatst de Formidable avond gehad. Een verrassingsmenu van 10 gangen, waar de chef zijn hele fantasie op los kon laten. Resultaat fantastisch en heerlijk gegeten.

Bediening is zeer vriendelijk en ter zake kundig. Prijzen zijn zeer betaalbaar.

Toprestaurant, aanrader als je in de buurt bent.
Epicurist46 .
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2014
Vrijdag 14 november gegeten bij 't Spek-Ende.
Vond het maar een matige ervaring. De menukaart is nogal onsamenhangend en maakt de keuze moeilijk. Het ware aan te bevelen dat er een bij het seizoen passend 3 of 4 gangenmenu op vermeld staat. Ook de prijzen zijn veel te hoog naar mijn mening. Nee, op deze manier niet voor herhaling vatbaar. Jammer.
Peter D.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2014
Prima gegeten. Eerst kregen we een amuse van aubergine en gemberroom, erg lekker. Vervolgens salade caprese, mooi opgemaakt en smakelijk. Zelfs van een eenvoudige tomatensoep werd nog iets speciaals gemaakt. De pasta met zalm en de pizza funghi waren ook gewoon goed. Een adresje om naar terug te keren!